Hanna
B.
Właśnie dlatego, że
nie możesz tego
zrobić pomyśl jak to
...
Temat: Reklamacja pękniętej szyby
Witajcie,poradźcie proszę w mojej sprawie:
W okresie wysokich mrozów (grudzien) chcąc ogrzać auto z rana odpaliłam silnik oraz włączyłam ogrzewanie przedniej szyby i wróciłam na ok. 15 min do domu. Po powrocie okazało się, że przednia szyba jest pęknięta, a pęknięcie "wychodzi" z miejsca podgrzewania wycieraczek. Auto jest jeszcze na gwarancji (użytkowane 2 lata) więc złożyłam mailem reklamacje na pękniętą szybę. Po jakimś czasie usłyszałam, że reklamacja nie została uznana, więc złożyłam odwołanie od reklamacji (być może w zbyt mało fachowy sposób). I tym razem przeczytałam, że importer nie uznaje reklamacji. Udałam się do rzeczoznawcy, który potwierdził, że: "pęknięcie nie jest spowodowane wadami mechanicznymi" (czyli np. przez uderzenie kamienia). Od rzeczoznawcy usłyszałam, że to jest jedyne co może mi napisać w opinii rzeczoznawcy. Ponieważ ta opinia kosztuje 300 zł chciałabym wiedzieć czy warto w nią inwestować, a tym samym jakie są szanse uznania takiej reklamacji, jeśli wogóle? Z góry dziękuje za pomoc.