Adrian T. www.autor.biz
Temat: SZKOLENIA
COPYWRITING – SŁOWEM: SPRZEDAŻ!
Warsztaty 15-16 listopada, Warszawa.
Jak pisać skuteczniejsze teksty reklamowe? Jak pisać oferty handlowe? Jak pisać treści do strony www? Jak sprzedawać... słowem?
KORZYŚCI
- po szkoleniu będziesz potrafić:
dobrać najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,
określić korzyści wynikające z danego produktu,
tworzyć skuteczniejsze nagłówki,
tworzyć skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,
tworzyć bardziej perswazyjne teksty na Twoją stronę www,
skuteczniej komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym.
Po tym szkoleniu samodzielnie przygotujesz skuteczniejszą ofertę.
Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.
UWAGA 1: program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla marki (głównie: sprzedaży), a NIE na zdobywaniu nagród na festiwalach reklamy.
UWAGA 2: szkolenie ma formę warsztatową. Wszystkie tematy przećwiczymy i omówimy. Porównasz różne warianty tekstów oraz określisz – który i dlaczego będzie skuteczniejszy w konkretnym kontekście. [/b]
ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!
________________________________________
CO OTRZYMUJESZ?
Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:
* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, tekst strony www;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.
______________________________________
DODATKOWO OTRZYMUJESZ:
dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________
JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?
Po szkoleniu:
* będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.
______________________________________
DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE
* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________
PROGRAM
Warsztaty DZIEŃ 1.
1. SUBTELNE RÓŻNICE MIĘDZY SŁOWAMI
Jak wpłynąć na percepcję bez zmieniania faktów?
Obszerny PAKIET PRZYKŁADÓW - wykorzystanie słów w różnych sytuacjach
2. JAK PISAĆ JĘZYKIEM KORZYŚCI?
Co sprzedajesz? Co tak NAPRAWDĘ sprzedajesz?
Czego chcą Twoi klienci?
"MY" czy "TY"?
Korzyści? Tak, ale nie zapominaj o cechach
3. JAK TWORZYĆ SKUTECZNE NAGŁÓWKI?
Cztery elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Sprawdzone sposoby na nagłówki
Przykłady - nagłówki skuteczne i nieskuteczne
Warsztaty DZIEŃ 2.
4. JAK NAPISAĆ SKUTECZNĄ OFERTĘ?
Co motywuje ludzi?
Krok po kroku - co zawiera skuteczna oferta?
Jak minimalizować obiekcje, które przeszkodzą w zakupie?
Konkrety proszę!
5. JAK PISAĆ TREŚCI DO STRON WWW?
Tytuły
Nagłówki
Akapity
Słowa i frazy kluczowe
Wyróżnienia
Tabele
6. JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ LICZBY?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
"3" czy "trzy"?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?
ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna
______________________________________
PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.
______________________________________
INFO
Termin: 15-16 listopada 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1220 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.
W cenie: szkolenie, materiały, miesiąc konsultacji, (e-mail, telefon), dostęp do materiałów online, smaczny catering i oczywiście imienny certyfikat dla każdego uczestnika.
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE i OPINIE O TYM SZKOLENIU: http://www.grupaautor.pl/szkolenia/copywriting.html
______________________________________
Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie
Zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca
Z a p r a s z a m y
_________________________________
Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:
- szczegóły na stronie http://grupaAUTOR.pl
_________________________________