konto usunięte

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu


Obrazek


Szanowni Państwo,

zespół trenerów „Uruchom Głowę, rozwiń skrzydła” serdecznie zaprasza na szkolenia otwarte organizowane w ramach Deklaracji Uczestnictwa:

- Skuteczna komunikacja i rozwiązywanie konfliktów w zespole - 24-26.02.2012
- Negocjacje handlowe - 9-11.03.2012
- Doskonalenie umiejętności menedżerskich: budowanie i wzmacnianie zespołów - 23-25.03.2012
- Skuteczny handlowiec - jak zostać naprawdę dobrym handlowcem? - 13-15.04.2012

Proszę pamiętać, iż wypełnienie i przesłanie do nas Deklaracji Uczestnictwa na czas, gwarantuje Państwu specjalną zniżkę na powyższe szkolenia.

Więcej szczegółów znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej w zakładce "Zapisy na szkolenia"

Po szczegóły zapraszamy na naszą stronę uruchomglowe.pl

Zachęcamy też do śledzenia nas na Facebook'u i Twitterze.

W razie pytań prosimy o kontakt. Na życzenie prześlemy też dokładną ofertę wybranego szkolenia.

Pozdrawiam
Tomasz Ludwichowski
Dyrektor ds. handlowych
tludwichowski@intelkom.eu
tel. 71 398-09-73
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 24 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Anna S.

Anna S. Manager

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu

STUDIUM TRENERSKO - COACHINGOWE dla trenerów wewnętrznych i liderów zespołów

Zapraszam do zapoznania się z ofertą Akademii Edukacji Regionalnej ARP S.A.. Zajęcia będą odbywały się w piątki i w soboty, łącznie 96 godzin praktycznych zajęć.

Zajęcia rozpoczynają się 2 marca 2012r., na Państwa zgłoszenia czekamy do 27 lutego 2012r..

Szczegółowe informacje dotyczące Studium oraz zakres tematyczny na stronie: http://www.arp.gda.pl/687,studium-trenersko-coachingow...

Serdecznie zapraszam i polecam !
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu


Obrazek

FACEBOOK DLA FIRM

 Warsztaty 19 marca, Warszawa. 


Dowiedz się jak wykorzystać siłę Facebooka w Twojej firmie.


Jak pozyskać i zaangażować fanów?
Ile kosztuje fan?
Ile możesz dzięki niemu zarobić?
Jak budować markę w internecie?


Po tym szkoleniu będziesz znać odpowiedzi na powyższe pytania. I będziesz wiedzieć jak samodzielnie budować Twoją markę w sieci.

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE!
Uczestnicy korzystają z laptopów (zapewnia organizator) ze stałym łączem do internetu.
Jeśli uczestnik chce przyjść z własnym laptopem, prosimy o wcześniejsze zgłoszenie tego na formularzu zgłoszenia (http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/facebook.html )

________________________________________

KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ W TYM SZKOLENIU

- Pracownik działu marketingu, reklamy i promocji.
- Przedsiębiorca, chcący we właściwy sposób zaznaczyć obecność marki na Facebooku.
- Osoba odpowiedzialna za współpracę z agencjami reklamowymi i interaktywnymi.
- Osoba odpowiedzialna za corporate PR.
______________________________________

PROGRAM W SKRÓCIE

FACEBOOK DLA MARKI
• Budowanie marki w serwisie - czy zawsze warto?
• Moja grupa docelowa na Facebooku - czy to ten sam target co w innych mediach?
• Nieszablonowy wygląd FanPage'a i ile osób naprawdę go zobaczy.
• Strategia komunikacyjna - jak uniknąć kryzysowych odpowiedzi na "głupie pytania"
• Aplikacje - czym zaangażujemy fana?
• Statystyki Facebooka - czego możemy się dowiedzieć?
• Reklama kontekstowa - dlaczego Facebook zjadł Google'a?
• Ile kosztuje nas fan i ile możemy dzięki niemu zarobić?

FACEBOOK W STRUKTURZE FIRMY
• Czym jest social media policy i dlaczego jej brak może spowodować kryzys?
• Kto i jak mówi o swojej firmie na Facebooku?
• Potencjał grupy zamkniętej na Facebooku

______________________________________


PROWADZĄCA
Właścicielka agencji PR/social media Leniva Studio. Realizuje projekty m.in. dla Grupy Radiowej Agory, Kamis SA, Wydawnictwa W.A.B., Wittchen, Mastercook.

Doświadczenie zdobywała jako freelancerka w warszawskich agencjach PR oraz w pracy dla klientów agencyjnych.

Absolwentka produkcji mediów cyfrowych na łódzkiej "filmówce" oraz filologii polskiej i germańskiej na Uniwersytecie Warszawskim.

Prywatnie entuzjastka social media i niekonwencjonalnych rozwiązań.
______________________________________

INFO
Termin: 19 marca 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 790 zł NETTO (+ 23% VAT).
Dogodny dojazd z Dworca Centralnego (lokalizacja szkolenia w centrum Warszawy)

[b]SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/facebook.html


Kontakt telefoniczny: 504 17 90 65 Adrian Tomaszewski

 _________ Z a p r a s z a m y _______________________ 
Marek Sztomberski

Marek Sztomberski Współwłaściciel,
Instytutu Doradztwa
i Szkoleń NLP
...

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu

SZKOŁA TRENERÓW BIZNESU

Obrazek

Nowy program treningu dla osób, które chcą zajmować się profesjonalnie trenerstwem. Jak uczyć ludzi, jak w praktyczny sposób zapewnić transfer wiedzy, jak budować programy ciekawych szkoleń i cieszyć się pracą trenera. Wszystko to możesz zyskać dzięki uczestnictwu w naszej szkole trenerów.
Szkolenie, które Ci zapewniamy, składa się z 10 spotkań 2 i 3-dniowych, co daje
około 200 godzin.
W ramach szkoleń uwzględnione zostały w każdym ze spotkań trzy główne obszary istotne w pracy trenerskiej, które znajdą odzwierciedlenie w poszczególnych sesjach szkoleniowych.

Część pierwsza – to część metodologiczna, dotycząca konstruowania zajęć grupowych, scenariuszy zajęć i różnych istotnych elementów metodyki prowadzenia grupy, dynamiki grupowej, planowania szkoleń, metod prowadzenia zajęć, procesu uczenia.

Część druga – Umiejętność prezentacji i prowadzenia grupy - ma na celu uczenie prowadzenia grupy oraz technik prezentacji (symulacje grupowe, praca z grupą, praca przed kamerą, praca głosem, postawą ciała, przestrzenią oraz praca z trudnymi grupami, wreszcie własny indywidualny styl trenerski).

Część trzecia – jest związana z oceną na wszystkich etapach prowadzenia szkolenia, począwszy od oceny wstępnej kandydatów na szkolenie, poprzez ocenę całego szkolenia – w trakcie i po zakończeniu zajęć wraz z konstruowaniem metod oceny.

Pomiędzy spotkaniami uczestnicy otrzymują do wykonania zadania – dostosowane do konkretnej osoby - np.: napisanie scenariusza spotkania dla określonej grupy, zadania związane z wyostrzaniem zmysłów, komunikacją itp.

Przewidywane terminy spotkań:

16-18.03.2012

14-15.04.2012

12-13.05.2012

02-03.06.2012

29.06 - 01.07.2012

01-02.09.2012

29-30.09.2012

20-21.10.2012

17-18.11.2012

07-09.12.2012

Miejsce: Warszawa

Zgłoszenia kandydatur należy przesyłać na adres: karolina.krupska@businessway.pl w terminie: do 9 marca 2012.

Zasady rekrutacji: przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego oraz rozmowa kwalifikacyjna.

Więcej informacji i szczegółów znajduje się na naszej stronie: http://businessway.pl/pl/szkola-trenerow/item/316-szko...

Serdecznie Zapraszamy!

http://www.businessway.pl
Dołącz do nas na Facebooku: http://www.facebook.com/businesswaypl
Marek Sztomberski

Marek Sztomberski Współwłaściciel,
Instytutu Doradztwa
i Szkoleń NLP
...

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu

ETYKIETA I PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY

Obrazek

W dzisiejszym świecie przed menedżerami stawiane są coraz większe wymagania. Poza kompetencjami merytorycznymi, jedną z najważniejszych zalet jest umiejętność budowania relacji biznesowych. Jednak nie jest to takie proste, gdy mamy do czynienia z międzynarodowymi korporacjami, w których nasi klienci lub kontrahenci pochodzą z różnych krajów i kultur. Często posługują się innym kodem kulturowym, nadają inne znaczenia słowom i gestom. Jak zatem nie popełnić gafy, być dobrze zrozumianym i zbudować dobre wrażenie własne i firmy? Poniższe szkolenie uczy właśnie takich umiejętności.

Szkolenie poprowadzą najwyższej klasy specjaliści, którzy współpracowali z kancelarią prezydenta.

Obrazek


Cele szkolenia:

Koncepcja kultury narodowej
Zasady komunikacji w biznesie międzynarodowym
Reguły pierwszeństwa w codziennych kontaktach
Small talk w rozmowach biznesowych
Spotkania i przyjęcia biznesowe
Profesjonalna korespondencja w biznesie międzynarodowym
Kreowanie pozytywnego wizerunku biznesowego
Podejmowanie gości
Wyjazd w delegację zagraniczną

Oczekiwane rezultaty:

Uczestnicy nauczą się:

Jak wykorzystywać różnorodność stylów komunikacji werbalnej
Wpływu mowy niewerbalnej na skuteczność działań biznesowych: ukłony, uściski, gesty
Podobieństw i różnic – międzynarodowej interpretacje języka niewerbalnego
Rozsadzanie gości przy stole – zarządzanie pierwszeństwem i przestrzenią – jak to robić w praktyce
Jak w praktyce unikać i reagować na gafy, przejęzyczenia, nietaktowne pytania
Jak wybrać najlepszą formę spotkania
Jak pełnić rolę gospodarza i gościa
Zasad adresowania i tytułowania w korespondencji
Kultury słowa pisanego
Najważniejsze zasady e-mailingu
Zasady doboru garderoby w zależności od okoliczności
Ogólnych zasad składania i przyjmowania wizyt
Organizacji spotkań biznesowych w firmie
Jak profesjonalnie przygotować się do wyjazdu służbowego

Czas trwania:

2 dni

Najbliższy termin:

12-13 marca 2012

Cena:

Dwudniowe szkolenie - 1.200pln netto

W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kontakt
telefoniczny: 22 409 65 95
bądź mejlowy: biuro@businessway.pl ; karolina.krupska@businessway.pl

Serdecznie zapraszamy!

http://www.businessway.pl
Dołącz do nas na Facebooku: http://www.facebook.com/businesswayplMarek Sztomberski edytował(a) ten post dnia 21.02.12 o godzinie 22:06
Iwona Świdurska

Iwona Świdurska właściciel Mati
Consulting
szkolenia, trener

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu

Serdecznie zapraszamy na szkolenie w dniu 17 lutego 2012r.

SPOSOBY POZYSKIWANIA KLIENTA I ORGANIZACJA SPRZEDAŻY

Miejsce: Poznań

Rozpoczęcie: godz. 9.00

Cena specjalna: 395 zł brutto (po podaniu hasła GL)

Pozdrawiam serdecznie
Iwona Świdurska

http://www.szkolenia-mc.pl
maticonsulting@szkolenia-mc.pl
tel. 61 28 28 766Iwona Świdurska edytował(a) ten post dnia 13.02.12 o godzinie 19:22
Anna S.

Anna S. Manager

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu

Pozyskiwanie klienta - co zrobić, aby Twoje kontakty przerobić w kontrakty?[b]

[b]Gdańsk, 9 marca 2012r.


1. Nawiązywania i podtrzymywanie dobrego kontaktu z klientem: Pacing i leading - sztuka dostosowania się do klienta oraz właściwe pokierowanie rozmowy.
•Po czym poznać, że klient jest zainteresowany rozmową?
•Rola aktywnego słuchania.
•Lubienie i sympatia - czy kupisz produkt i/lub usługę od osoby której nie lubisz?
•Na czym polega reprezentowanie firmy?

2. Czego oczekują klienci i jak "zrobić" z tego korzyść?
•Zasady aktywnych rozmów z klientami.
•Kim jest Twój klient?
•Na czym polega dopasowanie się do naszego rozmówcy?
•Jak wydobyć prawdziwe potrzeby klientów?

3. Jak skutecznie przekonać klienta do siebie?
•Zasady efektywnej argumentacji.
•Metody przedstawienia argumentacji.
•Narzędzia wspomagające podjęcie decyzji przez klienta.

4. Radzenie sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami ze strony klienta.
•Zgłaszanie obiekcji przez klienta.
•Rodzaje zgłaszanych obiekcji.
•Algorytmy postępowań podczas radzenia sobie z zastrzeżeniami ze strony klienta.
•Oddzielanie formy od treści oraz obiekcji od osoby.

5. Skuteczne zamykanie sprzedaży:
•Po czym poznać sygnały zakupu klienta?
•Jak skutecznie zamknąć sprzedaż?
•Kiedy wykorzystać tzw. bridging podczas rozmów handlowych?
•Idea marketingu relacyjnego.

Więcej o szkoleniu: http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/

Trudny klient - reklamacja to zagrożenie czy realna szansa dla Twojej firmy?

Gdańsk, 12 marca 2012r.

I. Zasady obsługi klienta zgłaszającego reklamacje

1. Reklamacja źródłem informacji
•Czym jest reklamacja wobec profilu działalności firmy?
•Reklamacja źródłem informacji o potrzebach klientów,
•Reklamacja źródłem informacji o trudnościach, które napotykają klienci podczas korzystania z produktów i/lub usług firmy,
•Reklamacja jako źródło informacji o ewentualnych nieprawidłowościach w funkcjonowaniu firmy.

2. Negocjacje z tzw. trudnym klientem w procesie reklamacji
•dowartościowanie klienta trudnego i roszczeniowego,
•rozpoznanie i zaspokojenie potrzeb klienta; przepraszam, przykro mi
•przedstawianie argumentów dla podkreślenia korzyść produktu/usługi,
•radzenie sobie z obiekcjami klienta,
•podkreślenie argumentów na korzyść produktu/usługi,
•dojście do porozumienia (consensusu) z tzw. trudnym klientem,
•zamknięcie procesu reklamacji; przekonanie klienta "trudnego" i roszczeniowego do dalszej współpracy z firmą.

II. Skuteczna rozmowa przez telefon z klientem zgłaszającym reklamacje

1. Sztuka prowadzenia rozmów telefonicznych
•zadawanie pytań,
•klaryfikacja,
•wysłuchanie klienta,
•parafrazowanie wypowiedzi klienta,
•etyka i etykieta kontaktów telefonicznych z klientem.

2. Umiejętność argumentacji podczas rozmowy telefonicznej
•reagowanie na krytykę i atak ze strony klienta,
•radzenie sobie z obiekcjami ze strony klienta,
•podtrzymanie pozytywnej postawy w stosunku do klienta zgłaszającego,
•uwagi w formie "pretensji" do firmy,
•radzenie sobie z niesłuszną krytyką wobec reprezentowanej firmy,
•wyrażanie własnych opinii i przekonań – rola asertywność w rozmowach telefonicznych,
•obrona interesów firmy podczas rozmowy reklamacyjnej.

III. Umiejętność dochodzenie do porozumienia w procesie reklamacji

1. Reklamacja jako szansa dla naszej firmy
•formuła prezentu,
•model prezentu w praktyce.

2. Zasady kierowania rozmową z trudnym, roszczeniowym klientem
•gniew – skąd się bierze u klienta i jak sobie z nim poradzić?,
•dopasowywanie się do emocji klienta,
•panowanie nad językiem podczas rozmowy z trudnym klientem,
•panowanie nad emocjami – kontrola mowy niewerbalnej,
•budowanie partnerstwa podczas trudnej rozmowy,
•budowanie stosownych relacji interpersonalnych.

3. Asertywność jako kompleksowa postawa podczas rozmów z tzw. trudnym klientem
•umiejętność wypowiadania własnego zdania bez naruszania własnej i
•klienta godności,
•udzielanie informacji zwrotnej,
•umiejętność właściwego reagowania na nieuzasadnioną krytykę klienta,
•asertywna odmowa, formułowanie prośby
•zamknięcie rozmowy i zaprezentowanie dogodnych dla obu stron ustaleń,
•tworzenie klimatu "kultury" firmy w procesie reklamacji.

Więcej o szkoleniu: http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...

Organizatorem szkoleń jest AKADEMIA EDUKACJI REGIONALNEJ ARP S.A.Anna U. edytował(a) ten post dnia 28.02.12 o godzinie 13:54
Dina Zawadzka

Dina Zawadzka OPEN Grupa Dobrych
Trenerów

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu

Jednodniowe szkolenie dla Trenerów. Rozsądna cena - 480zł.

Know How, które na zawsze wymaże pojecie "trudnej grupy"
Zapraszamy 27.03

http://www.open.edu.pl/oferta/szkolenia-otwarte/kalend...
Maria S.

Maria S. RPO Program Delivery
Manager EMEA at
Vestas |
mamgs@vesta...

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu


Obrazek


ZAPRASZA NA SZKOLENIA OTWARTE
kwiecień - czerwiec 2012

Niektórzy widzą rzeczy takie jakimi są i pytają: „dlaczego?”
Ja marzę o rzeczach, których nigdy nie było i pytam: „dlaczego nie?”

G. Bernard Shaw

Na każdym szkoleniu uczestnicy otrzymują certyfikaty uczestnictwa
oraz materiały szkoleniowe.


Zapisz się już teraz! Skorzystaj z rabatów!

Zadzwoń po dodatkowe informacje lub zamailuj!
… bo jeśli nie odpiszemy w ciągu 16 godzin roboczych,
dostaniesz dodatkowy 10% rabat na szkolenie!


Informacje i zapisy pod numerem telefonu lub przez e-mail:
tel. 530 690 700
personia@personia.pl
http://www.personia.pl

Kalendarz szkoleń
kwiecień - czerwiec 2012

Kwiecień 2012

5 kwiecień 2012
godz.: 09:00 – 15:00
Asertywność, czyli jak skutecznie bronić się przed manipulacją, krytyką i presją nacisków.

13 kwiecień 2012
godz.: 09:00 – 15:00
Doskonały menedżer. Trening kompetencji menedżerskich

19 kwiecień 2012
godz.: 09:00 – 15:00
Znajdź idealną pracę! Czyli szkolenie o tym, jak napisać dobre CV, list motywacyjny i jak przygotować się do rozmowy kwalifikacyjnej.

27 kwiecień 2012
godz.: 09:00 – 15:00
Profesjonalna obsługa Klienta. Budowanie standardów.

Maj 2012

9 maj 2012
godz.: 09:00 – 15:00
Menedżer HR

11 maj 2012
godz.: 09:00 – 15:00
Sprzedaż i negocjacje w praktyce (nie tylko dla sprzedawców)

18 maj 2012
godz.: 09:00 – 15:00
Skuteczna perswazja, czyli wywieranie wpływu na innych.

24 maj 2012
godz.: 09:00 – 15:00
Podstawy marketingu w Internecie. Jak dać się znaleźć w sieci?

28 maj 2012
godz.: 09:00 – 15:00
Automotywacja, czyli jak pokonać słomiany zapał.

Czerwiec 2012

5 czerwiec 2012
godz.: 09:00 – 15:00
Rekrutacja dla pracodawców.

14 czerwiec 2012
godz.: 09:00 – 15:00
Efektywne planowanie i organizacja czasu.

18 czerwiec 2012
Godz.: 09.00-15.00
Zwalcz stres! Warsztat o tym, jak skutecznie radzić sobie ze stresem.

21 czerwiec 2012
godz.: 09:00 – 15:00
Kreatywność – twórcze poszukiwanie rozwiązań z elementami treningu kreatywności.

Na każdym szkoleniu uczestnicy otrzymują certyfikaty uczestnictwa
oraz materiały szkoleniowe.

Zapisz się już teraz! Skorzystaj z rabatów!

Zadzwoń po dodatkowe informacje lub zamailuj!
… bo jeśli nie odpiszemy w ciągu 16 godzin roboczych,
dostaniesz dodatkowy 10% rabat na szkolenie!


Informacje i zapisy pod numerem telefonu lub przez e-mail:
tel. 530 690 700
personia@personia.pl
http://www.personia.pl

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu


Obrazek


Szanowni Państwo,

Jesteśmy polskim partnerem ILX Group i poszerzyliśmy ofertę o nowe kursy
e-learning z zakresu: PRINCE2®, M_o_R®, P3O®, MSP®.


Pakiet e-learning PRINCE2® Foundation dotychczas dostępny jedynie w wersji anglojęzycznej, został przetłumaczony we współpracy z ekspertami skills z o.o. i będzie dostępny również po polsku.

Dzięki temu oprócz szkoleń wraz z egzaminami realizowanych tradycyjnie w sali oraz przez internet, oferujemy także akredytowane kursy z najlepszych praktyk w formie e-learning:

Pakiet e-learning: PRINCE2® Foundation (weryfikacja tłumaczenia polskiej wersji językowej przez skills sp. z o.o.)

PRINCE2® Foundation for individuals e-learning

• Portfolio, Programme and Project Offices (P3O®) e-learning Course

• Managing Successful Programmes (MSP®) Foundation e-learning

• Management of Risk (M_o_R®) Foundation e-learning Course


Jakie korzyści zapewnia korzystanie z kursu e-learning?
• korzystanie ze szkolenia w dowolnym miejscu i dowolnym czasie,
• sprawdzenie wiedzy w przyjaznym środowisku,
• możliwość nauki we własnym tempie,
• wsparcie opiekunów z ILX w formie e-mailowej i telefonicznej.

Szczegółowe informacje: http://shop.skills.pl

Serdecznie zapraszamy do współpracy
Zespół skills

http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska), dawniej Stowarzyszenia Project Management Polska (SPMP).
PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office
Anna S.

Anna S. Manager

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu

Akademia Edukacji Regionalnej

Zapraszam na szkolenie: Trudny klient - reklamacja to zagrożenie czy realna szansa dla Twojej firmy - 25 kwietnia br., Gdańsk.

Celem prezentowanego szkolenia jest nabycie umiejętności negocjowania i asertywnego zachowania, radzenia sobie w procesie reklamacji oraz rozwiązywania spraw spornych zgodnie z polityką firmy oraz poszanowaniu interesów klienta i reprezentowanej firmy.

Chcesz wiedzieć więcej o szkoleniu? Odwiedź naszą stronę internetową: http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu


Obrazek




Obrazek


KREACJA SKUTECZNEJ REKLAMY - otwarte warsztaty biznesowe:

- czyli: najpierw MYŚLENIE, dopiero później "wymyślanie"

 UWAGA: wprowadzamy możliwość dostosowania programu w pewnym zakresie do zgłaszanych potrzeb uczestników (nawet w szkolaniu otwartym!). Chcesz przećwiczyć i poznać konkretne, interesujące Cię zagadnienia? Podaj je na formularzu zgłoszenia na to szkolenie. 


Tylko PRAKTYCZNIE! Poznaj i "przećwicz" proces tworzenia efektywnej reklamy. Zdobądź większą samodzielność i zwiększ skuteczność Twoich reklam. Oszczędzaj czas, pieniądze i sam twórz swoją reklamę lub lepiej koordynuj pracę agencji, z którą współpracujesz.

- dowiedz się i przećwicz:

* jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
* brief kreatywny - zawartość i przykłady,
* co i jak obiecywać w reklamie?
* big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje,
* wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy,
* skąd czerpać inspiracje? Produkt, sztuka, kultura, ulica, moodboard...

________________________
PROGRAM
NAJPIERW MYŚLENIE...
Planowanie: strategia komunikacji
Brief kreatywny: przykłady, omówienie elementów i stworzenie własnego briefu wyznaczającego kierunek dla konkretnej reklamy.
Jak stworzyć reklamę, która sprzedaje produkt?
Rozpoznanie: odbiorca i produkt
Co i jak obiecywać w reklamie?

... PÓŹNIEJ „WYMYŚLANIE”...
Skąd czerpać inspirację: moodboard oraz „świat wokół nas” (fotografie, kultura, sztuka, rozrywka, „ulica” i in.)
Magic is in the product...
Posłuchaj konsumenta – czym jest insight i gdzie go szukać?
Big idea - jak powstają pomysły? Sesje kreatywne, szkice, wizualizacje
Sesje kreatywne: szkice, skojarzenia, pomysły, selekcja pomysłów, dopracowanie szczegółów, prezentowanie pomysłów.
Wizualizacja koncepcji – od szkicu do egzekucji: rysunki, storyboardy
+ Ćwiczenia praktyczne, przykłady (filmy, obrazy, dźwięk, case study), mnóstwo inspirujących przykładów reklam (TV, radio, prasa, outdoor, ambient i in.).

+ Ćwiczenia praktyczne, przykłady (filmy, obrazy, dźwięk, case study), mnóstwo inspirujących przykładów reklam (TV, radio, prasa, outdoor, ambient i in.)
_____________________________________

DLA KOGO TO SZKOLENIE?
* Pracownicy działów marketingu, reklamy i promocji.
* Przedsiębiorcy chcący zwiększyć efektywność komunikatu reklamowego swojej firmy.
* Osoby chcące dowiedzieć się jak planować i tworzyć skuteczną reklamę.

_____________________________________

PROWADZĄCY
Praktyk! Reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter, projektant, właściciel firmy reklamowej... (więcej informacji na stronie szkolenia)
_____________________________________

INFO
Termin: 11-12 czerwca 2012 (pn.-wt.)
Miejsce: 00-538 Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1250 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.
Masz pytanie: zadzwoń: 504 17 90 65 – Adrian Tomaszewski

W cenie: udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE:
http://szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/kreacja.html


Nie zwlekaj, zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

* Jak przygotować brief kreatywny (30 maja, Warszawa)
* Copywriting – skuteczna sprzedaż za pomocą słów (18-19 czerwca, Warszawa)

- szczegóły na stronie http://SzkoleniaPraktyczne.pl
_________________________________

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu


Obrazek


Szanowni Państwo,

Nasze pakiety rozwojowe zapewniają kompleksowe rozwiązania, wspierając profesjonalny rozwój Managerów (Kierowników Projektów, Zarządzających ryzykiem, Pracowników Biura Programów i Portfela, Właścicieli Programów i Kierowników Programów).

W skład pakietu rozwojowego wchodzi:

1. szkolenie z wybranego standardu zarządzania: PMBOK®Guide oraz PRINCE2®, M_o_R®, P3O®, MSP®, (akredytowane przez APMG), które gwarantuje najwyższą jakość, zarówno jeśli chodzi o wiedzę czy doświadczenie trenera, jak i materiały szkoleniowe od międzynarodowych partnerów.

Najbliższe terminy szkoleń otwartych:

07-11.05.2012 PRINCE2®
14-17.05.2012 MSP®
21-25.05.2012 PRINCE2®
04-06.06.2012 CAPM®/PMP®
11-15.06.2012 PRINCE2®
18-22.06.2012 M_o_R®
25-29.06.2012 PRINCE2®

2. testy kompetencyjne, pozwalające zdiagnozować indywidualne obszary rozwoju zawodowego danej osoby;

3. coaching, pozwalający określić indywidualny plan rozwoju zawodowego uczestnika, aby wykorzystać potencjał osoby do osiągnięcia celów organizacji, jak i jej własnych;

4. specjalistyczne oprogramowanie do zarządzania, będące gotowym narzędziem w zarządzaniu projektami i programami w praktyce (zawierające wzory dokumentów);

5. doradztwo, czyli możliwość indywidualnych konsultacji z trenerem w celu uzyskania wsparcia w konkretnym obszarze;

6. członkowstwo w Best Practice User Group Polska - polskim oddziale stowarzyszenia, skupiającego osoby stosujące najlepsze praktyki zarządzania.

Zapraszamy po dodatkowe informacje:

Ewa Żakowicz, Kierownik Projektów Sprzedażowych
ewa.zakowicz@skills.pl,
tel. kom. 603 336 663, infolinia z całej Polski z tel. stac. 801 00 666 7.


Serdecznie pozdrawiamy
Zespół skills sp. z o.o.
http://www.skills.pl

skills sp. z o. o. jest członkiem instytucjonalnym International Project Management Association Polska (IPMA Polska) oraz Best Practice User Group Polska (BPUG Polska).
PRINCE2®, M_o_R®, MSP®, P3O® są zarejestrowanymi znakami handlowymi The Cabinet Office.
PMI®, PMP®, CAPM®, PMBOK® są zarejestrowanymi znakami handlowymi Project Management Institute
Anna S.

Anna S. Manager

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu


Obrazek


Kreatywność w biznesie - Twoją drogą do sukcesu - Gdańsk, 25 maja 2012

W programie m.in.:
1. Czym jest kreatywność – podstawowe pojęcia twórczego myślenia
2. Mity na temat kreatywności
3. Cechy osób twórczych i sposób ich myślenia
4. Diagnoza własnej strategii kreatywności
5. Zasady rozwijania umiejętności twórczego myślenia
6. Techniki twórczego rozwiązywania problemów - najbardziej popularne i praktyczne techniki myślenia
7. Przeszkody i bariery procesu twórczego
8. Kreatywność w moim biznesie; w mojej firmie

Więcej informacji o szkoleniu: http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...

Coaching biznesowy jako narzędzie rozwoju umiejętności, kompetencji i postaw w firmie i organizacji - Gdańsk, 28 - 29 maja 2012

W programie m.in.:
1. Rodzaje coachingu w firmie i organizacji. Miejsce coachingu pośród innych dziedzin zarządzania zasobami ludzkimi.
2. Narzędzia komunikacyjne wykorzystywane w coachingu
3. Informacja zwrotna w procesie rozwijania umiejętności.
4. Rola komunikatu JA w coachingu - elementy asertywności.
5. Budowanie zaufania i dobrej relacji pomiędzy coachem, a klientem coachingu – sztuka słuchania.
6. Sesja coachingowa – podstawa procesu coachingowego.
7. Modele coachingu
8. Praca na zasobach uczestnika coachingu
9. Praca nad motywacją do zmiany uczestnika coachingu
10. Zagrożenia dla motywacji – stagnacja, wypalenie, odwrócenie uwagi i inne
11. Coaching systemowy w przedsiębiorstwie i organizacji

Więcej informacji o szkoleniu: http://www.arp.gda.pl/630,najblizsze-szkolenia.html?wi...
Piotr Wojciekiewicz

Piotr Wojciekiewicz Trener/Konsultant,
Schenk Institute

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu

Bezpłatna Szkoła Trenerów- zostały ostatnie miejsca!

W związku z powodzeniem poprzednich edycji kolejny raz zapraszam do udziału w szkoleniach. Jeśli chcesz podnieść kompetencje trenerskie w ramach szkoleń dofinasowywanych przez PARP to masz wyjątkową okazję wziąć udział w 4 edycji którą będziemy
tym razem realizować w Gdańsku. Sprawdź warunki uczestnictwa: http://www.schenk.pl/index.php?m=15&n=98&l=14&lang=pl

Zapraszam serdecznie
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu


Obrazek


GRAFIKA i DTP W MARKETINGU - WARSZTATY KREATYWNE (Corel + Photoshop) 


Warsztaty 29-30 października, KATOWICE.

Spady, krzywe, warstwy, cromalin, szparowanie... - te zwroty przestaną być dla Ciebie tajemnicą!

Koniec z długim czekaniem na drobne poprawki. Poznaj metody i narzędzia, dzięki którym samodzielnie poradzisz sobie z naniesieniem zmian w projekcie. Przystępnie i przyjaźnie wytłumaczone zagadnienia, które czasem przyprawiają marketingowca o ból głowy.

Chcesz usprawnić współpracę z Twoją agencją? Wiedzieć i rozumieć, o czym oni w ogóle mówią? A może chcesz zyskać większą niezależność od agencji? Potrafić samodzielnie przygotować efektywną publikację, ulotkę, materiały promocyjne...? Weź udział w TYM szkoleniu!

Do szkolenia dołączona obszerna baza materiałów elektronicznych: przykłady layoutów („przed”/”po”), inspirujące przykłady materiałów promocyjnych, błędy i wpadki…

Przesłanie tego szkolenia: NIE MA GŁUPICH PYTAŃ!
______________________________________

CZĘŚĆ 1 – PODSTAWY


• Po co mi grafika i DTP? Czyli poznaj byka, żebyś był dobrym torreadorem.
• Czy ktoś mi to w końcu wyjaśni? Bitmapy i grafika wektorowa. Popularne rodzaje druku (offset, druk cyfrowy): objaśnienie jak to działa, zalety, ograniczenia O co chodzi: CMYK, RGB, Greyscale, Pantone...
• Estetycznie i przejrzyście - podstawy kompozycji i projektowania.
• Kilka liczb: rozdzielczość (DPI, PPI), formaty papieru.
• Layout - podstawy kompozycji i projektowania
• Teraz już będziesz wiedzieć! Jak przygotować plik do druku?
• Logo (logotyp, sygnet, logo)
• Ratunku! Agencja chce projekt „w krzywych”!
• Pomocy! Agencja pyta o projekt „na warstwach”!
• Czy oni mnie nie obrażają, mówiąc o „szparowaniu”?
• co chodzi z tymi „spadami”?
• Kolumny czy łamy? Poznaj różnicę i nie myl już pojęć
• Nie rób tego ! Logo w Wordzie, „trzcionki” i inne kwiatki

CZĘŚĆ 2 - PRAKTYKA!

Praca w programie Corel Draw - sami projektujemy i przygotowujemy do druku publikację. Poznanie opcji i praca na programie Corel Draw.
Praca w programie Photoshop - sami łączymy i retuszujemy zdjęcia. Inspiracje, pomysły, podpowiedzi, linki.
______________________________________
INFO
Termin: 29-30 października 2012
Miejsce: 40-013 Katowice, ul. Staromiejska 2/7 (Ośrodek "Business Center 1").
Cena: 1220 zł NETTO (+ 23% VAT).
Czas: 2 dni warsztatów, przykładów, ćwiczeń.
Po szkoleniu: miesiąc konsultacji gratis.


SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE i OPINIE O TYM SZKOLENIU: http://www.grupaautor.pl/szkolenia/grafika-i-dtp.html
______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

Zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://grupaAUTOR.pl
_________________________________Adrian T. edytował(a) ten post dnia 08.10.12 o godzinie 11:11
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu


Obrazek

FACEBOOK DLA FIRM

 Warsztaty 29 października, Warszawa. 


Dowiedz się jak wykorzystać siłę Facebooka w Twojej firmie.


Jak pozyskać i zaangażować fanów?
Ile kosztuje fan?
Ile możesz dzięki niemu zyskać i zarobić?
Jak budować markę w internecie?


Po tym szkoleniu będziesz znać odpowiedzi na powyższe pytania. I będziesz wiedzieć jak samodzielnie budować Twoją markę w sieci.

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE!
________________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

- Pracownik działu marketingu, reklamy i promocji.
- Przedsiębiorca, chcący we właściwy sposób zaznaczyć obecność marki na Facebooku.
- Osoba odpowiedzialna za współpracę z agencjami reklamowymi i interaktywnymi.
- Osoba odpowiedzialna za corporate PR.
______________________________________

CELE SZKOLENIA
Zwiększenie skuteczności komunikatu w social media.
Zwiększenie skuteczności wykorzystania reklam na Facebooku.
Zwiększenie kompetencji w zakresie współpracy z agencją zewnętrzną/social media managerem.
______________________________________

PROGRAM

FACEBOOK DLA MARKI
• Budowanie marki w serwisie - czy zawsze warto?
• Moja grupa docelowa na Facebooku - czy to ten sam target co w innych mediach?
• Nieszablonowy wygląd FanPage'a i ile osób naprawdę go zobaczy.
• Strategia komunikacyjna - jak uniknąć kryzysowych odpowiedzi na "głupie pytania"
• Aplikacje - czym zaangażujemy fana?
• Statystyki Facebooka - czego możemy się dowiedzieć?
• Reklama kontekstowa - dlaczego Facebook zjadł Google'a?
• Ile kosztuje nas fan? Ile możemy dzięki niemu zyskać i zarobić?

FACEBOOK W STRUKTURZE FIRMY
• Czym jest social media policy i dlaczego jej brak może spowodować kryzys?
• Kto i jak mówi o swojej firmie na Facebooku?
• Potencjał grupy zamkniętej na Facebooku

______________________________________


PROWADZĄCA
Właścicielka agencji PR/social media Leniva Studio. Realizuje projekty m.in. dla Grupy Radiowej Agory, Kamis SA, Wydawnictwa W.A.B., Wittchen, Mastercook.

Doświadczenie zdobywała jako freelancerka w warszawskich agencjach PR oraz w pracy dla klientów agencyjnych.

Absolwentka produkcji mediów cyfrowych na łódzkiej "filmówce" oraz filologii polskiej i germańskiej na Uniwersytecie Warszawskim.

Prywatnie entuzjastka social media i niekonwencjonalnych rozwiązań.
______________________________________

INFO
Termin: 29 października 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 780 zł NETTO (+ 23% VAT).
Dogodny dojazd z Dworca Centralnego (lokalizacja szkolenia w centrum Warszawy)

[b]SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.grupaautor.pl/szkolenia/facebook-dla-firm.html


Kontakt telefoniczny: 504 17 90 65 Adrian Tomaszewski
...........................
Uczestnicy korzystają z laptopów (zapewnia organizator) ze stałym łączem do internetu.
Jeśli uczestnik chce przyjść z własnym laptopem, prosimy o wcześniejsze zgłoszenie tego na formularzu zgłoszenia na szkolenie.

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://grupaAUTOR.pl

 _________ Z a p r a s z a m y _______________________ 
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu


Obrazek


COPYWRITING – SŁOWEM: SPRZEDAŻ!

Warsztaty 22-23 października, WARSZAWA.

Tworzysz teksty reklamowe? Piszesz oferty handlowe? Budujesz treści do strony www? Słowem: sprzedajesz... słowem? To szkolenie jest właśnie dla Ciebie.

Po szkoleniu – będziesz potrafić:

dobrać najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,
określić korzyści wynikające z danego produktu,
tworzyć skuteczniejsze nagłówki,
tworzyć skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,
tworzyć bardziej perswazyjne teksty na Twoją stronę www,
skuteczniej komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym.

Po tym szkoleniu samodzielnie przygotujesz skuteczniejszą ofertę.

Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

UWAGA: program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla marki (głównie: sprzedaży), a NIE na zdobywaniu nagród na festiwalach reklamy.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, tekst strony www;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.

______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

 Warsztaty DZIEŃ 1. 


1. SUBTELNE RÓŻNICE MIĘDZY SŁOWAMI
Jak wpłynąć na percepcję bez zmieniania faktów?
Obszerny PAKIET PRZYKŁADÓW - wykorzystanie słów w różnych sytuacjach

2. JAK PISAĆ JĘZYKIEM KORZYŚCI?
Co sprzedajesz? Co tak NAPRAWDĘ sprzedajesz?
Czego chcą Twoi klienci?
"MY" czy "TY"?
Korzyści? Tak, ale nie zapominaj o cechach

3. JAK TWORZYĆ SKUTECZNE NAGŁÓWKI?
Cztery elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Sprawdzone sposoby na nagłówki
Przykłady - nagłówki skuteczne i nieskuteczne

 Warsztaty DZIEŃ 2. 


4. JAK NAPISAĆ SKUTECZNĄ OFERTĘ?
Co motywuje ludzi?
Krok po kroku - co zawiera skuteczna oferta?
Jak minimalizować obiekcje, które przeszkodzą w zakupie?
Konkrety proszę!

5. JAK PISAĆ TREŚCI DO STRON WWW?
Tytuły
Nagłówki
Akapity
Słowa i frazy kluczowe
Wyróżnienia
Tabele

6. JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ LICZBY?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
"3" czy "trzy"?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 22-23 października 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1220 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE i OPINIE O TYM SZKOLENIU: http://www.grupaautor.pl/szkolenia/copywriting.html
______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

Zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://grupaAUTOR.pl
_________________________________Adrian T. edytował(a) ten post dnia 08.10.12 o godzinie 11:09
Joanna L.

Joanna L. Lubię swoją pracę

Temat: Szkolenia otwarte dla biznesu


Obrazek


Witamy Was wszystkich,

jesień działa usypiająco, a my nie możemy wysiedzieć, zanim Wam opowiemy o tym, czym jest:

NAJNOWOCZEŚNIEJSZA jak dotąd forma zdobycia kompetencji trenerskich, wykorzystująca nowe technologie uczenia się.

Zapalamy zielone światło dla wszystkich, którzy nie chcą się już nudzić w szkole trenerów i nie chcą udawać, że czują się przygotowani do pracy trenera.

Ogłaszamy rozpoczęcie rekrutacji do nowej edycji Szkoły Skutecznych Trenerów Biznesu!

Hasło przewodnie SSTB, to nadal - Wracamy do korzeni...

Dzięki nowym technologiom, udział w SSTB ograniczy Twoje wydatki na podróże i nocleg, a jednocześnie podniesie znacząco jakość i efektywność Twojej nauki, dzięki webinariom, podczas których będziemy poznawać teorię i dyskutować o niej. Zjazdy wykorzystamy tylko na PRAKTYCZNE ĆWICZENIA!

O co chodzi z korzeniami? - czytaj na blogu SSTB

I zjazd edycji SSTB Łódź Jesień 2012 odbędzie 01 - 02. grudnia 2012 r.

EGZAMIN zaplanowaliśmy na kwiecień 2013 r. Szczegóły na stronie z programem

Co wyróżnia naszą Szkołę? Skupiamy się na najważniejszych obszarach. Sprawdź tutaj

Zapraszamy do kontaktu
512486644

Pozdrawiamy Was

Następna dyskusja:

Szkolenia OTWARTE w Krakowi...




Wyślij zaproszenie do