Bogusław Zabiegliński

Bogusław Zabiegliński Master Business
Trainer, spec.
Net-working

Temat: Tablica ogłoszeń

http://www.arts-fun.pl/historia_zyje/aktualnosci.html
Z partnerami w Naszym Kraju krucho(i to jest przykre), ale może byśmy byli w sanie pomóc w znalezieniu Sponsorów?
Ja postaram się a czy ktoś się dołączy?
http://www.arts-fun.pl/historia_zyje/aktualnosci.html
Proszę pomóżmy Im.

Temat: Tablica ogłoszeń

Certyfikowany coaching dla Kierowników Projektów

Proponujemy certyfikowany coaching adresowany do Kierowników Projektów, który pomoże im optymalnie wykorzystać swoje zasoby, do osiągnięcia celów organizacji, jak i swoich własnych.

Rola Kierownika Projektu nie należy do najłatwiejszych. Wiąże się ona z zarządzaniem czasem swoim i innych osób. Wymaga również dobrego zarządzania innymi ludźmi i radzenia sobie z własnymi emocjami w przypadku konfliktowych wymagań. Od osób pełniących tą rolę wymaga się również podejmowania dobrych decyzji.

Oferujemy pomoc w rozwiązywaniu indywidualnych zagadnień, z którymi Kierownicy Projektów muszą się borykać w życiu codziennym. Współpraca z coachem pozwoli na zdiagnozowanie obszarów rozwoju, określenie celów, przeanalizowanie różnych opcji i określeniu dalszych działań.

Możemy pomóc Kierownikom Projektów w takich obszarach jak:

* Zarządzanie czasem,
* Zarządzanie ludźmi,
* Zarządzanie komunikacją,
* Zarządzanie ryzykiem,
* Określanie ścieżki kariery,
* Planowanie rozwoju zawodowego.


Zachęcamy do zapoznania się z ze szczegółowymi profilami naszych coachów http://skills.pl/coaching_ludzie.html

Aby zapisać się na sesję coachingu oraz w razie potrzeby zasięgnięcia dodatkowych informacji, prosimy o kontakt:

info@skills.pl,
http://shop.skills.pl, http://skills.pl

tel. 22 216 60 61 lub 801 00 666 7.


Serdecznie zapraszamy
Zespół skillsMarta Pogorzelska-Nędzi edytował(a) ten post dnia 06.10.11 o godzinie 09:24
Kinga K.

Kinga K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...

Temat: Tablica ogłoszeń

Biznesowe Know How skutecznego przedsiębiorcy - SPRZEDAŻ, NEGOCJACJE, PROFESJONALNY WIZERUNEK - szkolenia bezpłatne

Akademia Rozwoju Biznesu zaprasza na II edycję bezpłatnego cyklu szkoleń dla Małopolski finansowanych z budżetu UE z obszaru technik sprzedażowo-negocjacyjnych, umiejętności autoprezentacji i efektywnej komunikacji z klientem. Warunek - zatrudnieie lub prowadzenie działalności zarejestrowanej w województwie małopolskim.

W ramach programu prezentujemy: JAK SKUTECZNIE SPRZEDAWAĆ,KORZYSTNIE NEGOCJOWAĆ I ZADBAĆ O SWÓJ WIZERUNEK BIZNESOWY, czyli know how profesjonalnego
przedsiębiorcy
, a w nim m.in.:
•techniki efektywnej sprzedaży
•skuteczne negocjacje handlowe
•kreowanie profesjonanego wizerunku
•budowanie korzystnej relacji handlowej
•bank rozwiązań trudnych sytuacji w kontakcie z klientem

ZAPEWNIAMY:
• 15 dni szkoleniowych: 9 dni szkoleń stacjonarnych w Krakowie (w ciągu tygodnia) i 6 dni szkoleń wyjazdowych w Wieliczce (w weekendy)
• bezpłatny udział we wszystkich szkoleniach + materiały
• pełny catering
• zakwaterowanie podczas sesji wyjazdowych
• zajęcia w 12 osobowych grupach

DLACZEGO WARTO:
1. Gdyby udział nie był finansowany ze środków UE jego koszt wyniósłby od kilku do kilkanastu tysięcy złotych.
2. Pozytywne rekomendacje uczestników I edycji.
3. Udział w projekcie zapewnia nie tylko wiedzę i konkretne umiejętności, ale też stanowi cenne źródło kontaktów biznesowych.
4. Program: sprzedaż, negocjacje, autoprezentacja - to nie tylko praktyczne narzędzia biznesowe, ale też przydatne elementy codziennej komunikacji.

Terminarz:
1.13/10 - 20/11/2011 r. - grupa II
2. od listopada do grudnia (III grupa)- grupa w trakcie rekrutacji, termin do ustalenia

Warunki rekrutacyjne, program szkoleń oraz zaproszenie video z opinią uczestników minionej edycji odnajdziecie Państwo pod adresem: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

ZGŁOSZENIA możecie Państwo dokonać wypełniając formularz online: http://akademiarozwojubiznesu.pl/index.php?option=com_...

Zachęcam do aplikacji.OSTATNIE WOLNE MIEJSCA!

W razie jakichkolwiek pytań pozostaję do Państwa dyspozycji.

Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
http://AkademiaRozwojuBiznesu.pl
tel. 516 196 995

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Firma MJ- Partner oferuje
produkcję i montaż pługów do odśnieżania na indywidualne zamówienie!
Pługi do traktorków ogrodowych, quadów, wózków widłowych, samochodów terenowych i ciagników rolniczych.
Przydatne do odśnieżania placów, chodników i dróg osiedlowych.

Obrazek

Skontaktuj się, jeśli chcesz wiedzieć więcej!
MJ- Partner

Temat: Tablica ogłoszeń

Nawiążę współpracę z pośrednikami kredytowymi.
Zwiększ ofertę swoich banków o ING Bank Śląski SA
T 601917562
E barborka.k@wp.pl

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Szukam firm wykończeniowych - specjalność: tapetowanie.

Info na priv.
Piotr Warawko

Piotr Warawko www.revfinance.pl

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam!

Mam wynegocjowaną z Bankiem bardzo dużą prowizję za kredyty firmowe do 300 tyś bez zabezpieczenia. Dodam, że na całkiem przystępnych warunkach dla klientów. Bez ZUS i US.

Chętnie się podzielę :)

Szukam pośredników kredytowych - długoterminowa współpraca.

Więcej szczegółów na priv
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Tablica ogłoszeń

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

Zaprasza gorąco wszystkie Panie na specjalnie dedykowane szkolenie:
"Kobiece zarządzanie - świadomość płci"

Mamy jeszcze wolne miejsca! Dodatkowo dla Pań, które zdecydują się przyjść w grupie (2,3 osoby), przyznamy atrakcyjne rabaty.

Sukces jest dla kobiet!

Szkolenie odbędzie się 28.10.2011 r. o godzinie 17:00 do 21:00![b] w Poznaniu. W ramach warsztatów, które będą miały miejsce w klimatycznym obiekcie (Hotel Restauracja MERIDIAN, ul. Litewska 22) przy kawie i ciastku zostanie poruszony temat: „Kobiece zarządzanie – świadomość płci”, które poprowadzi doświadczona [b]Pani trener Agata Olszyńska.

Oprócz części merytorycznej nastąpi przerwa networkingowa, gdzie wszystkie Panie będą miały możliwość wymienienia się wrażeniami oraz doświadczeniami.

Ponadto zaplanowane jest wystąpienie Pani Aleny Suszyckiej Managing Director TEQUILA\Polska, a także wystąpienie projektantek/stylistek z firmy MAConcept: Agnieszki Domańskiej oraz Moniki Kowalewskiej.

Cena za warsztaty to jedyne 100 zł brutto To inwestycja, która przyniesie korzyści, to motywacja do dążenia drogą sukcesu, który wpisany jest w naturalny tryb funkcjonowania kobiet!

Jeśli jeszcze o tym nie wiesz, to przybądź na nasze szkolenie.
http://odksimp.pl/promocje.html

Zapisy prosimy kierować na adres: biuro@odksimp.pl

tel. 728 339 309
Na pewno będzie inspirująco!
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Tablica ogłoszeń

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na ciekawe szkolenia personalne objęte atrakcyjnymi rabatami :

Excel 2010 – nowe funkcje
TERMINY SZKOLEŃ:
25.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 270 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
29.10.2011 r. (sobota)
07.11.2011 r.
17.11.2011 r.
26.11.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 294 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

Negocjacje biznesowe
TERMIN SZKOLENIA: 20-21.10.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 870 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/rozwoj-osobowos...

Facebook bez tajemnic
TERMIN SZKOLENIA:
25.10.2011
22.11.2011
CENA PO 40% RABACIE: 449 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

ABC ergonomii w biurze
Dodatkowo dla każdego uczestnika MATA do ćwiczeń GRATIS!
TERMINY SZKOLENIA:
27.10.2011 r.
16.11.2011 r.
CENA OD OSOBY: 350 zł netto/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Zasady odpowiedzialności funkcjonariuszy
TEREMIN SZKOLENIA: 17.11.2011 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 450 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/zagadnienia-pra...

Nowa regulacja dostępu do informacji publicznej
TERMIN SZKOLENIA: 18.11.2011 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 350 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/zagadnienia-pra...

Magia relacji z Klientem
TERMIN SZKOLENIA: 25.11.2011 r.
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-sprze...

Zarządzanie czasem
TERMIN SZKOLENIA: 26.11.2011 r.
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/rozwoj-osobowos...


Więcej na stronie Promocje: http://odksimp.pl/promocje.html
Łukasz Banaszak

Łukasz Banaszak is there something
impossible ? i
don't think so...

Temat: Tablica ogłoszeń

Pracowali dla Google - teraz pracują dla Siebie.
Możliwe że u Siebie dopiero zaczynają, ale temat znają już bardzo głęboko. Jeśli wiesz, że internet potrafi przynieść Tobie korzyści, to wiesz równie dobrze że trzeba sprawić aby ludzie mogli Cię szybko w nim znaleźć. Więc jeśli jesteś świadom tego, że im szybciej Cię znajdą tym szybciej będziesz mógł pozyskać..., tym więcej zarobisz, to masz już wystarczającą świadomość tego, żeby nie przechodzić obok tego tematu obojętnie.

Jeśli chcesz płacić za konkretne wyniki to zobacz koniecznie to
http://www.ad-works.pl/

Jeśli zadzwonisz do Aleksandra i powołasz się na mnie, no właśnie jak powołasz Się to zobaczysz co zyskasz:)
Zapraszam !!
Grzegorz Guździk

Grzegorz Guździk specjalista ds bhp,
instruktor karatrate

Temat: Tablica ogłoszeń

OSOBA PROWADZĄCA SPRAWY BHP

Potrzebujesz obsługi bhp?
Nie masz bhpowca w firmie?
Skończyła ci się ważność szkolenia bhp?
Nie masz osoby do prowadzenia spraw kadrowych ?

Zadzwoń lub Napisz
· Kompleksowa obsługa firm (tzw. outsourcing)
· Doradztwo w zakresie BHP i ochrony przeciwpożarowej, sprawy kadrowe
· Szkolenia wstępne i okresowe w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
· Ocena i dokumentacja ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy
· Sporządzenie dokumentacji powypadkowej
· Opracowywanie instrukcji BHP
· Opracowanie tabeli odzieżowej, dobór środków ochrony indywidualnej
Informacje
509367349 , 506195302
bhp13@interia.pl
centrumbhp2@gazeta.pl

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Agencja interaktywna Subeli zaprasza do współpracy, zajmujemy się tworzeniem stron internetowych, identyfikacją wizualną, e-marketingiem, tworzeniem aplikacji dedykowanych, pozycjonowaniem. Projekty "szyjemy na miarę" potrzeb Klienta.

Chcesz zadać dodatkowe pytanie? Zadzwoń lub napisz:

Piotr Strychalski

Account Manager
tel. +48 535 962 192
e-mail: piotr.strychalski@subeli.com

http://www.subeli.com


Obrazek

Temat: Tablica ogłoszeń

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w akredytowanym szkoleniu PRINCE2® Foundation& Practitioner wraz z egzaminami.

To ostatnia okazja, aby zostać PRINCE2® Practitionerem jeszcze w tym roku!

Szkolenie PRINCE2® Foundation& Practitioner

To intensywne szkolenie wyposaży uczestników w solidną dawkę wiedzy z zakresu zarządzania projektami i przygotuje do zdania 2 egzaminów w trakcie szkolenia: PRINCE2® Foundation i PRINCE2® Practitioner.
Przyniesie korzyści kierownikom wyższego szczebla, mianowanym ostatnio do ról projektowych lub osobom, które chciałyby uzyskać formalne kwalifikacje, po zdobyciu wcześniejszego doświadczenia w zarządzaniu projektami. Szkolenie przyda się również osobom pełniącym rolę w Biurze Wsparcia projektów lub nadzorze projektu, kierownikom zespołów, a także członkom Komitetu Sterującego, którzy chcą sprawować kontrolę.

Organizacja szkolenia
Szkolenie PRINCE2® Foundation& Practitioner trwa 5 dni i zawiera 2 egzaminy: PRINCE2® Foundation i PRINCE2® Practitioner.

Opcjonalnie można wybrać każde ze szkoleń, oddzielnie:

Szkolenie PRINCE2® Foundation - trwa 3 dni i uwzględnia egzamin na poziomie PRINCE2® Foundation.
Szkolenie PRINCE2® Practitioner - trwa 2 dni i zawiera egzamin PRINCE2® Practitioner.
Posiadanie certyfikatu PRINCE2® Foundation jest warunkiem wstępnym do uczestnictwa w tym szkoleniu.

Wyjątkowo w skills
- wielkość grupy do 12 osób,
- dostęp do AFA ATRIUM, zawierającego materiały dodatkowe w postaci elektronicznej,
- coaching dla Kierowników Projektów,
- wsparcie poszkoleniowe dla absolwentów
- licencja dla każdego uczestnika na "Project in a box Community Edition”- oprogramowania w j. polskim, wspomagającego zarządzanie projektami.

Terminy szkoleń PRINCE2® Foundation& Practitioner
14-18.XI.2011
28.XI-02.XII.2011
12-16.XII.2011

Lokalizacja:
Siedziba firmy skills sp. z o.o., ul. Braci Wagów 20 lokal U1, Warszawa – Ursynów.

Oferujemy szkolenia również przez Internet osobom, które nie mogą osobiście na nie przybyć - w unikalnym systemie wideokonferencji i weryfikacji egzaminacyjnej: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Zapisy na szkolenia i dodatkowe informacje:
info@skills.pl,
http://shop.skills.pl,
tel. 22 216 60 61 lub 801 00 666 7.
Z pozdrowieniami
Zespół skills

http://skills.pl

PRINCE2® jest znakiem handlowym Office of Government Commerce zarejestrowanym w Zjednoczonym Królestwie i innych krajach.
Michał Gajda

Michał Gajda Wsólnik, Mill-tech

Temat: Tablica ogłoszeń

Jesteśmy młodą firma zajmującą sie usługami frezowania przestrzennego.

Zakres naszych usług:

- usługi ploterami CNC

- Gipsowe panele dekoracyjne loft

- cięcie styroduru (Logo,Litery,znaki przestrzenne)

- frezowanie drewna i tworzyw sztucznych

- frezowanie elementów 3D

Zapraszamy do współpracy ; milltech.frezowanie@gmail.com

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam serdecznie,

ja ze swojej strony dodam SIMPLE Sp. z o.o. - firma projektującą i wdrażająca specjalistyczne, dedykowane rozwiązania informatyczne wspomagające zarządzanie.

Jednym z produktów, który chce Państwu zaprezentować jest xPRIMER. HRM- narzędzie stanowiące spójną platformę wspomagającą strategiczne zarządzanie kapitałem ludzkim we wszystkich aspektach działalności przedsiębiorstwa, ze szczególnym naciskiem na wzrost wydajności pracy.

Funkcjonalność oprogramowania xPRIMER.HRM obejmuje:

* Zarządzanie schematem organizacyjnym
* Budowę i zmiany w strukturze stanowisk
* Opis stanowisk pracy
* Zarządzanie profilami kompetencyjnymi
* Identyfikację luk kompetencyjnych
* Identyfikację pracowników przekraczających wymagania
* Zarządzanie ocenami pracowniczymi i analizę ich wyników
* Planowanie, ewidencję i rozliczanie czasu pracy pracowników
* Obieg wniosków urlopowych, premiowych, delegacji, itp.
* Zarządzanie rekrutacją
* Zarządzanie szkoleniami
* Komunikację z pracownikami

Co wyróżnia xPRIMER.HRM od innych?

Oprogramowanie xPRIMER.HRM wyróżnia szerokie spojrzenie na rolę pracownika w organizacji. Aplikacja działa w środowisku internetowym za pośrednictwem przeglądarki internetowej.

xPRIMER.HRM to oprogramowanie, które z definicji nie wymaga wymiany oprogramowania kadrowo-płacowego, gdyż zostało przygotowane do pracy w integracji. xPRIMER.HRM wyróżnia wyjątkowa elastyczność w zakresie definiowania struktury danych, zawartości, procesów, raportów i wydruków. Każdy uprawniony użytkownik xPRIMER.HRM, bez potrzeby korzystania z usług zewnętrznej firmy, jest w stanie samodzielnie rozbudowywać struktury danych, stosownie do narastających potrzeb przedsiębiorstwa. Właśnie samodzielność użytkowników stanowi klucz do niskich kosztów bieżącej eksploatacji xPRIMER.HRM, oraz funkcjonalności zawsze odpowiadającej bieżącym potrzebom organizacji.

Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu:

SIMPLE Sp. z o.o.
Ul. Cieplaka 19
41-300 Dąbrowa Górnicza
tel./fax. 32 262 60 22
e-mail: info@simplesoftware.pl
www.simplesoftware.pl


Obrazek
Kinga K.

Kinga K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...

Temat: Tablica ogłoszeń

E-MARKETING: SEO, Google AdWords, social media, czyli KNOW HOW SKUTECZNEJ PROMOCJI W SIECI - szkolenie DOFINANSOWANE ze środków UE + DARMOWA WIEDZA - BEZPŁATNA PRÓBKA SZKOLENIA

E-MARKETING, czyli „Jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy?” : strategia marketingowa, formy reklamowe, optymalizacja i pozycjonowanie serwisu, narzędzia promowania, metody pozyskiwania klientów, e-commerce.

Akademia Rozwoju Biznesu zaprasza na kolejną edycję szkolenia z obszaru marketingu internetowego dla województwa mazowieckiego, współfinansowanego (80% wartości szkolenia) ze środków UE.

Zajmiemy się praktycznym aspektem biznesowej obecności Państwa firmy w Internecie oraz popracujemy nad strategią e-marketingową w kontekście jej tradycyjnej działalności.
Warunek uczestnictwa: prowadzenie mikro, małego lub średniego przedsiębiorstwa z siedzibą na terenie województwa mazowieckiego, bądź bycie jego pracownikiem.

W ramach projektu przygotowaliśmy dla Państwa BEZPŁATNĄ WIDEOPREZENTACJĘ - PRÓBKĘ SZKOLENIA, w której przedstawimy jak bardzo tanio lub za darmo pozyskać klientów w Internecie. Prezentacja stanowi stronę powitalną oferty, która przekieruje Państwa do informacji dotyczących szkoleń z możliwością zapisu.

Uzyskacie do niej Państwo dostęp wpisując się na listę adresową Akademii Rozwoju Biznesu pod adresem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html

Z WIDEOPREZENTACJI dowiecie się Państwo:
1. Jakie są 3 największe mity dotyczące marketingu internetowego?
2. Co to jest NOA i dlaczego nie wolno tworzyć "wizytówki firmy" w internecie?
3. Social media - jaka jest najskuteczniejsza strategia pozyskiwania "fanów" na portalu Facebook, którą być może stosuje już Twoja konkurencja?
4. Internetowa "GÓRA ZŁOTA", - narzędzie, kóte może generować przychody nawet, gdy jesteś na wakacjach?

W programie szkolenia między innymi:
Wybór form reklamowych optymalnych dla celów firmy
Case study - najczęściej popełniane błędy i dobre praktyki wykorzystywane przez najlepsze firmy w celu przekonania do siebie odwiedzających ich witryny internetowe.
Skuteczne pozycjonowanie serwisu - na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony
Google AdWords - narzędzia promowania,dobieranie słów kluczowych, monitorowanie kampanii.

Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych – 2 dni
Termin szkolenia: 27-28/10 i inne - możliwość wyboru - terminarz dostępny w ofercie
Lokalizacja: Warszawa

Szczegółowy program szkolenia, warunki rekrutacyjne i koszt znajdziecie Państwo w oknie szkolenia dofinansowanego.

Zarejestruj się do obejrzenia darmowej prezentacji pod linkiem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html
po czym dokonaj wyboru interesującego Cię szkolenia.


Zachęcam do zgłoszeń – LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!

W razie jakichkolwiek pytań, pozostaję do Państwa dyspozycji.

Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
http://AkademiaRozwojuBiznesu.pl
tel. 516 196 995
Kinga K.

Kinga K.
strategic/operationa
l marketing,
performance
marketing, v...

Temat: Tablica ogłoszeń

E-MARKETING: SEO, Google AdWords, social media, czyli KNOW HOW SKUTECZNEJ PROMOCJI W SIECI - szkolenie DOFINANSOWANE ze środków UE + DARMOWA WIEDZA - BEZPŁATNA PRÓBKA SZKOLENIA

E-MARKETING, czyli „Jak wykorzystać sieć do budowy i rozwoju firmy?” : strategia marketingowa, formy reklamowe, optymalizacja i pozycjonowanie serwisu, narzędzia promowania, metody pozyskiwania klientów, e-commerce.

Akademia Rozwoju Biznesu zaprasza na kolejną edycję szkolenia z obszaru marketingu internetowego dla województwa mazowieckiego, współfinansowanego (80% wartości szkolenia) ze środków UE.

Zajmiemy się praktycznym aspektem biznesowej obecności Państwa firmy w Internecie oraz popracujemy nad strategią e-marketingową w kontekście jej tradycyjnej działalności.
Warunek uczestnictwa: prowadzenie mikro, małego lub średniego przedsiębiorstwa z siedzibą na terenie województwa mazowieckiego, bądź bycie jego pracownikiem.

W ramach projektu przygotowaliśmy dla Państwa BEZPŁATNĄ WIDEOPREZENTACJĘ - PRÓBKĘ SZKOLENIA, w której przedstawimy jak bardzo tanio lub za darmo pozyskać klientów w Internecie. Prezentacja stanowi stronę powitalną oferty, która przekieruje Państwa do informacji dotyczących szkoleń z możliwością zapisu.

Uzyskacie do niej Państwo dostęp wpisując się na listę adresową Akademii Rozwoju Biznesu pod adresem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html

Z WIDEOPREZENTACJI dowiecie się Państwo:
1. Jakie są 3 największe mity dotyczące marketingu internetowego?
2. Co to jest NOA i dlaczego nie wolno tworzyć "wizytówki firmy" w internecie?
3. Social media - jaka jest najskuteczniejsza strategia pozyskiwania "fanów" na portalu Facebook, którą być może stosuje już Twoja konkurencja?
4. Internetowa "GÓRA ZŁOTA", - narzędzie, kóte może generować przychody nawet, gdy jesteś na wakacjach?

W programie szkolenia między innymi:
Wybór form reklamowych optymalnych dla celów firmy
Case study - najczęściej popełniane błędy i dobre praktyki wykorzystywane przez najlepsze firmy w celu przekonania do siebie odwiedzających ich witryny internetowe.
Skuteczne pozycjonowanie serwisu - na co zwracać uwagę przy tworzeniu i prowadzeniu strony
Google AdWords - narzędzia promowania,dobieranie słów kluczowych, monitorowanie kampanii.

Czas trwania szkolenia: 12 godz. dydaktycznych – 2 dni
Termin szkolenia: 27-28/10 i inne - możliwość wyboru - terminarz dostępny w ofercie
Lokalizacja: Warszawa

Szczegółowy program szkolenia, warunki rekrutacyjne i koszt znajdziecie Państwo w oknie szkolenia dofinansowanego.

Zarejestruj się do obejrzenia darmowej prezentacji pod linkiem: http://akademiaemarketingu.implesite.pl/a/start.html
po czym dokonaj wyboru interesującego Cię szkolenia.


Zachęcam do zgłoszeń – LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!

W razie jakichkolwiek pytań, pozostaję do Państwa dyspozycji.

Kinga Kalińska
Akademia Rozwoju Biznesu
kontakt@AkademiaRozwojuBiznesu.pl
http://AkademiaRozwojuBiznesu.pl
tel. 516 196 995

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Nawiążę współpracę z firmą, która wymaga stałej opieki graficzno-reklamowej.

Materiały do druku, katalogi, broszury, standy, web design, identyfikacja wizualna, reklamy, projekty opakowań, branding.

Posiadamy obecnie miejsce tylko dla 1 kontrahenta.

Proszę o kontakt, a zaprezentuję nasze niepublikowane materiały z obecnych kampanii stałych klientów.

http://be.net/pkbum
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Tablica ogłoszeń

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

Dla wszystkich którzy uwielbiają najróżniejsze gadżety mamy w swojej ofercie szkolenia, które premiowane są prezentami. Każdy uczestnik, który zdecyduje się wziąć udział w kursie:

-Facebook bez tajemnic (22.11.2011 r. lub 13.12.2011 r.)
-Zarządzanie czasem (26.11.2011 r.)

Może wybrać dla siebie jeden z prezentowanych prezentów i cieszyć się jego właściwościami!

1.Tablet ANDROID 2.2
-pamięć wewnętrzna 2GB
-ekran LCD: 7-calowy, dotykowy (z wbudowaną kamerą)

2.Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN
-zainstalowana mapa Polski
-przekątna wyświetlacza – 4,3 cala

3.Aparat cyfrowy NIKON Coolpix L23
-rozdzielczość : 10,1 mln pikseli
-zbliżenie optyczne 5x

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/aktualnosci/89-odbierz-prezent-i-cie...
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Tablica ogłoszeń

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na ciekawe szkolenia personalne objęte atrakcyjnymi rabatami :

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
07.11.2011 r.
17.11.2011 r.
26.11.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 294 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

Facebook bez tajemnic
TERMIN SZKOLENIA:
22.11.2011 r. - Odbierz prezent za swój udział!
13.12.2011 r. - Odbierz prezent za swój udział!
CENA ZA SZKOLENIE: 749 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

ABC ergonomii w biurze
Dodatkowo dla każdego uczestnika MATA do ćwiczeń GRATIS!
TERMINY SZKOLENIA:
16.11.2011 r.
WYPRZEDAŻ: 299 zł/osoba
Więcej na stronie:http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Mowa ciała
TERMIN SZKOLENIA: 16.11.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 474 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Zasady odpowiedzialności funkcjonariuszy
TEREMIN SZKOLENIA: 17.11.2011 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 450 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/zagadnienia-pra...

Nowa regulacja dostępu do informacji publicznej
TERMIN SZKOLENIA: 18.11.2011 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 350 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/zagadnienia-pra...

Magia relacji z Klientem
TERMIN SZKOLENIA: 25.11.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 474 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-sprze...

Zarządzanie czasem - Odbierz prezent za swój udział!
TERMIN SZKOLENIA: 26.11.2011 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 790 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/rozwoj-osobowos...

Portale społecznościowe w promocji Twojej firmy
TERMIN SZKOLENIA: 26-27.11.2011 r.
CENA PO 40% RABACIE: 950 zł netto/osoba
TERMIN SZKOLENIA: 17-18.12.2011 r/
CENA ZA SZKOLENIE: 1599 zł netto/osoba
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Więcej na stronie Promocje: http://odksimp.pl/promocje.html



Wyślij zaproszenie do