Paulina K.

Paulina K. Specjalista ds.
Obsługi Sprzedaży
Przedhurtowej, GRUPA
NEUCA

Temat: Tablica ogłoszeń

Szkolenie “Inwestowanie w nieruchomości 101” jest wyjątkową ofertą skierowaną do początkujących inwestorów na rynku nieruchomości.

W ramach intensywnych zajęć uczestnik pozna warsztat, który pomoże mu jako inwestorowi wystartować na rynku nieruchomości. Omawiane są nie tylko zasady działania rynku nieruchomości w Polsce z punktu widzenia inwestora, ale przede wszystkim przygotowanie, analiza i przeprowadzanie transakcji.

Szkolenie organizowane jest w Warszawie – 10.09.2011r.

Do 5 sierpnia promocyjna cena: 720 PLN (zniżka w wysokości 240 PLN)

Szczegóły dotyczące szkolenia dostępne są na stronie:
http://inwestowanie-w-nieruchomosci.pl

Zgłoszenie odbywa się przez formularz rejestracyjny na stronie lub telefonicznie pod numerem 668 211 668
Adrian Roth

Adrian Roth Pracownia
Interaktywna
Bitnoise

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam serdecznie,

Chciałbym zainteresować wszystkie Agencje Reklamowe specjalną ofertą agencyjną systemu Origami CMS połączonego z pakietem ciekawych usług dla Klientów agencji.

Więcej o samym systemie Origami CMS można znaleźć na stronie internetowej.

Gdyby ktoś był zainteresowany samą ofertą agencyjną zapraszam do kontaktu ze mną drogą mailową - adrian@bitnoise.pl - prześlę wszystkie informacje, których nie ma dużo, a są jasne i dla zainteresowanych będą wartościowe.

W skrócie koncepcja współpracy jest taka -> Agencje Reklamowe otrzymują od nas system, który mogą brandować własną nazwą, sprzedawać po dowolnej cenie, kupując go od nas za każde wdrożenie po stałej cenie jednostkowej. Martwią się Państwo tylko o zadowolenie Klienta najlepszym możliwym projektem graficznym/wynalezionym szablonem, a całą stroną techniczną zajmujemy się my.

Zapraszam!
Adrian Roth
tel. 604 964 111

Temat: Tablica ogłoszeń

Zapraszam do uczestnictwa w bezpłatnych 4 dniowych szkoleniach organizowanych w całej Polsce dla małych i srednich przedsiębiorstw oraz Ich pracowników odpowiedzialnych za zamówienia lub zamówienia publiczne.

Szczegółowe informacje na stronie: http://efs.seka.pl/pl/459/nowe_podejscie_do_zamowien_p...
oraz w Centrum Szkoleń SEKA, tel: 81 749-48-07, http://efs.seka.pl

Serdecznie zapraszam!
Sylwia Wlizło
sylwia.wlizlo@seka.pl

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Super atrakcyjne lokale komercyjne w centrum Krakowa - do wynajęcia.

Nowo wybudowana nieruchomość. Wysoki standard. Ścisłe centrum. Miejsca parkingowe (własny parking podziemny).

Szczegóły na priv, pod telefonem 795271565 lub mailem office@profilease.pl

Zapraszam
Agnieszka Kruk

Agnieszka Kruk Life&Business Coach
/ Trener rozwoju
osobistego /
Zarządz...

Temat: Tablica ogłoszeń

W związku z dynamicznym rozwojem Polskiego Biura Odszkodowań Komunikacyjnych (PBOK) poszukujemy na terenie całego kraju przedstawicieli oraz managerów do budowy grup sprzedażowych lub posiadających już własne grupy.

Praca w PBOK polega na wyszukiwaniu i podpisywaniu umów o dochodzenie roszczeń odszkodowawczych z tytułu szkód osobowych i rzeczowych. Oparta jest na systemie Multi-Level-Marketingu, który daje możliwość budowania bardzo dużych zespołów sprzedażowych.

Nasi współpracownicy otrzymują cały pakiet niezbędnych narzędzi do tworzenia grup sprzedażowych, natomiast przygotowana oferta Biura daje naszym Doradcom bardzo duże możliwości w rozmowie z potencjalnym klientem.

Oferujemy:
- stabilność oraz możliwość rozwoju
- wysokie prowizje
- bardzo atrakcyjny plan marketingowy
- program Premia z atrakcyjnymi nagrodami rzeczowymi (m.in. szkolenia zagraniczne , samochody)
- systemy informatyczne wspomagające budowę oraz zarządzanie grupami sprzedażowymi
- dodatkowe prowizje wynikające z budowy własnej grupy Doradców
- zaliczki za podpisane umowy
- umowy: agencyjne dla osób z działalnością gospodarczą , oraz umowy zlecenie dla osób bez działalności

Kontakt:
mail: agnieszkakruk@pbok.pl
tel. 607-122-636Agnieszka Kruk edytował(a) ten post dnia 17.01.12 o godzinie 16:23

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Otwieram nowe możliwości zarobkowe szczególnie dla osób, które przy zachowaniu dotychczasowego źródła dochodu pragną uczciwie dorobić sobie do pensji/emerytury brakującą sumę.

Jeśli poruszasz się wśród osób...

- dbających o zachowanie jak najdłużej swojego wyglądu lub chcących go naturalnie, bezinwazyjnie poprawić;
- lubiących aktywnie spędzać czas, a odczuwających braki kondycyjne lub zmęczenie treningiem;
- mających różnego rodzaju problemy zdrowotne, dietetyczne i kosmetyczne;

to mam dla Ciebie kreatywne i spokojne zajęcie, które pozwoli Ci zarobić oczekiwane pieniądze, a przy tym zabłysnąć w swoim otoczeniu nietuzinkową wiedzą, umiejętnościami i możliwościami, dzięki którym będziesz w stanie pomóc innym we wspomnianym wyżej zakresie, jak również tym, którzy także szukają dodatkowego zarobku.

Więcej...

Ukłony i Serdeczności
Maciej
Kontakt
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: Tablica ogłoszeń

Certyfikowany Praktyk TPM Learning by Doing

III Cykl Szkoleniowo - Warsztatowy TPM organizowany będzie w fabryce dzięki uprzejmości Klienta - firmie PPG DECO POLSKA SP. z o. o. z siedzibą we Wrocławiu.

Obrazek

Formuła zajęć oparta o praktykę w 80% poprzedzona wstępem teoretycznym w 20%.

Uczestnictwo w programie oraz zdanie praktycznego egzaminu końcowego jest potwierdzone jedynym w Polsce Certyfikatem Praktyka TPM

Czego w dzisiejszych czasach firma oczekuje od Służb UR?

Efektywności, Skuteczności, Elastyczności oraz Redukcji Kosztów.
Technicy UR coraz częściej są angażowani w:

- opracowywanie strategii korporacyjnych,
- przeglądy wyników operacyjnych 
i ekonomicznych,
- współpracę z innymi wydziałami korporacji,
- zarządzanie kontraktami z zewnętrznymi usługodawcami.


Znaczenie Działów UR w każdej firmie ulega ciągłym zmianom, a co za tym idzie, również wyzwaniom. Wyzwania te wymagają zastosowania odpowiednich narzędzi pozwalających stawić czoła stawianym celom. W praktyce wdrożenie systemu doskonalącego działania obsługi technicznej stanowi strategiczne podejście mające na celu:

- zmianę modelu „funkcyjnego” Służb UR w model procesowy obsługi technicznej zintegrowany z procesami produkcyjnymi i technologicznymi,
- połączenie aspektów jakościowych z systemami technicznymi, które zarządzane są przez pracowników,
- wykorzystanie właściwych narzędzi w celu ciągłego doskonalenia efektywności maszyn i urządzeń poprzez niezawodność i obsługę techniczną,
- obniżenie kosztów obsługi technicznej jako składowej kosztów operacyjnych.


Proponujemy Państwu specjalistyczną i szczegółową formę szkoleń z zagadnień TPM.

Zmodyfikowany program pokaże krok po kroku jak powinno być wdrażane TPM; jak udzielić odpowiedzi na pytania, które stoją przed każdym pracownikiem UR:

CO wykonywać? JAK wykonywać? i KIEDY wykonywać?

Te odpowiedzi są udzielone przez poszczególne moduły, czyli:

Moduł 1: Fundamenty Maintenance Management (15 – 16 września 2011)
Moduł 2: Reliability Centered Maintenance (6 – 7 października 2011)
Moduł 3: Practical Maintenance Program (9 – 10 listopada 2011)
Moduł 4: Practical Maintenance Program (8 – 9 grudnia 2011)
Moduł 5: Maintenance Work Flow System (9 – 10 stycznia 2012)
Moduł 6: Zarządzanie Częściami Zamiennymi (9 – 10 lutego 20 12)
Moduł 7: Zarządzanie Kompetencjami Pracowniczymi (8 – 9 marca 2012)


Uczestnicy będą mieli okazję poznać jak należy wdrażać podstawowe narzędzia, poznają również techniki prowadzenia projektów TPM. Szkolenie TPM pokaże, w jaki sposób należy nimi zarządzać w przedsiębiorstwie. Cykl szkoleń Koordynator TPM podejmuje tematykę, która ostatnimi czasy jest niezwykle ważna nie tylko ze względu na aspekty techniczne, ale również aspekty ekonomiczne. W obecnych czasach niezwykle ważnym aspektem jest niezawodność posiadanych aktywów przedsiębiorstwa oraz efektywne ich wykorzystywanie w codziennej pracy. Te aspekty mają wpływ na wyniki przedsiębiorstwa obliczane nie tylko po stronie kosztów, ale również po stronie zysków.

Zachęcamy do przejścia całego - siedmiomodułowego cyklu.
Udział we wszystkich szkoleniach nie jest jednak obligatoryjny - można korzystać z poszczególnych modułów szkoleniowych.


Wszelkich informacji na temat cyklu można uzyskać kontaktując się bezpośrednio z Panem Radosławem Łukasikiem:
drogą telefoniczną nr: 505 575 644,
drogą elektroniczną: radoslaw.lukasik@womasolution24.com
www:http://womasolution24.com/womasolution24/Wiadomosci.html

Obrazek
Emilia Hinc

Emilia Hinc pisarka, animatorka,
malarka,
dziennikarka

Temat: Tablica ogłoszeń

Agencja Fille au pair polonaise stale poszukuje dziewczat chetnych na wyjazdy do Francji jako fille au pair oraz kobiet chcacych uczestniczyc w programie femme au pair. Aby uzyskac wiecej informacji zajrzyj na nasza strone internetowa http://aupairpolonaise.com

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Jaki kredyt dla firmy na start?

http://bankier.tv/jaki-kredyt-dla-firmy-na-start-9461....
------------------------------------------------------------------------------
Akt państwowej łaski czy własna renta kapitałowa?

http://porozmawiajmyopieniadzach.pl/emerytura.html

Wedle mojego doświadczenia doradca musi umieć zadawać pytania oraz przede wszystkim słuchać. Musi być osobą tak bliską by zrozumieć problemy, poznać cele, a następnie znaleźć odpowiednie rozwiązania. Musi być „rodzinnym lekarzem finansów”, bo dopiero wtedy stworzona zostanie największa wartość dla każdej ze współpracujących stron.

Fundamentem mojej działalności jest uczciwe podejście do samego siebie i klientów.
Starannie analizuje sytuację i na bieżąco informuje o najkorzystniejszych rozwiązaniach. Udostępniane przeze mnie informacje są zawsze rzetelne. Klientów, ich pieniądze i czas traktuje z szacunkiem.
Koncentruje się na długoterminowych relacjach z klientami a sprawy, o których rozmawiamy , pozostają zawsze między mną a klientem.

Z wyrazami szacunku

Wojciech Walczak
791 259 713

Lojalność. Rzetelność. Dyskrecja.
Grzegorz Guździk

Grzegorz Guździk specjalista ds bhp,
instruktor karatrate

Temat: Tablica ogłoszeń

Kompleksowa obsługa podmiotów gospodarczych w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Od szkoleń bhp poprzez dokumentacje powypadkową , ocenę ryzyka zawodowego, analizę stanu bhp. Możliwość podpisania umowy na doradztwo w zakresie bhp w firmie . Informacje pod numerem 509367349 lub bhp13@interia.pl
Edyta Gabryś

Edyta Gabryś International
Marketing Manager -
edyta@wyzwanie28dni.
pl

Temat: Tablica ogłoszeń

Wygraj iPada2 lub coś z Miliona

Wiem, wiem… brzmi jak bajka lub podpucha,
a to poważnie jest do wygrania.

Zarejestruj się tutaj: www.Ambasador.MentalWay.pl

W październiku Michał Wawrzyniak poprowadzi szkolenie na 1000 osób,
jeśli będziesz tam z nami to nie dość że wygrasz wiele szkoleń,
z puli Miliona złotych!

Czym jest Klub Rozwoju MentalWay?

Kliknij i sprawdź!
http://ambasador.mentalway.pl

To jeszcze, jeśli pomożesz nam promować to wydarzenie,
wygrasz iPada2, wiele szkoleń na CD/DVD lub książek!

Zarejestruj się tutaj (za DARMO!): www.Ambasador.MentalWay.pl

Do zobaczenia!
Edyta


Obrazek
Edyta Gabryś edytował(a) ten post dnia 01.08.11 o godzinie 19:59
Ewa Szymańska

Ewa Szymańska Office Manager,
Carpenter&Weiss
Workshops

Temat: Tablica ogłoszeń

SzkoleniaOK - profesjonalne szkolenia w rozsądnej cenie.

Zapraszam do zapoznania się z aktualną ofertą szkoleń otwartych.

Nasze szkolenia prowadzą wyłącznie doświadczeni praktycy.
Udało się nam pozyskać do współpracy wielu uznanych ekspertów.Chcemy aby szkolenia dla Was prowadzili tylko naprawdę dobrzy specjaliści. Ich pełną i aktualną listę zawsze znajdziesz na naszej stronie.

U nas cena za szkolenie jest zawsze stała (nie stosujemy żadnych sztuczek z gwiazdką) i wynosi:
- jednodniowe - tylko 249 zł / osoba
- dwudniowe - tylko 499 zł / osoba

Najbliższe proponowane szkolenia to: (wrzesień 2011)

+ Psychologia w sprzedaży - jak skutecznie kreować trwałe relacje handlowe z Klientami?
+ Stres, emocje, kryzys motywacji - jak sobie skutecznie z tym radzić?
+ Profesjonalna prezentacja handlowa - warsztat uczący dobrych, praktycznych rozwiązań.
+ Efektywne planowanie zadań, pracy, zarządzanie czasem oraz wyznaczanie celów.
+ Profesjonalna obsługa Klienta ze szczególnym uwzględnieniem aspektów tzw. Trudnego Klienta.

Szczegóły możesz sprawdzić na stronie SzkoleniaOK

Serdecznie zapraszam do korzystania z naszych usług :)


Obrazek
Agnieszka Jaros

Agnieszka Jaros MentalWay.pl - Event
Supervisor

Temat: Tablica ogłoszeń

Czym jest Mentalny Samuraj?

To była jedna z najszybciej podjętych decyzji w moim życiu. Widząc, co to za szkolenie pomyślałam, że w końcu coś konkretnego! Będzie ekstremum, wysiłek fizyczny, wiedza, idealna kompozycja. Coś dla mnie! Widząc cenę, lekko entuzjazm mi opadł. Musiałam podjąć szybką decyzję. Nikomu nic nie mówiąc, wypłaciłam niemal całe swoje oszczędności i opłaciłam w nocy bilet online. Postanowiłam w końcu zrobić coś dla siebie. I pewnie, że zastanawiałam się, co będzie jeśli okaże się, że nie było warto. Ale było!!!

Dziś jestem po drugie stronie, wewnątrz firmy. I to najlepszy dowód na to, że to była bardzo trafiona decyzja!

Co dało mi to szkolenie?
Poznałam/zdemaskowałam siebie i zaczęłam proces budowania siebie od nowa w najlepszej dla mnie wersji. Zaczęłam świadomie tworzyć swoje życie. Otworzyłam się na ludzi, uczucia, miłość, zakochałam się :)

Od roku pracuję z ludźmi z którymi razem tworzymy lepszą rzeczywistość dla siebie i innych.
Od roku jestem w związku z facetem, który daje mi niewiarygodnie ogromną ilość szczęścia na co dzień - ja nadal nie wierzę, że to się dzieje naprawdę :)
Od roku pracuję nad tym, by być lepszą każdego dnia i choć wiem, że to długa droga, to najtrudniejsze - rozpocząć proces zmiany - już mam za sobą :)

To oczywiście kilka z wniosków, którymi mogę się z Tobą podzielić, lecz zaufaj mi, jest ich ogromna ilość. Dlatego sądzę, że jeśli chcesz doświadczyć czegoś tak mocnego, to łap lepiej jedno z ostatnich miejsc:

http://mentalnysamuraj.pl/

Poniżej relacja z poprzedniej edycji:

http://www.youtube.com/watch?v=gNTU4JFIruQAgnieszka Jaros edytował(a) ten post dnia 02.08.11 o godzinie 14:47
Magdalena Mikorska Mba

Magdalena Mikorska Mba Manager operacyjny /
Project Manager

Temat: Tablica ogłoszeń

Firma Blackstones Audit and Consulting posiada doświadczenie w obszarach
 doradztwa biznesowego,
 konsultingu strategicznego
 prowadzenia działań w zakresie audytu i
 doradztwa podatkowego.

Obsługujemy firmy polskie działające na rynku jak również te, planujące ekspansję na nowe rynki. W zakresie strategiczno-finansowym doradzamy także firmom, które planują przenieść działalność do Polski.

Blackstones Audit and Consulting
http://blackstonesas.eu
tel. 22/390 84 77
Magdalena Mikorska Mba

Magdalena Mikorska Mba Manager operacyjny /
Project Manager

Temat: Tablica ogłoszeń

Firma Blackstones Audit and Consulting posiada doświadczenie w obszarach
 doradztwa biznesowego,
 konsultingu strategicznego
 prowadzenia działań w zakresie audytu i
 doradztwa podatkowego.

Obsługujemy firmy polskie działające na rynku jak również te, planujące ekspansję na nowe rynki. W zakresie strategiczno-finansowym doradzamy także firmom, które planują przenieść działalność do Polski.

Blackstones Audit and Consulting
http://blackstonesas.eu
tel. 22/390 84 77

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Już wkrótce w sprzedaży na wyłączność w naszym projekcie Baldassari - Obuwie z Klasą ! Zapraszam do zapoznania się z obecną kolekcją Baldaccini by Krimen:

http://www.baldassari.pl

Oraz do dzielenia się opiniami na naszym fanpage:

http://www.facebook.com/baldassari.obuwie.z.klasa


Obrazek

Obrazek

Obrazek


Roger Popko
518-990-612
biuro[at]baldassari[kropka]pl
Grzegorz Guździk

Grzegorz Guździk specjalista ds bhp,
instruktor karatrate

Temat: Tablica ogłoszeń

Kompleksowe usługi bhp dla przedsiębiorstw. Miałeś kontrole PIP, PIS? Dostałeś decyzje nakazu i nie wiesz co z tym zrobić ? Żaden problem dzwoń do mnie ja zajmę. W skład oferty wchodzą następujące usługi:· Szkolenia bhp· Ocena ryzyka zawodowego· Sporządzenie i opiniowanie instrukcji bhp· Opracowanie wykazu prac szczególnie niebezpiecznych· Sporządzanie dokumentacji powypadkowej· Sporządzenie analizy stanu bhp w przedsiębiorstwie Informacje 509367349bhp13@interia.pl

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Lubisz zmiany, lubisz intensywnie pracować i cieszyć się sukcesem? THREX to szkoła dla CIEBIE.

Zostały ostatnie 2 wolne miejsca na wrześniową edycję THREXA, do końca tego tygodnia czekamy na Wasze zgłoszenia na maila aleksandra.karwowska@threx.pl,
Jesteśmy dostępni pod telefonem 795 192 955.

Szkolimy expertów, skontaktuj się z Nami!
Hanna S.

Hanna S. ATRAM Zarządzanie i
Administrowanie
Nieruchomościami -
Wł...

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek


Zarządzanie/administrowanie nieruchomościami w Poznaniu i okolicach. Szerokie doświadczenie zarządców. Sprawdź naszą ofertę.

ATRAM Sp. z o.o.
ul.Starowiejska 1F/12
61-664 Poznań
Tel./fax 061 824 61 64
http://atram-fm.pl
biuro@atram-fm.pl
Anna M.

Anna M. Specjalista ds.
szkoleń i eventów

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam serdecznie,

Menedżer sprzedaży pilnie poszukiwany
Poszukuje grupaINFOMAX z Katowic (Agencja Reklamowa, Wydawnictwo, Drukarnia).

Osoby zainteresowane odsyłam na stronę:
http://www.grupainfomax.com/O_grupie/Praca/Menedzer_Sp...



Wyślij zaproszenie do