Grzegorz
Rodziewicz
Robię grę VR
wspierająca terapię
i rehabilitację osób
po ...
Temat: Październikowe premie promocyjne dla Polski
01.10.2011Październikowe premie promocyjne dla Polski
Premia za klientów została przygotowana zarówno dla nowych jak i już działających Przedstawicieli. Aby zdobyć premię za klientów:
Nowi Przedstawiciele z datą startową w październiku 2011 muszą pozyskać wymaganą liczbę klientów w ciągu pierwszych 40 dni swojej działalności.
Przedstawiciele, którzy już prowadzą działalność (z datą startową przed 1 października 2011) muszą pozyskać wymaganą liczbę klientów w okresie października 2011.
Pozyskując 5 nowych klientów można zarobić 250 PLN.
Prosimy pamiętać, że co najmniej 3 klientów musi być nowymi klientami korzystającymi z usługi abonamentu ACN (abonament + preselekcja) lub klientami korzystającymi z usługi telefonii cyfrowej.
Pozyskując 10 nowych klientów można zarobić dodatkowe 500 PLN, co w sumie może dać aż 750 PLN!
Prosimy pamiętać, że co najmniej 6 klientów musi być nowymi klientami korzystającymi z usługi abonamentu ACN (abonament + preselekcja) lub telefonii cyfrowej ACN.
Pozyskując 15 nowych klientów można zarobić dodatkowe 875 PLN, co w sumie może dać aż 1 625 PLN!
Prosimy pamiętać, że co najmniej 10 klientów musi być nowymi klientami korzystającymi z usługi abonamentu ACN (abonament + preselekcja) lub telefonii cyfrowej ACN.
Ważne: Tylko klienci, za których przyznawany jest co najmniej 1 Klient-punkt są wliczani do kwalifikacji na premię za klientów.
Premia dla Starszego Trenera Zespołu - przedłużona do 31 października
Zdobywając pozycję Starszego Trenera Zespołu i pozyskując co najmniej 15 Klient-punktów w ciągu pierwszych 40 dni swojej działalności można zdobyć premię w wysokości 1 000 PLN!
PLUS
Premia dla Starszego Kierownika Zespołu - przedłużona do 31 października
Zdobywając pozycję Starszego Kierownika Zespołu w ciągu pierwszych 60 dni swojej działalności można otrzymać dodatkowe 3 000 PLN, co w sumie może dać aż 4 000 PLN.
Ważne: nowy Przedstawiciel z datą startową w październiku 2011 może uzyskać premię za klientów, premię dla Starszego Trenera Zespołu oraz premię dla Starszego Kierownika Zespołu.