konto usunięte

Temat: Porady dla mailingu oraz baz

Witam wszystkich.

Tak sobie dzisiaj wieczorkiem pracuje i pomyślałem aby stworzyć temat o radach w tej tematyce.

Prosiłbym kolegów z branży czy konkurencję o umieszczenie jednej lub więcej rad z własnych doświadczeń.

Ja od siebie dodam, że powodem tego tematu było prawie wysłanie oferty handlowej do jednego z odbiorców grupy docelowej (adwokat) dla mojego klienta.
W treści maila zwrotnego napisał "NIE", a po przerobieniu setek odpowiedzi można się pomylić. Jaki z tego morał dla wszystkich? Przygotowując bazę maili ze zgodą na otrzymywanie - warto 2x, a nawet 3x upewniać się ;)

Druga rada to dla tworzących bazy jakościowe. Jak spotkacie się z zamówieniem ocierającym się o geomarketing (geomailing?*) to warto spędzić kilkukrotnie więcej czasu nad tworzeniem bazy potwierdzając czy miejsce zarejestrowania firmy = miejsce prowadzonej działalności.

W takim razie zapraszam do dzielenia się radami ;)

*Geomailing - przez to pojęcie rozumiem oczywiście bazy i mailing oparty o ograniczenie do danego regionu np. dzielnica miasta lub zakres kodów pocztowych.
Robert Gałązka

Robert Gałązka Sales Development
Representaitive

Temat: Porady dla mailingu oraz baz

Co chcesz powiedzieć przez spotkanie z adwokatem??
Czy to się dla Ciebie źle skończyło?

konto usunięte

Temat: Porady dla mailingu oraz baz

Nie, chyba źle napisałem. Grupą docelową mailingu i wysyłania zapytań byli "adwokaci". Z doświadczeń wiem, że po wysłaniu oferty na e-mail o treści "NIE" są naprawdę niezłe awantury - dodaj fakt że wysłałeś to do adwokata i mamy duży problem ;)Piotr S. edytował(a) ten post dnia 22.02.11 o godzinie 08:29
Wiesiek J.

Wiesiek J. Właściciel, ERICA

Temat: Porady dla mailingu oraz baz

Piotr S.:
po wysłaniu oferty na e-mail o treści "NIE" są naprawdę niezłe awantury -

Dziwisz się?
Mój znajomy pisał kiedyś dla pewnej firmy program do meilingu. Ogólne założenia programu do meilingu były takie:
1. Wysyłka meili gdzie się da, trochę oferty + zapytanie o zgodę;
2. Jak klient kliknął na TAK to wysyłka oferty;
3. Jak klient kliknął na NIE to wysyłka oferty + przeprosiny za 4-5 godzin że błąd programu ble ble ble.

Dziwisz się, że klientów to wkur... ;-) ?
Jarosław Zuchora

Jarosław Zuchora Wedo Sp. z o.o.

Temat: Porady dla mailingu oraz baz

Wiesiek J.:
2. Jak klient kliknął na TAK to wysyłka oferty;
3. Jak klient kliknął na NIE to wysyłka oferty + przeprosiny za 4-5 godzin że błąd programu ble ble ble.
To po co tak kombinowali. Nie lepiej od razu ofertę ;)
Wiesiek J.

Wiesiek J. Właściciel, ERICA

Temat: Porady dla mailingu oraz baz

Zeby niby byc w porządku ;-)

konto usunięte

Temat: Porady dla mailingu oraz baz

No nie dziwie się ;)
Tak czy inaczej - jedynie dziwie się, że ludzie kwapią się aby napisać "NIE" albo "NIE NIGDY W ŻYCIU!!1@". Gdzie w treści e-mail jest napisane, że brak odpowiedzi jest równoznaczny z odmową. Dodam, że takie "NIE" często wysyłają ze spamboxa (widać po tytule alla "Re:[spam] xxxxxx".Piotr S. edytował(a) ten post dnia 23.02.11 o godzinie 12:34

konto usunięte

Temat: Porady dla mailingu oraz baz

Dzisiaj mnie coś pchnęło i prawie zawału dostałem.
Złota rada to "ctrl+z" twoim najlepszym przyjacielem ;)



Wyślij zaproszenie do