Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: SZKOLENIA


Obrazek


COPYWRITING – SŁOWEM: SPRZEDAŻ!


Warsztaty 15-16 listopada, Warszawa.

Jak pisać skuteczniejsze teksty reklamowe? Jak pisać oferty handlowe? Jak pisać treści do strony www? Jak sprzedawać... słowem?

KORZYŚCI
- po szkoleniu będziesz potrafić:

dobrać najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,
określić korzyści wynikające z danego produktu,
tworzyć skuteczniejsze nagłówki,
tworzyć skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,
tworzyć bardziej perswazyjne teksty na Twoją stronę www,
skuteczniej komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym.

Po tym szkoleniu samodzielnie przygotujesz skuteczniejszą ofertę.

Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

UWAGA 1: program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla marki (głównie: sprzedaży), a NIE na zdobywaniu nagród na festiwalach reklamy.

UWAGA 2: szkolenie ma formę warsztatową. Wszystkie tematy przećwiczymy i omówimy. Porównasz różne warianty tekstów oraz określisz – który i dlaczego będzie skuteczniejszy w konkretnym kontekście. [/b]

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, tekst strony www;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.

______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

 Warsztaty DZIEŃ 1. 


1. SUBTELNE RÓŻNICE MIĘDZY SŁOWAMI
Jak wpłynąć na percepcję bez zmieniania faktów?
Obszerny PAKIET PRZYKŁADÓW - wykorzystanie słów w różnych sytuacjach

2. JAK PISAĆ JĘZYKIEM KORZYŚCI?
Co sprzedajesz? Co tak NAPRAWDĘ sprzedajesz?
Czego chcą Twoi klienci?
"MY" czy "TY"?
Korzyści? Tak, ale nie zapominaj o cechach

3. JAK TWORZYĆ SKUTECZNE NAGŁÓWKI?
Cztery elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Sprawdzone sposoby na nagłówki
Przykłady - nagłówki skuteczne i nieskuteczne

 Warsztaty DZIEŃ 2. 


4. JAK NAPISAĆ SKUTECZNĄ OFERTĘ?
Co motywuje ludzi?
Krok po kroku - co zawiera skuteczna oferta?
Jak minimalizować obiekcje, które przeszkodzą w zakupie?
Konkrety proszę!

5. JAK PISAĆ TREŚCI DO STRON WWW?
Tytuły
Nagłówki
Akapity
Słowa i frazy kluczowe
Wyróżnienia
Tabele

6. JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ LICZBY?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
"3" czy "trzy"?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 15-16 listopada 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1220 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

W cenie: szkolenie, materiały, miesiąc konsultacji, (e-mail, telefon), dostęp do materiałów online, smaczny catering i oczywiście imienny certyfikat dla każdego uczestnika.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE i OPINIE O TYM SZKOLENIU: http://www.grupaautor.pl/szkolenia/copywriting.html
______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

Zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://grupaAUTOR.pl
_________________________________
Grzegorz Malinowski

Grzegorz Malinowski właściciel
e-konferencje.pl
szkolenia24h.pl i
współwłaśc...

Temat: SZKOLENIA

najlepsze promocje na szkolenia w tym tygodniu

http://www.szkolenia24h.pl/oferty-specjalne/

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

Serdecznie zapraszamy na warsztaty Otwartej Rzeki w Warszawie:
"6. CZAKRAM – moc uważności, potęga umysłu" z Vincenzo Rossim z Włoch, 8-9 grudnia i miniwarsztaty
"RUCH PŁYNĄCY Z DUSZY" z Vincenzo Rossim, 7 grudnia

OD VINCENZA: Prawdopodobnie najważniejsza funkcja 6. CZAKRAMU związana jest ze świadomością – z umiejętnością bycia świadomym wszystkiego, co dzieje się wewnątrz nas i na zewnątrz. Z tej świadomości rodzi się umiejętność bycia uważnym i odbierania przeczuć, które pozwolą nam wyjść ze schematów i z pomieszania, panującego czasem w naszym umyśle. To niezwykle ważny krok w rozwijaniu możliwości naszego umysłu, wreszcie intuicji... Krok do tego, by widzieć dalej, głębiej. By sięgać wyżej.
A zatem podczas weekendu poświęconego szóstemu czakramowi będziemy pracować nad umiejętnością bycia obecnym w życiu, nad byciem tu i teraz – uważnym, przebudzonym, z jasną wizją tego, czego chcemy, a czego nie.

UWAGA! Niezależnie od tego, czy brałeś udział w innych spotkaniach czakramowych, możesz wykonać tę pracę!
Przyjmujemy już zgłoszenia. Przy wpłacie zaliczki do 22 listopada NIŻSZA CENA! Szczegóły tutaj:
http://www.otwartarzeka.pl/warsztaty/6-czakram-moc-uwa...

Spotkanie weekendowe poprzedzą miniwarsztaty „RUCH PŁYNĄCY Z DUSZY”, podczas których będziemy szukać formy dla tego, co jest naszym własnym, jedynym i bezcennym sposobem bycia, odczuwania, myślenia. Wsłuchując się w dźwięki, w ciało pozwolimy wynurzyć się naszej najgłębszej części – tej, która czyni nas niepowtarzalnymi. Poszukamy ruchu, który wypływa z głębi naszego jestestwa, z naszej duszy – by porzucić to, co stereotypowe i wejść ze sobą w bliski, intymny kontakt.

UWAGA! Cena tych warsztatów JUŻ OD 50 ZŁ! Dla uczestników warsztatów weekendowych zajęcia są NIEODPŁATNE. Więcej tu:
http://www.otwartarzeka.pl/warsztaty/ruch-plynacy-z-du...

CZYM JEST OTWARTA RZEKA?
To metoda rozwoju osobistego wywodząca się z Argentyny.
To praca z ciałem - ekspresyjny ruch przy muzyce, głównie w kręgu. To również medytacja, praca z głosem, drama, masaż...
To niezwykle bogaty, fascynujący system - mocne podstawy psychologiczne i praca z energią na bardzo głębokich poziomach.
To potężny środek transformacji, oryginalny, łatwy i przyjemny sposób integracji ciała, emocji, umysłu i ducha.

http://otwartarzeka.pl

Temat: SZKOLENIA

Akademia Bezpieczeństwa Informatycznego- Bezpłatne Szkolenie

KTO MOŻE UCZESTNICZYĆ W PROJEKCIE

Do udziału w projekcie zapraszamy mikro, małych i średnich przedsiębiorców i pracowników u nich zatrudnionych z terenu całego kraju głównie z sektora usług, niezależnie od posiadanego przez nich profilu i poziomu wykształcenia.
Uczestnikami szkoleń mogą być tylko pracownicy zatrudnieni na umowę o pracę wydelegowani na szkolenie przez swoich pracodawców. Do udziału w projekcie zapraszamy w szczególności Panie oraz osoby, które ukończyły 45 rok życia.
W szkoleniach nie mogą brać udziału osoby zatrudnione na umowy cywilno-prawne, osoby samozatrudnione, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, pracownicy przedsiębiorstw zagranicznych prowadzących działalność w Polsce poprzez oddziały.

ZAKRES TEMATYCZNY
Szkolenia odbywają się w grupach 10 osobowych w dni robocze w godzinach 9:00-16:00 w 7 lokalizacjach:
• Warszawa, ul. Chłodna 51, budynek WTT;
• Kraków, ul. Mogilska 65, budynek M65 Meduza;
• Katowice, ul. Sobieskiego 11;
• Wrocław, ul. Bema 2, budynek Bema Plaza wejście C;
• Poznań, ul. Baraniaka 88B, Malta Office Park budynek C;
• Gdynia, ul. Władysława IV 43, budynek Hossa;
• Łódź, Al. Kościuszki 103/105, budynek Synergia.
Istnieje możliwość uczestniczenia w więcej niż jednym szkoleniu.

Tematyka szkoleń (do wyboru):

Szkolenia dla managerów IT
BS.IT/ABIEFS Bezpieczeństwo IT – 4 dni
Skrócony program:
• Wprowadzenie do ITILv3
• Omówienie norm PN-ISO/IEC 27001:2007, PN-ISO/IEC 17799:2007, ISO/IEC TR 13335
• Zarządzanie ciągłością działania, wstęp do audytu bezpieczeństwa teleinformatycznego

BS.IT MA/ABIEFS Praktyczne aspekty bezpieczeństwa IT dla managerów – 4 dni
Skrócony program:
• Rodzaje zagrożeń
• Narzędzia do analizy i monitoringu bezpieczeństwa
• Sposoby testowania zabezpieczeń – próbne włamanie do sieci typu DOS, phishing, exploiting

BS.IT PCD/ABIEFS Zapewnienie ciągłości działania usług IT w praktyce – 3 dni
Skrócony program:
• Projektowanie mechanizmu ciągłości działania
• Mechanizmy prewencyjne
• Synchronizacja danych
• Monitorowanie działań w sytuacji kryzysowej
• Testowanie ciągłości działania

Szkolenia dla administratorów bezpieczeństwa sieci informatycznych

BSW 2008/ABIEFS Praktyczne metody zapewnienia bezpieczeństwa infrastruktury IT opartej o serwery i aplikacje firmy Microsoft – 5 dni
Skrócony program:
• Metody ataków i obrony
• Konfigurowanie i wdrażanie bezpieczeństwa stacji roboczych i serwerów
• Network Access Protection
• Wykorzystanie PKI
• Zabezpieczanie IIS 7.0 i obrona dostępu do sieci firmowej
• Ochrona systemu Exchange

BSW SBS/ABIEFS Praktyczne metody zabezpieczania sieci opartej o Small Business Server 2008 – 3 dni
Skrócony program:
• Instalacja i uaktualnienia dot. bezpieczeństwa
• Bezpieczna konfiguracja SBS
• Zabezpieczenia plików, drukarek i katalogów
• Zabezpieczenia przed utratą danych

BSW EXCH/ABIEFS Bezpieczeństwo usług pocztowych opartych o MS Exchange 2007/2010 – 2 dni
Skrócony program:
• Zarządzanie systemem antywirusowym oraz antyspamowym
• Konfigurowanie Edge Transport
• Implementacja reguł
• Stosowanie Forefont Security
• Użycie filtrów

BS.IT 02/ABIEFS Warsztaty z wybranych elementów bezpieczeństwa IT – 4 dni
Skrócony program:
• Kryptografia i szyfrowanie danych w praktyce
• Uwierzytelnianie i autoryzacja
• Wykrywanie i podatności i włamań
• Zabezpieczenia sieci – Firewalle
• Sieci VPN

CS-S01/ABIEFS Bezpieczeństwo sieci opartej o technologie Cisco – 5 dni
Skrócony program:
• Bezpieczeństwo sieci komputerowych
• Zabezpieczanie urządzeń z systemem Cisco IOS
• Bezpieczeństwo sieci w warstwie L2 OSI
• Bezpieczeństwo sieci w warstwie L3 i 4 OSI
• Bezpieczeństwo transmisji danych (VPN)

BS.IT 03/ABIEFS Bezpieczeństwo w systemach Linux/UNIX w praktyce – 4 dni
Skrócony program:
• Hardending systemów
• Konfiguracja PAM, NSS, SMTP i IMAP/POP3
• Zabezpieczanie WWW, FTP i Proxy
• Udostępnianie zasobów
• Dostęp zdalny

BS.IT DR/ABIEFS Odtwarzanie środowiska po awarii (Disaster Recovery) – 3 dni
Skrócony program:
• Sieci storage'owe oraz środowisko heterogeniczne
• Oprogramowanie do backupu i monitoringu
• Technologie odtwarzania
• Odtworzenie środowiska na Veritas NetBackup

BS.IT HA/ABIEFS Projektowanie systemów wysokiej dostępności – 3 dni
Skrócony program:
• Podstawy, instalacja i konfiguracja VERITAS ClusterServer
• Konfiguracja powiadamiania i reakcji na błędy
• Awarie systemu i komunikacji w klastrze
• Łączenie serwerów w klastry

Szkolenia dla użytkowników komputerów

BSU/ABIEFS Bezpieczeństwo informatyczne dla użytkowników komputerów – 1 dni
Skrócony program:
• Rodzaje zagrożeń
• Uwierzytelnianie i autoryzacja użytkownika
• Podpis elektroniczny i szyfrowanie wiadomości
• Dobre praktyki

BSUW7/ABIEFS Bezpieczna praca z Windows 7 i wbudowanymi aplikacjami Microsoft – 2 dni
Skrócony program:
• Opcje zabezpieczeń systemu i aplikacji
• Automatyczna aktualizacja
• Konfiguracja zabezpieczeń – firewall i system antywirusowy
• Konfiguracja User Account Control
• Bezpieczny dostęp do Internetu

Informacje i zapisy:
sylwia.pietrzyk@altkom.pl
Tel. 22 41 70 194

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Elżbieta C.

Elżbieta C. Psycholog, trener
biznesu, coach

Temat: SZKOLENIA


Obrazek


Zapraszamy na bezpłatne szkolenie prowadzone w ramach projektu „TRENER SUKCESU – Szkolenia rozwijające kompetencje trenerskie” dofinansowanego z funduszy EFS

PROJEKTOWANIE I TWORZENIE SZKOLEŃ

Szkolenie 160-godzinne – 5 zjazdów

W ramach szkoleń Uczestnicy poznają::
- metody identyfikowania i analizy potrzeb szkoleniowych
- metody projektowania szkoleń z wykorzystaniem metod aktywnych i z zastosowaniem Cyklu Kolb`a
- ujęcie systemowe, badanie poziomu rozwoju firmy według modelu Greinera, diagnozę potrzeb szkoleniowych na poziomie organizacyjnym, grupowym i indywidualnym
- metody tworzenia scenariuszy szkoleń tak, by były one odpowiedzią na rozpoznane luki kompetencyjne i potrzeby rozwojowe
- sposoby na uwzględnianie potrzeb edukacyjnych uczestników z grupy 45+ w projektowaniu szkoleń
- różnorodne narzędzia i techniki szkoleniowe
- sposoby wykorzystania metod aktywnych w procesie uczenia z wykorzystaniem neuropedagogiki
- metody ewaluacji szkoleń, oraz tworzenia rekomendacji szkoleniowych
Uczestnicy wymienią się doświadczeniami, a także otrzymają wiedzę w zakresie tworzenia oferty szkoleniowej, jako oferty handlowej i jej prezentowania na rynku.

ZJAZD 1 - 22-25.11.2012
Moduł I Identyfikacja i analiza potrzeb
Moduł II Projektowanie szkolenia40 godzin
ZJAZD 2 - 14-16.12.2012
Moduł III Metodyka uczenia dorosłych30 godzin
ZJAZD 3 - 25-27.01.2013
Moduł IV Techniki aktywnego uczenia dorosłych30 godzin
ZJAZD 4 - 22-24.02.2013
Moduł V Narzędzia pracy trenera
Moduł VI Ewaluacja szkoleń30 godzin
ZJAZD 5 - 22-24.03.2012
Moduł VII Trening zadaniowy projektowania szkolenia30 godzin

W ramach projektu uczestnicy mają zapewnione bezpłatne szkolenie oraz wyżywienie i nocleg

Kto może wziąć udział:
1. osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w zakresie szkoleń (PKD 85.59.B)
2. delegowani pracownicy mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw
Dodatkowo uczestnicy powinni posiadać praktykę trenerską w wymiarze co najmniej 80 godzin szkoleniowych prowadzonych dla przedsiębiorców i ich pracowników.

Niestety nie mogą wziąć udziału w projekcie te osoby, które już korzystały ze wsparcia w ramach Podziałania 2.2.2

Szczegóły: http://trenersukcesu.pl , tel: 12 425 09 01
Zgłoszenia przez stronę http://trenersukcesu.pl
Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: SZKOLENIA


Obrazek

Firma Szkoleniowa Tauro Bianche Polska zaprasza na szkolenie ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W SYTUACJI KRYZYSU RYNKOWEGO.

Co to jest?
Intensywne 2 dni szkoleniowe dla liderów/managerów/przywódców, podczas których uczestnicy będą mieli okazję pracować z dwoma ekspertami – z dziedziny zarządzania oraz coachingu!

UWAGA! Szkolenie nastawione jest na maksymalną użyteczność w realiach biznesowych. Eksperci, który prowadzą szkolenie są PRAKTYKAMI. Dzielą się doświadczeniem i wiedzą zdobytą podczas pracy w realnym biznesie.

Gdzie:
Warszawa (okolice Centrum) – zostanie podane w późniejszym terminie

PROGRAM:

1.Istota Kryzysu
„KRYZYS należy rozumieć jako niedostosowanie strategii firmy do zmieniającej się sytuacji rynkowej”
Czym jest kryzys?
Wewnętrzne i zewnętrzne przyczyny kryzysu
Co robić ? Jakie działania rozpocząć?
Innowacyjność organizacji w czasie kryzysu

2. Wizja (znaczenie, tworzenie, skuteczna wizja managera)
“Kto przewodzi, nie musi zarządzać…”
Czym jest przywództwo?
Wizja i jej znaczenie
Tworzenie wizerunku przyszłości
Precyzowanie systemu wartości

3. Motywowanie ludzi na wszystkich płaszczyznach
Co to znaczy motywacja? Czym jest?
Jak motywować skutecznie?
Elementy i rodzaje motywowania
Partnerstwo
Bonusy

4. Władza "oddolna"/Współkierowanie – recepta nie tylko na kryzys
Co to jest władza "oddolna"/współkierowanie?
Bariery związane z przekazywaniem władzy
Otoczenie biznesowe przedsiębiorstwa
Pracownicy – jak zarządzać skutecznie?
Kultura zhierarchizowana vs. Kultura władzy "oddolnej/współkierowania"
3 klucze do współkierowanie

5. Konflikty w zespole i ich rozwiązywanie.
Co to jest konflikt?
Źródła konfliktów
Jak skutecznie rozwiązywać konflikty w zespole – techniki?

6. Zarządzanie zmianą w kontekście kryzysu
„Kryzys jest często powodowany przez zmianę…
Ale też Kryzys zmusza nas do wprowadzania zmian…”
Co to jest zmiana?
Przewidywalne przyczyny niepowodzenia zmian.
Osiem strategii zarządzania zmianą

A DO TEGO:
Gra szkoleniowa!!!
Rozbudowany i ciekawy scenariusz gry oparty jest na symulacji prac zespołu mającego za zadanie stworzyć nową na rynku polskim markę. W grze uczestniczy pięć zespołów. Każdy z zespołów ma swoją konkretną rolę do odegrania i tylko ich sprawna współpraca zapewnia sukces gry. Praca przebiega pod presją czasu. Podczas prac pojawia się wiele sytuacji kryzysowych, których muszą zostać skutecznie rozwiązane, aby prace zakończyły się sukcesem.

Cena:
999 PLN brutto
799 PLN brutto przy zgłoszeniu we dwie osoby
699 PLN brutto przy zgłoszeniu w więcej niż dwie osoby

W cenie:
- 2 dni (16h) spędzone z 2 ekspertami, spięte w solidną porcję praktycznej biznesowo wiedzy i
umiejętności, niezbędnych każdemu managerowi – w obecnej sytuacji rynkowej.
- 1 sesja konsultacji z wybranym ekspertem;
- zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
- catering

Trenerzy:
ZIEMOWIT SOSIŃSKI – trener biznesu, pedagog, konsultant

Trener i wieloletni praktyk biznesu na wielu szczeblach, posiada korporacyjne doświadczenie w sprzedaży zarówno na szczeblu PH, jak i managera sprzedaży.
Jest współtwórcą, współwłaścicielem i managerem firm branży reklamowej, które stały się krajowymi liderami i osiągały „Mistrzostwo Polski”.
Ekspert w dziedzinie reklamy tranzytowej, pedagog, specjalista Public Relations.
Twórca autorskich programów szkoleniowych z dziedziny sprzedaży, zarządzania, budowania wizerunku w biznesie.
Projektuje i wdraża procesy rozwojowe inicjujące i dynamizujące rozwój działów sprzedaży i kadry kierowniczej.

MICHAŁ BLOCH – certyfikowany coach PCC ICF, trener biznesu, psycholog

Posiada ponad ośmioletnie doświadczenie korporacyjne w polskich i amerykańskich firmach na stanowiskach z obszaru Sprzedaży i Zarządzania Zasobami Ludzkimi.
Twórca autorskich procesów rozwojowych osadzonych w podejściu coachingowym, wzbogacanym indywidualnym wsparciem mentorskim i treningowym.
Wdraża również procesy szkoleniowe dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów.

Zgłoszenia proszę kierować na adres: kontakt@taurobianche.pl - po wysłaniu maila zostanie wysłany do Państwa formularz zgłoszeniowy.
Michał Stolarczyk

Michał Stolarczyk Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.

Temat: SZKOLENIA


Obrazek



Obrazek


Zapraszamy serdecznie na I krakowską edycję programu edukacyjnego (warsztat + konsultacje z trenerem + coaching wdrożeniowy) organizowanego przez firmę Intuikon (http://intuikon.pl)

PRAKTYK BEYOND NLP

KORZYŚCI z udziału w szkoleniu:

- Poznasz i przećwiczysz ponad 40 technik i procedur postępowania przydatnych do: - poprawy relacji, komunikacji i rozwiązywania konfliktów (użytecznych także w sprzedaży, obsłudze klienta, tworzeniu komunikatów marketingowych),

- Będziesz umiał / umiała stosować poznane techniki w codziennym życiu w sposób łatwy i naturalny dzięki unikatowej metodzie Kart Rozwojowych,

- Poznasz pułapki jakim ulega Twój umysł, dzięki czemu będziesz mógł / mogła skuteczniej bronić się przed manipulacją ze strony praktyków wpływu społecznego,

- Zrozumiesz czym są emocje i jak możesz na nie wpływać, a niekiedy nawet je w pełni kontrolować,

- Nauczysz się rozpoznawać i zmieniać negatywne przekonania, które utrudniają Ci osiągnięcie tego, czego chcesz w różnych aspektach Twojego życia,

- Poznasz, zrozumiesz i nauczysz się wykorzystywać wiedzę o tworzeniu się nawyków w codziennym życiu, dzięki czemu będziesz mógł / mogła zmieniać te, które Ci przeszkadzają i tworzyć nowe, korzystne dla Ciebie,

- Poznasz modele skuteczności możliwe do zastosowania i osiągnięcia sukcesów w różnych dziedzinach życia: Model Dobrego Słuchacza, Model Szczęściarza, Model Eksperta, Model Milionera,

- Poprawisz swoją umiejętność płynnego przechodzenia od stanu skupienia na sobie do stanu koncentracji na świecie zewnętrznym,

- Nauczysz się pracować z procesem tworzenia i interpretacji doświadczeń, zamiast z ich treścią, dzięki czemu będziesz mógł / mogła pomagać innym bez konieczności skłaniania ich do ujawniania trudnych i niewygodnych sytuacji ze swojego życia,

- Otrzymasz certyfikat Praktyka NLP i Beyond NLP oraz otrzymasz możliwość kontynuowania nauki na poziomie Mistrza (Master) Beyond NLP,

- Otrzymasz ponad 90 stron materiałów szkoleniowych dzięki którym będziesz mógł / mogła utrwalić i uzupełnić swoją wiedzę z zakresu rozwoju osobistego i pozytywnej zmiany,

- Otrzymasz możliwość skorzystania z konsultacji z trenerem w ramach wsparcia poszkoleniowego,

- Otrzymasz możliwość skorzystania z coachingu wdrożeniowego (spotkania na Skype) w promocyjnej cenie 80 zł za sesję trwającą 60-90 min do wykorzystania do 31 lipca 2013.

Prowadzący: Artur Król http://www.krolartur.com

Jakość szkolenia:

Dotychczas odbyły się 3 edycje tego szkolenia w innych miastach. Wszystkie otrzymały bardzo wysokie oceny od uczestników. Co więcej każde kolejne szkolenie oceniane było wyżej niż poprzednie: 4,54 / 5, 4,73 / 5 i 4,93 / 5.

Wśród opinii uczestników dotychczasowych szkoleń powtarzają się przede wszystkim opinie o wysokiej wartości i innowacyjności szkolenia na tle innych tego typu propozycji rynkowych oraz bardzo dużym nacisku na praktyczne ćwiczenie umiejętności. Uczestnicy doceniają, że szkolenie daje zarówno impuls jak i konkretne narzędzia do dokonywania konkretnych zmian w swoim życiu: obniżenie lęku, wzrost asertywności, poprawa samopoczucia, skuteczność realizacji celów życiowych oraz zawodowych oraz większa intensywność odczuwania emocji.

Inwestycja: (za 9 dni) 2.176 zł brutto w przedpłacie do 30 listopada
później 2.830

Zapisy: Prosimy o wysłanie zgłoszenia wraz z numerem telefonu oraz tytułem szkolenia na adres: biuro@intuikon.pl

PEŁNY OPIS SZKOLENIA:
http://www.intuikon.pl/pdf/Oferta-PraktykBeyondNLP.pdf
Michał Stolarczyk

Michał Stolarczyk Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.

Temat: SZKOLENIA


Obrazek


Obrazek


Marka szkoleniowa INTUIKON (http://www.intuikon.pl) 14 i 15 grudnia 2012 roku (Pt, Sb) w godzinach 10:00 do 18:00 zaprasza serdecznie do udziału w programie edukacyjnym (2-dniowy warsztat + konsultacje wdrożeniowe) skierowany głównie do osób prowadzących lub planujących założyć własną firmę.

- Szukasz innowacyjnego pomysłu na biznes?

- Prowadzisz własną firmę i widzisz, że w Twojej branży toczy się zażarta walka o klienta, a Ty chcesz się wyraźnie odróżnić od konkurencji?

- Chcesz, aby konkurencja przestała być dla Ciebie istotna?

- Szukasz niszy rynkowej dla swojej firmy?

Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiedziałeś lub odpowiedziałaś TAK, to jest to szkolenie dla Ciebie !

KORZYŚCI z udziału w programie:

- Każdy Uczestnik opracuje dokładną diagnozę sytuacji we własnej branży oraz zidentyfikuje istniejące w niej czynniki konkurencyjności oraz opracuje elementy, które wyróżnią jego firmę na tle konkurencji i pozwolą „wypłynąć na nowy rynek”,

- Uczestnicy poznają, zrozumieją oraz zdobędą umiejętności praktycznego zastosowania narzędzi Strategii Błękitnego Oceanu (SBO),

- Uczestnicy nauczą się za pomocą SBO tworzyć wolną przestrzeń rynkową, identyfikować dodatkowy popyt na swoje produkty i usługi ze strony „nieklientów”, modyfikować strategię własnej firmy, tak, aby konkurencja stała się nieistotna,

- Uczestnicy poznają liczne przykłady zastosowania innowacyjnych strategii biznesowych z rynku polskiego oraz zagranicznego oraz ich przełożenie na biznes każdego z Uczestników,

- Uczestnicy będą pracowali na swoich własnych pomysłach na biznes lub strategiach prowadzonych już firm,

- Pobudzenie kreatywności każdego z Uczestników w obszarze planowania rozwoju własnej firmy,

- Możliwość konsultacji na etapie wdrożenia wypracowanych rozwiązań biznesowych,

- Zaświadczenie potwierdzające udział w warsztacie.

Prowadzący: Piotr Chmielewski http://www.goldenline.pl/piotr-chmielewski21

Inwestycja: (za 2 dni) 587 zł brutto

Zapisy: Prosimy o wysłanie zgłoszenia wraz z numerem telefonu oraz tytułem szkolenia na adres: biuro@intuikon.pl

PEŁNY OPIS SZKOLENIA:
http://www.intuikon.pl/pdf/Zwycieska_Strategia_Twojej_...
Paulina Kierzek-Trzeciak

Paulina Kierzek-Trzeciak doktor
literaturoznawstwa,
trenerka rozwoju
osobistego i ...

Temat: SZKOLENIA


Obrazek

Zapraszamy do Łodzi na warsztat:

SZLIFOWANIE DIAMENTU – POTENCJAŁ OSOBISTY DROGĄ DO SUKCESU ZAWODOWEGO

Pracujesz?

Pracowałeś?

Zamierzasz kiedykolwiek podjąć jakąkolwiek aktywność zawodową???


Jeśli tak, to ten warsztat jest dla Ciebie. Niezależnie od wieku, wykształcenia czy doświadczenia zawodowego możesz spróbować odkryć swoje predyspozycje zawodowe, wynikające z Twojego osobistego potencjału.

Pomoże Ci w tym warsztat „Szlifowanie diamentu”, podczas którego:
- przyjrzysz się sobie
- odkryjesz swoje mocne strony
- obalisz negatywne przekonania na swój temat
- nauczysz się myśleć i mówić o sobie dobrze
- wzmocnisz poczucie własnej wartości
- oswoisz sytuację przyjmowania komplementów
- przyjrzysz się swojej sytuacji zawodowej
- wyznaczysz potencjalne drogi rozwoju zawodowego

Na warsztat zapraszamy:
- poszukujących swojej drogi zawodowej
- planujących zmianę pracy lub zawodu
- bezrobotnych, którzy szukają najodpowiedniejszej dla siebie pracy
- pracujących, ale nie do końca zadowolonych ze swojej sytuacji zawodowej
- powracających do pracy i potrzebujących rozbiegu
- stojących przed decyzją o wyborze zawodu
- studentów, którzy czują, że sama wiedza to za mało
- chcących odkryć własny potencjał :)

Warsztat prowadzi Paulina Kierzek-Trzeciak – osoba zdecydowanie znająca swoje mocne strony i kochająca swoją pracę :)
Więcej o prowadzącej na www.paulinakierzek.pl

NAJBLIŻSZY TERMIN:
17-18 listopada 2012
sobota, godz. 10-18
niedziela, godz. 9-17

CENA za 16-godzinny warsztat: 120 zł
Dowiedz się, jak skorzystać z promocji.

MIEJSCE:
Łódź

WIĘCEJ NA:
http://www.crearte.com.pl/szlifowanie_diamentu.php

DODATKOWE INFORMACJE I ZAPISY:
e-mail: kontakt@crearte.com.pl
tel. 501 340 704

ZAPRASZAMY!!!

Ilość miejsc na warsztatach jest ograniczona, dlatego prosimy o zapisy (mailowo lub telefonicznie) - także osoby, które klikną "Wybieram się" przy opisie spotkania.

Strona spotkania na GL: http://www.goldenline.pl/spotkanie/szlifowanie-diament...

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: SZKOLENIA


Obrazek

Temat: SZKOLENIA

Drodzy Państwo,
Zapraszam serdecznie do skorzystania z oferty bezpłatnych szkoleń skierowanych do Mikro, Małych, Średnich przedsiębiorstw oraz do osób prowadzących działalność gospodarczą.


Poniżej lista obecnie realizowanych szkoleń:

SZKOLENIA DLA TECHNIKÓW IT I PRACOWNIKÓW HELPDESK:

1.RH134/ADMEFS Administracja Red Hat Linux dla techników (5 dni)
2.MS 50331/ADMEFS Wsparcie techniczne dla Windows 7 (5 dni)
3.MS 6292/ADMEFS Instalacja i konfiguracja Windows 7

SZKOLENIA DLA ADMINISTRATORÓW SIECI I SYSTEMÓW:

1.RH299/ADMEFS Zaawansowana administracja Red Hat Linux dla inżynierów systemowych (5 dni)
2.DBA2 10gXE/ADMEFS Administracja bazą danych Oracle 10g XE (4 dni)
3.JB336/ADMEFS Administracja serwerem aplikacji JBoss (4 dni)
4.NW 3102 Administracja SUSE Linux Enterpris (5 dni)
5.AM 101/ADMEFS Konfigurowanie, zarządzanie i utrzymanie Windows Serwer 2008 (5 dni)
6.MS 5047/ADMEFS Wprowadzenie do instalacji i zarządzania Microsoft Exchange Server 2007 (3 dni)
7.MS 6231/ADMEFS Utrzymanie Microsoft SQL Server 2008 Databas (5 dni)
8.CS-N01/ADMEFS Warsztaty Cisco-Konfiguracja urządzeń (5 dni)

SZKOLENIA DLA ADMINISTRATORÓW SIECI I SYSTEMÓW I PRACOWNIKÓW HELPDESK:

1.MS 6421/ADMEFS Konfiguracja i rozwiązywanie problemów dotyczących infrastruktury sieciowej w Windows Server 2008 (5 dni)
2.MS 6425/ADMEFS Konfiguracja i rozwiązywanie problemów dotyczących usługi Active Directory w Windows Server 2008

CYKL SZKOLEŃ DLA ADMINISTRATORÓW BEZPIECZEŃSTWA:

1.BS.IT 02/ADMEFS Bezpieczeństwo IT-warsztaty (3 dni)
2.NW 3075/ADMEFS Bezpieczeństwo serwera SUSE Linux Enterprise (5 dni)
3.BSW 2008 Bezpieczeństwo systemów i usług Microsoft Windows 200 (5 dni)

SZKOLENIA DLA ADMINISTRATORÓW I INŻYNIERÓW SYSTEMÓW I SIECI [/b]
• RH299/OUTEFS - Zaawansowana administracja Red Hat Linux dla inżynierów systemowych - 5 dni
• OPVM/OUTEFS - Optymalizacja infrastruktury IT w oparciu o mechanizmy wirtualizacji - 5 dni
• MS 6445/OUTEFS - Implementacja i administracja Windows Small Business Server2008 - 5 dni
• MS 50322/OUTEFS - Zarządzanie środowiskiem stacji roboczych Windows 7 - 5 dni
• MS 6419/OUTEFS - Konfiguracja i rozwiązywanie problemów Windows Server2008 - 5 dni

SZKOLENIA DLA PRACOWNIKÓW DZIAŁÓW WYTWARZANIA OPROGRAMOWANIA
(ANALITYKÓW, ARCHITEKTÓW, PROJEKTANTÓW, PROGRAMISTÓW, TESTERÓW)


• SOA/OUTEFS - SOA-Podstawy integracji systemów IT - 2 dni
• EJB/OUTEFS - Tworzenie komponentów EJB - 4 dni
• JHIB/OUTEFS - Narzędzie mapowania obiektowo-relacyjnego-Hibernate - 4 dni
• JSPR01+02/OUTEFS - Wytwarzanie aplikacji w Javie przy pomocy Spring Framework - 5 dni
• JSF/OUTEFS - Wprowadzenie do technologii JSF2 - 4 dni
• JPR/OUTEFS - Java od podstaw - 5 dni
• UML/OUTEFS - Notacja UML od podstaw - 4 dni

SZKOLENIA DLA PROJEKTANTÓW SERWISÓW WWW I GRAFIKÓW

• MYSQL/OUTEFS - MYSQL-Bazy danych w serwisach internetowych - 2 dni
• PHPx/OUTEFS - PHP-Tworzenie aplikacji internetowych - 5 dni
• IMG01/OUTEFS - Adobe Photoshop-Obróbka cyfrowa zdjęć i publikowanie w Internecie 3 dni
• AD01/OUTEFS - Adobe Flash-Dynamiczne elementy stron WWW - 3 dni
• CMS+XHTML+CSS/OUTEFS - Najlepsza droga do profesjonalnego serwisu WWW - 5 dni

SZKOLENIA DLA KIEROWNIKÓW PROJEKTÓW I CZŁONKÓW GRUP PROJEKTOWYCH

• PR01+PR02/OUTEFS - MS Project-Harmonogramowanie i kontrola realizacji projektów - 2 dni '
• SPSall/OUTEFS - SharePoint-Organizacja portalu intranetowego i obiegu dokumentów - 4 dni

Szkolenia dla managerów IT
BS.IT/ABIEFS Bezpieczeństwo IT – 4 dni
Skrócony program:
• Wprowadzenie do ITILv3
• Omówienie norm PN-ISO/IEC 27001:2007, PN-ISO/IEC 17799:2007, ISO/IEC TR 13335
• Zarządzanie ciągłością działania, wstęp do audytu bezpieczeństwa teleinformatycznego

BS.IT MA/ABIEFS Praktyczne aspekty bezpieczeństwa IT dla managerów – 4 dni
Skrócony program:
• Rodzaje zagrożeń
• Narzędzia do analizy i monitoringu bezpieczeństwa
• Sposoby testowania zabezpieczeń – próbne włamanie do sieci typu DOS, phishing, exploiting

BS.IT PCD/ABIEFS Zapewnienie ciągłości działania usług IT w praktyce – 3 dni
Skrócony program:
• Projektowanie mechanizmu ciągłości działania
• Mechanizmy prewencyjne
• Synchronizacja danych
• Monitorowanie działań w sytuacji kryzysowej
• Testowanie ciągłości działania

Szkolenia dla administratorów bezpieczeństwa sieci informatycznych

BSW 2008/ABIEFS Praktyczne metody zapewnienia bezpieczeństwa infrastruktury IT opartej o serwery i aplikacje firmy Microsoft – 5 dni
Skrócony program:
• Metody ataków i obrony
• Konfigurowanie i wdrażanie bezpieczeństwa stacji roboczych i serwerów
• Network Access Protection
• Wykorzystanie PKI
• Zabezpieczanie IIS 7.0 i obrona dostępu do sieci firmowej
• Ochrona systemu Exchange

BSW SBS/ABIEFS Praktyczne metody zabezpieczania sieci opartej o Small Business Server 2008 – 3 dni
Skrócony program:
• Instalacja i uaktualnienia dot. bezpieczeństwa
• Bezpieczna konfiguracja SBS
• Zabezpieczenia plików, drukarek i katalogów
• Zabezpieczenia przed utratą danych

BSW EXCH/ABIEFS Bezpieczeństwo usług pocztowych opartych o MS Exchange 2007/2010 – 2 dni
Skrócony program:
• Zarządzanie systemem antywirusowym oraz antyspamowym
• Konfigurowanie Edge Transport
• Implementacja reguł
• Stosowanie Forefont Security
• Użycie filtrów

BS.IT 02/ABIEFS Warsztaty z wybranych elementów bezpieczeństwa IT – 4 dni
Skrócony program:
• Kryptografia i szyfrowanie danych w praktyce
• Uwierzytelnianie i autoryzacja
• Wykrywanie i podatności i włamań
• Zabezpieczenia sieci – Firewalle
• Sieci VPN

CS-S01/ABIEFS Bezpieczeństwo sieci opartej o technologie Cisco – 5 dni
Skrócony program:
• Bezpieczeństwo sieci komputerowych
• Zabezpieczanie urządzeń z systemem Cisco IOS
• Bezpieczeństwo sieci w warstwie L2 OSI
• Bezpieczeństwo sieci w warstwie L3 i 4 OSI
• Bezpieczeństwo transmisji danych (VPN)

BS.IT 03/ABIEFS Bezpieczeństwo w systemach Linux/UNIX w praktyce – 4 dni
Skrócony program:
• Hardending systemów
• Konfiguracja PAM, NSS, SMTP i IMAP/POP3
• Zabezpieczanie WWW, FTP i Proxy
• Udostępnianie zasobów
• Dostęp zdalny

BS.IT DR/ABIEFS Odtwarzanie środowiska po awarii (Disaster Recovery) – 3 dni
Skrócony program:
• Sieci storage'owe oraz środowisko heterogeniczne
• Oprogramowanie do backupu i monitoringu
• Technologie odtwarzania
• Odtworzenie środowiska na Veritas NetBackup

BS.IT HA/ABIEFS Projektowanie systemów wysokiej dostępności – 3 dni
Skrócony program:
• Podstawy, instalacja i konfiguracja VERITAS ClusterServer
• Konfiguracja powiadamiania i reakcji na błędy
• Awarie systemu i komunikacji w klastrze
• Łączenie serwerów w klastry

Szkolenia dla użytkowników komputerów

BSU/ABIEFS Bezpieczeństwo informatyczne dla użytkowników komputerów – 1 dni
Skrócony program:
• Rodzaje zagrożeń
• Uwierzytelnianie i autoryzacja użytkownika
• Podpis elektroniczny i szyfrowanie wiadomości
• Dobre praktyki

BSUW7/ABIEFS Bezpieczna praca z Windows 7 i wbudowanymi aplikacjami Microsoft – 2 dni
Skrócony program:
• Opcje zabezpieczeń systemu i aplikacji
• Automatyczna aktualizacja
• Konfiguracja zabezpieczeń – firewall i system antywirusowy
• Konfiguracja User Account Control
• Bezpieczny dostęp do Internetu

W ramach projektu Akademia Bezpieczeństwa Informatycznego poszerzyliśmy swoją ofertę o następujące szkolenia:

AM 301/ABIEFS Zabezpieczanie środowiska domeny opartej o Windows Server 2008 R2 za pomocą Group Policy Object – 2 dni
Skrócony program:
• Zarządzanie usługą Active Directory Domain Services
•mKonfiguracja mechanizmów administracji AD i relacje zaufania
• Tworzenie i konfiguracja obiektów zasad grupy (GPO)
• Wykorzystanie polis grupowych do zarządzania środowiskiem komputera i użytkownika
• Wdrażanie zasad zabezpieczeń w użyciem GPO
• optymalizacja ruchu sieciowego dla oddziałów zdalnych

AM 302/ABIEFS Bezpieczna administracja Microsoft SQL Server – 2 dni
Skrócony program:
• Omówienie modeli odzyskiwania SQL Server 2008 R2
• Kopie bezpieczeństwa baz danych SQL Server 2008 R2
• Odzyskiwanie baz danych w SQL Server 2008
• Autentykacja i autoryzacja użytkowników
• Dodawanie do ról serwera i baz danych
• Autoryzacja użytkowników korzystających z zasobów
• Audyt
• Śledzenie dostępu do SQL Server 2008 R2

AM 303/ABIEFS Bezpieczna administracja Windows Server 2008 R2 – 3 dni
Skrócony program:
• Konfigurowanie i wdrażanie bezpieczeństwa serwerów opartych o system Windows Server 2008
• Konfigurowanie i wdrażanie Network Access Protection (NAP).
• Zabezpieczanie komunikacji z wykorzystaniem PKI
• Konfigurowanie i zabezpieczanie usług terminalowych
• Konfigurowanie i zabezpieczanie IIS 7.0
• Obrona dostępu do sieci firmowej – TMG

AM 304/ABIEFS Bezpieczna administracja Windows 7 – 3 dni po 8 h
Skrócony program:
• Instalacja, uaktualnienie i migracja do Windows 7
• Zarządzanie dyskami i konfiguracja sterowników w Windows 7
• Konfiguracja dostępu do plików i drukarek w Windows 7
• Konfiguracja połączeń sieciowych
• Konfiguracja sieci bezprzewodowych
• Zabezpieczenie systemu Windows 7
• Optymalizacja i utrzymanie systemu Windows 7
• Konfiguracja dostępu zdalnego i ustawień dla użytkowników mobilnych

AM 305/ABIEFS Tworzenie kopii zapasowych i odtwarzanie środowiska Windows Server 2008 R2 – 1 dzień / 8 h
Skrócony program:
• Monitorowanie i konserwacja systemu
• Zarządzanie mechanizmami backupu, odtwarzania i naprawy systemu

AM 306/ABIEFS Zagrożenia dla środowiska firmowego - metody ataków i obrony – 1 dzień / 8 h (6 edycji);
Skrócony program:
• Zarządzanie zaporą sieciową
• Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze złośliwym oprogramowaniem
• Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów z szyfrowaniem
• Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów z poprawkami systemowymi

AM 307/ABIEFS Bezpieczna administracja systemem pocztowym Windows Exchange Server 2010 – 2 dni
Skrócony program:
• Implementacja bezpieczeństwa systemu pocztowego
• Implementacja wysokiej dostępności
• Zarządzanie archiwizacją i odzyskiwaniem serwera
• Bezpieczeństwo serwerów Exchange 2010

AM 308/ABIEFS Zabezpieczanie środowiska za pomocą Microsoft Public Key Infrastructure – 2 dni po 8 h (3 edycje);
Skrócony program:
• Przegląd rozwiązań zarządzania tożsamością i dostępem
• Konfiguracja usług certyfikatów Active Directory Certificate Services (AD CS)

Szersze Informacje i zapisy:
sylwia.pietrzyk@altkom.pl
Tel. 22 41 70 194

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

PRAWNIK W BIZNESIE - szkolenia

Fundacja Innowacyjnych Przedsięwzięć Społecznych zaprasza na szkolenia biznesowe z zakresu zakładania i prowadzenia kancelarii prawnej, technik negocjacji oraz marketingu prawniczego.

Nie czekaj, aż ktoś zajmie Twoje miejsce w biznesie.

Już dzisiaj dowiedz się, jak zyskać prestiż, pewność siebie i zdobyć niezależność!

TERMIN: pierwsze spotkanie - listopad/grudzień

MIEJSCE: Poznań, Wrocław, Gdańsk, Białystok, Kraków, Warszawa

ZAPISY NA SZKOLENIE: magdalena.bujak@fips.org.pl

Liczba miejsce ograniczona!

SZKOLENIE "PRAWNIK W BIZNESIE" POMOŻE CI:
1. pogłębić i zastosować praktycznie wiedzę wyniesioną ze studiów
2. zwiększyć Twoje kompetencje w zakresie budowania biznesowych relacji z klientem
3. przyswoić umiejętności negocjacyjne, komunikacyjne i marketingowe dzięki ćwiczeniom z praktykami oraz doświadczonymi coachami

ZOBACZ, CZEGO NAUCZYSZ SIĘ PODCZAS SZKOLEŃ! Oto przykładowe zagadnienia:
1. Negocjacje dla prawników (cele, BATNA, fazy negocjacji, negocjowanie zagadnień szczegółowych, profesjonalne techniki negocjacyjne)
2. Nawiązywanie pozytywnych relacji z klientem (podstawowe zasady komunikacji, rozmowa z trudnym klientem, wyznaczanie potrzeb klienta)
3. Komunikacja wewnętrzna (kreatywne rozwiązywanie problemów, rozwiązywanie konfliktów w zespole, idea Work-Life Balance)
4. Biznesowy savoir-vivre(przygotowywanie spotkań biznesowych, profesjonalne kontakty telefoniczne i mailowe)
5. Marketing usług profesjonalnych (różnice pomiędzy marketingiem zwykłym, a usługami profesjonalnymi, marketing a sprzedaż, specyfika marketingu prawniczego)
6. PR kancelarii prawnej (budowanie marki, tworzenie wizerunku kancelarii w Internecie, CSR)
7. Zatrudnianie pracowników (rekrutacja, informacje zwrotne, procedura zwalniania pracowników)
8. Rozwiązywanie problemów w biznesie, czyli co zrobić, gdy klient zalega z zapłatą, zrywa umowę lub tworzy negatywne opinie o kancelarii
9. Planowanie rozwoju kancelarii (formułowanie strategii rozwoju, kształtowanie polityki cenowej, pozycjonowanie na rynku)
10. Turniej negocjacyjny oraz podsumowanie szkolenia

Prowadzenie kancelarii jest prostsze, niż myślisz!

Zapisz się na szkolenie i zdobądź praktyczne umiejętności, dzięki którym osiągniesz swój cel!

ZAPISY NA SZKOLENIE: magdalena.bujak@fips.org.pl

TERMINY: pierwsze spotkanie w grudniu (kolejne – średnio raz na 3-4 tygodnie, w sumie 5 spotkań szkoleniowych)

CZAS TRWANIA: 4-5 godzin (jedno spotkanie)

Udział w szkoleniu jest odpłatny.

Organizator:
Fundacja Innowacyjnych Przedsięwzięć Społecznych
ul. J. Słowackiego 17/10, 60-822 Poznań
e-mail: biuro@fips.org.pl
http://fips.org.pl

Więcej informacji na temat szkolenia:
Magdalena Bujak
magdalena.bujak@fips.org.pl

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA


Obrazek

Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK serdecznie zaprasza na szkolenie: "Metody i techniki stosowane w procesie planowania strategicznego".

Termin szkolenia: 10 – 13 grudnia 2012

Miejsce szkolenia: Kraków

Prowadzący: Dagmara Bieńkowska, Aleksandra Kuźniak

Szkolenie jest w 100% dofinansowane z EFS

W programie:
• Wprowadzenie do myślenia strategicznego
• Proces planowania strategicznego
• Mapa metod planowania strategicznego
• Metody kreatywnego rozwiązywania problemów w planowaniu strategicznym
• Budowanie planu strategicznego dla firmy szkoleniowej
• Cykl sesji strategicznych oraz kreatywnych
• Poznanie metod, technik i narzędzi do planowania strategicznego oraz ich zastosowanie w pracy trenera
• Mapa metod planowania strategicznego – analiza i refleksja
• Zalety i ograniczenia poznanych metod i ich zastosowanie
• Sformułowanie korzyści dla własnego warsztatu trenerskiego

Szkolenie jest realizowane w ramach projektu: "Profesjonalny Trener Zarządzania MATRIK - narzędzia pracy trenera", który jest skierowany do początkujących i doświadczonych trenerów, menedżerów i konsultantów z doświadczeniem na poziomie minimum 80 godzin przeprowadzonych szkoleń, warsztatów i prezentacji, gdzie odbiorcami byli przedsiębiorcy lub pracownicy przedsiębiorców.

Więcej informacji o projekcie na http://www.narzedziatrenera.matrik.pl/
magdalena.kropidlowska@matrik.pl, tel. 606 205 009

Serdecznie zapraszam i do zobaczenia na szkoleniu:)


Obrazek

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA


Obrazek

Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK serdecznie zaprasza na szkolenie: "Gry, ćwiczenia i case study jako narzędzia pracy trenera".

Termin szkolenia: 5 – 8 grudnia 2012

Miejsce szkolenia: Kraków

Prowadzący: Wojciech Szymczak, Piotr Piasecki

Szkolenie jest w 100% dofinansowane z EFS

W programie:
• Geneza gier dydaktycznych, ćwiczeń i case study i ich wykorzystania w kształceniu ludzi dorosłych
• Podział gier i ich użyteczność w szkoleniach
• Różnica pomiędzy grą, a ćwiczeniem
• Geneza i zastosowanie casy study w szkoleniach
• Gry dydaktyczne, ćwiczenia i case study – ich przydatność w szkoleniach
• Przećwiczenie krótkich gier, ćwiczeń i case study
• Omówienie i wskazanie przydatności przećwiczonych metod w szkoleniu
• Projektowanie gier dydaktycznych, ćwiczeń i case study w praktyce
• Zaprojektowanie ćwiczenia
• Zaprojektowanie i wykonanie nośników gry dydaktycznej
• Samodzielne rozpisanie prostego case study
• Prowadzenie gier dydaktycznych, ćwiczeń i case study w praktyce
• Rozegranie trzech gier przygotowywanych przez uczestników
• Rozwiązywanie i analizowanie rozpisanych case study
• Uczestniczenie i prowadzenie krótkich ćwiczeń grupowych
• Omówienie prezentowanych metod z pogłębioną informacją zwrotną

Szkolenie jest realizowane w ramach projektu: "Profesjonalny Trener Zarządzania MATRIK - narzędzia pracy trenera", który jest skierowany do początkujących i doświadczonych trenerów, menedżerów i konsultantów z doświadczeniem na poziomie minimum 80 godzin przeprowadzonych szkoleń, warsztatów i prezentacji, gdzie odbiorcami byli przedsiębiorcy lub pracownicy przedsiębiorców.

Więcej informacji o projekcie na http://www.narzedziatrenera.matrik.pl/
magdalena.kropidlowska@matrik.pl, tel. 606 205 009

Serdecznie zapraszam i do zobaczenia na szkoleniu:)


Obrazek
Grzegorz O.

Grzegorz O. TRENER / DORADCA +48
666 300 037

Temat: SZKOLENIA


Obrazek



Obrazek

ZAKUPY I NEGOCJACJE W BIZNESIE

PROGRAM SZKOLENIA
II EDYCJA
13-14.12.2012 CENTRUM KONFERENCYJNE OPAL (EUROPEUM),
ul. Św. Antoniego 2/4 WROCŁAW

1. Omówienie procesu zakupowego – omówimy różne procesy zakupowe w uzależnieniu od kategorii oraz postaramy się zwrócić uwagę na mocne oraz słabe strony poszczególnych etapów.
2. Profil kupca – przedstawimy pożądany profil kupca oraz zbadamy nasze postawy.
3. Sourcing (przegląd rynku dostawców) – przedstawimy możliwe modele oraz podejścia do tematu sorcingu, omówimy z uczestnikami jego wagę w procesie zakupowym oraz w jaki sposób metodycznie powiększać swoją bazę dostawców za pomocą firm które z nami współpracują.
4. Zapytanie ofertowe/zaproszenie do przetargu. - pokażemy jak zbudować zapytanie aby było ono atrakcyjne dla dostawcy. Przedstawiamy również kilka tricków, które mogą oszczędzić nam czas niezbędny na późniejsze negocjacje.
5. Cele sprzedawcy i kupującego. – uświadomimy uczestnikom szklenia jakie są cele dostawy oraz jakimi wartościami powinien kierować się kupiec w trakcie wyboru potencjalnego dostawcy.
6. Fazy negocjacji - postaramy się dokładnie omówić poszczególne fazy negocjacji oraz ich znaczenie, zadamy sobie pytanie czy są one tak samo postrzegane przez obie strony.
7. Przygotowanie do negocjacji. Wybór odpowiedniego sposobu działania:

> przetarg elektroniczny;
> przetarg klasyczny;
> negocjacje telefoniczne;
> spotkania z dostawcami;
> „chowanie się” na urlopie.

8. Zacznij od NIE! – znaczenie tego słowa w negocjacjach dostawcą oraz komunikacji międzyludzkiej.
9. Manipulacja w negocjacjach. Omówienie prawie 30 taktyk i tricków negocjacyjnych, którymi może się posłużyć kupiec w trakcie rozmowy z dostawą. (omówienie kotwic, metaprogramów, oraz zasad konstrukcji zdań z wykorzystaniem perswazji)
10. Negocjujemy z monopolistą
11. Negocjacje a ograniczenia czasowe.
12. Metoda skracania czasu negocjacji
13. Konflikt- przedstawienie zalet i wad konfliktu w jaki sposób kupiec może nim zarządzić.
14. Dostawca na etacie -jak przekonać dostawce aby pracował dla nas za nas.
15. Metody analizy - analiza ABC oraz XYZ.
16. Zabezpieczenie interesu przedsiębiorstwa dzięki Umowie – przedstawimy najważniejsze aspekty umów handlowych oraz gotowe propozycje zapisów które możemy wykorzystać w naszej pracy.

WARTOŚĆ SZKOLENIA ZA OSOBĘ ORAZ WARUNKI PROMOCJI (dla uczestników z jednej firmy):

ZGŁOSZENIA DO DNIA:
Do dnia 30.11.2012 - (1 osoba) 1250 zł netto, (2 osoby) 1100 zł netto, (3 osoby) 1000 zł netto, (4+ osoby)900 zł netto.

Od dnia 01.12.2012 do 07.12.2012 - (1 osoba) 1600 zł netto, (2 osoby) 1500 zł netto, (3 osoby) 1400 zł netto, (4+ osoby) 1300 zł netto.

Od dnia 08.12.2012 do 12.12.2012 -- (1 osoba) 2000 zł netto, (2 osoby) 1900 zł netto, (3 osoby) 1800 zł netto, (4+ osoby) 1700 zł netto.

Wartość szkolenia zawiera:
Materiały szkoleniowe, wykłady oraz ćwiczenia 8h dziennie (1h-45min) oddzielone przerwami, napoje, poczęstunek, obiady.

Korzyści dla kupców:

> dzięki uczestnictwu w oferowanym przez GOODMAN szkoleniu nabędą lub pogłębią Państwo kompetencje lub umiejętności niezbędne w codziennej pracy kupca:
> szybsze pozyskiwanie optymalnych rozwiązań w negocjacjach z dostawcami;
> czynienie aktualnych dostawców, jak i pretendentów swoimi sojusznikami;
> minimalizowanie zagrożeń płynących z niewykonania umowy przez dostawcę;
> skuteczne prowadzenie trudnych rozmów bez konieczności rozstrzygania konfliktu w Sądzie;
> efektywniejsze zarządzanie swoją pracą dzięki wykorzystaniu z zaproponowanych rozwiązań organizacyjnych i administracyjnych;


Korzyści dla handlowców:
> Zrozumienie procesu zakupowego oraz taktyk negocjacyjnych jakimi kierują się kupcy w swojej codziennej pracy.

PROFIL TRENERA:
Grzegorz Olechniewicz
Współtworzył strategie zakupowe oraz realizował zakupy między innymi dla takich firm jak Alma, Ariba, Aliente , Lucent Technologies, Carrywater Group, Wspierał w realizacji zakupów Klientów firm 4Results oraz Dewey & LeBoeuf, itd. Były Procurement Manager w firmie Ariba. oraz Project Procurement Manager w Carrywater Group w ramach projektu CRM dla TP SA. Od 2004 roku prowadzi szkolenia oraz projekty doradcze w obszarze optymalizacji i zarządzania zakupami, negocjacji, zarządzania projektami oraz zarządzania zespołem. Były Dyrektor Operacyjny w Grupie Constans. Twórca GO-CTR Consulting i Polskiej Grupy Zakupowej (realizacja zakupów grupowych). Główny ekspert ds. zakupów w firmie GOODMAN. Prowadził wykłady w ramach Studiów Podyplomowych Zakupy w Biznesie organizowanych przez WSB we Wrocławiu. Współzałożyciel i członek Stowarzyszenia Managerów i Specjalistów ds. Zakupów, oraz Stowarzyszenia Profesji Zakupowej. Łączny budżet projektów zakupowych którymi kierował w 2011 roku przekroczył wartość 2 500 000 000 złotych.

PROMOCJA DODATKOWA – „SZKOLIMY SIĘ RAZEM”
Prześlij znajomemu z innej firmy naszą ofertę i poinformuj nas o jego imieniu i nazwisku, jeśli uda Ci się go nakłonić do udziału w tym szkoleniu otrzymasz dodatkowy opust od ceny w wysokości 50zł.
(opust maksymalny do kwoty 400zł netto) szkolenia@goodm.eu

INFORMACJE DODATKOWE:
1. Organizator zastrzega możliwość odwołania szkolenia do dnia 07.12.2012 w przypadku nie zebrania wystarczającej ilości uczestników (5) oraz przedstawienia propozycji kolejnego terminu szkolenia. W przypadku rezygnacji przez klienta z kolejnego terminu organizator zwróci pełną kwotę wpłaconą przez klienta na poczet szkolenia.
2. W przypadku rezygnacji przez uczestnika ze szkolenia w terminie mniejszym niż 14 dni od daty jego rozpoczęcia organizator firma GOODMAN informuje, że na poczet pokrycia kosztów administracyjnych raz organizacyjnych dokona umniejszenia wartości kwoty należnej do zwrotu o 30% jej wartości.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
http://www.goodm.eu/pliki/formularz_zgloszenia_uczestn...

PROGRAM W FORMACIE PDF
http://www.goodm.eu/pliki/program_szkolenia_zakupowy_i...


Obrazek

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt
telefoniczny pod nr:
+48 666 300 037
lub mailowy
szkolenia@goodm.eu
szkolenia@go-ctr.com

Serdecznie zapraszam
Grzegorz Olechniewicz
+48 666 300 037
grzegorz.olechniewicz@goodm.euGrzegorz Olechniewicz edytował(a) ten post dnia 15.11.12 o godzinie 20:09

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

ACDC – Assessment i Development Center – jak przygotować, przeprowadzić i podsumować ACDC

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w szkoleniu wszystkich zainteresowanych tematyką Assesment/Development Center - zarówno tych praktykujących oraz początkujących, pragnących poznać techniki przeprowadzania powyższych sesji.

Korzyści:

- nabycie umiejętności efektywnego przygotowania i przeprowadzenia metody Assessment Center/Development Center w organizacji;
- poszerzenie wiedzy dotyczącej projektowania i wdrażania narzędzi do oceny danych kompetencji w firmie;
- nauka prawidłowego udzielania kandydatom informacji zwrotnych;
- zdobycie informacji dotyczących profesjonalnego pełnienia roli asesora;
- poznanie zasad analizy i oceny sesji Assessment Center/Development Center;
- zwiększenie umiejętności prawidłowego raportowania sesji Assessment Center/Development Center.

Program szkolenia:

1. Czym jest Assessment i Development Center?

- Specyfika metody AC/DC.

- Możliwości zastosowania metod w kierowaniu kapitałem ludzkim.

- Cele stosowania AC/DC w organizacji – pozyskiwanie, kształcenie i motywowanie pracowników.

2. Przygotowanie sesji AC/DC

- Konstruowanie harmonogramu projektu.

- Analiza stanowiska pracy.

- Określenie kompetencji niezbędnych na stanowisku.

- Operacjonalizacja kompetencji w oparciu o jednostki zachowań.

- Przygotowanie profilu idealnego kandydata.

- Przygotowanie odpowiednich narzędzi do przeprowadzenia sesji AC/DC.

3. Przeprowadzenie sesji AC/DC

- Wybór kandydatów.

- Przeszkolenie asesorów.

- Określenie lokalizacji i czasu trwania ośrodka.

- Harmonogram i organizacja techniczna sesji.

- Rzetelność i obiektywizm badania.

- Zakończenie ośrodka oceny i rozwoju.

4. Ocena sesji AC/DC oraz raporty końcowe

- Przygotowanie profili kompetencyjnych kandydatów.

- Zasady udzielania konstruktywnego feedbacku.

- Prowadzenie feedbacku indywidualnego i grupowego.

5. Charakterystyka dobrego Asesora

- Umiejętności i cechy dobrego asesora

- Techniki oceny Assessment Center.

- Pułapki w jakie „wpadają” asesorzy.

Trenerzy prowadzący: Anna Kucińska / Iwona Firmanty

Szczegóły:

Termin: 12.12.2012 r. 09:00 – 16:00 (prosimy o punktualność);

Miejsce spotkania: ul. Marszałkowska 84/92 lok.117, 6 piętro, w centrum Warszawy;

Cena: 550 zł netto (+23%VAT) (cena od 1 osoby);

Cena zawiera:

- materiały szkoleniowe;
- lunch;
- słodki poczęstunek, napoje;
- konsultacje poszkoleniowe;
- dyplom poszkoleniowy.

Zapraszamy Państwa również na szkolenia uzupełniające powyższy warsztat:

- Skuteczne metody rekrutacji i selekcji;
- Ocena 360;
- Opis i wartościowanie stanowisk;
- System oceny pracowników;
- Talent Managment w praktyce – zarządzanie karierami i talentami w firmie.

Zgłoszenia:

W celu zgłoszenia się na szkolenie zapraszamy do kontaktu z naszym biurem nr tel. 22 49 80 328; 22 22 42 195, 196, 197.Joanna S. edytował(a) ten post dnia 20.11.12 o godzinie 17:24

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Następna dyskusja:

Szkolenia i certyfikacja sy...




Wyślij zaproszenie do