Marcin Nowak Handel B2B
Temat: SPOTKANIE POLSKA-CHINY Jak robić interesy z Chińczykami?
SPOTKANIE POLSKA-CHINYJak robić interesy z Chińczykami?
14-15-16.04.2008 Warszawa
POLAND-CHINA MEETING
How to make business with Chinese?
Warsaw 14th–15-16th April of 2008
14.04.2008 r. : Warsztat: „Jak rozpocząć i kontynuować biznes w Chinach”, Hotel Polonia Palace
Prowadzenie: Jacek Grzędzielski (SALEWA)
• Jak znaleźć wiarygodnego partnera biznesowego w Chinach
• Jak zweryfikować uzyskany kontakt
• Jak składać zamówienie i jaki kontrakt przygotować.
• Jak kontrolować proces produkcji
• Jak poruszać się swobodnie po Chinach
• Uwarunkowanie kulturowe prowadzenia biznesu
• Techniki negocjacyjne
• Prowadzenie interesów z Chińczykami przez Internet
15-16.04.2008 Kongres „Jak robić interesy z Chińczykami?
Moduł „POLSKA w CHINACH”1. Najlepsze doświadczenia w szukaniu i znajdywaniu wiarygodnego partnera biznesowego w Chinach.
2. Jak funkcjonować? Stworzyć stałe biuro czy opierać się na lokalnych przedstawicielach?
3. Outsourcing produkcji – na co warto zwrócić uwagę wybierając partnera Twojego biznesu w Chinach.
4. Import/Export z Chin wolny od katastrof - doświadczenia najlepszych.
5. Być w Chinach i bić rekordy sprzedaży! - Jak sprzedawać polską markę w kraju środka.
6. „Polski marketing – wersja chińska” – sukces w promowaniu polskich produktów na rynku chińskim.
7. Bieg przez kulturowe pole minowe - Chiński biznesowy savoir-vivre.
8. Wejście smoka w kraju smoka czyli pierwsze i odważne kroki w Chinach. Poszukiwanie kontrahentów i bezpieczeństwo pierwszych inwestycji.
9. Wsparcie dla inwestycji w Chinach ze strony sektora finansowego.
10. Zabezpieczyć ryzyko transakcji handlowych – Akredytywa czy przedpłaty?
11. Wybór najlepszych rozwiązań logistycznych – Przecież można dużo zyskać ale i dużo stracić.
12. Inwestycje w chiński system ochrony środowiska szansa na zaistnienie na azjatyckim rynku.
13. Czy obecność na targach nadal jest skuteczną metoda zaistnienia na chińskim rynku? Spojrzenie na wskroś praktyczne.
14. Targi w Chinach – 10 najlepszych praktyk jak dać sobie radę na starcie.
15. HONG-KONG – inny biznesowy świat.
Moduł „CHINY w POLSCE”
1. Jak przyciągnąć chińskiego inwestora do Polski – najlepsze doświadczenia.
2. Czego oczekują od nas chińscy partnerzy – głos z Dalekiego Wschodu.
3. Targi w Polsce – czego oczekują od nas chińskie firmy.
4. Specjalne strefy ekonomiczne i parki technologiczne – cel chińskich inwestycji w Polsce.
5. Polskie firmy – Chińskie zasoby: recepta na udany joint-venture.
6. Chińskie inwestycje w infrastrukturę drogową – szansa dla Polski i dla polskich firm sektora budownictwa infrastrukturalnego.
Moduł „ZAGADNIENIA PRAWNE”:
1. Regulacje celne – słowo o znalezieniu światełka w tunelu krajowych i międzynarodowych przepisów.
2. Unijny system monitoringu importu – zmiany prawne 2008, konsekwencje dla polskich handlowców.
3. Zatrudnianie Chińczyków w Polsce – regulacje prawne, pozwolenia i procedury.
4. Patenty i ochrona praw autorskich na rynku chińskim – jak najskuteczniej ochronić własny interes?
5. Reklama w Chinach – zakazy, ograniczenia, kulturowe bariery.
Dyskusje panelowe:
- Beijing 2008 – Euro 2012 – czego możemy się nauczyć?
- Chińskie oczekiwania – polskie realia = jakie problemy widzą chińscy inwestorzy i jak im zaradzić?
Grupa docelowa:
• Prezesi i członkowie zarządu odpowiedzialni za kontakty handlowe, współpracę z zagranicą
• Dyrektorzy handlowi (ds. handlu z zagranicą)
• Dyrektorzy ds. współpracy z zagranicą
• Dyrektorzy ds. finansów
• Dyrektorzy ds. rozwoju inwestycji
• Dyrektorzy ds. zakupów
• Dyrektorzy ds. logistyki
• Dyrektorzy Działu Prawnego
• Instytucje Publiczne zajmujące się promocją, nadzorem imprtu/eksportu z krajami azjatyckimi
Wybrani prelegenci:
LPP
BIOTON
MOJ
MAKARONY POLSKIE
ZŁOMREX China
PKP SA
PTK CENTERTEL
LENOVO TECHNOLOGY POLAND
ATHLETIC
SOLARIS BUS
POLIMEX-MOSTOSTAL
Organizator:
Informedia Polska
ul. Prądzyńskiego 12/14
01-222 Warszawa
tel. +48 22 2567006
fax +48 22 2567020
http://informedia-poland.com