Agnieszka
Jotkin
Student, Uniwersytet
im. Adama
Mickiewicza w
Poznaniu
Temat: 13. 05. 2011 - Promocja i PR w instytucjach kultury-...
PROMOCJA I PR W INSTYTUCJACH KULTURYZAPRASZAMY NA SZKOLENIE!!! Szkolenie adresowane jest do osób odpowiedzialnych za politykę i strategię komunikacji promocyjno- reklamowej instytucji oraz do osób, które zajmują się organizacją imprez kulturalnych i odpowiadają za wizerunek instytucji. Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na sytuacjach z własnego życia, z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej. Otrzymywane przez uczestników materiały szkoleniowe przygotowywane są ze szczególnym uwzględnieniem sytuacji zawodowych opisywanych przez uczestników szkolenia. Zawierają gruntowne analizy sytuacji, podstawy merytoryczne i gotowe rozwiązania do zastosowania w codziennej pracy. Szkolenie poprowadzi Katarzyna Czernia. Zapisz się na: http://www.mediastorm.edu.pl/kontakt Korzyści uczestników: Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy i praktycznych umiejętności z zakresu: * skutecznego planowania komunikacji instytucji kulturalnej z rynkiem, * organizowania wydarzeń kulturalnych pod kątem marketingowego PR, * planowania i realizacji imprez kulturalnych, * określania skuteczności i efektywności komunikacji pod katem grup docelowych. Szkolenie polecamy: * instytucjom kultury, * działom PR i promocji, * osobom odpowiedzialnym za strategie PR w instytucjach kultury, * biurom marketingu i promocji, * osobom odpowiedzialnym za wizerunek instytucji, * osobom organizującym imprezy kulturalne. * biurom prasowym. Miejsce i godziny szkolenia: Szkolenie odbędzie się w dniu 13.05.2011 w sali szkoleniowej Mediastorm - Centrum Szkoleń Medialnych przy ul. Dąbrowskiego 7/6 w Poznaniu godziny: 10:00-18:00 rekrutacja: zgłoszenia przyjmujemy do 06.05. zgłoś się Cena: 430,50 zł brutto za osobę. Program: Szkolenie trwa jeden dzień (8 h). * Wprowadzenie do PR * Definicje, cele i narzędzia PR * Zintegrowana komunikacja marketingowa a PR instytucjonalny * Budowanie strategii PR – zasady, narzędzia, metody * Analiza sytuacji * Grupy docelowe * Analiza SWOT * Plan działań * Monitoring i ewaluacja działań PR * Budowanie strategii PR dla instytucji kultury – warsztaty i ich omówienia Metody pracy: ćwiczenia grupowe, „burza mózgów”, mind map, wykład, analiza przypadku. W ramach szkoleń zapewniamy: -Spotkania i konsultacje przed szkoleniem -Diagnozę potrzeb szkoleniowych -Przygotowanie projektu szkolenia -Materiały dla uczestników -Ewaluację po szkoleniu -Ocenę efektywności szkolenia -Certyfikaty ukończenia szkolenia dla wszystkich uczestników -Obiad -Bufet kawowy.