Rafał Piórkowski

Rafał Piórkowski Sales Manager, Key
Account Manager -
rozwiązania
biznesow...

Temat: Buduj własną bazę, to może być proste

Czemu nie budować własnej bazy skoro to jest proste i tanie? Spróbuj e-mail marketing

W wątku okazało się, że jednak:
niestety dla Freshmail, z korzyścią dla Jet.Mail, ale oczywiście to subiektywna ocena. Dlatego sprawdź sam i wypróbuj 60 dni za darmo: http://www.jetmail.pl

okazało się, Jet.Mail jest znowu silny i ma ugruntowaną pozycję, działa wiele lat dłużej(patrz ma bogate doświadczenia od 2003r.)i teraz też wygrywa ceną: http://www.jetmail.pl/cennik_jm_small_cen.phpRafał Piórkowski edytował(a) ten post dnia 08.12.09 o godzinie 00:55
Jarosław Zuchora

Jarosław Zuchora Wedo Sp. z o.o.

Temat: Buduj własną bazę, to może być proste

Panie Rafale, lepiej chyba opisać produkt który się posiada i jego możliwości, niż tak ogólnie rzucać hasło.

Pana Jet.Mail, służy raczej ludziom którzy posiadają juz bazę i chcą wykonać profesjonalny emailing.

Aby użytkownicy grupy mieli możliwość zapoznania się z rozwiązaniami konkurencyjnymi do mass mailingu, podaje jeszcze trzy adresy:

http://www.freshmail.pl/
http://www.sare.pl/
http://www.thinkopen.pl/
Rafał Piórkowski

Rafał Piórkowski Sales Manager, Key
Account Manager -
rozwiązania
biznesow...

Temat: Buduj własną bazę, to może być proste

Panie Jarosławie, dziękuję za wysokie noty, dokładnie tak jest, http://www.jetmail.pl to profesjonalny system. Warto zwrócić uwagę, że jest to rozwiązanie zarówno dla posiadających własną bazę oraz do wysyłek do zakupionej bazy (np. od Pana), ale też co bardzo ważne do budowania własnej bazy. Stąd też nośny tytuł tego posta.

To ostatnie właśnie jest w ostatecznym efekcie najlepszym rozwiązaniem dla marketerów.

Jednocześnie można też budować wsparcie sprzedaży poprzez generowanie lead'ów np. w modelu performance dla optymalizacji kosztów. Bez wątpienia jest bardzo dynamicznie rozwijająca się metoda na budowanie bazy na potrzeby realizacji celów sprzedażowych. Tutaj też mogę zaproponować wyjątkowe rozwiązanie http://www.websmail.pl

Proponuję dobry układ, Pan ma bazy, ja mam profesjonalne systemy do przetwarzania baz i ich konwertowania w komunikacji drogą elektroniczną (e-mail, SMS, komunikacja dwustronna). Umówmy się na spotkanie i zróbmy wspólnie biznes ;) Z sympatii dam Panu bezkonkurencyjne ceny. Co Pan na to Panie Jarosławie.
Sebastian Andruszczak

Sebastian Andruszczak Sales & Marketing |
Growth | Project
Management |
Blockchain

Temat: Buduj własną bazę, to może być proste

Panie Rafale, czy potrafi Pan w praktyce zastosować umiejętność czytania ze zrozumieniem? Otóż z wypowiedzi Pana Jarosława nie wynika, że wcale, że daje On Panu wysokie noty... :)

Ponadto na czym polega prostota budowanie baz przy wykorzystaniu Pana aplikacji?
Rafał Piórkowski

Rafał Piórkowski Sales Manager, Key
Account Manager -
rozwiązania
biznesow...

Temat: Buduj własną bazę, to może być proste

Panie Sebastianie, dlaczego zamiast się przywitać włączając się do dyskusji stara się Pan być nieuprzejmy? Czy wie Pan, co to jest contextus? Otóż to jest takie łacińskie słowo.

Skoro spowodował Pan tę "niezręczność" to może poprośmy Pana Jarosława (o ile Pan Jarosław będzie chciał się postawić w roli arbitra) o rozstrzygnięcie czy miał na myśli niskie czy wysokie noty pisząc te kluczowe w przedmiocie dyskusji słowa:

"Pana Jet.Mail , służy raczej ludziom którzy posiadają już bazę i chcą wykonać profesjonalny emailing ."

Otóż tłumacząc się z tego domniemanego przez Pana nadużycia w jakże stronniczej w moim wydaniu interpretacji ;)nie widziałem innej możliwości jak tylko złożyć podziękowanie, co nieszczęsny uczyniłem.

Przyjmę jednak z pokorą każdą interpretację ze strony autora tych słów nawet jeśli moje podziękowanie było nie na miejscu i kultura również ta biznesowa miałaby mnie zawieść ;)

Ponadto pragnę Pana poinformować, że prostota budowania baz przy wykorzystaniu aplikacji Jet.Mail polega na tym, że jest to metoda prosta i nie musi być skomplikowana, aczkolwiek może i raczej nie jest to propozycja dla Pana, jak sądzę po Pana wstępie.
Sebastian Andruszczak

Sebastian Andruszczak Sales & Marketing |
Growth | Project
Management |
Blockchain

Temat: Buduj własną bazę, to może być proste

Panie Rafale, pozwolę sobie na rozbicie Pana wypowiedzi na kilka elementów tak, aby w sposób przejrzysty uwidocznić Panu, Pana niezrozumienie sensu - bo w sumie raczej nie kontekstu (takie polskie słowo) - mojej wypowiedzi.

W pierwszy rzędzie chciałbym zapytać, po czym Pan wnosi, że starałem się być nieuprzejmym? Zwróciłem Panu jedynie uwagę na fakt, że nie być może nie zrozumiał Pan intencji wypowiedzi przedmówcy - liczyłem na wdzięczność z Pana strony, a nie - że to tak ujmę - pewną formę pretensji.

Jeżeli chodzi o noty, które są wystawiane w stosunku do produktu, który Pan promuje, to sądzę, że nie to było kluczowym elementem wypowiedzi Pana Jarosława. (Patrz: poprzedni post - czytanie ze zrozumieniem)

Przechodząc do końca, - bo nie ma powodu dyskutować na temat Pana podziękowań - pragnę zwrócić uwagę, że to, że w Pana języku i możliwościach światopoglądowych argumentacja typu "prostota budowania baz przy wykorzystaniu aplikacji Jet.Mail polega na tym, że jest to metoda prosta i nie musi być skomplikowana" jest do przyjęcia, to nie znaczy, że we wszystkich kegach jest Ona akceptowalna. Nie ukrywam jednocześnie, że szukam programu który pomógłby mi w zrealizowaniu skutecznego mailingu, stąd też moje pytanie. :)

Proponuję zreflektować się nad swoim stylem wypowiedzi tak, aby były nieco mniej inwazyjne, ponieważ może być to odebrane w sposób negatywny.

Pozdrawiam i dużo szczęścia życzę...
Rafał Piórkowski

Rafał Piórkowski Sales Manager, Key
Account Manager -
rozwiązania
biznesow...

Temat: Buduj własną bazę, to może być proste

Jeśli jest Pan faktycznie zainteresowany zapraszam na:

http://www.jetmail.pl

tam można poczytać więcej na temat, zamówić "profesjonalny e-mailing" lub dostęp on-line do aplikacji Jet.Mail , a na zapytania odpowiedzą specjaliści.

Niestety nie nadążam za Pana tokiem rozumowania i pozostanie Pan dla mnie intelektualną zagadką ;), której jeśli Pan pozwoli świadomie nie będę starał się odgadnąć. Liczę, że również Pan powstrzyma się od niepotrzebnych prób odgarnięcia mojego toku rozumowania jeśli przyjdzie Panu do głowy komentować moje wypowiedzi, gdyż takie komentarze mogą zostać również odebrane negatywnie jako zwykłe nazwijmy to uszczypliwości. Jednocześnie podziwiam Pana perfekcyjne zrozumienie przedmówcy.

Serdecznie zapraszam i pozdrawiam ;)
RPRafał Piórkowski edytował(a) ten post dnia 22.02.09 o godzinie 20:55
Jarosław S.

Jarosław S. Kierownik sprzedaży,
Wydawnictwo Raabe

Temat: Buduj własną bazę, to może być proste

Witam,

Z rozbawieniem przeczytałem tą pasjonującą dyskusję. Trudno oprzeć się wrażeniu, że Pan Rafał jest świeżo po kursie NLP ;-). Również trudno oprzeć się wrażeniu natarczywości w oferowaniu własnego produktu - w internetowej terminologii kojarzy mi się to ze słowem "spam".

Miłego dnia
Jarosław Szarski
Rafał Piórkowski

Rafał Piórkowski Sales Manager, Key
Account Manager -
rozwiązania
biznesow...

Temat: Buduj własną bazę, to może być proste

Przecież nie musimy być bufonami i trochę luzu w ramach dobrych manier jest zdrowym podejściem. Jakoś wątki tego typu na forach nie są oblegane więc jakoś trzeba pobudzić obserwatorów do dyskusji i każda metoda jest dobra, która prowadzi do celu. Tym bardziej cieszy mnie Pana wypowiedź Panie Jarosławie.

Żałuję, ale nigdy jeszcze nie uczestniczyłem w kursie NLP. Skoro ma Pan takie skojarzenia to dla mnie sygnał, iż może warto abym się zagłębił w ten temat ;)

Parę zdań merytorycznie, dla osób, które tu zaglądają aby czegoś się istotnego dowiedzieć:

Spamem można nazwać każdą inwazyjną reklamę. Różnica email marketingu i mobile marketingu w stosunku do "spamu reklamowego" jest olbrzymia gdy buduje się własną bazę danych - np. adresów e-mail i numerów GSM, gdyż mowa jest o Permission Marketingu http://pl.wikipedia.org/wiki/Permission_marketing i tu nie może być mowy o "spamie". Dlatego też zachęcam do budowania własnych baz danych, pomagam w tym klientom i zapewniam gotowe i tanie narzędzie, o którym Pan napisał, że "...trudno oprzeć się wrażeniu natarczywości w oferowaniu własnego produktu".
Jarosław S.

Jarosław S. Kierownik sprzedaży,
Wydawnictwo Raabe

Temat: Buduj własną bazę, to może być proste

...troszkę błędnie mnie Pan zrozumiał, mówiąc o spamie, miałem na myśli powtarzaną treść oferty na tym forum, a nie system obsługi bazy e-mailowej i wysyłek.
Niemniej ponownie pozdrawiam
Ewelina S.

Ewelina S. Dyrektor Działu
Digital

Temat: Buduj własną bazę, to może być proste

Jarosław Zuchora:
Panie Rafale, lepiej chyba opisać produkt który się posiada i jego możliwości, niż tak ogólnie rzucać hasło.

Pana Jet.Mail, służy raczej ludziom którzy posiadają juz bazę i chcą wykonać profesjonalny emailing.

Aby użytkownicy grupy mieli możliwość zapoznania się z rozwiązaniami konkurencyjnymi do mass mailingu, podaje jeszcze trzy adresy:

http://www.freshmail.pl/
http://www.sare.pl/
http://www.thinkopen.pl/

Jest dokładnie tak, jak powiedział Pan Jarosław. Dodatkowo z mojego doświadczenia wynika, że z tych systemów (z których nie znam tylko thinkopen.pl) najłatwiejszy w obsłudze i najbardziej przyjazny zwykłemu użytkownikowi jest Freshmail, nie mówiąc o tym, że model biznesowy, jaki jest zaproponowany we Freshmailu, jest najkorzystniejszy dla małych firm z małymi bazami (a to przecież większość firm, którym zależy na tanim pozyskaniu klienta).

Panie Rafale, co oznacza tanie budowanie bazy danych? Tanie dla kogo?

Kiedyś na stronie jet.maila był kalkulator cen - widzę, że zniknął. Ponieważ cennik jest podany na stronie Freshmaila, pozwalam sobie tutaj zaprezentować prostą kalkulację:
2 wysyłki miesięcznie (1 wysyłka = 20 zł) x 3000 emaili (średnia baza małej firmy) x 0,03 zł za 1 emaila w tym przedziale cenowym =
40 zł + 180 zł = 220 zł.
Dodatkowo brak tu opłat za utrzymanie bazy w systemie, transfer itd.

SARE:
za taką samą kampanię zapłacilibyśmy zgodnie z kalkulatorem 390 zł.
(co z utrzymaniem bazy w systemie? co z dodatkowymi opłatami)

Pytanie - ile zapłacilibyśmy za taką usługę w Jet.Mailu?
Czy dopłacalibyśmy coś za utrzymanie bazy w systemie? Co z transferem? Są jeszcze jakieś dodatkowe opłaty?
Rafał Piórkowski

Rafał Piórkowski Sales Manager, Key
Account Manager -
rozwiązania
biznesow...

Temat: Buduj własną bazę, to może być proste

Po zablokowanym do wglądu profilu "Ewelina S." mogę się jedynie domyślać, że odwiedziła wątek konkurencja. Jeśli się mylę proszę o przedstawienie się lub odblokowanie profilu. Byłoby Miło wiedzieć z kim się wymienia zdania. Odniosę się jednak do tej marketingowej papki dot. konkurencji:

"...z mojego doświadczenia wynika, że z tych systemów (z których nie znam tylko thinkopen.pl) najłatwiejszy w obsłudze i najbardziej przyjazny zwykłemu użytkownikowi jest Freshmail, nie mówiąc o tym, że model biznesowy, jaki jest zaproponowany we Freshmailu, jest najkorzystniejszy dla małych firm z małymi bazami (a to przecież większość firm, którym zależy na tanim pozyskaniu klienta)."

Na początek ważna kwestia, od 1 sierpnia 2008r nasza Spółka IMP została przebudowana w związku z zakupem w naszej Grupie Kapitałowej IG takich Spółek ja Call Center Poland oraz Webtel. Powołaliśmy więc centrum kompetencji integrując usługi email i mobile marketingowe i internetowe ukierunkowane na obsługę firm oczekujących taniego pozyskiwania Klienta. Zapewniamy też technologię lead generation i lead management (system Websmail. Niedługo to znajdzie również odzwierciedlenie na serwisie firmowym http://www.imp-edirect.pl oraz na nowych serwisach Websmail i Jet.Mail, co zostanie ujawnione w swoim czasie (dlatego nowych serwisów jeszcze nie ma).

W związku z tym jeden z pierwszych w Polsce profesjonalnych systemów Jet.Mail z największym doświadczeniem jaki zna Pani zapewne w starym wydaniu został na moje zlecenie dofinansowany i rozwinięty technologicznie przez ostatnie 8 miesięcy w Spółce Webtel przez profesjonalistów. Mamy więc mnóstwo nowości w systemie i system jest dynamicznie dalej rozwijany. Mało tego, oczekiwania indywidualne klientów są realizowane często bez żadnych kosztów. W styczniu tego roku cała aplikacji została przeniesiona na najnowsze serwery zakupione z nowej półki w DELL.

Co do "... najłatwiejszy w obsłudze i najbardziej przyjazny zwykłemu użytkownikowi..." To ocena subiektywna więc nie dyskutuję..." Zmiany, o których napisałem są jednak nie bez znaczenia również na przyjazność systemu. Ważne jednak, żeby wysyłki nie były przekładane "na piątek" i nie stały w kolejce, bo "duży klient" właśnie wysyła ;). Jakimi łączami dysponuje konkurencja dla Jet.Mail? Ile są w stanie transmitować równolegle maili zatykając łącze? O ile mnie wiadomo jako jedyni mamy nieograniczony dynamicznie zwiększany dowolnie transfer. Kolejny serwer nie wystarczy, trzeba kupować łącza i na tym oszczędza konkurencja. Od lat jesteśmy liderem i wysyłamy z Jet.Mail największe ilości maili. Za zeszły rok to około 120 MLN. Ile wysłała konkurencja i jaką ma wydajność????? W stosunku do nas i naszej szybkości wysyłek małą ;))))

"Panie Rafale, co oznacza tanie budowanie bazy danych? Tanie dla kogo?" - Pani Ewelino S., zawsze dla naszych Klientów!

"Kiedyś na stronie jet.maila był kalkulator cen - widzę, że zniknął." - Od sierpnia 2008 rozpocząłem zmiany i będą coraz bardziej widoczne z korzyścią dla Klientów.

"Ponieważ cennik jest podany na stronie Freshmaila, pozwalam sobie tutaj zaprezentować prostą kalkulację: 2 wysyłki miesięcznie (1 wysyłka = 20 zł) x 3000 emaili (średnia baza małej firmy) x 0,03 zł za 1 emaila w tym przedziale cenowym = 40 zł + 180 zł = 220 zł. Dodatkowo brak tu opłat za utrzymanie bazy w systemie, transfer itd."
- Otóż Pani Ewelino S. to oznacza, że Freshmail NIE jest najkorzystniejszy dla małych firm z małymi bazami", gdyż my nie naliczamy 20 złotych za zdefiniowanie wysyłki i nigdy tego nie robiliśmy. We Freshmail obniżając stawki za maila dodatkową marżę odbijają sobie na "20 złotych za zdefiniowanie wysyłki", a to oznacza,że taki klient może mieć u nas taniej ;)))

"SARE: za taką samą kampanię zapłacilibyśmy zgodnie z kalkulatorem 390 zł.(co z utrzymaniem bazy w systemie? co z dodatkowymi opłatami)" - to nie do mnie pytanie tylko do Krzyśka Dębowskiego, który Zarządza tą Spółką.

"Pytanie - ile zapłacilibyśmy za taką usługę w Jet.Mailu?
Czy dopłacalibyśmy coś za utrzymanie bazy w systemie? Co z transferem? Są jeszcze jakieś dodatkowe opłaty?" - na to pytanie dla "dla małych firm z małymi bazami" odpowiedziałem powyżej, w systemie Jet.Mail będzie najtaniej ;))))

Odpowiadając Panu Jarosławowi Szarskiemu:
"...troszkę błędnie mnie Pan zrozumiał, mówiąc o spamie, miałem na myśli powtarzaną treść oferty na tym forum, a nie system obsługi bazy e-mailowej i wysyłek. Niemniej ponownie pozdrawiam"
A tu ma Pan rację, to też może być traktowane jako "spam", niemniej jednak system Jet.Mail służy profesjonalnemu e-mail marketingowi, który opiera się na Permission Marketingu i dobrze, że to sobie wyjaśniliśmy, że co innego miał Pan na myśli.Rafał Piórkowski edytował(a) ten post dnia 12.03.09 o godzinie 12:00
Ewelina S.

Ewelina S. Dyrektor Działu
Digital

Temat: Buduj własną bazę, to może być proste

Rafał Piórkowski:
Po zablokowanym do wglądu profilu "Ewelina S." mogę się jedynie domyślać, że odwiedziła wątek konkurencja. Jeśli się mylę proszę o przedstawienie się lub odblokowanie profilu. Byłoby Miło wiedzieć z kim się wymienia zdania. Odniosę się jednak do tej marketingowej papki dot. konkurencji:

Nigdy nie byłam ani nie pracowałam dla konkurencji Jet.Maila, wręcz przeciwnie. Ale tak się złożyło, że korzystałam jako klient nie tylko z jet.maila, ale i z Freshmaila oraz Sare.
O email marketingu pisałam na gl kilkukrotnie, zdarzało mi się robić dobry PR zarówno Jet.Mailowi, jak i Sare (jeszcze pół roku temu). Trochę dziwne działania jak na konkurencję, nieprawdaż?

Profil ujawnię, gdy uznam to za stosowne (gdy Goldenline umożliwi ujawnianie poszczególnych elementów profilu). Widzą go moi znajomi i tyle na razie wystarczy.

A w mojej wypowiedzi niewiele jest marketingowej papki. Odniosłam się do własnych doświadczeń, które nabyłam korzystając z tych trzech systemów.
"...z mojego doświadczenia wynika, że z tych systemów (z których nie znam tylko thinkopen.pl) najłatwiejszy w obsłudze i najbardziej przyjazny zwykłemu użytkownikowi jest Freshmail, nie mówiąc o tym, że model biznesowy, jaki jest zaproponowany we Freshmailu, jest najkorzystniejszy dla małych firm z małymi bazami (a to przecież większość firm, którym zależy na tanim pozyskaniu klienta)."

Na początek ważna kwestia, od 1 sierpnia 2008r nasza Spółka IMP została przebudowana w związku z zakupem w naszej Grupie Kapitałowej IG takich Spółek ja Call Center Poland oraz Webtel. Powołaliśmy więc centrum kompetencji integrując usługi email i mobile marketingowe i internetowe ukierunkowane na obsługę firm oczekujących taniego pozyskiwania Klienta. Zapewniamy też technologię lead generation i lead management (system Websmail. Niedługo to znajdzie również odzwierciedlenie na serwisie firmowym http://www.imp-edirect.pl oraz na nowych serwisach Websmail i Jet.Mail, co zostanie ujawnione w swoim czasie (dlatego nowych serwisów jeszcze nie ma).

W związku z tym jeden z pierwszych w Polsce profesjonalnych systemów Jet.Mail z największym doświadczeniem jaki zna Pani zapewne w starym wydaniu został na moje zlecenie dofinansowany i rozwinięty technologicznie przez ostatnie 8 miesięcy w Spółce Webtel przez profesjonalistów. Mamy więc mnóstwo nowości w systemie i system jest dynamicznie dalej rozwijany. Mało tego, oczekiwania indywidualne klientów są realizowane często bez żadnych kosztów. W styczniu tego roku cała aplikacji została przeniesiona na najnowsze serwery zakupione z nowej półki w DELL.

Chętnie się kiedyś zapoznam z nowościami w systemie. Założę się, że podobne działania, mające na celu podniesienie wydajności i funkcjonalności, przeprowadzają również właściciele pozostałych systemów emailingowych :). Cieszę się jednak, że jet.mail się dalej rozwija.
Co do "... najłatwiejszy w obsłudze i najbardziej przyjazny zwykłemu użytkownikowi..." To ocena subiektywna więc nie dyskutuję..."

dziękuję.
Zmiany, o których napisałem są jednak nie bez znaczenia również na przyjazność systemu.
i to się liczy, bo przyjazność systemu była taka sobie.
Ważne jednak, żeby wysyłki nie były przekładane "na piątek" i nie stały w kolejce, bo "duży klient" właśnie wysyła ;). Jakimi łączami dysponuje konkurencja dla Jet.Mail? Ile są w stanie transmitować równolegle maili zatykając łącze?

Nie wiem, proszę pytać swojej konkurencji.
O ile mnie wiadomo jako jedyni mamy nieograniczony dynamicznie > zwiększany dowolnie transfer. Kolejny serwer nie wystarczy, trzeba kupować łącza i na tym oszczędza konkurencja. Od lat jesteśmy liderem i wysyłamy z Jet.Mail największe ilości maili. Za zeszły rok to około 120 MLN. Ile wysłała konkurencja i jaką ma wydajność????? W stosunku do nas i naszej szybkości wysyłek małą ;))))

"Panie Rafale, co oznacza tanie budowanie bazy danych? Tanie > dla kogo?" - Pani Ewelino S., zawsze dla naszych Klientów!

"Kiedyś na stronie jet.maila był kalkulator cen - widzę, że zniknął." - Od sierpnia 2008 rozpocząłem zmiany i będą coraz bardziej widoczne z korzyścią dla Klientów.

"Ponieważ cennik jest podany na stronie Freshmaila, pozwalam sobie tutaj zaprezentować prostą kalkulację: 2 wysyłki miesięcznie (1 wysyłka = 20 zł) x 3000 emaili (średnia baza małej firmy) x 0,03 zł za 1 emaila w tym przedziale cenowym = 40 zł + 180 zł = 220 zł. Dodatkowo brak tu opłat za utrzymanie bazy w systemie, transfer itd."

- Otóż Pani Ewelino S. to oznacza, że Freshmail NIE jest najkorzystniejszy dla małych firm z małymi bazami", gdyż my nie naliczamy 20 złotych za zdefiniowanie wysyłki i nigdy tego nie robiliśmy. We Freshmail obniżając stawki za maila dodatkową marżę odbijają sobie na "20 złotych za zdefiniowanie wysyłki", a to oznacza,że taki klient może mieć u nas taniej ;)))

to proszę podać konkretną wartość.

"SARE: za taką samą kampanię zapłacilibyśmy zgodnie z kalkulatorem 390 zł.(co z utrzymaniem bazy w systemie? co z dodatkowymi opłatami)" - to nie do mnie pytanie tylko do Krzyśka Dębowskiego, który Zarządza tą Spółką.

Na stronie Sare przynajmniej można wyliczyć koszt wykonania wysyłki. Dlaczego teraz na jet.mailu nie można? Kiedyś kalkulator był (jeszcze chyba pół roku temu).

Podczas mojego "małego porównania" korzystałam z ogólnodostępnych informacji na stronach www jet.maila, sare i freshmaila. Konkurencja nie bała się ryzyka otwartego porównania cen - Jet.Mail tak - dlaczego?
"Pytanie - ile zapłacilibyśmy za taką usługę w Jet.Mailu?
Czy dopłacalibyśmy coś za utrzymanie bazy w systemie? Co z transferem? Są jeszcze jakieś dodatkowe opłaty?" - na to pytanie dla "dla małych firm z małymi bazami" odpowiedziałem powyżej, w systemie Jet.Mail będzie najtaniej ;))))

Nie odpowiedział Pan. Jedyne, czego się dowiedziałam z Pana długiej wypowiedzi było to, że w jet.mailu nie ma opłaty za transfer + opłaty za wysyłkę. Dalej nie wiadomo, ile będzie kosztować kampania o bardzo prostych parametrach:

2 wysyłki x 3000 maili miesięcznie (skoro transfer jest nieograniczony, to nie jest już istotne, że myślałam o 25 kb/email).

Nie odpowiedział Pan również, czy będą jakieś dodatkowe opłaty oprócz samej wysyłki emaili.

Zapewnienie, że w jet.mailu będzie najtaniej, trudno rozpatrywać w kategorii rzetelnej informacji.Ewelina S. edytował(a) ten post dnia 12.03.09 o godzinie 14:33
Rafał Piórkowski

Rafał Piórkowski Sales Manager, Key
Account Manager -
rozwiązania
biznesow...

Temat: Buduj własną bazę, to może być proste

Skróciłem wątek, gdyż już stał się nieznośnie długi.
Profil ujawnię, gdy uznam to za stosowne (gdy Goldenline umożliwi ujawnianie poszczególnych elementów profilu). Widzą go moi znajomi i tyle na razie wystarczy.

To znaczy, że chce pozostać Pani osobą Anonimową? Z uwagi na profil? Nie jest Pani z konkurencji, to możliwe, proszę więc się przedstawić, gdzie Pani pracuje?
A w mojej wypowiedzi niewiele jest marketingowej papki. Odniosłam się do własnych doświadczeń, które nabyłam korzystając z
tych trzech systemów.

Ok., przyjmuję.
Zmiany, o których napisałem są jednak nie bez znaczenia również na przyjazność systemu.
i to się liczy, bo przyjazność systemu była taka sobie.
Ważne jednak, żeby wysyłki nie były przekładane "na piątek" i nie stały w kolejce, bo "duży klient" właśnie wysyła ;). Jakimi łączami dysponuje konkurencja dla Jet.Mail? Ile są w stanie transmitować równolegle maili zatykając łącze?
Nie wiem, proszę pytać swojej konkurencji.

Może się pojawi taka wypowiedź jaką ma wydajność konkurencja z korzyścią dla czytelników tego posta! Czekam!
O ile mnie wiadomo jako jedyni mamy nieograniczony dynamicznie > zwiększany dowolnie transfer. Kolejny serwer nie wystarczy, trzeba kupować łącza i na tym oszczędza konkurencja. Od lat jesteśmy liderem i wysyłamy z Jet.Mail największe ilości maili. Za zeszły rok to około 120 MLN. Ile wysłała konkurencja i jaką ma wydajność????? W stosunku do nas i naszej szybkości wysyłek małą ;))))

Tu Pani nie skomentowała, jakie ma Pani doświadczenia z transferem maili w innych systemach. Na podstawie dynamicznego zwiększania przepustowości łącz twierdzę, że Jet.Mail jest najszybszy! Może tu też się pojawi taka wypowiedź jak to wygląda w konkurencji? Czekam!
"Kiedyś na stronie jet.maila był kalkulator cen - widzę, że zniknął." - Od sierpnia 2008 rozpocząłem zmiany i będą coraz bardziej widoczne z korzyścią dla Klientów.

"Ponieważ cennik jest podany na stronie Freshmaila, pozwalam sobie tutaj zaprezentować prostą kalkulację: 2 wysyłki miesięcznie (1 wysyłka = 20 zł) x 3000 emaili (średnia baza małej firmy) x 0,03 zł za 1 emaila w tym przedziale cenowym = 40 zł + 180 zł = 220 zł. Dodatkowo brak tu opłat za utrzymanie bazy w systemie, transfer itd."

- Otóż Pani Ewelino S. to oznacza, że Freshmail NIE jest najkorzystniejszy dla małych firm z małymi bazami", gdyż my nie naliczamy 20 złotych za zdefiniowanie wysyłki i nigdy tego nie robiliśmy. We Freshmail obniżając stawki za maila dodatkową marżę odbijają sobie na "20 złotych za zdefiniowanie wysyłki", a to oznacza,że taki klient może mieć u nas taniej ;)))

to proszę podać konkretną wartość.

Jak już napisałem "Nie naliczamy 20 złotych za zdefiniowanie wysyłki i nigdy tego nie robiliśmy" Dla obliczenia ceny w Jet.Mail small business proszę odjąć koszt 2x "20 złotych za zdefiniowanie wysyłki" i ma Pani 0 zł + 180 zł = 180 zł taniej niż w konkurencji, myślałem, że to jasne, skoro nie mamy i nie mieliśmy nigdy takiej pozycji w cenniku, nawet gdy cennik się zmieniał.
"SARE: za taką samą kampanię zapłacilibyśmy zgodnie z kalkulatorem 390 zł.(co z utrzymaniem bazy w systemie? co z dodatkowymi opłatami)" - to nie do mnie pytanie tylko do Krzyśka Dębowskiego, który Zarządza tą Spółką.

Na stronie Sare przynajmniej można wyliczyć koszt wykonania wysyłki. Dlaczego teraz na jet.mailu nie można? Kiedyś kalkulator był (jeszcze chyba pół roku temu).

Podczas mojego "małego porównania" korzystałam z ogólnodostępnych informacji na stronach www jet.maila, sare i freshmaila. Konkurencja nie bała się ryzyka otwartego porównania cen - Jet.Mail tak - dlaczego?
"Pytanie - ile zapłacilibyśmy za taką usługę w Jet.Mailu?
Czy dopłacalibyśmy coś za utrzymanie bazy w systemie? Co z transferem? Są jeszcze jakieś dodatkowe opłaty?" - na to pytanie dla "dla małych firm z małymi bazami"

odpowiedziałem powyżej
Nie odpowiedział Pan. Jedyne, czego się dowiedziałam z Pana długiej wypowiedzi było to, że w jet.mailu nie ma opłaty za transfer + opłaty za wysyłkę. Dalej nie wiadomo, ile będzie kosztować kampania o bardzo prostych parametrach:
2 wysyłki x 3000 maili miesięcznie (skoro transfer jest nieograniczony, to nie jest już istotne, że myślałam o 25 kb/email).
odpowiedziałem powyżej, w systemie Jet.Mail będzie najtaniej ;)))) Jednakże prostując pisząc o "transferze" pisałem o możliwości niemal nieograniczonego dla nas (IMP) wysycania łącza dla przyspieszenia równoległych wysyłek, czego w takiej skali nie ma w konkurencji - o ile mnie wiadomo, a staram się być dobrze poinformowany. Nie chciałbym, aby Pani mnie źle zrozumiała.
Nie odpowiedział Pan również, czy będą jakieś dodatkowe opłaty oprócz samej wysyłki emaili.

Kalkulację podałem wyżej, widać składowe.
Zapewnienie, że w jet.mailu będzie najtaniej, trudno rozpatrywać w kategorii rzetelnej informacji.[edited]Ewelina

A teraz jak Pani ocenia ;)) Proszę jednak pamiętać, że pomimo najniższych cen w Jet.Mail small business to nie cena najważniejsza jest dla nas jakość i integracja usług pro-sprzedażowych z kategorii Websmail Lead Management dla Klientów, aby lepiej wspierać sprzedaż. Z tego też względu mamy dla dużych klientów ofertę Jet.Mail enterprise.
Rafał Piórkowski

Rafał Piórkowski Sales Manager, Key
Account Manager -
rozwiązania
biznesow...

Temat: Buduj własną bazę, to może być proste

Szkoda, że Pani Ewelina S. nie odpowiedziała i nie przedstawiła się. Teraz zaczną się domysły, że Pani Ewelina S. jest po kursie NLP już dawno i dokładnie wie jak promować produkt umiejętnie i porównawczo, co we wnioskach w tym przypadku miało promować Freshmaila.Rafał Piórkowski edytował(a) ten post dnia 13.03.09 o godzinie 14:07
Rafał Piórkowski

Rafał Piórkowski Sales Manager, Key
Account Manager -
rozwiązania
biznesow...

Temat: Buduj własną bazę, to może być proste

Może będzie riposta ;)?Rafał Piórkowski edytował(a) ten post dnia 13.03.09 o godzinie 14:07
Rafał Piórkowski

Rafał Piórkowski Sales Manager, Key
Account Manager -
rozwiązania
biznesow...

Temat: Buduj własną bazę, to może być proste

Rafał Piórkowski:
Rafał Piórkowski:
Szkoda, że Pani Ewelina S. nie odpowiedziała i nie przedstawiła się. Teraz zaczną się domysły, że Pani Ewelina S. jest po kursie NLP już dawno i dokładnie wie jak promować produkt umiejętnie i porównawczo, co we wnioskach w tym przypadku miało promować Freshmaila.
W wątku okazało się, że jednak:
Niestety dla Freshmail, z korzyścią dla
http://www.jetmail.pl

okazało się, Jet.Mail jest znowu silny, działa wiele lat dłużej
na rynku, jest szybszy i teraz też wygrywa ceną.

konto usunięte

Temat: Buduj własną bazę, to może być proste

Witam,
Jako bezpośrednia konkurencja dla firm tutaj wskazanych pragnę zaznaczyć, iż na rynku istnieje obecnie co najmniej kilka bardzo dobrych systemów do e-mailingu i tylko nieznacznie różnią się funkcjonalnościami (oprócz Optivo, które posiada bezapelacyjnie najlepszy system do e-mailingu i wyprzedza mocno resztę firm na rynku). Co do cen samych wysyłek nie będę pisał, że ThinkMail jest najtańszy ;). Niestety sama technologia to trochę za mało (wracając do wątku) żeby mówić o budowaniu bazy danych. Innymi słowy... jeżeli mam pakiet Office i używam Word do pisania.., nie oznacza to, że jestem pisarzem.
Podsumowując... sama technologia jest czymś pochodnym właściwym narzędziom budowy baz danych (konkursy, loterie) i mozna mówić o niej w kategoriach użyteczności, prostoty, ergonomiki i 100 innych słów odnoszących się do cech systemu... na pewno nie w kontekście budowy baz danych.
pozdrawiam wszystkich,
ABArkadiusz B. edytował(a) ten post dnia 13.03.09 o godzinie 14:59
Rafał Piórkowski

Rafał Piórkowski Sales Manager, Key
Account Manager -
rozwiązania
biznesow...

Temat: Buduj własną bazę, to może być proste

Nie znam systemu ThinkMail, ale Kasia to bardzo fajna osoba i życzę jej w Zarządzaniu wszystkiego dobrego ;) Jeśli chodzi o Optivo to też słyszałem, że jest to bardzo rozbudowany system i na rynku niemieckim ponoć są liderem. Poznałem kogoś kto na tamtym rynku korzystał z tego systemu i był bardzo zadowolony.

Jednakże w Polsce nie znam ich sukcesów i o takowe trzeba pytać Alicja Tomaszewski, którą notabene miałem okazję spotkać już dawno na "IMM 2nd" i pozdrawiam. Mam ich folder i menu systemu na obrazkach mają po niemiecku lub angielsku. Cóż globalna wioska i trzeba znać języki. Porównując system Jet.Mail posiada menu Polskie i Angielskie ;), ale zakładam, że Optivo robi w tym kierunku jakieś działania.

Właśnie zauważyłem w cenniku w folderze Optivo, że "jednorazowa opłata wstępna" to 3900 i 0,150/szt za 3000 e-maili na miesiąc. Może to jakiś stary cennik?

O ile wiem system Optivo jest osadzony w Niemczech więc wysyłka idzie stamtąd, a nie z Polski. No i od dawna w Optivo mają "spamassassin" jak wynika ze starego już folderu, więc Freshmail znowu się wygłupił pisząc, że pierwsi w Polsce wdrożyli takie rozwiązanie szukając siły w działaniach PR. No cóż, cieszę się, że mogę przypomnieć graczom na rynku, że Jet.Mail w Polsce miał i ma siłę, troszkę się zasiedział mając pozycję lidera, ale wziął się na nowo do intensywnej pracy i rozwoju potwierdzając swoją silną pozycję.

Wracając do tematu, Pan Arkadiusz ma absolutnie rację, że "...sama technologia jest czymś pochodnym właściwym narzędziom budowy baz danych..." inaczej mówiąc moimi słowy pewną filozofią. Jednakże nie wiem czy dobrze zrozumiałem "...na pewno nie w kontekście budowy baz danych" i z tym mogę dyskutować, gdyż technologia i narzędzia służą lepiej lub gorzej dając większe lub mniejsze możliwości i to nie zmienia faktu, że najważniejsze to wiedzieć jak je efektywnie zastosować w swojej strategii. Najlepsze narzędzia też mogą dawać przewagę, oczekiwaną wydajność, etc.Rafał Piórkowski edytował(a) ten post dnia 13.03.09 o godzinie 17:48

konto usunięte

Temat: Buduj własną bazę, to może być proste

Panie Rafale,

"na pewno nie w kontekście budowy baz danych" i z tym mogę dyskutować, gdyż technologia i narzędzia służą lepiej lub gorzej dając większe lub mniejsze możliwości i to nie zmienia faktu, że najważniejsze to wiedzieć jak je efektywnie zastosować w swojej strategii. Najlepsze narzędzia też mogą dawać przewagę, oczekiwaną wydajność, etc."

Prostując (a właściwie uzupełniając) moje wcześniejsze stwierdzenie chcę jedynie zaznaczyć iż sam system do e-mailingu raczej "gromadzi" oraz "przetwarza" bazę danych niż 'pozyskuje"
Prowadząc działania mające na celu pozyskiwanie baz danych technologia raczej ma na zadanie "ułatwić" pracę niż zakładać ograniczenia. W tym kontekście jak najbardziej zgodzę się, że profesjonalny system do e-mail marketingu pomaga a nie ogranicza.
W kontekście wejścia do Polski Planet49 oraz Loyalty Partners należy przypuszczać, że w ciągu najbliższych dwóch lat rośnie nam w Polsce bardzo poważny konkurent, z którym wszyscy będziemy musieli się liczyć. O cenie nie dyskutuję (która została tu zaprezentowana) ale jeżeli faktycznie system Optivo ma te możliwości, o których słyszałem, jest wart tych pieniędzy.
"..technologia i narzędzia służą lepiej lub gorzej dając większe lub mniejsze możliwości i to nie zmienia faktu, że najważniejsze to wiedzieć jak je efektywnie zastosować w swojej strategii
Myślę, że jest to najbardziej trafne podsumowanie omawianej tu kwestii.
Zapraszam wszystkich na http://planet49.pl
Bardzo ciekawy case jak budować bazę danych... w szczególności polecam zainteresowanym prześledzenie komunikacji via e-mail po opt-in ;)
pozdrawiam
ABArkadiusz B. edytował(a) ten post dnia 16.03.09 o godzinie 10:27



Wyślij zaproszenie do