Temat: Sprzęt medyczny w Azji
Co do Indonezji nie mam pojecia. Pozostale kraje rynek maja w duzej mierze podzielony pomiedzy duzych graczy, ale zawsze znajdzie sie miejsce dla producenta ktory oferuje dobrej jakosci, konkurencyjny produkt.
Najwazniejsze to stworzenie dobrze przemyslanej strategii wejscia plus zarezerwowanie funduszy na wszelkie dzialania marketingowe, cierpliwosc, konsekwencja dzialania. Z tych rynkow nie spija sie smietanki dzialajac krotkoterminowo, a takie patrzenie jedynie generuje koszty. Nalezy przygotowac sie na dzialania długookresowe, stala obecnosc na tamtejszym rynku, duze naklady finansowe.
Niestety nie znajdziesz firmy-posrednika, ktora bedzie brac towar i sprzedawac na tamtejszym rynku, a obowiazki producenta beda sprowadzac sie do ladowania kolejnych kontenerow z towarem.
W tamtej szerokosci geograficznej tak to niestety nie dziala.
Grzegorz Gołojuch edytował(a) ten post dnia 31.01.10 o godzinie 17:16