konto usunięte

Temat: Szkolenia, warsztaty - wiosna 2014

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy do sprawdzenia najlepszej na rynku oferty z zakresu szkoleń, warsztatów i konferencji.
Oto szkolenia i warsztaty, które w najbliższym czasie dla Państwa organizujemy:

* NOWELIZACJA CIT I PIT OD 01.01.2014 R. - 27 marca 2014, Warszawa
W programie m.in.:
• Rozliczanie spółek komandytowo – akcyjnych (SKA):
• Zasady rozpoznawania przychodów od 01.01.2014 r. przez SKA
• Zmiany w przepisach dotyczących kosztów uzyskania przychodów dotyczące SKA oraz zasady rozpoznawania KUP zgodnie z Ustawą CIT
• Spółka komandytowa poza zmianami
• Pozostałe zmiany podatku CIT oraz problemy praktyczne 2014 r.
• Zmiany w zakresie podatku PIT
• Przepisy przejściowe na gruncie Ustaw zmieniających PIT i CIT

Cel szkolenia:
• Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników ze zmianami w prawie podatkowym wchodzącymi w życie od 1 stycznia 2014 r. w zakresie podatku od dochodowego od osób prawnych CIT oraz od osób fizycznych PIT
• Na szkoleniu zostaną przedstawione praktyczne aspekty zmian i skutki zmian dla podatników, w tym w zakresie możliwej optymalizacji podatkowej w związku ze zmianami ustaw.
• Szkolenie zapewnia zapoznanie się Uczestników nie tylko ze zmianami Ustawy CIT oraz PIT ale także ze zmianami w aktach wykonawczych do tych ustaw.

Korzyści dla uczestników:
• Podstawową korzyścią dla Uczestników szkolenia jest poznanie nowych regulacji podatkowych obowiązujących od 1 stycznia 2014 r.
• Uczestnicy szkolenia poznają praktyczne aspekty zmian z podkreśleniem zmian niekorzystnych dla podatnika (powodujących ewentualne ryzyko podatkowe) oraz zmian umożliwiających zmniejszanie zobowiązań podatkowych (optymalizacja podatkowa).

Profil uczestnika:
• Główni Księgowi i księgowi;
• pracownicy księgowości stosujący na bieżąco przepisy prawa podatkowego;
• pracownicy Działu Kadr odpowiedzialni za podatkowe rozliczenia pracowników
• Dyrektorzy Finansowi i Ekonomiczni, a także inne osoby odpowiedzialne za prawidłowe stosowanie przepisów podatkowych w podmiocie.

Szczegóły: http://www.euro-con.pl/konferencje-szkolenia/aktualne-...

* ZMIANY W PRZEPISACH W ROZLICZANIU DELEGACJI I PODRÓŻY SŁUŻBOWYCH W KRAJU I ZA GRANICĄ - 27 marca 2014, Warszawa

W programie m.in.:
• Nowe rozporządzenie dotyczące rozliczania podróży służbowych
• Zmiana zasad rozliczania diet w podróżach krajowych
• Limit wydatków na koszty noclegu
• Rozliczanie zaliczek oraz kosztów zagranicznej podróży (kursy walut)
• Dokumentowanie wydatków w trakcie podróży służbowej
• Używanie samochodu prywatnego dla celów służbowych
• Podróże służbowe jako koszt uzyskania przychodu

Szkolenie obejmuje omówienie zasad, przykłady liczbowe a ponadto interpretacje izb skarbowych w zakresie stosowania przepisów z tego zakresu wraz z komentarzem. W związku ze zmianami w przepisach, które obowiązywać będą od 01.03.2013 r., podczas szkolenia uczestnicy zapoznają się z nimi i z konsekwencjami z nich wynikającymi

Szczegóły: http://www.euro-con.pl/konferencje-szkolenia/aktualne-...

* SAMOCHÓD W FIRMIE PO ZMIANACH W 2014 R. - AKTUALNE PROBLEMY I ORZECZNICTWO - 27 marca 2014, Warszawa / 10 kwietnia 2014, Poznań

Cel szkolenia

• Kompleksowe przedstawienie zagadnień związanych z posiadaniem i korzystaniem z samochodu własnego, leasingowanego i wynajmowanego
• Omówienie aktualnych przepisów prawnych i projektowanych zmian
• Poznanie nowych regulacji podatkowych obowiązujących od 2014 r.
• Uzyskanie informacji na temat praktycznych aspektów zmian z podkreśleniem zmian istotnych w zasadach rozliczania samochodu
• Przedstawienie szczegółowych uregulowań prawnych i problemów praktycznych, w tym rozliczanie paliwa od samochodów

Profil uczestnika:

• Kadra kierownicza,
• Pracownicy działów księgowości,
• Pracownicy rozliczający samochody w firmie
• Osoby zainteresowane podwyższeniem wiedzy z zakresu podatków.

Szczegóły: http://www.euro-con.pl/konferencje-szkolenia/aktualne-...



* PRAKTYCZNE ASPEKTY GOSPODARKI ODPADAMI W ŚWIETLE USTAWY Z DNIA 14 GRUDNIA 2012 R. O ODPADACH - 4 kwietnia 2014, Katowice

Najważniejsze zagadnienia:

• Katalog odpadów i zmiana klasyfikacji odpadów.
• Produkt uboczny i utrata statusu odpadów.
• Hierarchia sposobów postępowania z odpadami.
• Podstawowe zasady gospodarowania odpadami (zasada bliskości, zbieranie, magazynowanie i transport odpadów, przekazywanie odpadów i odpowiedzialności).
• Przetwarzanie odpadów w instalacjach i urządzeniach.
• Gospodarka szczególnymi rodzajami odpadów (m. in. oleje odpadowe, komunalne osady ściekowe).
• Przepisy karne i administracyjne kary pieniężne.

Cel szkolenia:

Zapoznanie uczestników z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz z przepisami aktów wykonawczych do tej ustawy . Przedstawienie obowiązków przedsiębiorców wynikających z tej ustawy

Profil odbiorcy:

Odbiorcą szkoleń są pracownicy i specjaliści ds. ochrony środowiska z firm wytwarzających odpady ( zakłady produkcyjne, firmy wprowadzające produkty na rynek, firmy usługowe, naprawcze, warsztaty, usługi budowlane, konserwacyjne itp.)

Szczegóły: http://www.euro-con.pl/konferencje-szkolenia/aktualne-...

* EFEKTYWNE PUBLIC RELATIONS I MEDIA RELATIONS W FIRMIE - 7-8 kwietnia 2014, Warszawa / 15-16 maja 2014, Gdańsk

Cel

Przegląd teorii i modeli zarządzania strategicznego w kontekście Public Relations firmy i produktu. PR w nowoczesnym rozumieniu to dziedzina z obszaru zarządzania.
Public Relations: uporządkowanie wiedzy i ćwiczenie praktycznych umiejętności w komunikacji wewnątrz i na zewnątrz firmy, poprzez PR produktu, jak i samej firmy.
Media Relations: Wyszkolenie umiejętności niezbędnych do sprawnej komunikacji z mediami.
Przekazanie narzędzi adekwatnych do samodzielnego prowadzenia PR i pracy z mediami.
Wyrobienie nawyku pracy zespołowej.

Adresaci

Właściciele firm i menedżerowie.
Szefowie i pracownicy działów Public Relations, marketingu oraz biur prasowych.

Forma zajęć

Maksymalnie praktyczny wymiar szkolenia: ćwiczenia indywidualne oraz grupowe, zadania angażujące uczestników.
Każdy etap to szlifowanie konkretnych umiejętności.
Wykład interaktywny.
Studia przypadków.
Prezentacja multimedialna.

Co zyskasz?

Zdobędziesz praktyczną i profesjonalną wiedzę w zakresie budowania PR produktu i PR firmy.
Zdobędziesz praktyczną i profesjonalną wiedzę w zakresie relacji z mediami.
Zdobędziesz praktyczne umiejętności pisania materiałów dla dziennikarzy.
Wyposażysz się w narzędzia adekwatne do samodzielnego prowadzenia PR i pracy z mediami.
Poznasz dobre praktyki PR i pracy z mediami.
Będziesz uczestniczyć w szkoleniu prowadzonym w interaktywnej formie.
Zwiększysz swoje kompetencje.
Otrzymasz certyfikat ukończenia szkolenia.

Szczegóły: http://www.euro-con.pl/konferencje-szkolenia/aktualne-...

* NOWELIZACJA USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (SZKOLENIE PRZEZNACZONE DLA ZAMAWIAJĄCYCH) - 11 kwietnia 2014, Warszawa

W dniu 24.12.2013 r. weszła w życie nowelizacja
ustawy Prawo Zamówień Publicznych
regulująca podwykonawstwo

W dniu 07.02.2014 r. Sejm uchwalił kolejną nowelizację
ustawy Prawo Zamówień Publicznych
podwyższającą próg stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych
PODWYZSZENIE PROGU Z 14.000 EURO DO 30.000 EURO!



Najważniejsze zagadnienia:

• nowe zasady zawierania umów z podwykonawcami
• obowiązek przedstawienia projektu umowy o podwykonawstwo i w jaki sposób wnieść do niego zastrzeżenia
• możliwość wnoszenia przez zamawiającego sprzeciwu do umowy o podwykonawstwo
• wprowadzenie zasady bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia przez zamawiającego na rzecz podwykonawcy z pominięciem wykonawcy,
• wprowadzenie zasady osobistego wykonywania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia,
• wprowadzenie nowych zasad płatności wynagrodzenia w umowach o roboty budowlane,
• wprowadzenie definicji umowy o podwykonawstwo
• uzależnienie wypłaty wynagrodzenia od przedstawienia dowodów zapłaty wynagrodzenia podwykonawcom.

Szczegóły: http://www.euro-con.pl/konferencje-szkolenia/aktualne-...

* FAKTURA VAT I FAKTURA ELEKTRONICZNA PO ZMIANACH W 2014 R. - AKTUALNE PROBLEMY I ORZECZNICTWO - 15 kwietnia 2014, Warszawa

W programie m.in.:

• wystawianie faktury przed obowiązkiem podatkowym i do dnia 15 następnego miesiąca – skutki podatkowe PO

ZMIANACH
• szczególne momenty obowiązku podatkowego dla usług budowlanych, najmu, leasingu, dzierżawy, faktura za media – ZMIANY ZASAD
• dane, które powinna zawierać prawidłowa faktura VAT w 2014r
• termin płatności – znaczenie praktyczne dla rozliczeń podatkowych
• szczegółowe zagadnienia dotyczące faktur i najnowsze orzecznictwo NSA:
* faktury wewnętrzne – ZMIANA ZASAD WYSTAWIANIA
* noty korygujące – CZY OBOWIĄZUJĄ?
* zasady przeliczania należności w walutach obcych – KURS BANKU CENTRALNEGO kiedy stosować?
• faktura elektroniczna po zmianach:
* kontrola biznesowa – nowe obowiązki od 01.01.2013 r.
* zgoda odbiorcy przed i po 01.01.2013 r. – ZMIANA ZASAD
• zmiany w zakresie kas fiskalnych

Cel szkolenia

• Kompleksowe przedstawienie zagadnień związanych z podatkiem VAT i fakturą VAT, w tym fakturą elektroniczną
• Omówienie aktualnych przepisów prawnych
• Poznanie nowych regulacji podatkowych obowiązujących od 2013 r.
• Uzyskanie informacji na temat praktycznych aspektów zmian z podkreśleniem zmian istotnych w zasadach wystawiania faktur;
• Przedstawienie szczegółowych uregulowań prawnych i problemów praktycznych, w tym faktura PDF, anulowanie faktury, przeliczanie faktur w walucie obcej

Profil uczestnika:

• Kadra kierownicza,
• Pracownicy działów księgowości,
• Pracownicy wystawiający i otrzymujący faktury
• Osoby zainteresowane podwyższeniem wiedzy.

Szczegóły: http://www.euro-con.pl/konferencje-szkolenia/aktualne-...

* NOWELIZACJA USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (SZKOLENIE PRZEZNACZONE DLA WYKONAWCÓW) - 18 kwietnia 2014, Warszawa

W dniu 24.12.2013 r. weszła w życie nowelizacja
ustawy Prawo Zamówień Publicznych
regulująca podwykonawstwo

W dniu 07.02.2014 r. Sejm uchwalił kolejną nowelizację
ustawy Prawo Zamówień Publicznych
podwyższającą próg stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych
PODWYŻSZENIE PROGU Z 14.000 EURO DO 30.000 EURO!



Najważniejsze zagadnienia:

• obowiązek wskazania nazw firm proponowanych podwykonawców,
• zasady wprowadzania zmian w kręgu podwykonawców,
• wprowadzenie zasady spełniania warunków określonych w SIWZ przez podwykonawców,
• obowiązek przedstawienie projektu umowy o podwykonawstwo i możliwość wniesienia zastrzeżeń do ww. projektu,
• możliwość wnoszenia przez zamawiającego sprzeciwu do umowy o podwykonawstwo,
• wprowadzenie terminu zapłaty wynagrodzenia podwykonawcom,
• wprowadzenie zasady bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia przez zamawiającego na rzecz podwykonawcy z pominięciem wykonawcy,
• wprowadzenie kar umownych za nieprzestrzeganie przez wykonawców zasad zawierania umów z podwykonawcami.

Szczegóły: http://www.euro-con.pl/konferencje-szkolenia/aktualne-...

* WINDYKACJA ORAZ ZABEZPIECZANIE WIERZYTELNOŚCI - 6-7 maja 2014, Warszawa

W programie m.in.:
• Badanie wiarygodności kontrahentów
• Poprawne zawieranie umów
• Zasady prezentacji spółek prawa handlowego
• Formy zabezpieczania zobowiązań wynikające z umów
• Odpowiedzialność za zaciągnięte zobowiązania
• Windykacja przedsądowa
• Rodzaje dochodzenia roszczeń przed sądem
• Kluczowe terminy z zakresu prawa cywilnego w procesie windykacji wierzytelności
• Postępowanie egzekucyjne
• Egzekucja a upadłość dwa sposoby dochodzenia roszczeń od dłużników i różnice pomiędzy nimi

UCZESTNICY I CEL SZKOLENIA:
Osoby odpowiedzialne za windykację wierzytelności w firmie, a także za zawieranie umów kredytowych.

Szczegóły: http://www.euro-con.pl/konferencje-szkolenia/aktualne-...

Wszelkie informacje znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej: http://www.euro-con.pl/index.php
Tomasz Głuszkowski

Tomasz Głuszkowski właściciel, 4TG

Temat: Szkolenia, warsztaty - wiosna 2014

Ja zapraszam na warsztaty, na których nie uczę MS Excel - ale uczę jak za pomocą niewielu elementów tego narzędzia zbudować model procesu biznesowego.

Uczę budowy rozwiązań które mają właściwą jakość (zgodną z międzynarodową normą ISO 9126 dotyczącą jakości oprogramowania).
Określiłem cechy rozwiązań: bezpieczeństwo, czytelność i elastyczność, a nastepnie na bazie tych cech zbudowałem metodykę 4TG (są to zasady metody, rozwiązania standardowe), która pozwala na budowę rozwiązań o w/w cechach. Jest to inny sposób pracy niż ten, który najczęściej obserwuję w firmach.


Obrazek


Uczę też rozwiązań dziedzinowych.

(w MS Excel zrealizowałem modele (systemy):
- budżetowania i controllingu,
- balanced scorecard,
- MRP (model pozyskuje dane z systemu zintegrowanego, prognozuje sprzedaż, uwzględnia zamówienia, planuje produkcję, wspomaga planowanie zakupu surowców),
- CRM,
- analizy sprzedaży,
- inne (często nietypowe)

Napisałem też ksiązkę na ten temat pt. "Metodyka 4TG na tle metodologii projektowania systemów informatycznych"

Najbliższe warsztaty z Visual Basic for Excel 25-28 marca 2014 (4 dni)
koszt netto na osobę 1600 PLN + vat (z noclegami i wyżywieniem)


Zapraszam na stronę http://4tg.pl aby uzyskać więcej informacji.
Magdalena S.

Magdalena S. Specjalista z branży
opieki medycznej

Temat: Szkolenia, warsztaty - wiosna 2014


Obrazek


Tytuł: Sfałszowane produkty lecznicze
Podtytuł: Jakie nowe obowiązki i wymogi czekają producentów, importerów i dystrybutorów
Termin: 7-8 kwietnia 2014r.
Miejsce: hotel Bristol, Warszawa
SPOTKANIE PRZEDSTAWICIELI DZIAŁÓW JAKOŚCI, PRAWNEGO, HURTOWNI FARMACEUTYCZNYCH ORAZ DYSTRYBUTORÓW
Warsztaty Sfałszowane produkty lecznicze (7-8.04.2014)
W programie m.in.:
Serializacja i kodyfikacja opakowań – zasady dotyczące obowiązku dodatkowego znakowania opakowań
Tracking - śledzenie produktu w całym łańcuchu dystrybucji
• Ograniczenia działalności w zakresie wytwarzania, dystrybucji i importu substancji czynnych API
• Zwiększony zakres obowiązków wytwórców i dystrybutorów produktów leczniczych
• Ograniczenia w zakresie obrotu produktami leczniczymi
• Wprowadzenie instytucji pośrednika (brokera) - zakres odpowiedzialności
• Zmiany w zasadach obrotu wewnątrzkorporacyjnego
Spotkaj się z praktykami reprezentującymi, m.in.: Główny Inspektorat Farmaceutyczny, Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Eli Lilly, ACP Pharma, Johnson&Johnson, Hasco-Lek, kancelaria Domański Zakrzewski Palinka i rozwiej wszystkie wątpliwości związane z interpretacją najnowszych przepisów.
Przygotuj się na najnowsze regulacje, dołącz do grona uczestników naszych praktycznych warsztatów i dowiedz się jak sprawnie zorganizować działalność w nowej rzeczywistości prawnej.

Zobacz pełny program wydarzenia: http://www.trioconferences.pl/wydarzenie/sfalszowane-p...
Zgłoś udział w wydarzeniu: http://www.trioconferences.pl/rejestracja?event_checked[]=cb85fb8010c88516c7b374de15019ca0

Szczegółowe informacje:
Joanna Jakubowska
Trio Conferences
T: +48 22 45 25 108
e-mail: j.jakubowska@trioconferences.pl

Organizator: Trio Conferences https://www.facebook.com/events/1426076654300780/?ref=22
Magdalena S.

Magdalena S. Specjalista z branży
opieki medycznej

Temat: Szkolenia, warsztaty - wiosna 2014


Obrazek


Ogólnopolska Sekcja Farmacji Przemysłowej i Biotechnologii
Polskiego Towarzystwa Farmaceutycznego
serdecznie zaprasza na szkolenie:

UAKTUALNIENIE ZAGADNIEŃ ZWIĄZANYCH Z REJESTRACJĄ LEKÓW

które odbędzie się 11 kwietnia 2014 w Warszawie, przy ul. Długiej 16.
Szkolenie poprowadzi: Anna Kalita

Szczegóły na stronie: http://farmacjaprzemyslowa.pl
https://www.facebook.com/events/1463563093860521/?ref=22
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Szkolenia, warsztaty - wiosna 2014

Czy zastanawiałeś się kiedyś czym charakteryzował się będzie Klient przyszłości?
Już niedługo będziesz miał okazję!
Wraz z nadejściem wiosny zapraszamy na kolejną edycję Warsztatów strategicznych Akademii questusa – 22/24 maja 2014r., które odbędą się w malowniczej scenerii oferowanej nam przez Hotel Binkowski.

Nie może Cię tam zabraknąć :)

Więcej informacji: https://www.dropbox.com/s/82e0udb23qhuzls/Warsztaty_str...

Zapraszam! :)

Agata Stasiak
Project Manager
astasiak@questus.pl
601 052 704
http://questus.pl
http://akademia.questus.pl

Dołącz do naszych fanów:
http://facebook.com/questuspolska
Magdalena S.

Magdalena S. Specjalista z branży
opieki medycznej

Temat: Szkolenia, warsztaty - wiosna 2014


Obrazek


Ogólnopolska Sekcja Farmacji Przemysłowej i Biotechnologii
Polskiego Towarzystwa Farmaceutycznego


zaprasza na cykl trzech szkoleń organizowanych w niewielkich grupach z wybitnymi ekspertami:

I. Zmiany w zakresie monitorowania bezpieczeństwa farmakoterapii. Przegląd literatury w kontekście opisów pojedynczych przypadków działań niepożądanych.

II. Telefoniczna obsługa pacjenta w zakresie odbierania i udzielania informacji dotyczących bezpieczeństwa farmakoterapii.

III. Inspekcja monitorowania bezpieczeństwa farmakoterapii.


Na szkolenie szczególnie zapraszamy:

- Dyrektorów i Kierowników Działów Monitorowania Działań Niepożądanych
- Specjalistów ds. Monitorowania Działań Niepożądanych
- Kierowników i Specjalistów z Działów Medycznych

Szczegóły na stronie http://farmacjaprzemyslowa.pl oraz https://www.facebook.com/events/221661934695828/



Wyślij zaproszenie do