konto usunięte

Temat: zapraszam na II Konferencje Komunikacji i Gospodarki

W imieniu organizatora zapraszam goraco!


II KONFERENCJA GOSPODARKI I KOMUNIKACJI
DLA KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ
1 Dzień – 1 października 2007 roku


9.00-10.00 Przyjazd. Zgłoszenie uczestników w Zamku Oedheim, transfer do hotelu, zakwaterowanie w pokojach dwuosobowych z łazienką, TV, Internetem i telefonem oraz ciepły bufet.

10.00-12.00 Wizyta w parku wodnym Aqwatoll. Uczestnicy konferencji będą mieli do dyspozycji łaźnie parowe, baseny pływackie, solankowe, ciepłe źródła, masaże wodne, zjeżdżalnie oraz wirpule.

13.00-18.00 Przywitanie gości szampanem oraz rozpoczęcie konferencji. Wykłady oraz dyskusja na temat public relations „Jak public relations wpływa na wartość mojej firmy?”

20.00 Uroczyste powitanie Gości w Zamku Oedheim. Przy lampce szampana oraz kolacji witamy gości w wybudowanym na przełomie XII i XIII wieku Zamku Oedheim. Po kolacji będzie można swobodnie porozmawiać, rozpocząć nawiązywanie kontaktów biznesowych.

2 Dzień – 2 października 2007 rok
20.
8.30 Śniadanie w hotelu

9.30-11.30 Zwiedzanie fabryki Audi - powitanie w centrum obsługi klientów. Zapoznamy się z najnowszymi modelami Audi, jak również będziemy oglądać wybrane historyczne egzemplarze.

11.30-14.30 Oficjalne otwarcie forum biznesowego – „Strategie wizerunkowe public relations i ich wpływ na wartość przedsiębiorstw.” Panele tematyczne. W przerwie prezentacja firm.

14.30-15.00 Obiad

15.15-19.30 „Strategie wizerunkowe PR i ich wpływ na wartość przedsiębiorstw.” Panele tematyczne i rozmowy biznesowe.

20.30 Wieczór dla Biznesu, uroczysty bankiet w ogrodzie Zamku Oedheim. Bankietem pragniemy utrwalić i pogłębić nawiązane kontakty biznesowe oraz stworzyć lepszą atmosferę do następnych rozmów.


Dzień 3 - 3 października 2007 rok

8.30 Śniadanie w hotelu

9.00-15.00 Panele tematyczne dotyczące strategii public relations. Spotkania w tematycznie dobranych zespołach roboczych. W czasie przerwy zapraszamy na kawę i ciastka.

15.00 Wręczenie certyfikatów uczestnictwa

15.15 Obiad

16.00- 18.30 Przedstawienie historii regionu - w czasie wycieczki Doliną Nekaru przewodnik zapozna uczestników konferencji z historią miast i zamków tego regionu. W programie jest zwiedzanie 1000 - letniej Bad Wimpfen - największej siedziby Cesarza na północ od Alp. Wśród licznych zamków tego regionu na szczególną uwagę zasługuje zamek w Haidelbergu, który zwiedzimy podczas wizyty w tym mieście, zapoznając się też z historią tamtejszego uniwersytetu.

5 Dzień (dodatkowy) – 5 października 2007 roku

8.30 Śniadanie w hotelu

9.00 Zwiedzanie Parlamentu Europejskiego oraz zabytków Strasburga. W czasie rejsu statkiem spacerowym poznamy czarującą starówkę miasta z jej monumentalnymi zabytkami. Podczas zwiedzania Parlamentu Europejskiego uczestnicy konferencji będą mieli okazję zapoznać się z kulisami europejskiej polityki.

14.00 Obiad w malowniczej restauracji z tradycyjną kuchnią alzacką.

15.00 Przejazd przez Szwarcwald do Baden-Baden. W Baden-Baden proponujemy Państwu zwiedzanie szlakiem Marleny Dietrich „najpiękniejszego kasyna świata“. W programie krótkie szkolenie z zakresu gier w kasynie.

20.30 Spotkanie w zamku.
Forum Gospodarcze - 5 Dzień
5 Dzień (dodatkowy) – 9 września 2007 roku

8.30 Śniadanie w hotelu

9.30 Zwiedzanie Hailbronnu. W czasie zwiedzania tego miasta uczestnicy konferencji będą mieli możliwość zrobienia zakupów. Sieć handlowa Galeria – Kaufhof zapewni uczestnikom konferencji znaczne rabaty.

13.00 Wyjazd na tor Formuły 1 lub tor Quatro GmbH.

Powrót do kraju.






Koszt uczestnictwa w konferencji: 1.200 zł
Przegląd świadczeń zawartych w programie:
• Noclegi w hotelu średniej klasy w pokojach dwuosobowych z łazienką, TV i telefonem
• Pełne wyżywienie
• 2 bankiety
• Wstęp do wszystkich zwiedzanych obiektów
• Fachowy przewodnik
• Tłumacz
• Dostęp do pełnej techniki biurowej (Telefon, Fax, Internet)
• 24 godzinna obsługa (w wybranym języku) przez nasz serwis.

W miarę możliwości dostosujemy program konferencji do indywidualnych życzeń uczestników. Ponad standardowe, nieujęte w programie świadczenia będą dodatkowo płatne. Wszystkie koszty dojazdów pozostają po stronie uczestników forum.




PROGRAM KONFERENCJI Z WYSZCZEGÓLNIENIEM POSZCZEGÓLNYCH PANELI TEMATYCZNYCH I NAZWISKAMI WYKŁADOWCÓW ZOSTANIE UZUPEŁNIONY.


wiecej na http://konferencjakomunikacji.eu

konto usunięte

Temat: zapraszam na II Konferencje Komunikacji i Gospodarki

Brytyjsko-Polska Izba Handlowa przy współpracy z AchA PR zaprasza na:

KONFERENCJĘ KOMUNIKACJI I GOSPODARKI DLA KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ

Termin: 1-3 X 2007 r.

Miejsce: Malowniczy zamek Castle-Haus w Oedheim w Niemczech.

Konferencja będzie się składać z kilkunastu warsztatów i wykładów na temat skutecznej komunikacji oraz biznesu międzynarodowego. Wśród wykładowców będzie między innymi Piotr Tymochowicz.

• MEDIA - jak występować przed kamerami?
• PR - jak PR wpływa na finanse przedsiębiorstwa?
• CSR - jak być odpowiedzialnym w biznesie?
• Badanie rynku - komunikacja z klientem kluczem do sukcesu firmy
• Kryzys w gospodarce, kryzys w firmie - jak z tego wybrnąć?
• Łączenie partnerów - jak doprowadzić do biznesowej komunikacji międzykorporacyjnej i międzynarodowej?
• GOSPODARKA - polityka rozwoju w czasach globalizacji, atrakcyjność inwestycyjna Europy Środkowej
• FUNDUSZE STRUKTURALNE - jak korzystać ze środków UE?
• INNOWACJE BIZNESOWE - Internet, nowe technologie, IT

Między wykładami proponujemy:
• zwiedzanie fabryki Audi
• pobyt w Aquatoll
• wycieczkę Doliną Nekaru (opcjonalnie)
• wizytę w kasynie w Baden-Baden (opcjonalnie)
• wjazd na tor Formuły1 (opcjonalnie)
• wizytę w Parlamencie Europejskim w Strasburgu (opcjonalnie)

Zapraszamy do zapoznania się z możliwościami promocji podczas konferencji. Więcej informacji na ten temat na http://konferencjakomunikacji.eu.

Koszt uczestnictwa:

1080,00 PLN dla członka BPCC
1200,00 PLN dla osoby niezrzeszonej w BPCC

Zainteresowanych uczestnictwem w konferencji prosimy o wypełnienie poniższego formularza i odesłanie na adres: joanna.kowalska@achapr.eu. Na zgłoszenia czekamy do 7 IX.

FORMULARZ

Chcę wziąć udział w Konferencji Komunikacji i Gospodarki dla Kadry Zarządzającej. Proszę wystawić fakturę na kwotę 1080,00 PLN/
1200 PLN.
Imię i nazwisko:..............................
Stanowisko:......................................
Pełna nazwa firmy:.........................
NIP:................................................
Adres do faktury:.................................................
Tel..................................................

W przypadku rezygnacji z rezerwacji wymagamy zgłoszenia na piśmie
najpóźniej 14 dni przed konferencją. W przeciwnym razie obciążymy Państwo pełnymi kosztami uczestnictwa.

Następna dyskusja:

Za Darmo: Sztuka Komunikacj...




Wyślij zaproszenie do