Temat: Współpraca z osobą mającą własną bazę mailingową

Witam
Chętnie nawiąże współpracę z marketingowcem bądź firmą (może być nawet osoba z własną bazą danych firm). Bardzo korzystne udziały w zyskach (70%). Biznes ciekawy i na pewno przyszłościowy :) Dział to: usługi informatyczne. Wszystko bardzo przejrzyste i atrakcyjne warunki dla klientów (najniższe ceny w sieci)
Proces rozliczania bardzo prosty:
dostajesz 70% z każdej zostawionej złotówki od klienta (jako dowód wpłat dostęp do konta Payu na które są robione przelewy)

Masz bazę danych to wystarczy że wyślesz mailing do nich a za każdą osobę dostaniesz 70% jej wpłaty. Jeśli komuś zależy to zarobi jeśli nie zależy to też nie zarobi :)
Przejechałem się już ma mailingach, które pewnie w 1/5 nie wyszły albo trafiły do spamu.
Kupiłem ostatnio mailing do 400 000 firm i wejść miałem tylko 2 000(chyba część to była boty). W odpowiedzi dostałem że wszystko było przeprowadzone ok i nie uznae się reklamacji co jest żenujące...

Zainteresowani proszeni o PW
Dodam, że oczekuje osoby znającej się na rzeczy a nie takiej, która liczy na łatwy zarobek nic nie robiąc bo takowego nie będzie...

Pozdrawiam
Krzysztof Borkowski

Krzysztof Borkowski Biznesowe Bazy
Danych

Temat: Współpraca z osobą mającą własną bazę mailingową

2000 wejsc z 400 000 to wylada calkiem normalnie

Temat: Współpraca z osobą mającą własną bazę mailingową

0,5% to jest normalne przy mailingu?

Pozdrwawiam
Jarosław Zuchora

Jarosław Zuchora Wedo Sp. z o.o.

Temat: Współpraca z osobą mającą własną bazę mailingową

Skuteczność zależy od kreacji/tematu/nadawcy/odpowiednio dobranej grupy docelowej.

Na "zimnych" bazach wygląda to mniej więcej tak:
- od 10% do 20% otwartych maili
- od 0,3% do 3% kliknięć

Pozdrawiam
Jarek

konto usunięte

Temat: Współpraca z osobą mającą własną bazę mailingową

De facto, mailing brzmi prosto, ale niestety taki nie jest. Nie wystarczy tylko stworzyć maila i go wysłać. Tutaj, wpływ na sukces ma bardzo wiele czynników. Zaczynając od samego programu do wysyłki mailingu, który zapewni dostarczalność i odpowiednie narzędzia do analizy, przez dobry szablon i interesujące copy, po temat, nadawcę, godzinę i dzień wysyłki. Oczywiście nie należy zapominać o tym, do kogo wysyłamy wiadomość. Targetowanie bazy to 1/3 sukcesu.
Wiesław Pasławski

Wiesław Pasławski W biznesie elemet
ryzyka jest
nieodlacznym
czynikim poszu...

Temat: Współpraca z osobą mającą własną bazę mailingową

I do tego jeszcze czysty IP z dorba reputacja. Sama baza to polowa sukcesu.



Wyślij zaproszenie do