Maciej L.

Maciej L. specjalista ds.
komunikacji
marketingowej

Temat: Zapraszamy do udziału w badaniu FACTS

Firmy rodzinne stanowią o sile gospodarki i dobrobycie obywateli: w Polsce generują one ponad 40% PKB! Jednak tylko nieliczne z nich są w stanie przetrwać i odnosić sukcesy w drugim lub trzecim pokoleniu.

- Jakie wzorce sukcesji są najbardziej rozpowszechnione?
- Czy założyciele decydują się na przekazanie firmy kolejnemu pokoleniu, na jej sprzedaż, czy może po prostu na jej zamknięcie?
- Jak na tle Europy Zachodniej przeprowadzana jest sukcesja w Polsce?

Prosimy Państwa jako założycieli firm rodzinnych o wsparcie szwajcarsko-polskiego projektu naukowego FACTS badającego rodzaje sukcesji, które odpowie na te oraz inne pytania związane z sukcesja w firmach rodzinnych.

>>> Zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu FACTS poprzez wypełnienie ankiety (proszę kliknąć poniżej).

https://www.surveymonkey.com/s/_FACTS

W podziękowaniu za Państwa pomoc rozlosowane zostaną następujące nagrody:

- 2 złote nagrody: udział w konferencji firm rodzinnych organizowanej w Poznaniu w maju 2014 roku
- 3 srebrne nagrody: 2 godziny bezpłatnego doradztwa w zakresie strategii firmy lub ładu rodzinnego
- 4 brązowe nagrody: zamieszczenie loga firmy w raporcie prezentującym wyniki projektu wraz z oficjalnymi podziękowaniami
- dla wszystkich zainteresowanych respondentów: darmowy szczegółowy raport z badania

____________________________________________________________

Więcej o badaniu > http://www.ibrpolska.pl/facts.html
____________________________________________________________

FACTS (Family Firms Antecedents & Consequences To Succession Styles) jest projektem
w ramach współpracy szwajcarsko-polskiej

Koordynator międzynarodowy badania
Marta Widz
Centrum Biznesu Rodzinnego
Uniwersytet w St.Gallen
mail: marta.widz (at) unisg.ch


Wyłączny partner badania w Polsce
dr Adrianna Lewandowska
Prezes Instytutu Biznesu Rodzinnego
mail: al (at) bd7.pl