Grzegorz Albinowski

Grzegorz Albinowski Senior Business
Consulant,
Transition Project
Manager

Temat: ITIL® V3 2011 Edition w księgarniach już 29 lipca 2011

ITIL® V3 2011 Edition w księgarniach już 29 lipca 2011


Obrazek


Panel Praktyków itSMF: Co nowego w ITIL V3? Jakie zmiany znajdziemy w nowym wydaniu.

Stowarzyszenie itSMF Polska (Information Technology Service Management Forum Polska) ma zaszczyt poinformwać, że 29.07.2011 zostanie opublikowane nowe wydanie następujących wydawnictw z serii ITIL:

* ITIL Service Lifecycle Suite (zestaw 5 poniższych książek)
* ITIL Service Strategy
* ITIL Service Design
* ITIL Service Transition
* ITIL Service Operation
* ITIL Continual Service Improvement.

Projekt aktualizacji wydawnictw ITIL 2007 i opublikowania wydawncitw ITIL 2011 powstał w wyniku opinii napływających z całego świata w ramach programu ustawicznego doskonalenia serii ITIL. Aktualizacja ma za zadanie ułatwić czytanie i zrozumienie książek, łatwiejsze powiązanie tematów pomiędzy ksiażkami oraz poprawienie odchyleń od głównego tekstu. Celali projektu są jasnośc, spójność, poprawność i kompletność.

Więcej informacji na temat projektu, aktualizacji, oraz ich wpływu na egzaminy można znaleźć w biuletynie ITIL-owym na stronach portalu Best Management Practice:
http://www.best-management-practice.com/gempdf/ITIL_UP...
http://www.best-management-practice.com/officialsite.a...

Jednocześnie przypominamy i zapraszamy na otwarte seminarium z cyklu Panel Praktyków:
Panel Praktyków itSMF: Co nowego w ITIL V3? Jakie zmiany znajdziemy w nowym wydaniu.


Obrazek