Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Informacje i Ogłoszenia


Obrazek


Szkolenie "Marketing internetowy" to 2 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

III. Koszty

597 zł brutto

Koszt obejmuje 2 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie w dniach 11-12.07.2012, informacje o kolejnych miastach i terminach dostępne na naszej stronie Justyna G. edytował(a) ten post dnia 12.06.12 o godzinie 13:53

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Michał Stolarczyk

Michał Stolarczyk Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.

Temat: Informacje i Ogłoszenia

- Czy gromadzicie Państwo w sposób uporządkowany dane o wszystkich Waszych klientach?

- Czy macie Państwo świadomość, że Państwa stali klienci mają tak naprawdę różną (często bardzo różną) wartość dla Państwa firmy?

- Czy potraficie Państwo obliczyć wartość Państwa klientów i czy robicie to na co dzień w ramach strategii marketingowej Waszej firmy?

- Czy dostosowujecie Państwo koszt prowadzonych działań marketingowych do wartości Waszych klientów?

Jeśli na którekolwiek z tych pytań odpowiedzieliście Państwo NIE, to powinni się Państwo zapoznać z ofertą, którą przygotowaliśmy.

http://www.intuikon.pl/pdf/ZZK1.pdf


Obrazek


Za organizację i promocję w Krakowie szkolenia „Zarządzanie zyskownością klientów” firmy Value Creation odpowiedzialna jest firma szkoleniowo-doradcza Intuikon
(http://www.intuikon.pl).
Obrazek

Osoba odpowiedzialna za organizację szkolenia w Krakowie:
Michał Stolarczyk, mail: biuro@intuikon.pl, tel. 602-390-413
Łukasz Kuster

Łukasz Kuster Student, Uniwersytet
Łódzki

Temat: Informacje i Ogłoszenia

Szanowni Państwo,
studiuję w Uniwersytecie Łódzkim na kierunku Zarządzanie. Piszę prace magisterską dotyczącą szkoleń, a w szczególności tych, które realizowane są w formie e-learningu. Interesują mnie Państwa opinie na ten temat. Proszę o udzielenie szczerych odpowiedzi na zawarte w kwestionariuszu pytania. Udział w badaniu jest całkowicie anonimowy. Informacje, które od Państwa uzyskam będą wykorzystane jedynie na potrzeby części empirycznej mojej pracy.

Dziękuję za zaangażowanie,
Łukasz Kuster
lukasz.kuster@gmail.com

Oto link do ankiety: http://www.ankietka.pl/ankieta/88402/szkolenia-pracown...

Adam Karczerski

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Anetta Rafalont

Anetta Rafalont Człowiek z nowymi
pomysłami jest
wariatem,dopóki nie
odn...

Temat: Informacje i Ogłoszenia

POSZUKUJESZ ODPOWIEDNIEGO ZABEZPIECZENIA FIRMY, SIEBIE , LUB RODZINY ?

A może chcesz się zabezpieczyć przed roszczeniami spadkobierców zmarłego wspólnika?

Polisa Na życie stanowi rozwiazanie dla każdego z Nas w zależnosci od potrzeb.

Polisa może być skutecznym narzędziem przekazania kapitału osobie bliskiej, również spoza kręgu rodziny. Idealne rozwiązanie dla osób żyjących w wolnych związkach, które chciałyby w bezpiecznej formie zabezpieczyć finansowo swoich partnerów, eliminując ograniczenia wynikające z prawa spadkowego, pomijając trudne i długotrwałe procedury.

Zainteresowane osoby zapraszam na priv
kontakt : kom 604 909 683
gmail: anetta.rafalont@gmail.com
Agnieszka Filas

Agnieszka Filas właściciel, So PR

Temat: Informacje i Ogłoszenia

Wrocław. 13.06
Konferencja Bezpieczna w Biznesie.

Własna firma to...ryzyko. Jeden nierzetelny kontrahent może oznaczać kłopoty, kilku – nawet bankructwo. Jak zadbać o bezpieczeństwo finansowe związane z prowadzeniem działalności gospodarczej? Czy kobietom jest trudniej niż mężczyznom negocjować należności?
Jak dbać o swoje prawa jednocześnie zachowując dobre relacje z klientem? Jak sprawdzać wiarygodność kontrahentów? Jak zbudować wizerunek rzetelnej firmy?

W dyskusji wezmą udział:
Anna Gawęska Dąbrowska, prezes Ultimo
Ewa Karpińska Bryke, członek zarządu firmy Profes
Barbara Pokorny, dyrektor zarządzający Euroimpex
Patrycja Popławska, właścicielka firmy Clarena
Maciej Kałużniak, ekspert ds. zarządzania należnościami Krajowego Rejestru Długów
Anna Marcinkowska, prawnik
Joanna Motylska Komsta, trener biznesu.

Spotkanie odbędzie się 13 czerwca o godzinie 18.00 w Hotelu Tumskim, ul. Wyspa Słodowa 10 we Wrocławiu.

Konferencja jest bezpłatna po potwierdzeniu przybycia pod numerem 602 66 26 72 lub mailem: biuro@sopr.pl

konto usunięte

Temat: Informacje i Ogłoszenia


Obrazek


Dofinansowane w 100 procentach Kursy Komputerowe to aż 8 dni zajęć, zakończonych uzyskaniem międzynarodowego certyfikatu ECCC! Zapoznaj się z programem i zobacz jak łatwo poprawić swoje umiejętności komputerowe.

Szczegóły i zapisy: http://darmowekursykomputerowe.pl/index.php/o-projekcie

1. Zakres tematyczny szkoleń

podstawy technik informatycznych i komunikacyjnych - 4h,
użytkowanie komputerów - 4h,
grafika menedżerska i prezentacyjna - 8h,
usługi w sieciach informatycznych i komunikacja - 8h,
Przetwarzanie tekstów (MS Word) - 8h,
Arkusze kalkulacyjne (MS Excel) - 16h,
Bazy danych (MS Access) - 16h.

Jeden kurs obejmuje łącznie 64 godziny szkoleniowe (8 dni szkoleniowych). Zakres tematyczny może być dostosowany do potencjału i potrzeb danej grupy szkoleniowej.

2. Korzyści z udziału w projekcie

a) zdobycie cennej wiedzy oraz praktycznych umiejętności z szerokiego zakresu podstawowych technik informatycznych, użytkowania komputerów, MS Word, MS Excel, MS Access, grafiki menedżerskiej i prezentacji oraz usług w sieciach informatycznych,

b) możliwość uzyskania wartościowego certyfikatu ECCC (więcej o certyfikacie: http://www.eccc.com.pl/index.html), który potwierdza posiadane umiejętności,

c) poprawa pozycji w firmie poprzez podniesienie umiejętności oraz efektywności pracy.

Szczegóły i zapisy: http://darmowekursykomputerowe.pl/index.php/o-projekcie

3. Certyfikat ECCC

ECCC Europejski Certyfikat Kompetencji Informatycznych (z ang. European Computer Competence Certificate) - to dokument, który wyznacza standard kompetencji użytkowników technologii informatycznych na danym poziomie.

System certyfikacji ECCC dzięki swoim cechom, takim jak: elastyczność, dokładność, rozszerzalność, niezależność od platformy oraz, przede wszystkim, dzięki możliwości dostosowania poziomu i zakresu certyfikacji do potrzeb odbiorcy jest innowacyjnym systemem w skali europejskiej. Zachowywane są przy tym najważniejsze cechy poprawnego systemu certyfikacji: obiektywność, standaryzacja i wysoka jakość.

Każdy uczestnik szkolenia Darmowe Kursy Komputerowe otrzymuje taki certyfikat po zakończonym szkoleniu i zdaniu egzaminu.

Posiadanie Certyfikatu ECCC podnosi szanse i ugruntowuje pozycję na rynku pracy. Udokumentowując swoje kompetencje w konkretnym obszarze wykorzystania technologii informatycznych poprzez zdanie niezależnego i obiektywnego egzaminu, zwiększasz swój potencjał na rynku pracy.Certyfikat jest dokumentem międzynarodowym.

4.Kto może wziąć udział w projekcie?

Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest spełnienie wszystkich poniższych kryteriów:

a) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub samozatrudnione,

b) osoby pracujące na stanowiskach administracyjno-biurowych lub osoby wykorzystujące do pracy komputer,

c) osoby zatrudnione w mikro, małej lub średniej firmie z województw: warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego, małopolskiego, mazowieckiego, dolnośląskiego lub śląskiego.

Szczegóły i zapisy: http://darmowekursykomputerowe.pl/index.php/o-projekcie

II. Koszty

0 zł - 100% dofinansowania ze środków EFS

8 dni zajęć, certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

III. Terminy:

Szkolenia odbędą się w miastach wojewódzkich wymienionych powyżej województw, terminy do uzgodnienia w zależności od zebrania grupy projektowej.

Uwaga

ISTNIEJE TEŻ MOŻLIWOŚĆ SZKOLENIA DEDYKOWANEGO DLA 15 SPEŁNIAJĄCYCH KRYTERIA PROJEKTU PRACOWNIKÓW PAŃSTWA FIRMY.

kontakt: 604 528 753
mailowy: kontakt@akademiarozwojubiznesu.pl
Arkadiusz W.

Arkadiusz W. Coach/Trener

Temat: Informacje i Ogłoszenia

Wprowadzam na rynek polski nowy produkt z branży wellness, która jest w facie początkowej (przed fazą momentum) życia produktu. Oznacza, to, że osoby, które podejmą współpracę będą jednymi z pierwszych Polsce i na rynku europejskim. Firma istnieje na świecie od 4 lat, a w Polsce rozpoczęła działalność w lipcu 2012 r.

Nawiążę współpracę z konkretnymi i poważnymi osobami, których interesują wysokie zarobki, nie w perspektywie wielu lat, ale kilku miesięcy.

Szukam przede wszystkim:
1. Przedsiębiorców (właścicieli firm, freelancerów, liderów MLM) - ponieważ wiedzą jak zarabiać duże pieniądze.

2.Menadżerów, dyrektorów, trenerów, coachów, handlowców, osób pracujące na etacie, którzy szukają dodatkowego źródła dochodu i są świadomi tego, by zarabiać naprawdę dobre pieniądze, trzeba wykonać pewną pracę.

- firma znajduję się w rankingach (top-lista) najdynamiczniej rozwijających się firm w tej branży (można to sprawdzić).
- otrzymasz pomoc od najlepszych w drażaniu programu (konferencje, webinary, szkolenia, spotkania stacjonarne)

Osoby zainteresowan proszę o kontakt telefoniczny: 533 990 414

Nie odpowiadam na emaile typu: "Proszę o przesłanie szczegółów", "O co chodzi?", bo to oznacza, że adresat podchodzi poważnie, ale tylko trochę...

533 990 414
aw@arkadiuszwlodarczyk.comArkadiusz W. edytował(a) ten post dnia 22.01.13 o godzinie 15:57
Marta K.

Marta K. Usus magister est
optimus!

Temat: Informacje i Ogłoszenia

Szanowni Państwo!

Jesteśmy z Gliwic.

Głównym celem naszej działalności jest kompleksowa obsługa Firm z poszanowaniem czasu i potrzeb Klienta oraz komfort wzajemnej współpracy. Priorytetem natomiast jest terminowość, rzetelność i odpowiedzialność. Naszym Klientom zapewniamy bezpieczeństwo oraz poufność informacji na każdym etapie współpracy. Każda nowa Firma jest dla nas nowym wyzwaniem, dlatego o współpracy najlepiej porozmawiać indywidualnie. Wystarczy zadzwonić lub przesłać zapytanie o współpracę e-mailem. Zaproponujemy spotkanie, będące formą bezpłatnych konsultacji.

Oferujemy Państwu usługi z zakresu:
• usługi rachunkowo-księgowe (pełny zakres)
• obsługę płac
• obsługę kadr
• serwis komputerowy
• sprzedaż sprzętu komputerowego
• sprzedaż oprogramowania Firmy INSERT
• szkolenia z obsługi oprogramowania Firmy INSERT
• podpis elektroniczny
• kompleksowa obsługa reklamowa
Współpracujemy z doświadczoną kancelarią adwokacką
Pełna oferta firmy została przedstawiona na naszej stronie internetowej: http://kkgliwice.pl

SERDECZNIE ZAPRASZAMY

Powołując się na ten post obsługa biura rachunkowego pierwszy miesiąc 50% ceny
Magdalena Wszołek

Magdalena Wszołek poszukuję pracy

Temat: Informacje i Ogłoszenia


Obrazek


Zapraszamy do udziału w „Festiwalu Inspiracji”!

„Festiwal Inspiracji” odbędzie już 28 września w gmachu głównym Biblioteki Narodowej w Warszawie.
Ucz się od najlepszych i wysłuchaj showcase'u prezentacji i przemówień w wykonaniu prawdziwych, biznesowych oratorów!
Stowarzyszenie Profesjonalnych Mówców zainspiruje Cię do działania!

Szczegóły tutaj
Michał Stolarczyk

Michał Stolarczyk Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.

Temat: Informacje i Ogłoszenia


Obrazek



Obrazek


Zapraszamy serdecznie na I krakowską edycję programu edukacyjnego (warsztat + konsultacje z trenerem + coaching wdrożeniowy) organizowanego przez firmę Intuikon (http://intuikon.pl)

PRAKTYK BEYOND NLP

KORZYŚCI z udziału w szkoleniu:

- Poznasz i przećwiczysz ponad 40 technik i procedur postępowania przydatnych do: - poprawy relacji, komunikacji i rozwiązywania konfliktów (użytecznych także w sprzedaży, obsłudze klienta, tworzeniu komunikatów marketingowych),

- Będziesz umiał / umiała stosować poznane techniki w codziennym życiu w sposób łatwy i naturalny dzięki unikatowej metodzie Kart Rozwojowych,

- Poznasz pułapki jakim ulega Twój umysł, dzięki czemu będziesz mógł / mogła skuteczniej bronić się przed manipulacją ze strony praktyków wpływu społecznego,

- Zrozumiesz czym są emocje i jak możesz na nie wpływać, a niekiedy nawet je w pełni kontrolować,

- Nauczysz się rozpoznawać i zmieniać negatywne przekonania, które utrudniają Ci osiągnięcie tego, czego chcesz w różnych aspektach Twojego życia,

- Poznasz, zrozumiesz i nauczysz się wykorzystywać wiedzę o tworzeniu się nawyków w codziennym życiu, dzięki czemu będziesz mógł / mogła zmieniać te, które Ci przeszkadzają i tworzyć nowe, korzystne dla Ciebie,

- Poznasz modele skuteczności możliwe do zastosowania i osiągnięcia sukcesów w różnych dziedzinach życia: Model Dobrego Słuchacza, Model Szczęściarza, Model Eksperta, Model Milionera,

- Poprawisz swoją umiejętność płynnego przechodzenia od stanu skupienia na sobie do stanu koncentracji na świecie zewnętrznym,

- Nauczysz się pracować z procesem tworzenia i interpretacji doświadczeń, zamiast z ich treścią, dzięki czemu będziesz mógł / mogła pomagać innym bez konieczności skłaniania ich do ujawniania trudnych i niewygodnych sytuacji ze swojego życia,

- Otrzymasz certyfikat Praktyka NLP i Beyond NLP oraz otrzymasz możliwość kontynuowania nauki na poziomie Mistrza (Master) Beyond NLP,

- Otrzymasz ponad 90 stron materiałów szkoleniowych dzięki którym będziesz mógł / mogła utrwalić i uzupełnić swoją wiedzę z zakresu rozwoju osobistego i pozytywnej zmiany,

- Otrzymasz możliwość skorzystania z konsultacji z trenerem w ramach wsparcia poszkoleniowego,

- Otrzymasz możliwość skorzystania z coachingu wdrożeniowego (spotkania na Skype) w promocyjnej cenie 80 zł za sesję trwającą 60-90 min do wykorzystania do 31 lipca 2013.

Prowadzący: Artur Król http://www.krolartur.com

Jakość szkolenia:

Dotychczas odbyły się 3 edycje tego szkolenia w innych miastach. Wszystkie otrzymały bardzo wysokie oceny od uczestników. Co więcej każde kolejne szkolenie oceniane było wyżej niż poprzednie: 4,54 / 5, 4,73 / 5 i 4,93 / 5.

Wśród opinii uczestników dotychczasowych szkoleń powtarzają się przede wszystkim opinie o wysokiej wartości i innowacyjności szkolenia na tle innych tego typu propozycji rynkowych oraz bardzo dużym nacisku na praktyczne ćwiczenie umiejętności. Uczestnicy doceniają, że szkolenie daje zarówno impuls jak i konkretne narzędzia do dokonywania konkretnych zmian w swoim życiu: obniżenie lęku, wzrost asertywności, poprawa samopoczucia, skuteczność realizacji celów życiowych oraz zawodowych oraz większa intensywność odczuwania emocji.

Inwestycja: (za 9 dni) 2.176 zł brutto w przedpłacie do 30 listopada
później 2.830

Zapisy: Prosimy o wysłanie zgłoszenia wraz z numerem telefonu oraz tytułem szkolenia na adres: biuro@intuikon.pl

PEŁNY OPIS SZKOLENIA:
http://www.intuikon.pl/pdf/Oferta-PraktykBeyondNLP.pdf
Michał Stolarczyk

Michał Stolarczyk Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.

Temat: Informacje i Ogłoszenia


Obrazek


Obrazek


Marka szkoleniowa INTUIKON (http://www.intuikon.pl) 14 i 15 grudnia 2012 roku (Pt, Sb) w godzinach 10:00 do 18:00 zaprasza serdecznie do udziału w programie edukacyjnym (2-dniowy warsztat + konsultacje wdrożeniowe) skierowany głównie do osób prowadzących lub planujących założyć własną firmę.

- Szukasz innowacyjnego pomysłu na biznes?

- Prowadzisz własną firmę i widzisz, że w Twojej branży toczy się zażarta walka o klienta, a Ty chcesz się wyraźnie odróżnić od konkurencji?

- Chcesz, aby konkurencja przestała być dla Ciebie istotna?

- Szukasz niszy rynkowej dla swojej firmy?

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałeś lub odpowiedziałaś TAK, to jest to szkolenie dla Ciebie !

KORZYŚCI z udziału w programie:

- Każdy Uczestnik opracuje dokładną diagnozę sytuacji we własnej branży oraz zidentyfikuje istniejące w niej czynniki konkurencyjności oraz opracuje elementy, które wyróżnią jego firmę na tle konkurencji i pozwolą „wypłynąć na nowy rynek”,

- Uczestnicy poznają, zrozumieją oraz zdobędą umiejętności praktycznego zastosowania narzędzi Strategii Błękitnego Oceanu (SBO),

- Uczestnicy nauczą się za pomocą SBO tworzyć wolną przestrzeń rynkową, identyfikować dodatkowy popyt na swoje produkty i usługi ze strony „nieklientów”, modyfikować strategię własnej firmy, tak, aby konkurencja stała się nieistotna,

- Uczestnicy poznają liczne przykłady zastosowania innowacyjnych strategii biznesowych z rynku polskiego oraz zagranicznego oraz ich przełożenie na biznes każdego z Uczestników,

- Uczestnicy będą pracowali na swoich własnych pomysłach na biznes lub strategiach prowadzonych już firm,

- Pobudzenie kreatywności każdego z Uczestników w obszarze planowania rozwoju własnej firmy,

- Możliwość konsultacji na etapie wdrożenia wypracowanych rozwiązań biznesowych,

- Zaświadczenie potwierdzające udział w warsztacie.

Prowadzący: Piotr Chmielewski http://www.goldenline.pl/piotr-chmielewski21

Inwestycja: (za 2 dni) 587 zł brutto

Zapisy: Prosimy o wysłanie zgłoszenia wraz z numerem telefonu oraz tytułem szkolenia na adres: biuro@intuikon.pl

PEŁNY OPIS SZKOLENIA:
http://www.intuikon.pl/pdf/Zwycieska_Strategia_Twojej_...

konto usunięte

Temat: Informacje i Ogłoszenia

SZKOLENIA BIZNESOWE DLA PRAWNIKÓW

Fundacja Innowacyjnych Przedsięwzięć Społecznych zaprasza na szkolenia biznesowe z zakresu zakładania i prowadzenia kancelarii prawnej, technik negocjacji oraz marketingu prawniczego.

Nie czekaj, aż ktoś zajmie Twoje miejsce w biznesie.

Już dzisiaj dowiedz się, jak zyskać prestiż, pewność siebie i zdobyć niezależność!

TERMIN: pierwsze spotkanie - listopad/grudzień

MIEJSCE: Poznań, Wrocław, Gdańsk, Białystok, Kraków, Warszawa

UCZESTNICY: studenci prawa i kierunków pokrewnych, absolwenci, aplikanci

ZAPISY NA SZKOLENIE: magdalena.bujak@fips.org.pl

Liczba miejsce ograniczona!

SZKOLENIE "PRAWNIK W BIZNESIE" POMOŻE CI:
1. pogłębić i zastosować praktycznie wiedzę wyniesioną ze studiów
2. zwiększyć Twoje kompetencje w zakresie budowania biznesowych relacji z klientem
3. przyswoić umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne i marketingowe dzięki ćwiczeniom z praktykami oraz doświadczonymi coachami

ZOBACZ, CZEGO NAUCZYSZ SIĘ PODCZAS SZKOLEŃ! Oto przykładowe zagadnienia:
1. Negocjacje dla prawników (cele, BATNA, fazy negocjacji, negocjowanie zagadnień szczegółowych, profesjonalne techniki negocjacyjne)
2. Nawiązywanie pozytywnych relacji z klientem (podstawowe zasady komunikacji, rozmowa z trudnym klientem, wyznaczanie potrzeb klienta)
3. Komunikacja wewnętrzna (kreatywne rozwiązywanie problemów, rozwiązywanie konfliktów w zespole, idea Work-Life Balance)
4. Biznesowy savoir-vivre(przygotowywanie spotkań biznesowych, profesjonalne kontakty telefoniczne i mailowe)
5. Marketing usług profesjonalnych (różnice pomiędzy marketingiem zwykłym, a usługami profesjonalnymi, marketing a sprzedaż, specyfika marketingu prawniczego)
6. PR kancelarii prawnej (budowanie marki, tworzenie wizerunku kancelarii w Internecie, CSR)
7. Zatrudnianie pracowników (rekrutacja, informacje zwrotne, procedura zwalniania pracowników)
8. Rozwiązywanie problemów w biznesie, czyli co zrobić, gdy klient zalega z zapłatą, zrywa umowę lub tworzy negatywne opinie o kancelarii
9. Planowanie rozwoju kancelarii (formułowanie strategii rozwoju, kształtowanie polityki cenowej, pozycjonowanie na rynku)
10. Turniej negocjacyjny oraz podsumowanie szkolenia

Co gwarantujemy?
1. Doświadczoną i kompetentną kadrę
2. Dobrze przygotowane pod kątem merytorycznym materiały szkoleniowe
3. Możliwość wykorzystania wiedzy w praktyce
4. Pięć spotkań szkoleniowych
5. Catering podczas szkoleń
6. Zaświadczenia/certyfikaty po ukończeniu szkoleń

Prowadzenie kancelarii jest prostsze, niż myślisz!

Zapisz się na szkolenie i zdobądź praktyczne umiejętności, dzięki którym osiągniesz swój cel!

ZAPISY NA SZKOLENIE: magdalena.bujak@fips.org.pl

TERMINY: pierwsze spotkanie w grudniu (kolejne – średnio raz na 3-4 tygodnie, w sumie 5 spotkań szkoleniowych)

CZAS TRWANIA: 4-5 godzin (jedno spotkanie)

Udział w szkoleniu jest odpłatny.

Organizator:
Fundacja Innowacyjnych Przedsięwzięć Społecznych
ul. J. Słowackiego 17/10, 60-822 Poznań
e-mail: biuro@fips.org.pl
http://fips.org.pl

Więcej informacji na temat szkolenia:
Magdalena Bujak
magdalena.bujak@fips.org.pl

Patroni medialni i partnerzy:
Lexis Nexis Polska
ArsLege
Kancelaria Ochrony Wiedzy i Wizerunku
dlaStudenta.pl
drogowskazykariery.pl
studentprawa.edu.pl
poznan.studia.net.

http://fips.org.pl/prawnik-w-biznesie/Magdalena B. edytował(a) ten post dnia 12.11.12 o godzinie 12:45
Paweł Rudnicki

Paweł Rudnicki kolektyw
spółdzielczy, w tym
PGR

Temat: Informacje i Ogłoszenia

Witam serdecznie,
oferuję nowe meble na zamówienie i gotowe projekty. Gwarantuję cenę o 20-30% niższą od innych producentów mebli na terenie Wrocławia i okolic.

Zajmuję się:
produkcją mebli pokojowych;
produkcją mebli kuchennych;
produkcją mebli na zamówienie;
produkcją frontów meblowych;
produkcją szaf wnękowych.

Świadczę usługi w zakresie stolarstwa dla Klientów indywidualnych oraz firm. Zajmuję się kompleksowym wyposażaniem wszelkiego rodzaju wnętrz - mieszkalnych, biurowych i handlowych.

Proponuję Państwu profesjonalną usługę w szerokim zakresie. Ceny naszych mebli są średnio o 20-30% niższe od innych producentów na terenie Wrocławia i okolic.

Główne profile działalności to:

-produkcja mebli;
-produkcja mebli kuchennych;
-produkcja mebli na zamówienie;
-produkcja frontów meblowych.

Zapraszam po więcej szczegółów i do kontaktu;
Paweł Rudnicki
tel. 691 357 803
pawel.rudnicki@vp.pl
urban.style@onet.pl

Temat: Informacje i Ogłoszenia

Witam,

Poszukuje chetnych do współpracy z firma Monavie;
http://pl.monavie.com/pl/company/overview

Zaufali nam poważni ludzie:
http://pl.monavie.com/pl/company/athletes/monika-pyrek

Jeżeli jesteś zainteresowany prosze o kontakt:
http://uk.monavie.com/rep/ireland

Temat: Informacje i Ogłoszenia

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE

”Projektant własnej ścieżki kariery zawodowej”

ZAPLANUJ SWOJĄ KARIERĘ. ZRÓB TO TERAZ. NIE CZEKAJ.

Praca zawodowa pochłania kawał Twojego życia. Marzysz, żeby to był satysfakcjonujący ciąg doświadczeń, a nie seria porażek i nieprzewidzianych problemów? Chcesz robić to, co kochasz?

Założenia:
Czym jest kariera/ ścieżka zawodowa?
Minęły już czasy, kiedy to pracownik/pasażer wsiadał do samolotu o nazwie praca i do końca lotu był głównie pasażerem tego samego samolotu. Pilotem był ten sam pracodawca, który zapewniał prace do emerytury. Dzisiaj to Ty jesteś również pilotem. Jakie zatem wyzwania i wymagania stoją przed Tobą?
Coraz częściej firmy zatrudniają na krótkotrwałe kontrakty. W związku z tym liczą się takie umiejętności jak:
- elastyczność, skłonność do ryzyka, gotowość do przekwalifikowania się oraz do pogłębiania i rozszerzania swoich umiejętności, umiejętność pracy w zespole i współpraca.
A zatem pilocie – stoi przed Tobą wyzwanie samodzielnego podejmowania decyzji i długofalowego planowania. Tego coraz częściej oczekują pracodawcy.

Kariera zawodowa to również korzyści:
Kariera zawodowa wiąże się z korzyściami nie tylko materialnymi (wysokie zarobki, zdobycie kwalifikacji itp.), duże znaczenie mają również korzyści psychologiczne (satysfakcja, poczucie spełnienia, samorealizacja, zdobycie uznania, szacunku itp.) Praca zawodowa pochłania kawał Twojego życia. Marzysz, żeby to był satysfakcjonujący ciąg doświadczeń, a nie seria porażek i nieprzewidzianych problemów? Chcesz robić to, co kochasz? Żeby to marzenie się spełniło-zaplanuj swoją ścieżkę kariery zawodowej dokładnie, wnikliwie, z autorefleksją, z wyobraźnią, z dłuższą chwilą skupienia.

Nam udało się spełnić to marzenie i dlatego chętnie podzielimy się z Tobą naszym doświadczeniem w tym temacie.
Zostań projektantem własnej ścieżki kariery zawodowej- pomożemy Ci w tym.

Do kogo kierujemy szkolenie:
-Jesteś rodzicem i planujesz zapewnić efektywny start swojemu dziecku w życiu zawodowym?
-Jesteś uczniem/studentem i zastanawiasz się, czy kierunek kształcenia, który wybrałeś to odpowiednia dla Ciebie droga?
-Jesteś uczniem/studentem i zastanawiasz się ,co dalej, po skończeniu edukacji?
-Pracujesz, jednak obecna praca/zawód nie jest dla Ciebie satysfakcjonujący?
-Zrobiłeś podsumowanie i doszedłeś do wniosku, że to co robisz zawodowo, nie jest spełnieniem Twoich oczekiwań?
-Pniesz się po szczeblach kariery, jednak te szczeble są tylko dobre, a chciałbyś, żeby były bardzo dobre i interesujące?
-Masz potrzebę przekwalifikowania się, a nie wiesz jak to zaplanować i w którym kierunku pójść?
-Chcesz się rozwijać wewnątrz obecnej firmy, zmienić firmę, zmienić profil pracy?
-Jesteś zainteresowany poznaniem rozwiązań, jak stawić czoła codziennym wyzwaniom zawodowym?

Cele szkolenia:
Określenie etapu kariery zawodowej, na jakim się znajdujesz oraz wyznaczenie drogi jej rozwoju.
Analiza Twoich mocnych i słabych stron.
Poznanie sposobów na przejmowanie inicjatywy.
Poznanie technik i strategii planowania.

Korzyści ze szkolenia:
Dzięki wykorzystaniu wiedzy ze szkolenia uczestnik:
Będzie wiedział na czym polega planowanie własnej kariery zawodowej.
Będzie znał koncepcje proaktywności.
Będzie wiedział, jakie są jego predyspozycje zawodowe.
Będzie znał wybrane techniki planowania.
Będzie wiedział jak określić swój cel zawodowy i skutecznie zaplanować go w czasie.

Szkolenie prowadzone jest w oparciu o Model Efektywnego Treningu Metodologii SET®

Termin i miejsce szkolenia: WARSZAWA 15.12.2012+16.12.2012

Cena szkolenia to 345 zł za dwa dni szkoleniowe

DLA PIERWSZYCH 4 OSÓB cena szkolenia to 250 PLN
Jeżeli zarezerwujesz dwa miejsca, otrzymasz dodatkowy rabat!!!
Istnieje możliwość rozłożenia płatności na raty!

Więcej szczegółów oraz formularz rezerwacji miejsc tutaj http://www.careerdesign.pl/index.php/projektant-wlasne...

Agnieszka Kościuczyk
Projektant Kariery, wykładowca, trener
tel. 662-217-087
cd@careerdesign.pl
http://careerdesign.pl
Michał Stolarczyk

Michał Stolarczyk Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.

Temat: Informacje i Ogłoszenia


Obrazek


Obrazek


Marka szkoleniowa INTUIKON (http://www.intuikon.pl) 14 i 15 grudnia 2012 roku (Pt, Sb) w godzinach 10:00 do 18:00 zaprasza serdecznie do udziału w programie edukacyjnym (2-dniowy warsztat + konsultacje wdrożeniowe) skierowany głównie do osób prowadzących lub planujących założyć własną firmę.

- Szukasz innowacyjnego pomysłu na biznes?

- Prowadzisz własną firmę i widzisz, że w Twojej branży toczy się zażarta walka o klienta, a Ty chcesz się wyraźnie odróżnić od konkurencji?

- Chcesz, aby konkurencja przestała być dla Ciebie istotna?

- Szukasz niszy rynkowej dla swojej firmy?

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałeś lub odpowiedziałaś TAK, to jest to szkolenie dla Ciebie !

KORZYŚCI z udziału w programie:

- Każdy Uczestnik opracuje dokładną diagnozę sytuacji we własnej branży oraz zidentyfikuje istniejące w niej czynniki konkurencyjności oraz opracuje elementy, które wyróżnią jego firmę na tle konkurencji i pozwolą „wypłynąć na nowy rynek”,

- Uczestnicy poznają, zrozumieją oraz zdobędą umiejętności praktycznego zastosowania narzędzi Strategii Błękitnego Oceanu (SBO),

- Uczestnicy nauczą się za pomocą SBO tworzyć wolną przestrzeń rynkową, identyfikować dodatkowy popyt na swoje produkty i usługi ze strony „nieklientów”, modyfikować strategię własnej firmy, tak, aby konkurencja stała się nieistotna,

- Uczestnicy poznają liczne przykłady zastosowania innowacyjnych strategii biznesowych z rynku polskiego oraz zagranicznego oraz ich przełożenie na biznes każdego z Uczestników,

- Uczestnicy będą pracowali na swoich własnych pomysłach na biznes lub strategiach prowadzonych już firm,

- Pobudzenie kreatywności każdego z Uczestników w obszarze planowania rozwoju własnej firmy,

- Możliwość konsultacji na etapie wdrożenia wypracowanych rozwiązań biznesowych,

- Zaświadczenie potwierdzające udział w warsztacie.

Prowadzący: Piotr Chmielewski http://www.goldenline.pl/piotr-chmielewski21

Inwestycja: (za 2 dni) 587 zł brutto

Zapisy: Prosimy o wysłanie zgłoszenia wraz z numerem telefonu oraz tytułem szkolenia na adres: biuro@intuikon.pl

PEŁNY OPIS SZKOLENIA:
http://www.intuikon.pl/pdf/Zwycieska_Strategia_Twojej_...
Agnieszka B.

Agnieszka B. AIST Biuro Kontaktów
ze Wschodem, tłumacz
języka rosyjski...

Temat: Informacje i Ogłoszenia

AIST Biuro Kontaktów ze Wschodem oferuje specjalistyczne tłumaczenia pisemne oraz ustne, zwykłe i uwierzytelnione w następujących kombinacjach językowych:

• rosyjski > polski
• polski > rosyjski
• ukraiński > polski
• polski > ukraiński
• białoruski > polski
• polski > białoruski
• angielski > polski
• polski > angielski
• niemiecki > polski
• polski > niemiecki

Wykonujemy tłumaczenia również w innych kombinacjach językowych.
Wszystkie tłumaczenia wykonywane są przez zawodowych tłumaczy, specjalizujących się w różnych dziedzinach.

W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji serdecznie zapraszam na stronę internetową http://aist.com.pl

Zapraszam do współpracy!

Agnieszka

Podobne tematy


Następna dyskusja:

Ogłoszenia.




Wyślij zaproszenie do