konto usunięte

Temat: B2B B2C Biznes kontakt przy kampanii edukacyjnej. Target:...

W pazdzierniku ruszamy z ogólnopolską kampania dla rodziców, dzieci i środowiska medycznego

Kanguromania


I ogólnopolska kampania edukacyjna poświecona idei noszenia dzieci w chustach


Obrazek



Kanguromania to pierwszy w Polsce ogólnopolski projekt edukacyjny poświecony idei noszenia dzieci w chustach. Projekt jest prowadzony przez polskich lekarzy i profesjonalnych trenerów niemieckiej szkoły noszenia Trageschule Dresden. Akcja skierowany jest do rodziców oraz pracowników służby zdrowia. Kampania ma na celu wskazanie korzyści medycznych oraz psychologicznych płynących z noszenia dzieci w chustach.

Cel

Wskazanie przyszłym i obecnym rodzicom innowacyjnych metod wychowawczych.
Ukazanie nowych trendów pracownikom służby zdrowia.
Zwrócenie uwagi na metody znane i powszechnie stosowane w pozostałych krajach UE.
Wskazanie korzyści medycznych, psychologicznych i estetycznych wynikających z tej unikatowej metody noszenia dzieci.

Czas trwania:
10.2009 – 06.2010 I Edycja


Przebieg kampanii (harmonogram działań):

•Witryna internetowa kanguromania.pl (premiera 1.10.2009)
Podzielona na sekcję dla rodzica oraz dla służby zdrowia

•Warsztaty poświęcone noszeniu dzieci w chustach, prowadzone przez lekarzy, szkoleniowców, fizjoterapeutów oraz trenerów chustonoszenia, odbywające się w największych miastach Polski:

 24-25.10.2009 r. Łódź - pilotażowe
 12.2009 – Kraków, Wrocław
 1.2010 – Warszawa (połączone z konferencją prasową)
 2.2010 - Lublin, Poznań
 2.2010 – Gdańsk
 3.2010 – Szczecin
 4.2010 – Katowice

•Działania medialne:

• 10.2009 – 06.2010 – promocja kampanii: media i PR
o Prasa kobieca
o Kampania reklamowa (portale www skierowane do matek)
o Publikacje w prasie medycznej
o Promocja wśród partnerów
• 1.2010 – konferencja prasowa Warszawa

•Działania medialne poza granicami kraju:

•Publikacje w branżowej prasie niemieckiej

•Wydarzenia towarzyszące (planowane):

• „Na odległość pocałunku” – pokaz tańca rodziców z dziećmi w chustach z udziałem zaproszonych mediów i gości (Łódź, Warszawa – wiosna 2010)
• Targi Health&Active– targi skierowane do aktywnych rodziców (Łódź – wiosna 2010)
• Międzynarodowy Tydzień Bliskości – 12-18.11.2009 – otwarcie wirtualnego Instytutu Noszenia Dzieci w Chustach instytutnoszenia.pl (premiera 12.11.2009). Na stronie planowane są : porady ekspertów noszenia, porady lekarzy i fizjoterapeutów,
e- społeczność dla rodziców noszących dzieci w chustach, e-sklep.
• Konferencja poświęcona idei chustonoszenia skierowana do pracowników służby zdrowia (lekarze, położne) oraz instytucji wspierających matki (szkoły rodzenia, centra rodziców, kluby mam i inni) (Lublin – czerwiec 2010)
• Wernisaż: „Chustonoszenie w malarstwie”. Prace studentów ASP (Łódź- wiosna 2010)



Jesteśmy na etapie pozyskiwanie partnerów kampanii.

Masz ciekawą propozycję współpracy?
Prowadzisz szkole rodzenia, klub aktywnej mamy badz jakakolwiek inicjatywe wspierajaco zdrowie dzieci? Pisz na PRW, a chetnie wlaczymy Cie we wspolprace.

Idea akcji jest propagowanie tej unikatowej i nowatorskiej metody.

Podmioty i instytucje zapraszamy do wspolpracy.

Aktywne Mamy juz od 1 pazdziernika na nasza strone http://kanguromania.pl


Pozdrawiam