Michał Stopka

Michał Stopka Inwestor
Profesjonalny:
michalstopka.pl

Temat: Blog firmowy jako wyróżnik

Witam

Ciekawym pomysłem na budowanie marki, wprowadzenie innnowacji w firmie, zdobywanie klientów oraz słuchanie ich uwag może być blog firmowy. Szczególnie, że obecnie w Polsce będzie to jeszcze cały czas wyróżnik.
W USA jest to dosyć popularna rzecz. Między innymi Dell dzięki uwagom klientów wprowadził wiele innowacji i zdobył obecną pozycję rynkową.

Tutaj jest link do książki o blogach dla firm:
http://www.aragon.pl/134295-blogowanie-w-biznesie

Pozdrawiam Michał Stopka
http://michalstopka.pl
Kinga G.

Kinga G. Global Risk &
Compliance
Specialist

Temat: Blog firmowy jako wyróżnik

właśnie jestem w trakcie czytania lektury :)
i wszystko ok, ale nie podoba mi się stwierdzenie Wright'a, że kto nie bloguje, ten traci, przegrywa, jest gorszy!
Uważam, że to, czy ktoś chce prowadzić taki dialog z klientem czy inny zależy zarówno od managera jak i prowadzonego biznesu. I niekoniecznie potrzebny jest blog firmowy do tego, by zyskać lojalnych klientów.
Tomir Kozakiewicz

Tomir Kozakiewicz Własna Działalność
Gospodarcza

Temat: Blog firmowy jako wyróżnik

Kinga Mazur:
I niekoniecznie potrzebny jest blog firmowy do tego, by zyskać lojalnych klientów.

Rownie dobrze mozna by powiedziec, ze posiadanie strony WWW lub komorki nie jest potrzebne ;). Owszem nie jest, ale jak to swiadczy o firmie, jesli ruchomy pracownik nie jest uchwytny, a o firmie mozna sie dowiedziec jedynie z innych stron, albo jej reklam?

Blog jest najlepsza forma utrzymania kontaktu z szeroka rzesza klientow obecnych oraz tych potencjalnych, ktorzy jeszcze nawet nie zadzwonili do firmy.

Lojalnosc klientow mozna oczywiscie uzyskac innymi metodami. Zreszta blog nawet do tego nie sluzy, tylko raczej podejscie do klienta i jakosc obslugi (nie uslug, nie towaru, lecz wlasnie obslugi klienta).

konto usunięte

Temat: Blog firmowy jako wyróżnik

Jeżeli blog dla firmy to jaki? Wszystkich którzy korzystają z platform zapraszam do ankiety:
http://spreadsheets.google.com/viewform?key=ph1TT6rElc...

W szczególności tych którzy korzystają z http://www.typepad.com/
Michał Jezierski

Michał Jezierski Kancelaria Rozwoju
Biznesowego

Temat: Blog firmowy jako wyróżnik

Dzisiaj blog to już w zasadzie standard, choć jeszcze nie wszystkie firmy to rozumieją. Blog daje szansę szybszego wypromowania się, zbudowania wizerunku eksperta i zwiększenia ruchu. Ważne, żeby był prowadzony systematycznie, ciekawy i urozmaicony.

Następna dyskusja:

PP jako biznes




Wyślij zaproszenie do