Piotr R. PR
Temat: kampania społeczna blisko edukacji
Polska Izba Firm Szkoleniowych (PIFS) organizuje ogólnopolską kampanię społeczną pod nazwąDni Uczenia się Dorosłych, propagującą ideę uczenia się przez całe życie (Lifelong Learning).
W sobotę i niedzielę, 9-10 maja 2009 roku, w ponad 100 miejscach
w Polsce wolontariusze zorganizują szkolenia otwarte,
szkolenia pokazowe, warsztaty, kursy, konferencje, spotkania i zabawy pokazujące w atmosferze zabawy i festynu różne formy ciągłego zwiększania swoje wiedzy i umiejętności.
Adresatami kampanii Dni Uczenia się Dorosłych są dorośli Polacy, którzy - bez względu na poziom wykształcenia - z powodu ambicji, sytuacji losowych, planowanej kariery, rozwoju osobistego, staną w przyszłości przed wyborem sposobu pogłębiania wiedzy lub umiejętności.
To kampania społeczna oparta w dużej mierze na działaniach odbywających się w środowiskach lokalnych jednak na pewno jej zasięg można jeszcze rozszerzyć jeżeli uda się pozyskać dla tej idei ważnych sponsorów.
Zainteresowanych, którzy widzą sens współpracy
z PIFS proszę o kontakt na
Piotr Rogalski
piotr.rogalski@pifs.org.pl