Temat: Tablica ogłoszeń
Szymon Baś
Ekspert ds. Planowania Finansowego AEGON S.A.-PARTNER AEGON
Nr Licencji: B40327/2006
+48 509 456763
szymon.bas@aegonpolska.pl
Międzynarodowa Korporacja Finansowa
AEGON w liczbach
• 160 – letnia tradycja na rynku światowym, od 13 lat w Polsce
• Korporacja zarządza aktywami o łącznej wartości 368 miliardów Euro
• Wartość rynkowa AEGON to 24,2 miliardy Euro
• Ponad 40 milionów zadowolonych Klientów na całym świecie
• Ponad 29 tysięcy pracowników
• Największe rynki AEGON to Stany Zjednoczone, Holandia i Wielka Brytania
• Firma obecna jest także w Kanadzie, w Chinach i na Tajwanie, zaś w Europie w Hiszpanii, Irlandii, Belgii i Luksemburgu
• Od początku lat 90-tych rozszerzono działalność na Europę środkowo-wschodnią – na Węgrzech, w Czechach, na Słowacji, w Rumunii oraz Polsce
Podstawowe Dane Spółki
Firma spółki: AEGON Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Spółka Akcyjna
Siedziba: Warszawa
Adres: ul. Wołoska 5, 02-675 Warszawa
Sąd Rejestrowy i nr KRS: Spółka wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego,
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy KRS,
pod numerem KRS 0000012318
NIP: 527-22-79-881
Kapitał zakładowy: 333 000 000 Złotych, opłacony w całości
Akcjonariusz: AEGON Woningen Nova B.V., spółka zależna AEGON N.V.
AEGON dla Domu - Pakiet ubezpieczeń majątkowych.
22 klauzule do wyboru – możesz zadbać o ochronę dopasowaną do Twoich potrzeb i oczekiwań.
AEGON dla Domu to ubezpieczenie:
• elastyczne (wybierasz optymalny zakres, który Cię interesuje)
• kompleksowe (szerokie spektrum możliwości ochrony).
• nowoczesny, łatwy i przejrzysty sposób zawierania umowy ubezpieczenia,
• wybór formy płatności składki (płatność jednorazowa, w dwóch lub czterech ratach),
• sprawny przebieg procesu likwidacji szkód.
Ponadto udzielamy:
• zniżki za bezszkodowy przebieg ubezpieczenia w innych zakładach ubezpieczeń,
• zniżki za dodatkowe zabezpieczenia przeciwpożarowe i przeciwkradzieżowe,
• zniżki dla obecnych Klientów AEGON.
Proponujemy 3 warianty zakresu ochrony do wyboru:
Klauzula I - Standard - ubezpieczenie mienia od pożaru i innych zdarzeń losowych: pożar, uderzenie pioruna, zapadanie/osuwanie się ziemi, wybuch, upadek statku powietrznego, uderzenie pojazdu, powódź, trzęsienie ziemi oraz następstwa akcji ratowniczej związanej z ww. zdarzeniami. Klauzula dotyczy mienia w fazie budowy lub w użytkowaniu.
Klauzula II - Premium – ubezpieczenie mienia od pożaru i innych zdarzeń losowych: pożar, uderzenie pioruna, zapadanie/osuwanie się ziemi, wybuch, upadek statku powietrznego, uderzenie pojazdu, powódź, trzęsienie ziemi, oddziaływanie dymu i sadzy, uderzenie fali ponaddźwiękowej, deszcz nawalny, silny wiatr, lawina, ciężar/napór śniegu lub lodu, zalanie, pękanie mrozowe, upadek drzew i budowli, katastrofa budowlana, grad oraz następstwa akcji ratowniczej związanej z ww. zdarzeniami. Klauzula dotyczy mienia w użytkowaniu.
Klauzula III - Prestige – ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk: ALL RISK
Dodatkowo istnieje możliwość rozszerzenia ochrony o:
Klauzula IV - ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji
Klauzula V - ubezpieczenie mienia od wandalizmu
Klauzula VI - ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od stłuczeń
Klauzula VII - ubezpieczenie mienia od ryzyka przepięcia
Klauzula VIII - ubezpieczenie rzeczy osobistych od rabunku poza miejscem ubezpieczenia
Klauzula IX - ubezpieczenie domu letniskowego
Klauzula X - ubezpieczenie od skutków wprowadzenia w błąd osoby małoletniej, w podeszłym wieku bądź niepełnosprawnej psychicznie
Klauzula XI - ubezpieczenie mienia w ogrodzie
Klauzula XII - ubezpieczenie mienia specjalnego
Klauzula XIII - ubezpieczenie nagrobków (grobowców)
Klauzula XIV - ubezpieczenie mienia sportowego
Klauzula XV - pomoc assistance - dwa warianty:
- Standard – to m.in.: interwencja specjalisty (szklarza, elektryka, hydraulika, ślusarza, dekarza, stolarza), dozór mienia, naprawa sprzątu AGD/RTV, transport mienia, zakwaterowanie w hotelu, wizyta lekarza pierwszego kontaktu, wizyta pielęgniarki, transport medyczny, dostawa leków, infolinia medyczna, informacja o sieci usługodawców, usługi concierge;
- VIP – to pomoc określona w wariancie Assistance Standard oraz dodatkowo m.in.: holowanie pojazdu po wypadku, pomoc w przypadku niemożności uruchomienia samochodu (problemy z akumulatorem), interwencja technika PC, infolinia prawna.