Ewelina S.

Ewelina S. Dyrektor Działu
Digital

Temat: Buduj własną bazę, to może być proste

Rafał Piórkowski:
Szkoda, że Pani Ewelina S. nie odpowiedziała i nie przedstawiła się. Teraz zaczną się domysły, że Pani Ewelina S. jest po kursie NLP już dawno i dokładnie wie jak promować produkt umiejętnie i porównawczo, co we wnioskach w tym przypadku miało promować Freshmaila.

Witam po długim weekendzie bez komputera.
Jak widać, pan Rafał nie próżnował:).
W kwestii ukrycia mojego profilu - tu znajdzie Pan wyjaśnienie, dlaczego zdecydowałam się na ukrycie profilu, skoro jest to dla Pana taki palący problem - zupełnie niezrozumiały, bo merytorycznie nie ma to nic do rzeczy z dyskusją, którą toczymy. Pana dywagacje na temat mojego zatrudnienia tylko utrzymują mnie w moim przekonaniu, że postąpiłam słusznie.

Cieszę się jednak, że skorzystał Pan, Panie Rafale, z mocy argumentu, jakim jest pozyskanie ogólnodostępnej informacji ze strony www (mówię o przytoczonym przez Pana cenniku Optivo). Jak się okazuje, nie trzeba być wielkim filozofem, żeby to zrobić. to przydatne źródło darmowej wiedzy, z której skorzystać może każdy, niekoniecznie konkurent.

Co do szybkości transferu i równoległych wysyłek, zakładam, że w przypadku wysyłki w wielkości 3000 maili nie ma to wielkiego znaczenia, prawda?

I ogromnie się cieszę, że teraz za wysyłkę 3000 maili x 2 w miesiącu klient zapłaci w jet.mailu tylko 180 zł bez żadnych dodatkowych opłat (o ile dobrze zrozumiałam) - to naprawdę konkurencyjna cena i jestem nią szczerze zachwycona.

Żeby zakończyć wątek - Panie Rafale, ja nie mam nic przeciwko żadnemu systemowi do emailingu, każdy ma swoje plusy i minusy. Mam tylko dużo przeciwko nachalnej autopromocji, którą Pan tu stosuje. To chyba niepotrzebne tak świetnemu, cudownemu systemowi, jakim znowu stał się jet.mail (czyli że jednak wcześniej przynajmniej przez jakiś czas nie był?), który, cytuję: "teraz też wygrywa ceną" (wcześniej nie wygrywał). :)Ewelina S. edytował(a) ten post dnia 15.03.09 o godzinie 22:39
Rafał Piórkowski

Rafał Piórkowski Sales Manager, Key
Account Manager -
rozwiązania
biznesow...

Temat: Buduj własną bazę, to może być proste

Rafał Piórkowski:
Szkoda, że Pani Ewelina S. nie odpowiedziała i nie przedstawiła się. Teraz zaczną się domysły, że Pani Ewelina S. jest po kursie NLP już dawno i dokładnie wie jak promować produkt umiejętnie i porównawczo, co we wnioskach w tym przypadku miało promować Freshmaila.

Witam po długim weekendzie bez komputera.
Jak widać, pan Rafał nie próżnował:).

Witam również po długim weekendzie bez komputera ;)Moje wpisy były z zeszłego tygodnia, co widać po edycji.
W kwestii ukrycia mojego profilu - tu znajdzie Pan wyjaśnienie, dlaczego zdecydowałam się na ukrycie profilu, skoro jest to dla Pana taki palący problem - zupełnie niezrozumiały, bo merytorycznie nie ma to nic do rzeczy z dyskusją, którą toczymy.

Sorki, ale aż tyle czasu nie posiadam, aby studiować Pani inne wątki na forach, aż tak Pani doświadczenia mnie nie interesują. Otóż Pani Ewelino S, dopóki się Pani nie przedstawi będzie istniało podejrzenie, że wprost lub pośrednio wspiera Pani Freshmaila, gdyż tak wskazują Pani sugestie. Będą one wiarygodne jeśli okaże się, że nie jest to z Pani strony uprawianie buzz marketing-u, a to wyjaśnienie daje tylko ujawnienie prawdziwego profilu.

>Pana dywagacje na temat mojego zatrudnienia tylko
utrzymują mnie w moim przekonaniu, że postąpiłam słusznie.

Mało mnie tak naprawdę interesuje czy Pani pracuje, czy jest Pani bezrobotna. Chodzi o to, że Pani anonimowość utwierdza mnie w przekonaniu, że uprawia tu Pani w sposób inteligentny buzz marketing. Ale chciałbym rozwiać te wątpliwości. Skoro się Pani krępuje ujawnić profil może Pani zrobić to na privie.
Cieszę się jednak, że skorzystał Pan, Panie Rafale, z mocy argumentu, jakim jest pozyskanie ogólnodostępnej informacji ze strony www (mówię o przytoczonym przez Pana cenniku Optivo). Jak się okazuje, nie trzeba być wielkim filozofem, żeby to zrobić. to przydatne źródło darmowej wiedzy, z której skorzystać może każdy, niekoniecznie konkurent.

Pani Ewelino S, wyraźnie napisałem, że nie korzystałem z serwisu www, a skorzystałem z folderu (dla wyjaśnienia: papierowego folderu). Dlatego też napisałem, że możliwe, że te ceny Optivo być może są już nieaktualne? Jeśli na www podają cennik, to super, zainteresowani będą mogli sprawdzić, jakie są aktualne stawki.
Co do szybkości transferu i równoległych wysyłek, zakładam, że w przypadku wysyłki w wielkości 3000 maili nie ma to wielkiego znaczenia, prawda?

Otóż Pani Ewelino S, ma to olbrzymie znaczenie i widzę, że nie kojarzy Pani o co chodzi. Wyjaśniam zatem: jeśli nawet w najlepszym systemie, który zapewnia ograniczoną przepustowość łącz internetowych wysyłka 3000 maili może czekać na wysłanie, jeśli wcześniej inni zdefiniują np.duże lub "ciężkie licząc w kB" wysyłki. Nawet jeśli taka wysyłka rozpocznie się równolegle z innymi, to czas jej trwania jest zależny od przepustowości łącza i jego wysycenia licząc w kB przez inne wysyłki. Dlatego pisałem, że w przeciwieństwie do mniejszej i mniej doświadczonej konkurencji w Jet.Mail klienci nie muszą czekać na wysłanie ich mailingu, gdyż nie czekają "w kolejce", a możliwość wysycania łącza, jest dynamicznie zwiększane.
I ogromnie się cieszę, że teraz za wysyłkę 3000 maili x 2 w miesiącu klient zapłaci w jet.mailu tylko 180 zł bez żadnych dodatkowych opłat (o ile dobrze zrozumiałam) - to naprawdę konkurencyjna cena i jestem nią szczerze zachwycona.

Oczywiście nie przedstawię tu Pani całej licencji Jet.Mail small business na jakiej można skorzystać z tej usługi, jednakże wszystko się wyjaśni również dla Pani gdy uruchomimy nowy serwis http://www.jetmail.pl zmieniając dotychczasowy za około miesiąc do dwóch.
Żeby zakończyć wątek - Panie Rafale, ja nie mam nic przeciwko żadnemu systemowi do emailingu, każdy ma swoje plusy i minusy. Mam tylko dużo przeciwko nachalnej autopromocji, którą Pan tu stosuje.

Otwarcie się przyznaję, ten wątek temu służy, jest swego rodzaju "zaczepnym badaniem opinii" w co udało się Panią wciągnąć - dziękuje za wypowiedzi ;) Ma też pobudzić do wymiany sensowych informacji, które posłużą mnie dla Jet.Mail i zapewne konkurencji lepiej ukształtować ofertę z korzyścią dla potencjalnych Klientów. Dzięki Pani definiowanej jak zrozumiałem konieczności zamieszczenia cennika na www w nowym serwisie zostanie takowy zamieszczony na nowo ;)

>To chyba niepotrzebne tak świetnemu, cudownemu
systemowi, jakim znowu stał się jet.mail (czyli że jednak wcześniej przynajmniej przez jakiś czas nie był?), który, cytuję: "teraz też wygrywa ceną" (wcześniej nie wygrywał). :)Ewelina S. edytował(a) ten post dnia 15.03.09 o godzinie 22:39

Tak Pani Ewelino, nawet lider nie może spocząć na laurach. Jet.Mail na chwilę osiadł na laurach i konkurencja wyraźnie zaczęła się rozpychać. Właśnie to zmieniam i dzięki Pani wypowiedziom zwróciłem większą uwagę na Klientów small business, za co Pani serdecznie dziękuję ;))
Rafał Piórkowski

Rafał Piórkowski Sales Manager, Key
Account Manager -
rozwiązania
biznesow...

Temat: Buduj własną bazę, to może być proste

Pani Ewelino, internet wszystko Potrafi i już wiem, że nie jest Pani z Konkurencji ;) Zatem można uznać Pani wypowiedzi za wiarygodne! Nie poznaliśmy się, gdyż można powiedzieć niemal dosłownie, że się minęliśmy ;) Potwierdza się, że zna Pani stary system. Zapraszam ponownie do korzystania z naszych usług, co dla Pani jest bardzo łatwe. Nowe możliwości Jet.Mail mile Panią zaskoczą.

konto usunięte

Temat: Buduj własną bazę, to może być proste

Znacząca część firm poszukuje nowych klientów przeglądając internetowe katalogi firm, strony internetowe, a następnie wysyłając na znaleziony adres email zapytanie o możliwość przesłania oferty. Takie działanie jest zgodne z prawem, jednak jest również czasochłonne, kosztowne i mało wydajne ze względu na bardzo ograniczoną ilość takich zapytań w ciągu dnia. W dobie kryzysu firmy kładą duży nacisk na pozyskiwanie nowych klientów, szukając jednocześnie obniżenia kosztów tego procesu.
Nasza firma przygotowała rozwiązanie będące odpowiedzą na te potrzeby. Stworzyliśmy system informatyczny automatyzujący proces poszukiwania klientów. System ten - VirtualTrader wykonuje omawiane wyżej czynności automatycznie. Przeszukuje internet w poszukiwaniu adresów email firm o określonym przez Państwa profilu- np. „marketing”. Charakteryzuje się wysoką wydajnością, jest w stanie wysłać wielokrotnie więcej zapytań niż człowiek oszczędzając pieniądze i uwalniając zasoby które można wykorzystać na realizację zleceń.

Osoby zainteresowane tym systemem proszę o kontakt na PM.
Jarosław Zuchora

Jarosław Zuchora Wedo Sp. z o.o.

Temat: Buduj własną bazę, to może być proste

Takie zbieranie maili po stronach WWW przez pajaki, to jest spam. Szczegolnie, ze duzo tak zlapanych adresow, to maile do adminow i opiekunow serwisow. Wlasnie za takie dzialania firmy trafiaja na czarna liste spamerow.

konto usunięte

Temat: Buduj własną bazę, to może być proste

Jarosław Zuchora:
Takie zbieranie maili po stronach WWW przez pajaki, to jest spam. Szczegolnie, ze duzo tak zlapanych adresow, to maile do adminow i opiekunow serwisow. Wlasnie za takie dzialania firmy trafiaja na czarna liste spamerow.


Działamy tak od dość długiego czasu, nie wisimy na żadnych listach spamowych...
Może więc mamy jakiegoś asa w rękawie?
Jarosław Zuchora

Jarosław Zuchora Wedo Sp. z o.o.

Temat: Buduj własną bazę, to może być proste

Andrzej K.:
Jarosław Zuchora:
Takie zbieranie maili po stronach WWW przez pajaki, to jest spam. Szczegolnie, ze duzo tak zlapanych adresow, to maile do adminow i opiekunow serwisow. Wlasnie za takie dzialania firmy trafiaja na czarna liste spamerow.


Działamy tak od dość długiego czasu, nie wisimy na żadnych listach spamowych...
Może więc mamy jakiegoś asa w rękawie?

Tak. Pewnie takiego że wiszą na tych listach ci, co te bazy kupili i z nich skozystali.

konto usunięte

Temat: Buduj własną bazę, to może być proste

Nie... też nie..

Myślę że cały problem polega tutaj na tym że moja oferta jest konkurencyjna względem Pańskiej...Czyż nie?
Jarosław Zuchora

Jarosław Zuchora Wedo Sp. z o.o.

Temat: Buduj własną bazę, to może być proste

Andrzej K.:
Nie... też nie..

Myślę że cały problem polega tutaj na tym że moja oferta jest konkurencyjna względem Pańskiej...Czyż nie?

Nie, nie jest konkurencyjna. Mamy zaupelnie inne produkty.
Zeby bylo jasne. Nie mam nic przeciwko Pana dzialalnosci (takich firm i baz jak Pana, jest okolo kilku/nastu/dziesieciu i to istniejacych juz dluzszy czas). Chcialbym jednak, aby potencjalni nabywcy wiedzieli z jakim ryzykiem wiaze sie pozyskanie takiej bazy. Po to jest ta grupa. Ot tyle.

konto usunięte

Temat: Buduj własną bazę, to może być proste

A oto moj przyklad jak sobie radzimy z budowaniem bazy

KONKURS...!!!

http://projektibiza.pl

Pozdrawaim i prosze o ewentualne uwagi.
Rafał Piórkowski

Rafał Piórkowski Sales Manager, Key
Account Manager -
rozwiązania
biznesow...

Temat: Buduj własną bazę, to może być proste

Dla odświeżenia wątku podaję link do realnej wiedzy na temat budowy adresowych baz danych. Jak budować bazę adresową poprzez e-mailing akwizycyjny: http://www.jetmail.pl/artykuly_nr.php?nr=wysylka-akwiz...
Zachęcam do konstruktywnej i merytorycznej krytyki oraz kontynuacji wątku godnie z zdanym tematem » Buduj własną bazę, to może być proste!
Konrad Frontczak

Konrad Frontczak Rozwój nowych
inicjatyw
biznesowych / R&D

Temat: Buduj własną bazę, to może być proste

Ciekawy artykuł. Ale mam pytanie, pewnie naiwne ;) - co jeśli buduje się adresową bazę danych nie w celach handlowych?
Prowadzę mailing dot. informacji o funduszach UE, dostępnych szkoleniach (najczęściej bezpłatnych - żadnego promowania konkretnych instytucji), konferencjach/giełdach kooperacyjnych, itd.
Nie mam z tego korzyści, mailing jest prowadzony w ramach sieci współpracy polsko-niemieckiej, która nie ma tego zapisanego w swoich "produktach" (nie jest z tego rozliczana). To bardziej osobista inicjatywa, robię to od dawna.
Powiedzmy, że chcę rozbudować swoją bazę. Czy wtedy też jestem traktowany jako informacja handlowa?
Dzięki za odpowiedź.
Sylwia Ż.

Sylwia Ż. CEO w Akademia
Reklamy

Temat: Buduj własną bazę, to może być proste

Specjalizuje się w marketingu szeptanym oraz lead generation czyli sztuką reklamy bez reklamy. Skuteczność takich działań jest zaskakująco duża.
Średnio 60% osób akceptuje zaproszenie a 30% jest zainteresowana ofertą.
Budowanie bazy poprzez lead generation jest najbardziej efektywną metodą dostępną na rynku.


Zapraszam do kontaktu i zapoznania się z ofertą na stronie.

http://akademia-reklamy.com.pl
marketing.reklamy@gmail.com



Wyślij zaproszenie do