Piotr
Mazurowski
Business &
Leadership Coach,
trener, mówca
Temat: Pragnę, pragniesz, Praga
Z tych trzech słów Maciej Kępa ułożył hasło, które zwyciężyło w konkursie na hasło promujące Pragę, przeprowadzonym podczas IV Jarmarku Floriańskiego 20-21 czerwca.Zainteresowanie było tak duże, że propozycje zgłaszano nawet po upływie wyznaczonego terminu.
II miejsce w kategorii haseł profesjonalnych zdobyło wyznanie "Pragnę na Pragę",
III miejsce - "Upragniona Dzielnica".
Jury nagradzało też propozycje w kategoriach:
ekohumor praski
"Człowiek nie ślimak, zaszaleć musi - Praga Północ kusi",
"Praga - zielone płuca Warszawy";
kulinarna
"Warszawa bez Pragi to jak obiad bez soli",
"Przyjdź na Pragę choć raz w roku, zasmakujesz jej uroku";
sentymentalna
"Stara Praga zawsze młoda";
europejska
"Nie Paryż, nie Haga, lecz Warszawa Praga);
targowa
"Tylko na Pradze biznes rozkwita, nikt nie zadaje zbytecznych pytań".