Michał W.

Michał W. Product Manager, RST
Sp. z o.o. sp. k.

Temat: #Ogłoszenia wszelakie .... TYLKO TUTAJ !

Dzień dobry,

Zajmuję się wdrażaniem naszego nowego systemu informatycznego dla branży BHP. System nazywa się MOR - Magazyn Odzieży Roboczej. Jest to platforma ułatwiająca ewidencję i zarządzanie odzieżą roboczą. Ponadto usprawnia zamawianie i prognozowanie zapotrzebowania na artykuły BHP.

Zainteresowanych zapraszam na stronę http://mor24.pl/ oraz do darmowego testowania.

Pozdrawiam
Michał Filipkiewicz

Michał Filipkiewicz Marketing, Fundusze
UE

Temat: #Ogłoszenia wszelakie .... TYLKO TUTAJ !

Witam,

w ramach prewencji wypadkowej ZUS oferuje dotacje na poprawę BHP w firmach.
Po więcej szczegółów zapraszam tutaj:
http://wnioskujemy.pl/dotacje/dotacje-zus-na-poprawe-bhp/
Michał W.

Michał W. Product Manager, RST
Sp. z o.o. sp. k.

Temat: #Ogłoszenia wszelakie .... TYLKO TUTAJ !

Witam,
Jeśli teraz lub w przyszłości będziecie Państwo szukać programu do zbiorczego generowania i drukowania kodów kreskowych na odzież roboczą i asortyment BHP to polecam program MOR.

"Magazyn Odzieży Roboczej" został wyposażony w funkcję szybkiego, zbiorczego generowania i drukowania kodów kreskowych.

Program powstał specjalnie dla asortymentu BHP, więc posiada funkcje drukowania dla poszczególnych pracowników, działów lub konkretnego rodzaju odzieży. Nie potrzebna instalacja, program działa na przeglądarce i współpracuje ze wszystkimi drukarkami i skanerami.

Przy obsłudze do 10 pracowników program jest bezpłatny - wystarczy tylko rejestracja na stronie.

Zainteresowanych zapraszam do kontaktu ze mną i na stronę http://www.mor24.pl

__________________
Michał Wierzelewski

kom.: +48 786 812 433
tel.: +48 74 856 64 21
kontakt@mor24.pl
Paweł Pilipczuk

Paweł Pilipczuk Specjalista ds. BHP,
inspektor PPOŻ.

Temat: #Ogłoszenia wszelakie .... TYLKO TUTAJ !

Witam,

czy orientuje się ktoś gdzie można w Warszawie odbyc w miare rzetelne i konkretne szkolenie z zakresu BIOZ?

jeżeli ktoś coś wie proszę o kontakt :)
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: #Ogłoszenia wszelakie .... TYLKO TUTAJ !


Obrazek


Serdecznie zapraszamy Państwa do bezpłatnego udziału w konferencji poświęconej problematyce sprawnego przepływu dokumentów w firmie oraz ich skutecznego zabezpieczenia.

Zarządzanie firmą – obieg dokumentów, sprawne procesy i bezpieczne dane

8 kwietnia 2015r. w Warszawie

Podczas wydarzenia przedstawiciele wiodących firm zaprezentują swoje rozwiązania oraz zaproponują narzędzia do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Dla uczestników konferencji to doskonała możliwość porównania i oceny oferowanych rozwiązań, sposobność spotkania oraz dyskusji ze specjalistami.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/zarzadzanie-firma

Konferencja podzielona została na dwie sesje:

1.Backup i bezpieczeństwo firmowych danych
2.Obieg dokumentów i procesy w przedsiębiorstwie


W powyższym zakresie, wypowiedzą się znamienici eksperci:

- Pan Łukasz Kołodziejczyk - Kierownik Działu Bezpieczeństwa informacji, Grupa Wirtualna Polska
- Pan Jakub Bierzyński - CEO OmnicomMediaGroup Sp. z o.o. - Obieg informacji i dokumentów w firmie oczami praktyka. Czyli jak usprawnić procesy i pozbyć się papierów
- Pan Bogusław Święcicki - dyrektor systemów informacyjnych GRUPY ATLAS - Wartość dodana z wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów

Konferencję kierujemy do szerokiego kręgu odbiorców wykorzystujących omawiane technologie, tj.:

- dyrektorów i kierowników ds. operacyjnych, administracyjnych oraz CIO
- osób odpowiedzialnych za obieg informacji i danych oraz za politykę ciągłości działania
- kierowników ds. zakupów, dobór infrastruktury, osób odpowiedzialne za infrastrukturę IT i technologię
- osób odpowiedzialnych za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami i ich ochronę
- oficerów bezpieczeństwa IT i bezpieczeństwa fizycznego, specjalistów techniczni

Rejestracja: http://successpoint.pl/zarzadzanie-firma#zarejestruj-się

W ramach uczestnictwa organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt z Organizatorem:

Agnieszka Zając
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac[at]successpoint.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: #Ogłoszenia wszelakie .... TYLKO TUTAJ !


Obrazek


Serdecznie zapraszamy Państwa do bezpłatnego udziału w konferencji poświęconej problematyce sprawnego przepływu dokumentów w firmie oraz ich skutecznego zabezpieczenia.

Zarządzanie firmą – obieg dokumentów, sprawne procesy i bezpieczne dane

29 kwietnia 2015r. w Warszawie

Podczas wydarzenia przedstawiciele wiodących firm zaprezentują swoje rozwiązania oraz zaproponują narzędzia do usprawnienia i zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Dla uczestników konferencji to doskonała możliwość porównania i oceny oferowanych rozwiązań, sposobność spotkania oraz dyskusji ze specjalistami.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/zarzadzanie-firma

Konferencja podzielona została na dwie sesje:

1.Backup i bezpieczeństwo firmowych danych
2.Obieg dokumentów i procesy w przedsiębiorstwie


W powyższym zakresie, wypowiedzą się znamienici eksperci:

- Pan Łukasz Kołodziejczyk - Kierownik Działu Bezpieczeństwa informacji, Grupa Wirtualna Polska
- Pan Jakub Bierzyński - CEO OmnicomMediaGroup Sp. z o.o. - Obieg informacji i dokumentów w firmie oczami praktyka. Czyli jak usprawnić procesy i pozbyć się papierów
- Pan Bogusław Święcicki - dyrektor systemów informacyjnych GRUPY ATLAS - Wartość dodana z wdrożenia elektronicznego obiegu dokumentów
- Pan Jarosław Kamiński - Dyrektor Biura Administracji PZU SA/PZU ŻYCIE SA - Fizyczna Archiwizacja dokumentów – szanse i zagrożenia w organizacji

Konferencję kierujemy do szerokiego kręgu odbiorców wykorzystujących omawiane technologie, tj.:

- dyrektorów i kierowników ds. operacyjnych, administracyjnych oraz CIO
- osób odpowiedzialnych za obieg informacji i danych oraz za politykę ciągłości działania
- kierowników ds. zakupów, dobór infrastruktury, osób odpowiedzialne za infrastrukturę IT i technologię
- osób odpowiedzialnych za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami i ich ochronę
- oficerów bezpieczeństwa IT i bezpieczeństwa fizycznego, specjalistów techniczni

Rejestracja: http://successpoint.pl/zarzadzanie-firma#zarejestruj-się

W ramach uczestnictwa organizator zapewnia materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Kontakt z Organizatorem:

Agnieszka Zając
tel. +48 725 792 690
e-mail: agnieszka.zajac[at]successpoint.pl

konto usunięte

Temat: #Ogłoszenia wszelakie .... TYLKO TUTAJ !

Mam ciekawe zlecenie dla sprzedawcy sprzętu bhp. J.ang.

konto usunięte

Temat: #Ogłoszenia wszelakie .... TYLKO TUTAJ !

cześć,

Czy mógłby mi ktoś polecić jakieś miejsce w Rzeszowie gdzie mogłabym zrobić praktyki z BHP?

pozdrawiam
Anna

konto usunięte

Temat: #Ogłoszenia wszelakie .... TYLKO TUTAJ !

Witam serdecznie

Od wielu lat zajmuję się pomiarami środowiska pracy.Prowadzę oddział Akredytowanego Laboratorium Badawczego EGMAX z numerem AB 1257.
Aktualnie w naszym zakresie:
Pobieranie próbek w celu oceny narażenia zawodowego na:
-pyły przemysłowe
-metale
-substancje organiczne
-inne zgodne z zakresem
-stężenie frakcji wdychalnej oraz respirabilnej
-stężenie zanieczyszczeń powietrza(metoda elektrochemiczna)-no,no2,co
-wolna krystaliczna krzemionka
-hałas słyszalny
-hałas pochodzący od instalacji, urządzeń i zakładów przemysłowych
-drgania o ogólnym działaniu na organizm człowieka
-drgania działające na organizm człowieka przez kończyny górne
-oświetlenie elektryczne
-pomiary mikroklimatu:zimny,umiarkowany,gorący
-oświetlenie awaryjne
-wyznaczanie stanowisk podlegających pomiarom zgodnie z rozporządzeniem
-oferuję bezpłatne doradztwo

Zapraszam do współpracy służby BHP oraz pracodawców.
Obszar usług:wielkopolska,zachodniopomorskie,pomorskie,mazowieckie,warmińsko-mazurskie,podlaskie.Ten post został edytowany przez Autora dnia 14.05.15 o godzinie 13:02 Ta wypowiedź została przeniesiona dnia 14.05.2015 o godzinie 20:23 z tematu "Współpraca-pomiary środowiska pracy"
Karolina Kołdys

Karolina Kołdys Doradca w
bezpiecznym i
efektywnym obrocie
chemikaliami, ...

Temat: #Ogłoszenia wszelakie .... TYLKO TUTAJ !

Transport towarów niebezpiecznych dla specjalistów BHP i ochrony środowiska.

Kilka słów o szkoleniu...

Przewóz towarów niebezpiecznych w zakresie każdego rodzaju transportu regulowany jest przepisami zarówno w zasięgu krajowym, jak i międzynarodowym. Niejednokrotnie spotykamy się z sytuacją, iż pracownicy odpowiedzialni za bezpieczeństwo i higienę pracy oraz ochronę środowiska, posiadają dodatkowe obowiązki związane z transportem i czynnościami około transportowymi.

Dla kogo przeznaczone jest szkolenie?

Szkolenie dedykowane jest dla inspektorów i specjalistów BHP, pracowników związanych z aspektem ochrony środowiska oraz osób pragnących poszerzyć swoją wiedzę specjalistyczną i wzmocnić pozycję na rynku pracy.

Dokumentacja i efekt szkolenia

Odbyte szkolenie zostaje uhonorowane certyfikatem i zaświadczeniem.

Uczestnicy szkolenia zostaną zaznajomieni z elementarnymi zagadnieniami dotyczącymi przewozu towarów niebezpiecznych w zakresie transportu drogowego (ADR) i kolejowego (RID). Uczestnicy pozyskają cenną wiedzę między innymi na temat: jakich przedsiębiorstw dotyczą wymagania Umowy ADR i Regulaminu RID, czy każda operacja podlega pod przepisy w nich zawarte, czy przedsiębiorca jest zobowiązany przeszkolić pracowników w tym zakresie oraz kiedy istnieje obowiązek wyznaczenia doradcy DGSA. Szkolenie spełnia wymogi 1.3, 8.2.3 Umowy ADR, 1.3 Regulaminu RID, art. 14 Ustawy o przewozie towarów niebezpiecznych z dn. 19 sierpnia 2011 r. i jest poszerzone o dodatkową wiedzę specjalistyczną dla określonej grupy.

Program szkolenia:

1. Przewóz towarów niebezpiecznych - podstawowe regulacje prawne.
2. Obowiązki pracowników związanych z przewozem w zakresie bezpieczeństwa.
3. Szkolenie pracowników zaangażowanych w transport towarów niebezpiecznych.
4. Przepisy- czy zawsze musimy je stosować?
5. Klasyfikacja towarów niebezpiecznych i charakterystyka zagrożeń przez nie stwarzane.
6. Przewóz towarów niebezpiecznych w zakresie transportu drogowego (ADR).
7. Przewóz towarów niebezpiecznych w zakresie transportu kolejowego (RID).
8. Transport odpadów.
9. Doradca DGSA - wymagania i obowiązki, wymóg zatrudnienia.
10. Zasady sporządzania dokumentacji związanej z przewozem towarów niebezpiecznych.
11. Ćwiczenia praktyczne.

W kosztach szkolenia zawarte są:

- uczestnictwo w szkoleniu
- certyfikat i zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
- lunch
- serwis kawowy
- materiały szkoleniowe
- ewentualny nocleg

Cena szkolenia bez noclegu: 590 zł + VAT
Cena szkolenia z noclegiem i wyżywieniem: 750 zł + VAT

Miejsce szkolenia: Łódź
Czas trwania szkolenia: 8 h
Termin szkolenia: 22.06.2015
Dokumenty: zaświadczenie i certyfikat o ukończeniu szkolenia

Informacje:
tel. +48 534 17 00 54
e-mail: biuro@safetyadvisor.pl
Michał W.

Michał W. Product Manager, RST
Sp. z o.o. sp. k.

Temat: #Ogłoszenia wszelakie .... TYLKO TUTAJ !

Witam,
Teraz za pomocą programu MOR można prowadzić kartoteki pracownicze w zakresie przydziałów na asortyment BHP. Aplikacja przypomni też o zbliżającym się terminie wydania dla pracownika.
Nowością w programie jest też funkcja automatycznego pobrania aktualnego katalogu asortymentu BHP od swojego ulubionego dostawcy.

Zapraszam po bezpłatną wersję programu mor24.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: #Ogłoszenia wszelakie .... TYLKO TUTAJ !


Obrazek

Szeroko pojęte bezpieczeństwo w aspekcie informacyjnym, organizacyjnym czy fizycznym dotyczy nie tylko dużych korporacji ale również małych firm działających na rynku lokalnym. Odpowiednia polityka bezpieczeństwa nie tylko zapewni ciągłość działania naszej firmie ale również ograniczy zagrożenia, czyhające na nas w dobie stale rozwijających się technologii.

Serdecznie zapraszamy do udziału w VI edycji konferencji:

„Security - rozwiązania do utrzymania i zarządzania bezpieczeństwem w firmie”

2 lipca 2015 w Warszawie

Podczas konferencji porozmawiamy na temat zarządzania bezpieczeństwem oraz przedstawimy nowoczesne rozwiązania do skutecznej ochrony, które pomogą zapewnić spokojne funkcjonowanie każdego przedsiębiorstwa.

W programie konferencji m.in.:
- Problematyka bezpieczeństwa powszechnego, ochrony ludności i mienia oraz zarządzania ciągłością działania w normalizacji międzynarodowej i europejskiej - Pan Ryszard Grabiec - szef Segmentu Bezpieczeństwa, Polski Komitet Normalizacyjny
- Czy Doktryna Cyberbezpieczeństwa Rzeczypospolitej Polskiej przynosi odpowiedź na współczesne zagrożenia dla tajemnic zawodowych, informacji biznesowych i danych osobowych w podmiotach gospodarczych? - dr inż. Dobrosław Mąka - Członek Stowarzyszenie KSBIOTIN
- Polityka bezpieczeństwa i prawne aspekty bezpieczeństwa informacji - Pani Ewa Bereszko - Prawnik w kancelarii Wierzbowski Eversheds
Audyt i kontrola bezpieczeństwa informacji - Pani Magdalena Koniarska - Prawnik w kancelarii Wierzbowski Eversheds
Krzysztof Kroczyński - Prezes i Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju, Orion Instruments Polska

Program konferencji: http://successpoint.pl/security#program-konferencji

Proponowane zagadnienia tematyczne:

- Zarządzanie bezpieczeństwem informacyjnym:
- Zarządzanie bezpieczeństwem organizacyjnym - bezpieczeństwo biznesowe, prawne, personalne
- Zarządzanie bezpieczeństwem fizycznym (ochrona techniczna, osób i mienia)
- Zarządzanie bezpieczeństwem kryzysowym:
- Zarządzanie bezpieczeństwem aplikacji w organizacji

Strona konferencji: http://successpoint.pl/security

Do udziału w konferencji zapraszamy:

Przedstawicieli instytucji: publicznych, wojskowych oraz rządowych, bankowych i ubezpieczeniowych,

Przedstawicieli firm: telekomunikacyjnych, media, usługowych, produkcyjnych, przemysłowych:

- prezesów i członków zarządu
- pełnomocników i doradców zarządu
- dyrektorów i kierowników technicznych, ds. bezpieczeństwa
- kierowników i szefów ochrony obiektów, ochrony mienia
- dyrektorów i kierowników ds. ryzyka operacyjnego
- dyrektorów i kierowników ds. zarządzania nieruchomościami
- dyrektorów i kierowników IT, finansowych
- facility managerów, dyrektorów i kierowników ds. inwestycji
- Business Continuity Managerów, audytorów

Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób. Wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie: http://successpoint.pl/security#zarejestruj-się

Organizator konferencji zapewnia: materiały konferencyjne, przerwy kawowe oraz dostęp do prezentacji.

Zapraszamy do kontaktu:

Karolina Hołyńska
Specjalista ds. organizacji konferencji
tel. +48 720 911 821
Karolina.Holynska[at]SuccessPoint.pl
Michał W.

Michał W. Product Manager, RST
Sp. z o.o. sp. k.

Temat: #Ogłoszenia wszelakie .... TYLKO TUTAJ !


Obrazek


Oszczędność i wygoda

Udostępniamy prosty program ułatwiający zamawianie odzieży roboczej dla pracowników. Dzięki wykorzystaniu jego funkcji można zaoszczędzić czas potrzebny na przygotowanie zamówienia i wyeliminować zbędne wydatki na niepotrzebne w danej chwili materiały BHP.

Program przypomni o zbliżającym się terminie wydania nowego materiału dla każdego pracownika. Ponadto automatycznie przygotuje zamówienie uwzględniając rozmiary i cechy odzieży.

Dodatkowe funkcje to generator kart pracowniczych w wersji elektronicznej i papierowej oraz ewidencja odzieży wydawanej do prania lub serwisu.

więcej o programie
Grzegorz Pigłowski

Grzegorz Pigłowski dotacje unijne,
doradztwo biznesowe

Temat: #Ogłoszenia wszelakie .... TYLKO TUTAJ !

Dotacje z ZUS na BHP:
http://mgpremium.pl/dotacja-dla-firm-na-poprawe-warunk...

mikroprzedsiebiorstwa: do 140 00 zł (90%)
małe przedsiebiorstwa: do 210 000 zł (80%)
średnie przedsiębiorstwa: do 340 000 zł (60%)
duże przedsiebiorstwa: do 500 000 zł (20%)

Temat: #Ogłoszenia wszelakie .... TYLKO TUTAJ !

MOVIDA serdecznie zaprasza do udziału w spotkaniu "FORUM NOWOCZESNE BHP - efektywne rozwiązania, studia przypadków, eksperci praktycy", które odbędzie się w dniach 22-23, 24 września 2015 r.

Dotychczas firma zrealizowała kilkanaście konferencji, warsztatów i masterclass z zakresu BHP. Omówione zostało ponad 100 studiów przypadków. Zadowoleni klienci odpowiadający za politykę bezpieczeństwa w firmach – szefowie działów BHP – wypowiadają się bardzo pozytywnie o spotkaniach realizowanych przez MOVIDA i bardzo często podkreślają praktyczny charakter spotkań, a po wdrożeniu usprawnień wracają na nasze konferencje by podzielić się doświadczeniem i zaczerpnąć nowych inspiracji.

Kluczowe tematy poruszane podczas spotkania to m.in.:
- STANDARDY PN i OHSAS
- PRZYMIARKI DO ISO 45001
- ZAPOBIEGANIE WYPADKOM PRZY PRACY
- BHP PLATFORMĄ DO ZMIANY KULTURY PRACY
- AUTORSKI SYSTEM OCENY RYZYKA ZAWODOWEGO

W razie dodatkowych pytań i wątpliwości zapraszamy do kontaktu:
Alicja Mrozowicz
Senior Key Account Manager
anowak[at]movida.com.pl
tel. (+48 22) 696 74 82
fax (+48 22) 626 81 38

Szczegółowe informacje dotyczące spotkania: http://movida.com.pl/wydarzenia/forum-nowoczesne-bhp-e...

konto usunięte

Temat: #Ogłoszenia wszelakie .... TYLKO TUTAJ !

Zapraszam firmy, zwłaszcza z branży FMCG i Chemicznej, do współpracy w ramach obsługi oraz szkoleń BHP.

http://franekbhp.pl - to działalność oparta na współpracy i dostosowaniu się do potrzeb klienta.
W ramach działalności zapraszam również kolegów z branźy - na stronie pojawiają się ciekawe aktualności, artykuły dotyczące naszej pracy.

Dane kontaktowe:

http://franekbhp.pl/kontakt/
Daniel Tępiński

Daniel Tępiński Starszy inspektor
ds. BHP specjalista
PPOŻ

Temat: #Ogłoszenia wszelakie .... TYLKO TUTAJ !

Świadczymy kompleksowe usługi z zakresu BHP i PPOŻ. Zapraszamy do współpracy w szczególności z zakresu szkoleń BHP i PPOŻ oraz outsourcingu
Więcej informacji znajdziecie Państwo na naszych stronach
http://www.uslugibhp-ppoz.pl/
http://szkoleniabhpippoz.pl/

Zapraszamy

konto usunięte

Temat: #Ogłoszenia wszelakie .... TYLKO TUTAJ !

Dla zainteresowanych poprawą bezpieczeństwa pracy ZUS przyznaje dotacje na prewencję wypadkową.
Dofinansowanie z ZUS może być przeznaczone na inwestycje w sprzęt lub działania doradcze, np. projekt techniczny.

Jaką kwotę dotacji można otrzymać?

W celu poznania aktualnych limitów dotacji na projekty inwestycyjne i doradcze zapraszam na stronę costcare.pl/dofinansowanie-zus-dotacje-na-bhp. Na stronie costcare.pl istnieje również możliwość wysłania zapytania ofertowego w celu profesjonalnego opracowania Wniosku.

Jakie warunki trzeba spełnić?

Wnioskodawca musi być płatnikiem składki wypadkowej. Firma nie może również zalegać z opłacaniem składek ZUS.

Więcej: Dofinansowanie z ZUSTen post został edytowany przez Autora dnia 03.02.16 o godzinie 17:30
Ireneusz Kaczmarek

Ireneusz Kaczmarek Menadżer BHP ,
Kierownik BHP PPOŻ ,
Dyrektor ds
Odszkodowań,

Temat: #Ogłoszenia wszelakie .... TYLKO TUTAJ !

Przypominam wszystkim ze wątek na ogłoszenia jest TYLKO TUTAJ.

Wszelkie inne tematy bedące reklamami bedą kasowane.

dziękuje za uwagę ;)

IKAR

konto usunięte

Temat: #Ogłoszenia wszelakie .... TYLKO TUTAJ !

Ja oczywiście zaproszę do siebie ;)
1. BHP Augustów
2. BHP Giżycko
3. BHP Białystok

Następna dyskusja:

kurs doskonalacy dla absolw...




Wyślij zaproszenie do