Marcin Nowak

Marcin Nowak Handel B2B

Temat: Targi Lifestyle Expo 2010 – przedsiębiorcy z Azji w Polsce

Targi Lifestyle Expo 2010 – przedsiębiorcy z Azji w Polsce

Tegoroczna edycja Targów Lifestyle Expo już po raz drugi odbędzie się w Warszawie. W dniach 21-23 września wystawcy z Azji ponownie zaprezentują polskim przedsiębiorcom jakość i styl swoich produktów. Organizatorzy tego międzynarodowego wydarzenia twierdzą, że tym razem zaproponują polskim partnerom jeszcze więcej atrakcji.

Targi Lifestyle Expo są niepowtarzalną okazją nie tylko do zapoznania się z jakością i designem produktów oferowanych przez wystawców z Hongkongu i Guangdong. Przede wszystkim stanowią swoistą platformę współpracy handlowej z przedstawicielami azjatyckiego biznesu. Tym samym organizator Targów, Rada Rozwoju Handlu Hongkongu (HKTDC), daje polskim przedsiębiorcom możliwość nawiązania kontaktów z partnerami z Hongkongu i Kantonu. Wydarzenie to stanowi również doskonałą okazję do poznania kultury biznesu oraz zasad współpracy bez pokonywania tysięcy kilometrów dzielących Polskę i Azję.

Powodzenie zeszłorocznej edycji Targów Lifestyle Expo w Warszawie pokazało, że polscy przedsiębiorcy chętnie podejmują rozmowy z partnerami z Chin. Prezentowane zasady współpracy oraz płynące z niej korzyści dały szansę przedstawicielom polskich firm na poznanie Hongkongu, jako doświadczonego partnera w handlu międzynarodowym z doskonale rozwiniętą infrastrukturą i licznymi udogodnieniami w prowadzeniu własnego biznesu.

Tegoroczni wystawcy Targów Lifestyle Expo zaprezentują szeroką ofertę produktów z branży odzieżowej, tekstylnej oraz galanteryjnej. Planują wskazać na oryginalne projekty azjatyckich designerów oraz jakość wykonania. Relatywnie dużą rolę odegrają również wystawcy oferujący najwyższej klasy artykuły elektroniczne, sprzęt gospodarstwa domowego, akcesoria komputerowe i telefoniczne oraz zabawki. W tak bogatej ofercie nie może oczywiście zabraknąć artykułów lifestylowych, czyli nowatorskich gadżetów, różnorodnych upominków czy designerskich emblematów.

Bogatsza oferta azjatyckich eksporterów, większa liczba i różnorodność prezentowanych produktów to tylko niektóre z powodów, aby zachęcić polskich przedsiębiorców do odwiedzenia Warszawskiej Hali Expo XXI, w której odbędą się Targi. Dodatkowym atutem będą zapewne bezpłatne seminaria, konkursy oraz liczne dyskusje z ekspertami, poświęcone zasadom wymiany handlowej z partnerami z Azji Południowo Wschodniej.

Więcej informacji na stronie http://lifestyleexpo.com/pl

HKTDC
Założona w 1996 roku Rada Rozwoju Handlu Hongkongu (HKTDC) zajmuje się międzynarodową promocją producentów oraz firm handlowych i usługowych z Hongkongu. Poprzez sieć ponad 40 biur na całym świecie, w tym 11 w Chinach kontynentalnych HKTDC promuje Hongkong jako platformę współpracy handlowej z Chinami oraz innymi krajami azjatyckimi. Poprzez organizowane imprezy targowe, misje gospodarcze, internetową platformę handlową http://hktdc.com, pisma branżowe, HKTDC łączy miliony kupców z całego świata.

GD/DOFTEC
Wydział Handlu Zagranicznego i Współpracy Gospodarczej Prowincji Guangdong prowadzi politykę w zakresie handlu zagranicznego, współpracy gospodarczej, inwestycji zagranicznych, zarządzania portami oraz specjalnymi strefami ekonomicznymi i technologicznymi.

Więcej: http://info.hktdc.com/lifestyleexpowarsaw/index_polski...
-----------------------------------------------
http://Aladyns.pl Partner LifeStyle Expo Warszawa 2010

Więcej informacji o LifeStyle Expo Warszawa 2010

http://www.aladyns.com/index.php?cms=221&l=pl

http://Targi-w-Kantonie.pl/
-----------------------------------------------
Spotkanie na GL:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/lifestyle-expo-w-wa...

Grupa na GL:
http://www.goldenline.pl/grupa/lifestyle-expo