Edward M.

Edward M. Wieśniak z wyboru.
Prowadzę własną
firmę. Specjalista
w...

Temat: Tablica ogłoszeń

Poszukuję w Krakowie lub w okolicy firmy z branży technicznej posiadającej niewielkie zaplecze warsztatowe lub planującej poszerzenie swojej oferty rynkowej . Możliwe również inne oferty np. samego finansowania produkcji.
Nowy wyrób, produkcja prosta, duży nowy rynek zbytu z tendencją wzrostową (OZE), możliwość kompleksowej oferty rynkowej. Zapewniony nadzór autorski.
Informacje wyłącznie na e-mail podany na priv.
Łukasz Zegar

Łukasz Zegar Dyplomowany Coach,
Trener Zarządzania
Sprzedażą

Temat: Tablica ogłoszeń

Zapraszam do współpracy firmy, które chcą rozwijać podnosić swoje wyniki sprzedaży, usprawnić zarządzanie, podnieść kompetencje pracowników. Zachęcam do bezpośredniej współpracy z trenerem sprzedaży i zarządzania. Oferuję szkolenia dla handlowców, menedżerów, pracowników biurowych i produkcyjnych, zarządzanie działami call-center, współpracę menedżerską, tworzenie strategii sprzedaży, mentoring, tworzenie systemów franczyzowych, motywacyjnych. Już dziś warto zaplanować przyszłe wyniki. Zapraszam do kontaktu i współpracy.
Łukasz Zegar
tel. 695931276
strona: http://lukasz-zegar.eu
e-mail: l.zegar@lukasz-zegar.eu

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek


Dofinansowane w 80 procentach szkolenia "Marketing internetowy" to aż 7 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

III. Koszty

Pracownicy mikro i małych przedsiębiorstw – 643,82 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 20 proc. kosztów szkoleń - 80 proc. dofinansowania ze środków UE).
Pracownicy średnich przedsiębiorstw – 965,72 zł na jednego Uczestnika szkolenia (co stanowi 30 proc. kosztów szkoleń - 70 proc. dofinansowania ze środków UE).

Koszt obejmuje 7 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie przy ul. Królewskiej w miesiącach sierpień-wrzesień; dokładne daty zostaną wyznaczone po konsultacjach z Uczestnikami.

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek

Przedstawiam Państwu wybraną propozycję szkolenia wyjazdowego w Sopocie:

AKADEMIA UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH - SZKOLENIE WYJAZDOWE

CEL SZKOLENIA:

Celem warsztatów jest rozwój umiejętności menedżerskich wykorzystywanych we współpracy z podwładnymi.

KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:

•Diagnoza potencjału kadrowego zespołu.
•Doskonalenie współpracy i integracja zespołu.
•Zwiększenie psychologicznych umiejętności menedżera.
•Konstruktywne rozwiązywanie sytuacji konfliktowych.
•Poznanie psychologicznych aspektów procesu wprowadzania zmian

ADRESACI:

Szkolenie skierowane jest do menedżerów, kadry średnich i wyższych szczebli zarządzania posiadających doświadczenie w kierowaniu zespołem.

Informacje organizacyjne

Termin

2012.08.20 - 2012.08.22 Sopot (SOM 12134)

Koszt uczestnictwa:

- jednej osoby 2990 zł + 23% VAT,
- dwóch lub więcej osób z jednej firmy 2890 zł/os + 23% VAT

Cena obejmuje:

- uczestnictwo w 3 dniach zajęć,
- autorskie materiały szkoleniowe,
- pełne wyżywienie: od kolacji w dniu 19 sierpnia 2012 do obiadu w dniu 22 sierpnia 2012,
- przerwy kawowe w trakcie każdego dnia zajęć,
- zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych: od godz. 14.00 /19.08.12 do godz. 11.00 22.08.12 (3 noclegi),
- zakwaterowanie w pokoju 1-osobowym wiąże się z dopłatą 500 zł (za cały pobyt)
- możliwość korzystania z Centrum Rekreacji: basen, sauna, jacuzzi, siłownia,
- imprezy towarzyszące:
* zwiedzanie Trójmiasta /lub Półwyspu Helskiego z przewodnikiem,
* rejs statkiem po Zatoce Gdańskiej,
* uroczysta kolacja /ognisko z muzyką,
- certyfikat ukończenia szkolenia,
- ubezpieczenie NNW na okres trwania pobytu.

Zajęcia odbędą się w godzinach:

poniedziałek i wtorek: 8:30-16.00,
środa: 9.00-13.00

Miejsce zajęć:

Hotel Haffner ****,

ul. Jana Jerzego Haffnera 59, 81-715 Sopot
http://hotelhaffner.pl


Obrazek


W przypadku pytań, proszę o kontakt ze mną.

Z pozdrowieniami,
Anita Angielczyk
Specjalista ds. Sprzedaży
MDDP Akademia Biznesu

anita.angielczyk@akademiamddp.pl

http://www.szkolenia-biznesowe.biz/szkolenia,o1549,SZK...

Z pozdrownieniami,

Anita Angielczyk
Specjalista ds. Sprzedaży

MDDP Akademia Biznesu
Budynek Horizon Plaza
Domaniewska 39 A | 02-672 Warszawa
tel. (48) (22) 208 21 18
fax. (48) (22) 211 20 90
anita.angielczyk@akademiamddp.pl http://szkolenia-biznesowe.biz|www.akademiamddp.pl

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek

Przedstawiam Państwu wybraną propozycję szkolenia, jedno z najbardziej polecanych szkoleń Akademii Biznesu MDDP, tylko teraz w promocyjnej cenie:

Kierowanie zespołem pracowniczym!

Cel szkolenia

• Umożliwienie Uczestnikom wypracowania własnego stylu kierowania zespołem.
• Pogłębienie wiedzy o tym, jak mówić do pracowników, by zrozumieli dokładnie to, co chcemy im przekazać.
• Poznanie metod motywowania i wzbudzania twórczego zaangażowania członków zespołu.
• Rozwijanie umiejętności określania indywidualnych cech członków zespołu, niezbędnych przy przydzielaniu odpowiednich zadań.
• Poznanie sposobów formułowania celów i ustalania priorytetów.
• Pogłębienie umiejętności w zakresie stosowania technik pracy zespołowej w rozwiązywaniu problemów.
• Rozwinięcie umiejętności przełamywania barier komunikacyjnych.
• Nabycie wiedzy i umiejętności pozwalających na sprawne przeprowadzenie rozmowy indywidualnej z pracownikiem.
• Poznanie metod zainicjowania procesu budowania poczucia wzajemnego zaufania i bezpieczeństwa wśród Uczestników.

Informacje organizacyjne

Koszt uczestnictwa:
• jednej osoby 1390 zł + 23% VAT

PROMOCJA

Jeśli Państwo skontaktują się ze mną, gwarantuję zniżkę w wysokości 400 zł! Promocja jedynie na podany niżej termin szkolenia.


Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, wydanie certyfikatu ukończenia szkolenia.

Termin
2012.08.23 - 2012.08.24 Warszawa (SOM 12102)

W przypadku pytań, proszę o kontakt ze mną.

Z pozdrowieniami,
Anita Angielczyk
Specjalista ds. Sprzedaży
MDDP Akademia Biznesu

anita.angielczyk@akademiamddp.pl

http://www.szkolenia-biznesowe.biz/szkolenia,o1247,Kie...
Michal Zulinski

Michal Zulinski Web/UI Designer

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam, podejmę się zleceń, współpracy bądź pracy zdalnej nt. projektowania
i tworzenia stron www. Chętnie podpiszę umowę i wystawię fakturę vat.

Portfolio: http://mzulinsky.com (http://zulikwsp.deviantart.com/gallery)

Uczestniczę w profesjonalnym, kilkuosobowym zespole z programistami, expertem od flash
i grafikiem rysownikiem, mamy w planach otworzenie agnencji kreatywnej.
Jesteśmy do dyspozycji. Prywatnie przedstawię kompletną ofertę i portfolio.

W razie zainteresowania proszę o kontakt :
- Tel.: (+48) 504 444 641
- E-Mail: mzulinsky@gmail.com
- Skype: m.zulinsky
- Gadu-gadu: 8255141

--
Pozdrawiam,
Michał Żuliński

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Zarządzasz zespołem ? odpowiadasz za jakość świadczonych usług ? Jesteś właścicielem małej firmy ? Widzisz, że Twój zespół przestał pracować produktywnie ? a co za tym idzie - spadła jakość i dotychczas realizowane cele stały się trudne do osiągnięcia ?

Szukasz takiej osoby jak JA.
Co otrzymasz ?
Pełną analizę trudności, które demotywują, zniechęcają Twój zespół - propozycje rozwiązań do wdrożenia.

Zespół otrzyma "pozytywny zastrzyk", informację zwrotną co do swoich umiejętności, predyspozycji.

Pozwól sobie pomóc !

Oferuję przejrzysty i realny program dostosowany do indywidualnych potrzeb, konkurencyjne ceny ! Swoje zaangażowanie przenoszę na inne osoby . Daj szansę pracować ludziom pełną parą !

Zapraszam do kontaktu : motywator_podkarpackie@wp.pl
W tytule emaila proszę wpisac " Motywator "

Diagnoza przedwstępna - gratis !

Oferta obejmuje całe województwo podkarpackie.

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek


Dofinansowane w 100 procentach Kursy Komputerowe to aż 8 dni zajęć, zakończonych uzyskaniem międzynarodowego certyfikatu ECCC! Zapoznaj się z programem i zobacz jak łatwo poprawić swoje umiejętności komputerowe.

Szczegóły i zapisy: http://darmowekursykomputerowe.pl/index.php/o-projekcie

1. Zakres tematyczny szkoleń

podstawy technik informatycznych i komunikacyjnych - 4h,
użytkowanie komputerów - 4h,
grafika menedżerska i prezentacyjna - 8h,
usługi w sieciach informatycznych i komunikacja - 8h,
Przetwarzanie tekstów (MS Word) - 8h,
Arkusze kalkulacyjne (MS Excel) - 16h,
Bazy danych (MS Access) - 16h.

Jeden kurs obejmuje łącznie 64 godziny szkoleniowe (8 dni szkoleniowych). Zakres tematyczny może być dostosowany do potencjału i potrzeb danej grupy szkoleniowej.

2. Korzyści z udziału w projekcie

a) zdobycie cennej wiedzy oraz praktycznych umiejętności z szerokiego zakresu podstawowych technik informatycznych, użytkowania komputerów, MS Word, MS Excel, MS Access, grafiki menedżerskiej i prezentacji oraz usług w sieciach informatycznych,

b) możliwość uzyskania wartościowego certyfikatu ECCC (więcej o certyfikacie: http://www.eccc.com.pl/index.html), który potwierdza posiadane umiejętności,

c) poprawa pozycji w firmie poprzez podniesienie umiejętności oraz efektywności pracy.

Szczegóły i zapisy: http://darmowekursykomputerowe.pl/index.php/o-projekcie

3. Certyfikat ECCC

ECCC Europejski Certyfikat Kompetencji Informatycznych (z ang. European Computer Competence Certificate) - to dokument, który wyznacza standard kompetencji użytkowników technologii informatycznych na danym poziomie.

System certyfikacji ECCC dzięki swoim cechom, takim jak: elastyczność, dokładność, rozszerzalność, niezależność od platformy oraz, przede wszystkim, dzięki możliwości dostosowania poziomu i zakresu certyfikacji do potrzeb odbiorcy jest innowacyjnym systemem w skali europejskiej. Zachowywane są przy tym najważniejsze cechy poprawnego systemu certyfikacji: obiektywność, standaryzacja i wysoka jakość.

Każdy uczestnik szkolenia Darmowe Kursy Komputerowe otrzymuje taki certyfikat po zakończonym szkoleniu i zdaniu egzaminu.

Posiadanie Certyfikatu ECCC podnosi szanse i ugruntowuje pozycję na rynku pracy. Udokumentowując swoje kompetencje w konkretnym obszarze wykorzystania technologii informatycznych poprzez zdanie niezależnego i obiektywnego egzaminu, zwiększasz swój potencjał na rynku pracy.Certyfikat jest dokumentem międzynarodowym.

4.Kto może wziąć udział w projekcie?

Warunkiem uczestnictwa w projekcie jest spełnienie wszystkich poniższych kryteriów:

a) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub samozatrudnione,

b) osoby pracujące na stanowiskach administracyjno-biurowych lub osoby wykorzystujące do pracy komputer,

c) osoby zatrudnione w mikro, małej lub średniej firmie z województw: warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego, małopolskiego, mazowieckiego, dolnośląskiego lub śląskiego.

Szczegóły i zapisy: http://darmowekursykomputerowe.pl/index.php/o-projekcie

II. Koszty

0 zł - 100% dofinansowania ze środków EFS

8 dni zajęć, certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

III. Terminy:

Szkolenia odbędą się w miastach wojewódzkich wymienionych powyżej województw, terminy do uzgodnienia w zależności od zebrania grupy projektowej.

Uwaga

ISTNIEJE TEŻ MOŻLIWOŚĆ SZKOLENIA DEDYKOWANEGO DLA 15 SPEŁNIAJĄCYCH KRYTERIA PROJEKTU PRACOWNIKÓW PAŃSTWA FIRMY.

kontakt: 604 528 753
mailowy: kontakt@akademiarozwojubiznesu.pl
Adam Hanczyn

Adam Hanczyn Właściciel AHA
Szkolenia Coaching

Temat: Tablica ogłoszeń

Witam,

Potowarzyszę lub poprzyglądam się razem z Tobą Tobie.

Jestem Coachem. Fascynuje mnie człowiek i jego nigdy nie kończące się zasoby. To jak wiele można odkryć pracując nad sobą. To jak wiele można osiągnąć. Nie ma granic. To Ty decydujesz jak daleko chcesz dojść.

Zajmuje procesem coachingowym, w swojej pracy nie stawiam granic miedzy dziedzinami Coachingu.

To Ty zadecyduj jak chcesz nazwać i czy w ogóle potrzebujesz nazywać nasza pracę.
To Ty zadecyduj nad czym chcesz pracować.
To Ty zadecyduj na jak wiele chcesz sobie pozwolić.
Wyrusz w podróż. A gdy się za jakiś czas obejrzysz - zobaczysz jak daleko doszedłeś.

Pozwól mi sobie towarzyszyć.

Zapraszam Cię do pierwszej wspólnej podróży.
Tak. Jesteś gotowy.

Kontakt:
adamhanczyn@gmail.com
tel. 663-289-200
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek


Jestem niezależnym marketingowcem i trenerem (marketing, reklama).

Zajmuję się tworzeniem strategii komunikacji oraz kreacją reklamy (copywriting; identyfikacja wizualna i grafika; serwisy www).

Organizuję i prowadzę również szkolenia warsztatowe dla specjalistów marketingu, reklamy i PR (otwarte i zamknięte). Miałem przyjemność osobiście pozyskać jako klientów szkoleń oraz prowadzić szkolenia m.in. dla Philips Polska, BRE Bank (mBank), Intermarche, P4 (Play Mobile), Makita Polska, Amplico TFI, Linde Gas Polska, Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. i in.

Oferuję kompleksową obsługę w zakresie strategii i kreacji reklamy oraz praktyczne szkolenia marketingowe (także w siedzibie klienta). Jestem konkurencyjny w stosunku do dużych agencji reklamowych - zarówno czasowo, jak i cenowo. Jednocześnie oferuję know-how stosowane w sieciowych agencjach - gdyż tam zdobywałem moje doświadczenie (Ogilvy, Young & Rubicam Poland, Wunderman i in.).

Zapraszam do zapoznania się z referencjami i portfolio (wraz z opisami projektów i grup docelowych) na mojej stronie http://AdrianTomaszewski.com

Preferuję marketingowe, sprzedażowe podejście. Stawiam na skuteczność, a NIE nagrody na festiwalach reklamy, czy "wyrabianie portfolio". Prowadzę działalność gospodarczą, mieszkam w Bielsku-Białej, jestem mobilny - współpracuję z klientami z całego kraju.

Adrian Tomaszewski
tel.: 504 179 065
http://AdrianTomaszewski.comAdrian T. edytował(a) ten post dnia 19.07.12 o godzinie 12:19

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

MISSION QUEST
Odkryj swoją Misję
Intensywne warsztaty poświęcone tematyce powołania
Kiedy czegoś gorąco pragniesz, wtedy cały wszechświat sprzysięga się, byś mógł spełnić swoje marzenie.
więcej o warsztacie i wykładowcy http://www.co-evolutioninstitute.com/warsztat/mission_...

Otwieramy zapisy na kolejny intensywny dwudniowy warsztat Mission Quest - Odkryj swoją Misję.

04-05 sierpień- stopień I

Uczestnictwo: 480 zł. (kurs + nocleg + wyżywienie)dla zgłaszających się do 23lipca cena 420zł
Dla osób bez noclegu i wyżywienia 340zł

18-19 sierpień -stopień II
Uczestnictwo: 480 zł. (kurs + nocleg + wyżywienie)dla zgłaszających się do 23lipca cena 420zł
Dla osób bez noclegu i wyżywienia 340zł

Ilość miejsc ograniczona - max 12 osób.
Błaskowizna nad jeziorem Hańcza (Suwalszczyzna)
ZAPISY: warsztatyhancza@onet.pl lub tel.535612888

JAKIE KORZYŚCI UZYSKASZ Z UCZESTNICTWA W WARSZTATACH?
PRACA I KARIERA
Poznasz swoją Misję i talenty, swoje najgłębsze marzenia i aspiracje - spojrzysz na swoje życie z radykalnie nowej perspektywy i wyobrazisz je sobie z intensywnością, z jaką tego dotąd nie doświadczałeś.
Nauczysz się zmieniać swoje marzenia w jasne i konkretne cele.
Praca stanie się dla Ciebie źródłem satysfakcji i przyjemności, będzie dodawała Ci sił.
Przekroczysz granice własnych możliwości: Nauczysz się kontrolować swój dialog wewnętrzny i regulować stan swojego stanu umysłu, emocji i ciała.
Poczujesz w sobie odwagę i siłę do stawiania czoła wyzwaniom i do podejmowania ważnych decyzji.
Przestaniesz siedzieć na ławce rezerwowych i wejdziesz do wielkiej gry życia.
Wyzwolisz się z bezwiednej identyfikacji ze świadomością społeczną i zaczniesz podążać własną, oryginalną drogą.
Odkryjesz najwspanialszą wersję siebie, o jakiej zawsze w głębi ducha marzyłeś - skarb Twojej niepowtarzalnej indywidualności.
Obudzisz w sobie Alchemika, Geniusza, Demiurga i zaczniesz wyrażać Twoją kwintesencję, której imię: Twórczość!

Zapewniamy jak zwykle kameralną atmosferę osób otwartych, którzy pracują nad własnym rozwojem w sferze ducha i ciała. Zjazd odbędzie się w miejscowości Błaskowizna nad jeziorem Hańcza 25 km za miejscowością Suwałki. Zapewniamy transport na miejsce dla osób przyjeżdżających do Suwałk autobusem lub pociągiem.
Zapraszamy serdecznie.
….

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek

SZKOLENIE WYJAZDOWE Efektywnie zarządzający Lider

Celem szkolenia jest wzmocnienie poziomu kompetencji Uczestników, umożliwiające Im zwiększenie efektywności w zarządzaniu.

KORZYŚCI:

Zdobycie i doskonalenie umiejętności z zakresu:
Dostosowania stylu zarządzania do typu pracownika.
Budowania autorytetu lidera.
• Skutecznego pozafinansowego motywowania i nagradzania pracowników.
• Radzenia sobie z trudnymi pracownikami.
• Poprawienia komunikacji interpersonalnej w zespole.
• Skutecznego kontrolowania i nie demotywowania.
• Wzmacniania własnej postawy asertywnej jako sprzyjającej rozwojowi własnemu, pracowników i organizacji.
• Efektywnego komunikowania się z pracownikami.
• Stosowania perswazji psychologicznej.
• Wyznaczania i egzekwowania celów u pracowników.
• Przeprowadzania trudnej rozmowy z pracownikiem.

Koszt uczestnictwa:
- jednej osoby 2590 zł + 23% VAT,
- dwóch lub więcej osób z jednej firmy 2390 zł/os + 23% VAT.

Cena obejmuje:
- uczestnictwo w 3 dniach zajęć merytorycznych (24 godziny dydaktyczne),
- autorskie materiały szkoleniowe,
- pełne wyżywienie: od kolacji w dniu 11.09.2012 do obiadu w dniu 14.09.2012,
- przerwy kawowe w trakcie każdego dnia zajęć,
- zakwaterowanie w pokojach 2-osobowych od godz. 14.00/11.09.2012 do godz. 11.00/14.09.2012 (3 noclegi),
- zakwaterowanie w pokoju 1-osobowym wiąże się z dopłatą 250 zł (za cały pobyt),
- relaks wodny w Terma Bania (wstęp do Strefy Głośnej, Cichej i Saunarium, czyli baseny wodne, baseny termalne, sauny),
- certyfikat ukończenia szkolenia,
- ubezpieczenie NNW na okres trwania pobytu

Miejsce zajęć:

Pensjonat Bania***
ul. Środkowa 181
34-405 Białka Tatrzańska
http://bania.pl; http://termabania.pl

W przypadku pytań, proszę o kontakt ze mną.

Z pozdrowieniami,
Anita Angielczyk
Specjalista ds. Szkoleń
MDDP Akademia Biznesu

anita.angielczyk@akademiamddp.pl

http://www.szkolenia-biznesowe.biz/szkolenia,o1466,SZK...
Agnieszka Jamrozik

Agnieszka Jamrozik Student, Uniwersytet
im. Adama
Mickiewicza w
Poznaniu

Temat: Tablica ogłoszeń

Proponujemy Państwu profesjonalne czyszczenie rejestrów, skierowane do
klientów, którzy mieli problemy z terminowym regulowaniem rat kredytu, kart
kredytowych, wszelkiego rodzaju rachunków lub mają negatywną opinię m.in. w
BIK, KRD, BIG.

Pomożemy w usunięciu negatywnych wpisów, a co za tym idzie, podwyższeniu
zdolności kredytowej, podwyższając ocenę w Biurze Informacji Kredytowej, na
którym opierają się wszystkie banki, w których starasz się o kredyt.

Jeśli zamierzasz w najbliższym czasie wziąć kredyt, a nie jesteś pewny czy w
Twoim BIK-u nie widnieje jakaś negatywna historia, nie zastanawiaj się dłużej
i skontaktuj się z nami - na pewno to sprawdzimy!

Wejdź na naszą stronę: http://wymazbik.pl

lub skontaktuj się z nami telefonicznie: 518 965 192

Podczas rozmowy telefonicznej lub w mailu prosimy o podanie kodu
promocyjnego: c49vjgrw (upoważnia on do 30% zniżki).
Aneta Baworowska

Aneta Baworowska Właściciel, BDM
Pre-Kursor

Temat: Tablica ogłoszeń

Uczciwe i jasne warunki kooperacji. Poleć naszą firmę. Dotacje Granty Pozyskiwanie i Zarządzanie

Nawiążemy współpracę z handlowcami, doradcami finansowymi lub innymi osobami posiadającymi szerokie portofolio klientów.

Poleć naszą firmę swoim klientom, którzy chcą się rozwijać lub słyszałeś, że poszukują dodatkowych funduszy na rozwój swojej działalności.

Uczciwe i jasne warunki kooperacji. Podpiszemy z Tobą umowę o współpracy drogą elektroniczną - (w uproszczeniu na podstawie umowy ): wysyłasz do nas tylko dane kontaktowe do klienta - my zajmujemy się resztą i za każdą podpisaną umowę z klientem dajemy Ci korzystną prowizję.

Wykorzystaj to, że masz i zbudowałeś dużą bazę klientów - możesz zarobić polecając nas i wysyłając do nas tylko e-mail-a !!!

Serdecznie zapraszam do współpracy.
Proszę o oferty współpracy na priv. Oddzwonię lub skontaktuję się z Państwem w dogodny dla Państwa sposób.Aneta Baworowska edytował(a) ten post dnia 08.08.12 o godzinie 11:44

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń

Oferujmy szkolenie: Lean Game, jako Wprowadzenie do Lean Management!

Lean Management to uznana marka na rynku . Mając na uwadze dalsze umacnianie pozycji lidera oraz rozwój Firmy, proponujemy innowacyjne rozwiązanie ,skrojone na miarę. Stanowi ona znakomity sposób na produkowanie, świadczenie usług w sposób tańszy i bardziej wydajny, bez uszczerbku dla jakości i poziomu satysfakcji, a najczęściej ze sporą jej poprawą, zarówno Klientów jak i Pracowników. W dobie kryzysu i narastającej konkurencji w wielu gałęziach biznesu pozwala na zdobywanie przewagi konkurencyjnej, uwalnianie zasobów pozwalających na zwiększenie wolumenu sprzedaży, lub po prostu utrzymanie się na rynku. Uczy jak wykorzystywać wiedzę i doświadczenie Pracowników.

Grupa docelowa:
• Pracownicy wszystkich szczebli organizacji
• Średni szczebel zarządzania
- Administracja
- Usługi
- Produkcja
• Personel firm usługowych
• Studenci zarządzania produkcją

Największe Korzyści:
• Poznanie nowoczesnej metody zarządzania
• Możliwość natychmiastowego przetestowania zdobytej wiedzy i poznanych technik w praktyce
• Umiejętność identyfikacji i eliminacji marnotrawstwa w procesach
• Zapoznanie się z praktycznymi przykładami wdrożeń
• Inspiracja do wdrażania zmian, optymalizacji swojego środowiska pracy i procesów.

Miejsce: Kraków
szkolenie otwarte: 24. 08. 2012
Istnieje możliwość szkolenia zamkniętego dla konkretnej organizacji

Szczegóły oferty:
http://revsolution.pl/pl/szkolenia/zarzadzanie/lean-ma...Magdalena S. edytował(a) ten post dnia 02.02.13 o godzinie 16:40

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek
Serdecynie Zapraszam do skorzystania z oferty Centrum Szkoleniowego Grupy SET w Warszawie.


Tylko teraz, organizując u nas szkolenie, serwis kawowy oraz niezbędne narzędzia trenerskie za 0 PLN!!!

Więcej informacji o naszym Centrum znajdziesz tutaj: Strona Centrum Szkoleniowego....


SERDECZNIE ZAPRASZAM :)

Karolina Koseska

Obrazek
Grzegorz Guździk

Grzegorz Guździk specjalista ds bhp,
instruktor karatrate

Temat: Tablica ogłoszeń

Szukasz bhpowca zadzwoń szkolenie bhp, ocena ryzyka zawodowego dla różnych stanowisk pracy, dokumentacja powypadkowa.
Informacje :
509367349
bhp13@interia.pl
Grzegorz Kaczmarek

Grzegorz Kaczmarek Drukarz, operator
frezarki, Drukarnia
Berg

Temat: Tablica ogłoszeń

Szanowni Państwo,

Poszukuję doradców finansowych, doradztwa finansowe, domy kredytowe, chwilówki w celu nawiązania współpracy z firmą wymazBIK.pl
Jeżeli są Państwo zainteresowani ofertą, proszę o kontakt przez GL bądź o podanie adresu email.

Pozdrawiam serdecznie
Grzegorz Kaczmarek
Gabriela Nowak

Gabriela Nowak Prezes Zarządu w
Nomino Sp. z o.o.

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek
Gabriela Nowak edytował(a) ten post dnia 28.08.12 o godzinie 14:30
Arkadiusz W.

Arkadiusz W. Coach/Trener

Temat: Tablica ogłoszeń

Wprowadzam na rynek polski nowy produkt z branży wellness, która jest w facie początkowej (przed fazą momentum) życia produktu. Oznacza, to, że osoby, które podejmą współpracę będą jednymi z pierwszych Polsce i na rynku europejskim. Firma istnieje na świecie od 4 lat, a w Polsce rozpoczęła działalność w lipcu 2012 r.

Nawiążę współpracę z konkretnymi i poważnymi osobami, których interesują wysokie zarobki, nie w perspektywie wielu lat, ale kilku miesięcy.

Szukam przede wszystkim:
1. Przedsiębiorców (właścicieli firm, freelancerów, liderów MLM) - ponieważ wiedzą jak zarabiać duże pieniądze.

2.Menadżerów, dyrektorów, trenerów, coachów, handlowców, osób pracujące na etacie, którzy szukają dodatkowego źródła dochodu i są świadomi tego, by zarabiać naprawdę dobre pieniądze, trzeba wykonać pewną pracę.

- firma znajduję się w rankingach (top-lista) najdynamiczniej rozwijających się firm w tej branży (można to sprawdzić).
- otrzymasz pomoc od najlepszych w drażaniu programu (konferencje, webinary, szkolenia, spotkania stacjonarne)

Osoby zainteresowan proszę o kontakt telefoniczny: 533 990 414

Nie odpowiadam na emaile typu: "Proszę o przesłanie szczegółów", "O co chodzi?", bo to oznacza, że adresat podchodzi poważnie, ale tylko trochę...

533 990 414
aw@arkadiuszwlodarczyk.com
http://arkadiuszwlodarczyk.comArkadiusz W. edytował(a) ten post dnia 10.12.12 o godzinie 19:29



Wyślij zaproszenie do