Temat: szukam kontaktu z polskimi przedsiębiorcami z WB
II KONFERENCJA KOMUNIKACJI I GOSPODARKI
DLA KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ
Termin: 1-3 pażdziernika 2007 roku (dla zainteresowanych możliwość przedłużenia pobytu o kolejne dwa dni).
Miejsce: Zamek Castle-Haus w Oedheim, zabytkowy zamek z przełomu XII/XIII w. (
http://castle-haus.de).
Działania: Planujemy kilka paneli tematycznych związanych z różnymi dziedzinami i branżami, w których zachodzi szeroko rozumiana komunikacja. Zakładamy, że powstaną następujące grupy tematyczne:
FORUM PUBLIC RELATIONS:
✗ MEDIA - jak występować przed kamerami?
✗ PR - jak PR wpływa na finanse przedsiębiorstwa?
✗ CSR - jak być odpowiedzialnym w biznesie?
✗ Badanie rynku - komunikacja z Klientem kluczem do sukcesu firmy;
✗ Kryzys w gospodarce, kryzys w firmie - jak z tego wybrnąć?
✗ Łączenie partnerów - jak doprowadzić do biznesowej komunikacji międzykorporacyjnej i międzynarodowej?
✗ PSYCHOLOGIA BIZNESU (trening NLP dla kadry zarządzającej)
FORUM GOSPODARCZE:
✗ GOSPODARKA- polityka rozwoju w czasach globalizacji, atrakcyjność inwestycyjna Europy Środkowej;
✗ FUNDUSZE STRUKTURALNE - jak korzystać ze środków UE?
✗ INNOWACJE BIZNESOWE - Internet, nowe technologie, IT;
✗ EXPORT-IMPORT - jak wykorzystać wszystkie możliwości?
✗ FINANSOWANIE ZEWNĘTRZNE FIRMY- sektor finansowy i bankowy;
✗ UBEZPIECZENIA DLA FIRM - sektor ubezpieczeń
Wszystkim uczestnikom zagwarantowaliśmy wiele atrakcji. Między innymi:
W czasie wycieczki Doliną Nekaru doświadczony przewodnik zapozna uczestników konferencji z historią miast i zamków tego regionu. W programie m.in. zwiedzanie 1000-letniego zamku Bad Wimpfen - największej siedziby Cesarza na północ od Alp.
Zwiedzanie fabryki Audi - powitanie w centrum obsługi klientów. Zapoznamy się z najnowszymi modelami Audi, jak również obejrzymy wybrane, historyczne egzemplarze.
Będzie także możliwość wizyty w kasynie w Baden-Baden, zobaczenia toru Formuły1, wyjazdu do Aquatoll czy też zwiedzania Parlamentu Europejskiego w Strasburgu.
W czasie przygotowań i podczas konferencji dostępne będzie Biuro Prasowe wraz ze stroną
http://konferencjakomunikacji.eu z aktualnymi danymi dotyczącymi konferencji, fazy przygotowań czy efektów naszych działań. Po konferencji uruchomiona zostanie platforma e-learningowa dla wszystkich uczestników wydarzenia.
Idea akcji: Wprowadzenie i zapoznanie się z tematyką komunikacji i public relations, zwłaszcza strategii wizerunkowych, przez dyrektorów, prezesów i managerów największych polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw. Chcemy ukazać możliwości zmiany sposobu postrzegania produktu i firmy dzięki działaniom public relations.
Odbiorcy: Odbiorcami konferencji jest kadra zarządzająca największych firm z Polski, Niemiec, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii oraz Rosji. Przewidujemy do 200 miejsc noclegowych.
Inicjator: Inicjatorem i gospodarzem konferencji jest agencja AchA Public Relations, która specjalizuje się w kreowaniu indywidualnych i unikalnych strategii i taktyk, których fundamentalnym dążeniem jest konstrukcja silnych brandów. Prowadzimy nie tylko bezpośrednie działania medialne, kompleksową obsługę public relations, ale również podejmujemy się kreowania oraz realizowania eventów oraz działań zewnętrznych i wewnętrznych w firmach, w tym również realizujemy programy CSR.
Branże: Motoryzacja, Farmaceutyczna, Tytoń, Alkohol, FMCG, Internet, IT, Ubezpieczenia, Finanse, Bankowość oraz Giełda, Budownictwo, Telekomunikacja, Turystyka, Producenci Ubrań, Bielizna, Galanteria skórzana, Kosmetyki, Sprzęt RTV oraz Sprzęt biurowy.
oto link do strony konferencji:
http://www.konferencjakomunikacji.eu/Matylda Setlak - Żwirek edytował(a) ten post dnia 26.07.07 o godzinie 11:27