Anna Cieśluk

Anna Cieśluk Unicorn Media

Temat: Tablica ogłoszeń

Zapraszam do grupy: http://www.goldenline.pl/forum/cuk-centrum-ubezpieczen...

Klikamy luźno o ubezpieczeniach, motoryzacji, bezpieczeństwie na drodze, prawie, itp. :)

Odwiedźcie także nasz fanpage: http://www.facebook.com/CUK.Centrum.Ubezpieczen.Komuni...


Obrazek
Grzegorz Guździk

Grzegorz Guździk specjalista ds bhp,
instruktor karatrate

Temat: Tablica ogłoszeń

OBSŁUGA FIRMY W ZAKRESIE BHP

Zgodnie z obowiązującymi przepisami chciałbym państwu zaproponować moją osobę do wykonywania zadań służby bhp jako specjalista z poza zakładu pracy. W ramach umowy zlecenia.

W skład mojej oferty wchodzą:
· Prowadzenie kompleksowej kontroli problematyki bhp ,
· Sporządzanie analizy stanu bhp ,
· Opracowanie procedur i instrukcji bhp,
· Prowadzenie dochodzeń powypadkowych tj wypadków przy pracy, wypadków w drodze do pracy i z pracy,
· Dokonywanie oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,
· Wykonywanie tabel norm przydziału odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej,
· Przeprowadzanie szkoleń wstępnych w zakresie bhp,
· Przeprowadzanie szkoleń okresowych w zakresie bhp dla stanowisk robotniczych oraz administracyjno biurowych,
· Doradztwo w zakresie organizacji stanowisk pracy,
· Odpowiedzi na nakazy organów kontrolujących warunki pracy np. PIP,PIS,
· Inne zadania wynikające z wykonywania z rozporządzenia w sprawie służb bhp,

Zalety stałej umowy:
· Stała zryczałtowana opłata,
· Przyjęcie zadań służby bhp w przedsiębiorstwie,
· Co tygodniowy dozór w zakresie bhp w przedsiębiorstwie,
· Za doradztwo w zakresie bhp nie ma żadnych dodatkowych opłat
Aneta Wilk

Aneta Wilk Jakość pamięta się o
wiele dłużej niż
cenę.

Temat: Tablica ogłoszeń

Zapraszamy do współpracy tych Przedsiębiorców, którym zależy!

Przyjazne Biuro Rachunkowe TAXOVER- Warszawa i okolice.

Wejdź na stronę i sprawdź dlaczego nasza oferta jest inna, lepsza?

http://taxover.pl

ZAPRASZAMY!Aneta Wilk edytował(a) ten post dnia 29.04.12 o godzinie 20:22
Justyna Komendowska

Justyna Komendowska
www.fundacjaprmp.org
.pl

Temat: Tablica ogłoszeń

Oferujemy na wynajem lub do sprzedaży:
RESTAURACJĘ
„ZEMSTA”
W SEROCKU Świetnie prosperująca , kompleksowo wyposażona, w atrakcyjnej cenie.

Doskonały pomysł na zarobek podczas EURO 2012! RESTAURACJA
położona jest przy głównej trasie szybkiego ruchu Warszawa-Augustów,
w centrum SEROCKA (40km od Centrum Warszawy) Miasto SEROCK położone jest wzdłuż wysokiego brzegu Narwi, co stwarza idealne warunki w bliskiej okolicy do uprawiania sportów wodnych i wędkarstwa.
Ogromnym atutem takiego położenia lokalu jest jednocześnie bliskość Warszawy a zarazem sąsiedztwo przyrody. Restauracja urządzona jest w stylu dziewiętnastowiecznej karczmy,
budowa i kształt lokalu stwarzają możliwość ciągłej obsługi gości,
także podczas organizacji dużych imprez zamkniętych.
Posiada 365m2 powierzchni całkowitej, w tym salę na 100 miejsc.
W miesiącach letnich tarasy i specjalnie zaprojektowane altany dają dodatkowe 120 miejsc.

Lokal umiejscowiony jest na działce o powierzchni około 3500m2.
Aktualnie istnieje możliwość zakupu działki sąsiedniej o powierzchni 6800m2.
Połączenie obu działek stanowi powierzchnię około 10000m2 gruntu
o wymiarach 60 x 160m,
zlokalizowanego w samym centrum SEROCKA,
co daje ogromne możliwości rozbudowy restauracji o część hotelowo-konferencyjną i
stworzenie bazy noclegowej dla organizacji konferencji,
szkoleń, miejsca spotkań biznesowych i wypoczynku. Proponowana cena: ok. 2 200 tys. zł
Wynajem: do uzgodnienia

Podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dysponujemy potrzebnymi danymi dotyczącymi przedsięwzięcia.
W załączniku kilka zdjęć i plan lokalu.
W przypadku zainteresowania kupnem lub potrzeby poszerzenie informacji w tym temacie proszę o bezpośredni kontakt.

Więcej informacji : http://zemstaziajkowscy.pl
Maria P.

Maria P. Audyt finansowy
Outsourcing
ksiegowości
Doradztwo

Temat: Tablica ogłoszeń

OUTSOURCING KSIĘGOWOŚCI, KADR I PŁAC * DORADZTWO W RACHUNKOWOŚCI * AUDYT

Kancelaria Księgowo-Podatkowa Verum Audyt

Usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych. Doradztwo w rachunkowości. Audyt

Zapraszamy do współpracy!

Lokalizacja biura: Warszawa Ochota
mobile: 501 833 866

http://www.verumaudyt.pl

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek


Czy Jesteś Gotowy, Aby Uzyskać Szybkie Efekty W Realizacji Swoich Celów?
Czy Chcesz Dostęp Do Rakietowego Paliwa Dla Sukcesu?
Poznaj Strategię Realizacji Celów.
Weź Bezpłatny Dostęp Teraz Klikając Poniższy Link!
http://www.przewodnik.strategiarealizacjicelow.pl/
Zapraszam
Ania
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Tablica ogłoszeń

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na szkolenie z zakresu social mediów:

Portale społecznościowe w promocji Twojej firmy
TERMIN SZKOLEŃ:
-16-17.06.2012 r.

FIRST MINUTE: dla pierwszych 4 osób dodatkowo 10% zniżki na szkolenie
PREZENT dla każdego uczestnika za udział w szkoleniu! Do wyboru:

-Tablet ANDROID 2.2,
-Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN,
-Aparat cyfrowy NIKON Coolpix
Koszt szkolenia: 1599 zł netto/osoba

Cele szkolenia:
-poznanie szerokiego kontekstu, w jaki wpisują się social media
-poznanie podstawowych narzędzi social media
-zdobycie podstawowych umiejętności określania korzyści i zagrożeń poszczególnych narzędzi mediów społecznościowych
-określenie potencjału i możliwości jakie tkwią w social media dla marki
-zdobycie podstawowych umiejętności tworzenia strategii social media dla marki
-poznanie sposobów efektywnego docierania do potencjalnych klientów w sieci oraz budowania relacji z konsumentami
-zdobycie podstawowych umiejętności budowania treści dedykowanych do Internetu
-zdobycie umiejętności rozpoznawania i zarządzania sytuacjami kryzysowymi

Korzyści dla uczestników:
-zapoznanie się z nowym, doskonałym narzędziem pracy i komunikacji związanym z promocją i reklamą firmy w Internecie
-zdobycie wiedzy umożliwiającej samodzielne wykonywanie działań na narzędziach mediów społecznościowych oraz strategii działań w sieci
-oszczędność-zdobycie nowych umiejętności przez pracownika pozwoli mu na samodzielne tworzenie i zarządzanie kampanią reklamową w sieci, a co za tym idzie zrezygnowanie z zlecenia działań firmom zewnętrznym

Metodologia:
-wykład interaktywny z prezentacją multimedialną
-casy study
-ćwiczenia indywidualne
-dyskusje (burza mózgów)
-zajęcia warsztatowe
Czas trwania: 2 dni/16 godzin

Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Elzbieta Masek

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Tablica ogłoszeń

Podkręć swoje kwalifikacje w wakacje!


Obrazek

Wakacje to najczęściej letnie urlopy, jednak reszta tego okresu to czas zmarnowany w oczekiwaniu na powrót z urlopu innych współpracowników. Czas ten można jednak wykorzystać na zwiększenie swojej wartości na rynku pracy i u swego pracodawcy.

Szansę na to dają Pakiety Rozwojowe, jakie mamy w swojej ofercie zawierające:

1. szkolenie z wybranego standardu zarządzania: PMBOK®Guide oraz PRINCE2®, M_o_R®, P3O®, MSP®, (akredytowane przez APMG), które gwarantuje najwyższą jakość, zarówno jeśli chodzi o wiedzę czy doświadczenie trenera, jak i materiały szkoleniowe od międzynarodowych partnerów.

Wakacyjne terminy szkoleń otwartych to:

CAPM®/PMP® Exam Prep: 04-06.06.2012
PRINCE2®: 11-15.06.2012; 25-29.06.2012; 09-13.07.2012; 23-27.07.2012; 06-10.08.2012; 20-24.08.2012
M_o_R®: 18-22.06.2012
P3O®: 02-06.07.2012
MSP®: 30.07-02.08.2012

W okresie od 1 czerwca do 31 sierpnia 2012 r. gwarantujemy terminy prowadzonych przez nas szkoleń, a szkolenia wraz z egzaminami są dostępne w całej Polsce również poprzez Internet, dzięki platformie live learning

2. testy kompetencyjne, pozwalające zdiagnozować indywidualne obszary rozwoju zawodowego danej osoby;

3. coaching, pozwalający określić indywidualny plan rozwoju zawodowego uczestnika, aby wykorzystać potencjał osoby do osiągnięcia celów organizacji, jak i jej własnych;

4. specjalistyczne oprogramowanie do zarządzania, będące gotowym narzędziem w zarządzaniu projektami i programami w praktyce (zawierające wzory dokumentów);

5. doradztwo, czyli możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w celu uzyskania wsparcia w konkretnym obszarze;

6. członkowstwo w Best Practice User Group Polska - polskim oddziale stowarzyszenia, skupiającego osoby stosujące najlepsze praktyki zarządzania.

Zapraszamy po dodatkowe informacje:
Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663, infolinia z całej Polski z tel. stac. 801 00 666 7.

Pozdrawiamy
Zespół skills sp. z o.o.
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska).
PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office. PMI®, PMP®, CAPM®, PMBOK® są zarejestrowanymi znakami
handlowymi Project Management Institute
Michał Stolarczyk

Michał Stolarczyk Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.

Temat: Tablica ogłoszeń

- Czy gromadzicie Państwo w sposób uporządkowany dane o wszystkich Waszych klientach?

- Czy macie Państwo świadomość, że Państwa stali klienci mają tak naprawdę różną (często bardzo różną) wartość dla Państwa firmy?

- Czy potraficie Państwo obliczyć wartość Państwa klientów i czy robicie to na co dzień w ramach strategii marketingowej Waszej firmy?

- Czy dostosowujecie Państwo koszt prowadzonych działań marketingowych do wartości Waszych klientów?

Jeśli na którekolwiek z tych pytań odpowiedzieliście Państwo NIE, to powinni się Państwo zapoznać z ofertą, którą przygotowaliśmy.

http://www.intuikon.pl/pdf/ZZK1.pdf


Obrazek


Za organizację i promocję w Krakowie szkolenia „Zarządzanie zyskownością klientów” firmy Value Creation odpowiedzialna jest firma szkoleniowo-doradcza Intuikon
(http://www.intuikon.pl).
Obrazek

Osoba odpowiedzialna za organizację szkolenia w Krakowie:
Michał Stolarczyk, mail: biuro@intuikon.pl, tel. 602-390-413
Lidia Ż.

Lidia Ż. własna działalność
gospodarcza hale
namiotowe
pośrednictw...

Temat: Tablica ogłoszeń

Polska Skok
Kredyty z opóźnieniami w bik i wysoka zdolnoscią kredytową
Zapraszam klinetów jak i pośredników do współpracy

tel509371267
Jacek Trojan

Jacek Trojan finanse , sprzedaż ,
kadra zarządzająca

Temat: Tablica ogłoszeń

Jeżeli interesuje Cie dodatkowy dochód, chcesz rozwinąć własną działalność gospodarczą, interesują cie rynki finansowe, chcesz zabezpieczyć własny kapitał to zapraszam do współpracy.
jacek.trojan@gold-partner.pl lub pod tel 510-007-236 . Szukasz możliwości uzyskania dodatkowego dochodu lub pomysłu na własny biznes jesli chcesz osiągnąć status osoby niezależnej finansowo i dowiedzieć się jak zostać rentierem .
Bogusław M.

Bogusław M. Najlepszym sposobem
przewidywania
przyszłości jest jej
tw...

Temat: Tablica ogłoszeń

Daj sobie szansę na lepsze życie ...


Obrazek

SZANSA + WIZJA + UCZCIWOŚĆ + AMBICJA = SUKCES

"Ciężka praca przynosi wymierne efekty.A ciężka praca według sprawdzonej metody czy systemu potrafi dokonać cudów.Nikomu ta prawda nie przyniesie więcej korzyści niż ludziom działającym w marketingu sieciowym."

Tysiące przedstawicieli, którzy odnieśli sukces i miliony zadowolonych klientów mówią same za siebie...

http://www.youtube.com/watch?v=LxAZz72sBKE&list=UUDiz3...
facebook | twitter | YouTube

http://youtu.be/m04VcN1-BC0
http://www.youtube.com/watch?v=rIsLtWjpJhw&feature=rel...
Donald J.TRUMP: Intnieja dwie kategorie ludzi - ci, którzy zawszewykorzystują daną im szansę i ci, którzy pozwalają, aby szansa przeszła im koło nosa.Do jakiej grupy ludzi TY należysz?
ACN & Donald TRUMP
Wikipedia - Donald TRUMP]
Martyna K.

Martyna K. Process improvement
project manager

Temat: Tablica ogłoszeń

Rola Lidera w procesie budowania Kultury Lean - EURO 2012!

Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w dwudniowych warsztatach poświęconych tematyce Roli Lidera w procesie budowania Kultury Lean w organizacji.

Warsztaty odbywają się w Warszawie, a ich najlepszy uczestnik otrzyma podwójny bilet na półfinał EURO 2012 w Warszawie!!!

Więcej informacji oraz formularz uczestnictwa znajdziecie na stronie: http://leanpassion.pl/public/files/13/17.pdf i na stronie http://leanpassion.pl


Obrazek

Temat: Tablica ogłoszeń

Zapraszamy do sklepu internetowego skills®


Obrazek


U nas dostępne są podręczniki standardów: PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® oraz inne wartościowe pozycje. Można je kupić w naszym sklepie: http://shop.skills.pl/

serdecznie zapraszamy
zespół skills®

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska). PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office.

konto usunięte

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek


Szkolenie "Marketing internetowy" to 2 dni zajęć - prawdopodobnie najbardziej kompleksowe ujęcie tego tematu w Polsce! Zobacz jak możemy pomóc Ci w skutecznym pozyskiwaniu klientów przez internet.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

I. Co się będzie działo?

Działania marketingowe w internecie można porównać do wizyty gości w domu. Po pierwsze trzeba przygotować się na ich wizytę - posprzątać. Następnie możemy zacząć zapraszanie. Potem goście nas odwiedzają, a my weryfikujemy czy są z tej wizyty zadowoleni i czy spotkanie wygląda tak, jak byśmy tego oczekiwali. Wreszcie goście nas opuszczają, a my robimy wszystko, aby podtrzymać z nimi kontakt i aby w przyszłości do nas wrócili.

Internetowym „domem” jest strona WWW Twojej firmy, Gośćmi potencjalni klienci. Zanim zaczniemy zapraszać, trzeba więc uporządkować lub stworzyć tę stronę i tym właśnie podczas szkoleń zajmiemy się w pierwszej kolejności.

1. Strona internetowa.

Skuteczna strona musi spełniać trzy kryteria:

a) umieć komunikować się z potencjalnym klientem. Zabronione jest więc witanie go komunikatami w stylu „O nas”, „O firmie”, „Nasz zespół”, „Aktualności firmowe”. Istnieje znacznie lepsza strategia komunikacji, którą stosują już być może Twoi konkurenci – dobrych przykładów jest także w Polsce coraz więcej.

b) „wiedzieć czego chce” od potencjalnego klienta (koniecznie!). Trzeba umieć zdefiniować NOA („najbardziej oczekiwaną akcję”), która przybliży potencjalnego klienta do tego, by stał się klientem rzeczywistym. To najważniejsza z zasad.

c) być intuicyjna – spełniać „6 zasad użyteczności stron WWW” (jak choćby Allegro). Jeśli tego nie robi, wysiłek w dwóch powyższych punktach może pójść na marne.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

2. Pozyskiwanie klientów.

Gdy szczęśliwie udało się posprzątać, czas na zaproszenie gości. Aktywnych internautów mamy w Polsce kilkanaście milionów, ale nam chodzi oczywiście o tych, którzy należą do naszej grupy docelowej. Do tego selekcjonowania i zapraszania odpowiednich dla naszej działalności osób służyć będą między innymi:

a) Media społecznościowe na czele z Facebookiem (ale także Nasza-Klasa, Goldenline, Pinterest). Facebook kryje w sobie dwa podstawowe sposoby dotarcia do klientów – płatne i bezpłatne.

Płatne to reklama, która daje wręcz niesamowite możliwości dotarcia do wąskiej grupy docelowej. Metody bezpłatne to stworzenie „fanpage”. Warto, bo to źródło bardzo dużej liczby potencjalnych klientów. Istnieje też „turbodoładowanie”, które pozwala legalnie i minimalnym kosztem podwoić albo potroić liczbę fanów w ciągu kilku(nastu)dni. O wszystkim tym również na zajęciach.

b) Reklama w Google AdWords. Kontekstowe prezentowanie reklam w Google wciąż ma swoje zalety w porównaniu z reklamą na Facebooku i nie stać Cię, aby ignorować tę formę dotarcia do klientów. Znamy całkiem sporo firm, które tylko na tym bazują i radzą sobie naprawdę dobrze. Nie działają one jednak na oślep, a korzystają z narzędzia, które pozwala przed kampanią (!) sprawdzić jak wiele osób wpisuje w Google daną frazę, to znaczy, ile osób szuka tego, co oferujemy. Koniec z działaniem po omacku!

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/o-projekcie

c) Pozycjonowanie. Nie aspirujemy do bycia zaawansowanym kursem dla pozycjonerów, ale przedstawimy najważniejsze mechanizmy. Pozwoli Ci to „dogadać” się z firmą, która oferuje takie usługi, wybrać najlepszą lub samodzielnie zmodyfikować najważniejsze elementy serwisu.

d) Wikipedia. To bardzo niedoceniane źródło ruchu, czyli mówiąc po ludzku – potencjalnych klientów. Istnieje szybka i niezwykle skuteczna strategia, która pozwoli Ci „przechwycić” bardzo wartościowych internautów (dane statystyczne pokazują, że osoby przechodzące z Wikipedii spędzają na stronie więcej czasu i odwiedzają więcej podstron).

e) YouTube. Niezwykle niedoceniane w Polsce źródło potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na obecność w tym kanale komunikacji, napotkasz minimalną konkurencję.

Na zajęciach przedyskutujemy także inne narzędzia marketingu internetowego, takie jak zakupy grupowe (Groupon, Gruper i – również wart uwagi - Citeam), e-marketing szeptany (fora, blogi, kampanie banerowe i artykuły (nie zawsze) sponsorowane.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

3. Analiza efektów i relacje z (potencjalnymi) klientami.

Trzecim punktem szkoleń będzie analiza efektywności podjętych działań. One się po prostu muszą opłacać, inaczej nie mają sensu. Szczęśliwie, dzięki bezpłatnemu systemowi Google Analytics, jesteśmy w stanie zorientować się, które narzędzia promocji działają lepiej, a które gorzej i skoncentrować się na tych bardziej efektywnych.

I wreszcie szalenie ważna sprawa na koniec. Budowanie bazy klientów i bazy potencjalnych klientów. I nie chodzi tu o typowego newslettera, gdzie wszyscy zapisani do bazy dostają te same „spamerskie” maile.

To, co naprawdę działa, to budowanie listy adresowej w oparciu o wiedzę, dawanie wartości i zdalne budowanie relacji z odbiorcami. A to wszystko za pomocą bezpłatnych lub tanich narzędzi i prawie automatycznie. Więcej na szkoleniach.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

III. Koszty

597 zł brutto

Koszt obejmuje 2 dni zajęć, Certyfikat, obiady i przerwy kawowe.

Szczegóły i zapisy: http://socialmedianow.pl/index.php/component/chronocon...

IV. Terminy:

Szkolenia odbędą się w Warszawie w dniach 11-12.07.2012, informacje o kolejnych miastach i terminach dostępne na naszej stronie
Julita Popowicz

Julita Popowicz Team Leader
www.workforus.pl 22
2668626

Temat: Tablica ogłoszeń

Szanowni Państwo,
Szanując Państwa politykę prywatności oraz mając na uwadze przepisy ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, zwracamy się z zapytaniem o możliwość przesłania Państwu drogą mailową Naszej oferty dotyczącej:
Stawiamy na jakość nie na ilość co może okazać się ciekawym modelem współpracy Państwa firmy z naszą, odnośnie usług mamy do wyboru:
http://workforus.pl
Usługi IT
- Email Marketingowy
- Pozycjonowanie TOP5, TOP10,
- Google AdWords,
- Sklepy internetowe, strony www
- Sprzedaż zasobów IT
Usługi CALL CENTER
• Wsparcie sprzedaży
- Umawianie spotkań
- Badanie rynku
- Weryfikacja baz danych
- Przyjmowanie zamówień, realizacja rezerwacji
• Obsługa klienta
- Infolinia
- ServiceDesk / HelpDesk
- Windykacja należności
- Wirtualne Biuro

Jeśli chcą Państwo otrzymać od Nas ofertę, wystarczy przesłać wiadomość o treści "TAK" na adres: j.popowicz@workforus.pl

Dodatkowo zapraszamy na nasz portal społecznościowy dla firm:

http://team.workforus.pl

Jesteś pracownikiem?
Jesteś właścicielem?

Zapraszamy na portal społecznościowy dla firm, całkowicie za darmo!!!
dodawanie filmów produktów/usług
dodawanie znajomych,
dodawanie zdjęć,

Niniejsza wiadomość nie jest informacją handlową, a jedynie zapytaniem o zgodę na przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.)

Pozdrawiamy,
Julita Popowicz | Team Leader

T: 22 266 86 26
T: +48 886 118 118 j.popowicz@workforus.pl



Work For Us,
http://workforus.pl
http://team.workforus.pl

Treść tej wiadomości jest poufna i objęta jest zakazem ujawniania. Odbiorcą może być jedynie jej adresat z wyłączeniem dostępu osób trzecich. Jeżeli nie jesteś adresatem tej wiadomości lub pracownikiem upoważnionym do jej przekazania adresatowi, informujemy, że jej rozpowszechnianie, kopiowanie lub rozprowadzanie jest prawnie zabronione i może być karalne. Jeżeli otrzymałeś tę wiadomość przez pomyłkę, zawiadom nadawcę, wysyłając odpowiedź, i usuń tę wiadomość wraz z załącznikami ze skrzynki pocztowej. Dziękujemy. Work For Us.

Temat: Tablica ogłoszeń


Obrazek


Zajmujemy się kompleksowym rozwojem Twoich kwalifikacji, dlatego proponujemy specjalne pakiety rozwojowe, zawierające m.in. szkolenia z wybranego standardu zarządzania: PRINCE2®, P3O®, M_o_R®, MSP® (akredytowane przez APMG) które są prowadzone przez doświadczonych trenerów i poszerzają wiedzę tak, by możliwe było uzyskanie certyfikatu i zwiększenie swojej wartości na rynku pracy oraz u pracodawcy.

Chcąc ułatwić dostęp do akredytowanych szkoleń wraz z egzaminami, oferujemy ciekawe rozwiązanie - szkolenia dostępne są "na żywo" - z dowolnego miejsca w Polsce - poprzez Internet. Dodatkowe informacje oraz opinie osób, które uczestniczyły w takiej formie szkoleń i w egzaminach, znajdują się na stronie: http://skills.pl/szkolenia_LiveLearning.html

Najbliższe terminy szkoleń otwartych, organizowanych przez skills® :

PRINCE2®: 25-29.06.2012; 09-13.07.2012; 23-27.07.2012;
06-10.08.2012; 20-24.08.2012

P3O®: 02-06.07.2012

MSP®: 30.07-02.08.2012

Szczegółowe informacje i zgłoszenia na szkolenia:
Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663.


Jesteśmy przekonani, że nasza sprawdzona oferta przyniesie zarówno oszczędność czasu, jak i wymierne korzyści.

Zapraszamy do współpracy ze skills®
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska). PRINCE2®, MSP®,
P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office.
Marta Pogorzelska-Nędzi edytował(a) ten post dnia 22.06.12 o godzinie 10:44

Temat: Tablica ogłoszeń

Nawiążemy współpracę z partnerami handlowymi/samodzielnymi grupami sprzedażowymi/dystrybutorami przy projekcie dedykowanym dla jednej z największych firm wydawniczych w Polsce. Zainteresowanych zapraszamy do kontaktu za pośrednictwem e-mail’a: rekrutacja@mybooks.com.pl

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do