Michał Stolarczyk

Michał Stolarczyk Konsultant kariery,
kierownik projektów,
trener, psycholog.

Temat: SZKOLENIA


Obrazek


Zapraszamy serdecznie na I krakowską edycję programu edukacyjnego (warsztat + konsultacje z trenerem + coaching wdrożeniowy) organizowanego przez firmę Intuikon (http://intuikon.pl)

PRAKTYK BEYOND NLP

KORZYŚCI z udziału w szkoleniu:

- Poznasz i przećwiczysz ponad 40 technik i procedur postępowania przydatnych do: - poprawy relacji, komunikacji i rozwiązywania konfliktów (użytecznych także w sprzedaży, obsłudze klienta, tworzeniu komunikatów marketingowych),

- Będziesz umiał / umiała stosować poznane techniki w codziennym życiu w sposób łatwy i naturalny dzięki unikatowej metodzie Kart Rozwojowych,

- Poznasz pułapki jakim ulega Twój umysł, dzięki czemu będziesz mógł / mogła skuteczniej bronić się przed manipulacją ze strony praktyków wpływu społecznego,

- Zrozumiesz czym są emocje i jak możesz na nie wpływać, a niekiedy nawet je w pełni kontrolować,

- Nauczysz się rozpoznawać i zmieniać negatywne przekonania, które utrudniają Ci osiągnięcie tego, czego chcesz w różnych aspektach Twojego życia,

- Poznasz, zrozumiesz i nauczysz się wykorzystywać wiedzę o tworzeniu się nawyków w codziennym życiu, dzięki czemu będziesz mógł / mogła zmieniać te, które Ci przeszkadzają i tworzyć nowe, korzystne dla Ciebie,

- Poznasz modele skuteczności możliwe do zastosowania i osiągnięcia sukcesów w różnych dziedzinach życia: Model Dobrego Słuchacza, Model Szczęściarza, Model Eksperta, Model Milionera,

- Poprawisz swoją umiejętność płynnego przechodzenia od stanu skupienia na sobie do stanu koncentracji na świecie zewnętrznym,

- Nauczysz się pracować z procesem tworzenia i interpretacji doświadczeń, zamiast z ich treścią, dzięki czemu będziesz mógł / mogła pomagać innym bez konieczności skłaniania ich do ujawniania trudnych i niewygodnych sytuacji ze swojego życia,

- Otrzymasz certyfikat Praktyka NLP i Beyond NLP oraz otrzymasz możliwość kontynuowania nauki na poziomie Mistrza (Master) Beyond NLP,

- Otrzymasz ponad 90 stron materiałów szkoleniowych dzięki którym będziesz mógł / mogła utrwalić i uzupełnić swoją wiedzę z zakresu rozwoju osobistego i pozytywnej zmiany,

- Otrzymasz możliwość skorzystania z konsultacji z trenerem w ramach wsparcia poszkoleniowego,

- Otrzymasz możliwość skorzystania z coachingu wdrożeniowego (spotkania na Skype) w promocyjnej cenie 80 zł za sesję trwającą 60-90 min do wykorzystania do 31 lipca 2013.

Prowadzący: Artur Król http://www.krolartur.com

Jakość szkolenia:

Dotychczas odbyły się 3 edycje tego szkolenia w innych miastach. Wszystkie otrzymały bardzo wysokie oceny od uczestników. Co więcej każde kolejne szkolenie oceniane było wyżej niż poprzednie: 4,54 / 5, 4,73 / 5 i 4,93 / 5.

Wśród opinii uczestników dotychczasowych szkoleń powtarzają się przede wszystkim opinie o wysokiej wartości i innowacyjności szkolenia na tle innych tego typu propozycji rynkowych oraz bardzo dużym nacisku na praktyczne ćwiczenie umiejętności. Uczestnicy doceniają, że szkolenie daje zarówno impuls jak i konkretne narzędzia do dokonywania konkretnych zmian w swoim życiu: obniżenie lęku, wzrost asertywności, poprawa samopoczucia, skuteczność realizacji celów życiowych oraz zawodowych oraz większa intensywność odczuwania emocji.

Inwestycja: (za 9 dni) 2.176 zł brutto w przedpłacie do 30 listopada
później 2.830

Zapisy: Prosimy o wysłanie zgłoszenia wraz z numerem telefonu oraz tytułem szkolenia na adres: [mail] biuro@intuikon.pl [/mail]

PEŁNY OPIS SZKOLENIA:
http://www.intuikon.pl/pdf/Oferta-PraktykBeyondNLP.pdf
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: SZKOLENIA


Obrazek

GRAFIKA i DTP W MARKETINGU - WARSZTATY KREATYWNE (Corel + Photoshop) 


Warsztaty 29-30 października, KATOWICE.

Spady, krzywe, warstwy, cromalin, szparowanie... przestaną być dla Ciebie tajemnicą!

Koniec z długim czekaniem na drobne poprawki. Poznaj metody i narzędzia, dzięki którym samodzielnie poradzisz sobie z naniesieniem zmian w projekcie. Przystępnie i przyjaźnie wytłumaczone zagadnienia, które czasem przyprawiają marketingowca o ból głowy.

Chcesz usprawnić współpracę z Twoją agencją? Wiedzieć i rozumieć, o czym oni w ogóle mówią? A może chcesz zyskać większą niezależność od agencji? Potrafić samodzielnie przygotować efektywną publikację, ulotkę, materiały promocyjne...? Weź udział w TYM szkoleniu!

Do szkolenia dołączona obszerna baza materiałów elektronicznych: przykłady layoutów („przed”/”po”), inspirujące przykłady materiałów promocyjnych, błędy i wpadki…

Przesłanie tego szkolenia: NIE MA GŁUPICH PYTAŃ!
______________________________________

CZĘŚĆ 1 – PODSTAWY


• Po co mi grafika i DTP? Czyli poznaj byka, żebyś był dobrym torreadorem.
• Czy ktoś mi to w końcu wyjaśni? Bitmapy i grafika wektorowa. Popularne rodzaje druku (offset, druk cyfrowy): objaśnienie jak to działa, zalety, ograniczenia O co chodzi: CMYK, RGB, Greyscale, Pantone...
• Estetycznie i przejrzyście - podstawy kompozycji i projektowania.
• Kilka liczb: rozdzielczość (DPI, PPI), formaty papieru.
• Layout - podstawy kompozycji i projektowania
• Teraz już będziesz wiedzieć! Jak przygotować plik do druku?
• Logo (logotyp, sygnet, logo)
• Ratunku! Agencja chce projekt „w krzywych”!
• Pomocy! Agencja pyta o projekt „na warstwach”!
• Czy oni mnie nie obrażają, mówiąc o „szparowaniu”?
• co chodzi z tymi „spadami”?
• Kolumny czy łamy? Poznaj różnicę i nie myl już pojęć
• Nie rób tego ! Logo w Wordzie, „trzcionki” i inne kwiatki

CZĘŚĆ 2 - PRAKTYKA!

Praca w programie Corel Draw - sami projektujemy i przygotowujemy do druku publikację. Poznanie opcji i praca na programie Corel Draw.
Praca w programie Photoshop - sami łączymy i retuszujemy zdjęcia. Inspiracje, pomysły, podpowiedzi, linki.
______________________________________
INFO
Termin: 29-30 października 2012
Miejsce: 40-013 Katowice, ul. Staromiejska 2/7 (Ośrodek "Business Center 1").
Cena: 1220 zł NETTO (+ 23% VAT).
Czas: 2 dni warsztatów, przykładów, ćwiczeń.
Po szkoleniu: miesiąc konsultacji gratis.


SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE i OPINIE O TYM SZKOLENIU: http://www.grupaautor.pl/szkolenia/grafika-i-dtp.html
______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

Zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://grupaAUTOR.pl
_________________________________
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: SZKOLENIA


Obrazek

 FACEBOOK DLA FIRM 


Warsztaty 29 października, Warszawa.

Dowiedz się jak wykorzystać siłę Facebooka w Twojej firmie.


Jak pozyskać i zaangażować fanów?
Ile kosztuje fan?
Ile możesz dzięki niemu zyskać i zarobić?
Jak budować markę w internecie?


Po tym szkoleniu będziesz znać odpowiedzi na powyższe pytania. I będziesz wiedzieć jak samodzielnie budować Twoją markę w sieci.

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE!
________________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE?

- Pracownik działu marketingu, reklamy i promocji.
- Przedsiębiorca, chcący we właściwy sposób zaznaczyć obecność marki na Facebooku.
- Osoba odpowiedzialna za współpracę z agencjami reklamowymi i interaktywnymi.
- Osoba odpowiedzialna za corporate PR.
______________________________________

CELE SZKOLENIA
Zwiększenie skuteczności komunikatu w social media.
Zwiększenie skuteczności wykorzystania reklam na Facebooku.
Zwiększenie kompetencji w zakresie współpracy z agencją zewnętrzną/social media managerem.
______________________________________

PROGRAM

FACEBOOK DLA MARKI
• Budowanie marki w serwisie - czy zawsze warto?
• Moja grupa docelowa na Facebooku - czy to ten sam target co w innych mediach?
• Nieszablonowy wygląd FanPage'a i ile osób naprawdę go zobaczy.
• Strategia komunikacyjna - jak uniknąć kryzysowych odpowiedzi na "głupie pytania"
• Aplikacje - czym zaangażujemy fana?
• Statystyki Facebooka - czego możemy się dowiedzieć?
• Reklama kontekstowa - dlaczego Facebook zjadł Google'a?
• Ile kosztuje nas fan? Ile możemy dzięki niemu zyskać i zarobić?

FACEBOOK W STRUKTURZE FIRMY
• Czym jest social media policy i dlaczego jej brak może spowodować kryzys?
• Kto i jak mówi o swojej firmie na Facebooku?
• Potencjał grupy zamkniętej na Facebooku

______________________________________


PROWADZĄCA
Właścicielka agencji PR/social media Leniva Studio. Realizuje projekty m.in. dla Grupy Radiowej Agory, Kamis SA, Wydawnictwa W.A.B., Wittchen, Mastercook.

Doświadczenie zdobywała jako freelancerka w warszawskich agencjach PR oraz w pracy dla klientów agencyjnych.

Absolwentka produkcji mediów cyfrowych na łódzkiej "filmówce" oraz filologii polskiej i germańskiej na Uniwersytecie Warszawskim.

Prywatnie entuzjastka social media i niekonwencjonalnych rozwiązań.
______________________________________

INFO
Termin: 29 października 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 780 zł NETTO (+ 23% VAT).
Dogodny dojazd z Dworca Centralnego (lokalizacja szkolenia w centrum Warszawy)

[b]SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.grupaautor.pl/szkolenia/facebook-dla-firm.html


Kontakt telefoniczny: 504 17 90 65 Adrian Tomaszewski
...........................
Uczestnicy korzystają z laptopów (zapewnia organizator) ze stałym łączem do internetu.
Jeśli uczestnik chce przyjść z własnym laptopem, prosimy o wcześniejsze zgłoszenie tego na formularzu zgłoszenia na szkolenie.

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://grupaAUTOR.pl

 _________ Z a p r a s z a m y _______________________ 
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: SZKOLENIA


Obrazek


COPYWRITING – SŁOWEM: SPRZEDAŻ!


Warsztaty 22-23 października, WARSZAWA.

Tworzysz teksty reklamowe? Piszesz oferty handlowe? Budujesz treści do strony www? Słowem: sprzedajesz... słowem? To szkolenie jest właśnie dla Ciebie.

Po szkoleniu – będziesz potrafić:

dobrać najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,
określić korzyści wynikające z danego produktu,
tworzyć skuteczniejsze nagłówki,
tworzyć skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,
tworzyć bardziej perswazyjne teksty na Twoją stronę www,
skuteczniej komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym.

Po tym szkoleniu samodzielnie przygotujesz skuteczniejszą ofertę.

Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

UWAGA: program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla marki (głównie: sprzedaży), a NIE na zdobywaniu nagród na festiwalach reklamy.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, tekst strony www;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.

______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

 Warsztaty DZIEŃ 1. 


1. SUBTELNE RÓŻNICE MIĘDZY SŁOWAMI
Jak wpłynąć na percepcję bez zmieniania faktów?
Obszerny PAKIET PRZYKŁADÓW - wykorzystanie słów w różnych sytuacjach

2. JAK PISAĆ JĘZYKIEM KORZYŚCI?
Co sprzedajesz? Co tak NAPRAWDĘ sprzedajesz?
Czego chcą Twoi klienci?
"MY" czy "TY"?
Korzyści? Tak, ale nie zapominaj o cechach

3. JAK TWORZYĆ SKUTECZNE NAGŁÓWKI?
Cztery elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Sprawdzone sposoby na nagłówki
Przykłady - nagłówki skuteczne i nieskuteczne

 Warsztaty DZIEŃ 2. 


4. JAK NAPISAĆ SKUTECZNĄ OFERTĘ?
Co motywuje ludzi?
Krok po kroku - co zawiera skuteczna oferta?
Jak minimalizować obiekcje, które przeszkodzą w zakupie?
Konkrety proszę!

5. JAK PISAĆ TREŚCI DO STRON WWW?
Tytuły
Nagłówki
Akapity
Słowa i frazy kluczowe
Wyróżnienia
Tabele

6. JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ LICZBY?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
"3" czy "trzy"?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 22-23 października 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1220 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE i OPINIE O TYM SZKOLENIU: http://www.grupaautor.pl/szkolenia/copywriting.html
______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

Zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://grupaAUTOR.pl
_________________________________

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

„Negocjator” firma szkoleniowa o wieloletnim doświadczeniu biznesowym i psychologicznym
w tym roku znalazła się na 4 tym miejscu wśród 9 wniosków które uzyskały ostateczną rekomendację merytoryczną w V konkursie w ramach projektu PARP ” Podnoszenie kompetencji kadry szkoleniowej”.
Zespół „Negocjator” zaprasza do udziału w:

SZKOLENIE TRENERSKIE „TRENER ZMIAN”
Doskonalenie praktyk trenerskich - Projekt będzie finansowany w 100% z Funduszy unijnych.
Projekt przygotowujący trenerów – specjalistów do przeprowadzania pracowników przedsiębiorstw przez zmiany organizacyjne, kompetencyjne, rozwojowe. Doskonalenie kompetencji trenerów w zakresie przygotowania i prowadzenia szkoleń ukierunkowanych na przeprowadzanie pracowników przedsiębiorstwa przez zmiany.
Na projekt „Trener zmian” składa się 120 godzin zajęć szkoleniowych prowadzonych metodami warsztatowymi przez doświadczonych trenerów biznesu, specjalistów HR, ekspertów ekspozycji społecznej i sztuki aktorskiej.
W projekcie gwarantujemy także każdemu uczestnikowi 10 godzin indywidualnej superwizji własnej pracy trenerskiej prowadzonej przez rekomendowanych superwizorów Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Udział w projekcie „Trener zamian” wliczany jest do limitu szkoleń wymaganych przy ubieganiu się o rekomendacje trenerskie PTP.

KORZYŚCI:
• Umiejętność projektowania szkoleń w tym interwencji szkoleniowych których celem jest przeprowadzenie pracowników przedsiębiorstwa przez zmianę organizacyjną, technologiczną, personalną, kompetencyjną.
• Lepsze rozumienie procesów społecznych, intra i inter psychicznych zachodzących w grupach i pracownikach w związku z ogłoszoną, prowadzoną zmianą.
• Doskonalenie metod, technik pracy nad zmianą postaw i zachowań pracowników przedsiębiorstw.
• Bezpieczna informacja zwrotna nt. własnego stylu pracy trenerskiej z grupą szkoleniową.

TERMINY GRUP:
W projekcie „Trener zmian” będzie 5 grup po 12 osób :
1. Grupa I. w Poznaniu – od grudnia 2012 do maja 2013/ w każdym miesiącu warsztat 2-dniowy weekendowy oraz superwizja - terminy ustalane indywidualnie z uczestnikami w okresie od kwietnia do sierpnia 2013.
2. Grupa II w Bydgoszczy- od lutego do lipca 2013/ w każdym miesiącu warsztat 2-dniowy weekendowo oraz superwizja - terminy ustalane indywidualnie z uczestnikami w okresie od czerwca do października 2013.
3. Grupa III w Warszawie -od kwietnia 2013 do września 2013 / w każdym miesiącu warsztat 2-dniowy weekendowo oraz superwizja - terminy ustalane indywidualnie z uczestnikami w okresie od sierpnia do grudnia 2013.
4. Grupa IV w Poznaniu - od czerwca 2013 do listopada 2013/ w każdym miesiącu warsztat 2-dniowy weekendowo oraz superwizja - terminy ustalane indywidualnie z uczestnikami w okresie od października 2013 do lutego 2014.
5. Grupa V w Poznaniu od sierpnia 2013 do stycznia 2014/ w każdym miesiącu warsztat 2-dniowy weekendowo oraz superwizja - terminy ustalane indywidualnie z uczestnikami w okresie od grudnia 2013 do kwietnia 2014.

Szczegółowe informacje pod numerem telefonu: 509-29-48-29, 601-58-48-18
Adres mailowy: efs@negocjator-atut.pl

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Paweł Staworzyński

Paweł Staworzyński Doradztwo
Przemysłowo
Gospodarcze

Temat: SZKOLENIA

Optymalizacja zapasów – szkolenie otwarte

1. Cele:

Głównymi celami proponowanego projektu są:
- Przekazanie wiedzy teoretycznej i praktycznej opartej na przykładach praktycznych w zakresie metod optymalizacji zapasów materiałowych i wyrobów gotowych.
- Wskazanie niezbędnych działań do podjęcia w celu uzyskania redukcji zbędnych zapasów.

2. Korzyści

Uczestnicy szkolenia zdobędą niezbędną wiedzę teoretyczną jak i praktyczną w kompleksowym podejściu do procesów optymalizacji zapasów znacznie wychodząc poza aspekty działów zakupów i sprzedaży.
Dzięki przeprowadzonym ćwiczeniom praktycznym opartym na doświadczeniu trenera prowadzącego, przekazane metody działań optymalizacji zapasów będą łatwe do przeniesienia w rzeczywisty ciągły proces redukcji zapasów.

3. Zakres i forma realizacji

1) Analiza ABC XYZ w klasyfikacji 9 analitycznych grup zapasów - teoria
- teoria i sposób liczenia analiz ABC XYZ,
- analiza wartościowa i ilościowa zapotrzebowania wg danych historycznych i prognozowanych,
- wybór długości okresu dla przygotowywanych analiz,
- średnie obroty i odchylenie standardowe,
- definicja wartości brzegowych współczynnika zmienności dla grup X, Y i Z.

2) Analiza ABC XYZ w praktyce – ćwiczenia
- wykorzystanie arkuszy kalkulacyjnych, systemu MRP i optymalizacja przygotowania analizy,
- eksport danych źródłowych – obroty ilościowe, wartości średnie zapasów materiałowych,
- przeprowadzenie analizy i interpretacja danych,
- weryfikacja brzegowych wartości współczynnika zmienności,
- weryfikacja potencjalnych nie prawidłowych danych wynikających z błędów rejestracji ruchów materiałowych,
- omówienie wyników.

3) Rodzaje zapasów i ryzyko ich wyczerpania - teoria i ćwiczenia
- podział zapasów na rotacyjny, bezpieczeństwa i całkowity,
- określanie współczynnika bezpieczeństwa i poziomu obsługi klienta,
- częstotliwości dostaw i zmienność zapotrzebowania,
- obliczanie zapasów – ćwiczenia.

4) Wielkości wpływające na planowanie zakupów i zapasów materiałowych – teoria i ćwiczenia
- określanie poziomów zapasów – rotacyjny, bezpieczeństwa i całkowity,
- dane MRP – czas realizacji zamówienia, okres MRP, minimalna wielkość zamawiana, częstotliwość dostaw.

5) Wielkości wpływające na planowanie zapasów wyrobów gotowych – teoria i ćwiczenia
- określanie poziomów zapasów – rotacyjny, bezpieczeństwa i całkowity,
- dane MRP – czas realizacji zamówienia, okres MRP, minimalna wielkość zamawiana,
- dane CRP – planowanie z uwzględnieniem zdolności produkcyjnych,
- czasy technologiczne – realizacji zamówienia i przepływu,

6) Weryfikacja i optymalizacja zapasów całej listy materiałowej - ćwiczenia
- wykorzystanie arkuszy kalkulacyjnych do grupowej weryfikacji zapasów,
- kompleksowa weryfikacja wyników i modyfikacja głównych danych planistycznych,
- podejmowanie działań ukierunkowanych na redukcję zapasów,
- określanie priorytetów wg klasyfikacji wartościowej ABC,
- opracowywanie harmonogramu PDCA działań usprawniających ukierunkowanych na redukcję zbędnych zapasów.
- aktualizacja danych planistycznych w systemach MRP.

7) Prognozowanie popytu, planowanie i harmonogramowanie produkcji - podstawy
- warunki niezbędne w optymalizacji zapasów,
- dane systemowe MRP,
- pętle MRP i CRP w planowaniu i harmonogramowaniu produkcji,
- zmiany kolejki produkcyjnej w krótkiej perspektywie czasowej,
- prognozy popytu,
- struktury planistyczne,
- terminy realizacji zamówień klienta.

8) Optymalizacja przepływu materiału - podstawy
- przepływ materiału wewnątrzzakładowy – redukcja pracochłonności obsługi transportu i poziomu zapasów w toku produkcyjnym,
- JIT i JIS – planowanie dostaw dokładnie na czas i w sekwencji produkcyjnej,
- Kanban i Milkrunner – system ssący wspierający proces redukcji zapasów w dostawach wewnętrznych i zewnętrznym łańcuchu dostaw.
4. Trener prowadzący

Zewnętrzny ekspert wyznaczony do realizacji w/w usługi:
Kierownik projektów i trener (Paweł Staworzyński) z kilkunastoletnim doświadczeniem w realizacji działań usprawniających w różnych branżach produkcyjnych i usługowych.

Więcej informacji o trenerze:
http://www.staworzynski.com/?5s,115

Referencje:
http://www.staworzynski.com/?referencje,18

Czas trwania:

Szkolenie zaplanowane jest a 2 dni po 8 godzin włącznie z przerwami. Podczas szkolenia przeprowadzone zostaną wykłady teoretyczne jak i ćwiczenia praktyczne z zakresu zastosowania wyżej wymienionych zagadnień.

Miejsce i termin:

20-21 listopada 2012 Warszawa
22-23 listopada 2012 Łódź
29-30 listopada 2012 Karpacz

Zapraszamy!

Więcej informacji na temat cyklu można uzyskać kontaktując się bezpośrednio
drogą telefoniczną nr: 519 828 520

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA


Obrazek

Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK serdecznie zaprasza na szkolenie: "Trudne sytuacje w pracy szkoleniowej i metody radzenia sobie z nimi".

Termin szkolenia: 17-20 października 2012

Miejsce szkolenia: Kraków

Prowadzący: Izabela Karbownik i Piotr Dudek

Szkolenie jest w 100% dofinansowane z EFS

W programie:
• Myślenie o trudnych sytuacjach jako o procesie - prewencja, interwencja, ewaluacja
• Zarządzanie wymaganiami klienta
• Kontekst społeczno – organizacyjny w realizacji szkoleń
• Rozumienie własnych zachowań i zachowań uczestników – różnice indywidualne
• Rozpoznawanie intencji i potrzeb stojących za zachowaniami uczestników szkoleń
• Adekwatne dopasowanie zachowań trenera w różnorodnych sytuacjach szkoleniowych
• Praca z oporem w grupie
• Style reagowania na sytuacje konfliktowe podczas szkolenia
• Budowanie bezpiecznego środowiska podczas szkolenia
• Kategorie interwencji trenerskich
• Radzenie sobie w trudnych sytuacjach szkoleniowych
• Mapa myślenia o trudnych sytuacjach szkoleniowych

Szkolenie jest realizowane w ramach projektu: "Profesjonalny Trener Zarządzania MATRIK - narzędzia pracy trenera", który jest skierowany do trenerów z doświadczeniem na poziomie minimum 80 godzin przeprowadzonych szkoleń, gdzie odbiorcami byli przedsiębiorcy, bądź pracownicy przedsiębiorców.

Więcej informacji o projekcie na http://www.narzedziatrenera.matrik.pl/
magdalena.kropidlowska@matrik.pl, tel. 606 205 009

Serdecznie zapraszam i do zobaczenia na szkoleniu:)


Obrazek

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA


Obrazek

Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK serdecznie zaprasza na szkolenie: "Facylitacja i moderacja jako narzędzia pracy z grupą".

Termin szkolenia: 24-27 października 2012

Miejsce szkolenia: Kraków

Prowadzący: Anna Hejda i Dagmara Bieńkowska

Szkolenie jest w 100% dofinansowane z EFS

W programie:
• Co to jest moderowanie i facylitowanie
• Jakie kompetencje powinien mieć moderator i facylitator
• Debata oxfordzka
• Metoda Word Cafe i metoda kuli śnieżnej
• Formułowanie i rodzaje celów
• Planowanie sesji moderacji i facylitacji
• Drzewo celów, drzewo problemów
• Metoda grup nominalnych
• Chińska encyklopedia, metoda odwróconego myślenia
• Fazy rozwoju grupy wg. Corey’a
• Zastosowanie metody Analizy Pola Sił w pracy z grupą
• Zjawiska wspierające i zaburzające efektywną pracę grupową – syndrom Apollo, synergia grupowa, facylitacja społeczna, efekt Ringelmana, polaryzacja grupowa
• Naturalne role w zespole

Szkolenie jest realizowane w ramach projektu: "Profesjonalny Trener Zarządzania MATRIK - narzędzia pracy trenera", który jest skierowany do trenerów z doświadczeniem na poziomie minimum 80 godzin przeprowadzonych szkoleń, gdzie odbiorcami byli przedsiębiorcy, bądź pracownicy przedsiębiorców.

Więcej informacji o projekcie na http://www.narzedziatrenera.matrik.pl/
magdalena.kropidlowska@matrik.pl, tel. 606 205 009

Serdecznie zapraszam i do zobaczenia na szkoleniu:)

Obrazek

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA


Obrazek

Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK serdecznie zaprasza na szkolenie: "Marketing usług szkoleniowych".

Termin szkolenia: 7 – 10 listopada 2012

Miejsce szkolenia: Kraków

Prowadzący: Katarzyna Wolska i Piotr Piasecki

Szkolenie jest w 100% dofinansowane z EFS

W programie:
• Istota i rozumienie marketingu: prawa marketingu, definicje, rozwój i przyszłość
• Specyfika marketingu usług – co się pod nią kryje, zwłaszcza w branży szkoleniowej
• Autoprezentacja marketingowa trenera
• Formy i możliwości marketingu firmy szkoleniowej
• Badania i analizy marketingowe – focus group interview w pracy trenerskiej
• Segmentacja rynku
• Pozycjonowanie produktu i usługi
• Realność koncepcji 4P producenta i 4C klienta
• Marketing partnerski
• Marketing internetowy i w bezpośrednim kontakcie – AIDA w budowaniu marki trenera
• Marketing sensualny
• USP usługi szkoleniowej, trenera, szkolenia i tematu
• Formy promocji i reklamy
• Loga, nazwy i wizualizacje
• Narzędzia Blue Ocean jako podejście do budowania strategii
• Praktyczne stworzenie podstaw wizerunku i marketingu nowej firmy

Szkolenie jest realizowane w ramach projektu: "Profesjonalny Trener Zarządzania MATRIK - narzędzia pracy trenera", który jest skierowany do trenerów z doświadczeniem na poziomie minimum 80 godzin przeprowadzonych szkoleń, gdzie odbiorcami byli przedsiębiorcy, bądź pracownicy przedsiębiorców.

Więcej informacji o projekcie na http://www.narzedziatrenera.matrik.pl/
magdalena.kropidlowska@matrik.pl, tel. 606 205 009

Serdecznie zapraszam i do zobaczenia na szkoleniu:)


Obrazek
Iwona Świdurska

Iwona Świdurska właściciel Mati
Consulting
szkolenia, trener

Temat: SZKOLENIA

Serdecznie zapraszamy na bezpłatne szkolenia dla sektora branży turystycznej w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
oraz budżetu państwa na podstawie umowy z Instytucją Pośredniczącą (IP 2) – Wojewódzkim Urzędem Pracy w Poznaniu.

„Rozwój branży turystycznej woj. wielkopolskiego”

Tematyka szkoleń:

I. szkolenie.- „ICT w przedsiębiorstwie turystycznym” (80 godzin) + moduł językowy
(j. angielski 40 godzin). W ramach szkolenia realizowana będzie tematyka : internet, e-biznes, techniki informacyjne, tworzenie stron WWW, tworzenie baz danych, e-turystyka, CRM, billing, ocena szans wdrożenia nowoczesnych technologii. Moduł językowy – (40 godzin) język wykorzystywany w branży, codzienne sytuacje. (2 grupy – Poznań, Leszno)

II szkolenie. „Profesjonalna obsługa klienta” (80 godzin) + moduł językowy (j. angielski 40 godzin). W ramach szkolenia realizowana będzie tematyka: techniki komunikacji, asertywność, techniki negocjacji, obsługa bura/recepcji, prowadzenie rozmów telefonicznych, mowa ciała, aktywne słuchanie. Moduł językowy – (40 godzin) język wykorzystywany w branży, codzienne sytuacje. (3 grupy – Poznań, Jarocin, Leszno)

III szkolenie. „Budowa strategii marketingowych w przedsiębiorstwie turystycznym”
(80 godzin) + moduł językowy (j. angielski 40 godzin). W ramach szkolenia realizowana będzie tematyka: tworzenie strategii długo i krótko terminowych, ocena szans i zagrożeń, nowoczesne narzędzia marketingu, marka usług, plan marketingowy, analiza strategii firmy. Moduł językowy – (40 godzin) język wykorzystywany w branży, codzienne sytuacje. (2 grupy – Śrem, Poznań)

Cykl szkolenia obejmuje:
- szkolenie ogólne wg wybranej tematyk w każdym po – 80 h
- szkolenie językowe- 40 h
Uczestnicy projektu otrzymają materiały szkoleniowe
Podczas szkolenia uczestnicy otrzymają catering. Każdy uczestnik zobligowany jest do uczestnictwa w min. 80% zajęć potwierdzając swoją obecność na zajęciach poprzez złożenie własnoręcznie podpisu na liście obecności.

Informacja dot. projektu:

Projekt realizowany jest na terenie województwa wielkopolskiego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Projekt zakłada przeszkolenie osób pracujących w sektorze branży turystycznej z obszaru województwa wielkopolskiego. Sektorem usług turystycznych jest działalność przedsiębiorstw objętych następującymi grupami działalności Polskiej Klasyfikacji Gospodarczej:
a) hotelarstwo
55.1. Hotele
55.2. Pozostałe obiekty noclegowe turystyki i inne miejsca krótkotrwałego zakwaterowania
b) gastronomia
55.3. Restauracje
55.4. Bary
55.5 Działalność stołówek i catering
c) transport i działalność wspierająca
60.1. Transport kolejowy
60.2. Transport lądowy pozostały
61.1. Morski i przybrzeżny transport wodny
62.1. Rozkładowy transport powietrzny
62.3. Pozarozkładowy transport powietrzny.


Profil Uczestnika:
W projekcie mogą brać udział mikro i mali przedsiębiorcy prowadzący działalność w sektorze turystyki posiadającą jednostkę organizacyjną na terenie woj. wielkopolskiego, a także ich pracownicy.
- przedsiębiorstwo posiada jednostkę organizacyjną na terenie woj. wielkopolskiego, a pracownicy pracują lub zamieszkują na terenie woj. wielkopolskiego, a także ich pracownicy.

- przedsiębiorstwa nieuprawnione do otrzymania pomocy publicznej są wyłączone z udziału w projekcie (zgodnie z zapisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego z dnia 15 grudnia 2010r. w sprawie udzielenia pomocy publicznej w ramach PO KL).

- warunkiem udziału w procesie rekrutacji jest dostarczenie na odpowiednich formularzach kompletnej dokumentacji aplikacyjnej.

Planowane miejsca szkoleń: Poznań, Leszno, Śrem, Jarocin, Września, Kalisz
I nabór rekrutacji: do 30 października 2012
Rozpoczęcie szkoleń: od ok. 07 listopada 2012

Szkolenia będą odbywały się w ciągu tygodnia oraz w trybie weekendowym:
Dla Uczestników w trakcie szkolenia przewidziane są:
- materiały szkoleniowe,
- catering.

Po zakończeniu szkolenia przeprowadzony zostanie test sprawdzający a Uczestnicy otrzymają zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, które zgodne będą ze wzorem według Rozporządzenia Ministerstwa Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych.

Rekrutacja ma charakter otwarty i prowadzona będzie 2-etapowo, w każdej edycji zostanie zakwalifikowanych po 70 osób. Zostanie zawieszona, gdy zgłoszenia, które spełniają wymogi formalne osiągną 120% uczestników projektu tj. 100% uczestników projektu i 20% stanowić będzie listę rezerwową. W każdej turze zostanie przyjętych 84 zgłoszeń spełniające wymogi formalne, z czego 14 os. stanowić będzie rezerwę. Rekrutacja będzie prowadzona zgodnie z zasadą równości szans, priorytetowo traktowane będą kobiety - 60% Uczestników Projektu

KROK I

Zapoznanie się z Regulaminem Projektu oraz podpisanie stosownego oświadczenia o zapoznaniu się z Regulaminem, które stanowi integralną część Formularza Zgłoszeniowego.

KROK II

Zgłoszenie kandydatów na szkolenia następuje poprzez dostarczenie następujących dokumentów:

a. Formularz zgłoszeniowy (wypełniany przez Pracodawcę oraz przez Kandydata/pracownika delegowanego na szkolenie)

b. Oświadczenie Przedsiębiorcy o otrzymanej nie otrzymanej pomocy de minimis

c. Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis

d. Oświadczenie o braku decyzji KE o obowiązku zwrotu pomocy publicznej

e. Test znajomości języka angielskiego

f. Oświadczenie o spełnianiu kryteriów grupy docelowej

g. Poświadczone o zgodność z oryginałem Sprawozdanie finansowe za 3 ostatnie zamknięte lata obrotowe lub oświadczenie o braku wymogu sporządzania sprawozdania finansowego.

h. Dokument rejestrowy przedsiębiorstwa - Kopia KRS lub Wydruk z Centralnej Ewidencji Informacji o Działalności Gospodarczej potwierdzony za zgodnością z oryginałem (Dokumenty nie powinny być wydane później niż 1 miesiąc od daty przystąpienia do projektu.)
Joanna L.

Joanna L. Lubię swoją pracę

Temat: SZKOLENIA


Obrazek


Witamy Was wszystkich,

jesień działa usypiająco, a my nie możemy wysiedzieć, zanim Wam opowiemy o tym, czym jest:

NAJNOWOCZEŚNIEJSZA jak dotąd forma zdobycia kompetencji trenerskich, wykorzystująca nowe technologie uczenia się.

Zapalamy zielone światło dla wszystkich, którzy nie chcą się już nudzić w szkole trenerów i nie chcą udawać, że czują się przygotowani do pracy trenera.

Ogłaszamy rozpoczęcie rekrutacji do nowej edycji Szkoły Skutecznych Trenerów Biznesu!

Hasło przewodnie SSTB, to nadal - Wracamy do korzeni...

Dzięki nowym technologiom, udział w SSTB ograniczy Twoje wydatki na podróże i nocleg, a jednocześnie podniesie znacząco jakość i efektywność Twojej nauki, dzięki webinariom, podczas których będziemy poznawać teorię i dyskutować o niej. Zjazdy wykorzystamy tylko na PRAKTYCZNE ĆWICZENIA!

O co chodzi z korzeniami? - czytaj na blogu SSTB

I zjazd edycji SSTB Łódź Jesień 2012 odbędzie 01 - 02. grudnia 2012 r.

EGZAMIN zaplanowaliśmy na kwiecień 2013 r. Szczegóły na stronie z programem

Co wyróżnia naszą Szkołę? Skupiamy się na najważniejszych obszarach. Sprawdź tutaj

Zapraszamy do kontaktu
512486644

Pozdrawiamy WasJoanna L. edytował(a) ten post dnia 16.10.12 o godzinie 14:34

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA


Obrazek

Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK serdecznie zaprasza na szkolenie: "Wystąpienia publiczne i umiejętności retoryczne jako narzędzia pracy trenera".

Termin szkolenia: 15 – 18 listopada 2012

Miejsce szkolenia: Kraków

Prowadzący: Piotr Wiroński i Marian Kulig

Szkolenie jest w 100% dofinansowane z EFS

W programie:
• Zarządzanie kontaktem wzrokowym w wystąpieniu
• Postawa stojąca i siedząca w wystąpieniu, rola atrybutów
• Gesty
• Doskonalenie pamięci mówcy
• Efekt pierwszego wrażenia
• Rodzaje publiczności – co z tego wynika
• Przygotowanie się do wystąpienia – ważne zasady
• Rola wstępu i zakończenia w strukturze wystąpienia
• Trema
• Środki retoryczne i chwyty językowe
• Twórcze myślenie w pracy z językiem
• Wystąpienia publiczne uczestników – obszerna informacja zwrotna trenerów i grupy (cz. 1)
• Tworzenie własnych biznesowych tekstów pisanych
• Wystąpienia publiczne uczestników – obszerna informacja zwrotna trenerów i grupy (cz. 2)
• Prezentacja własnych biznesowych tekstów pisanych – obszerna informacja zwrotna trenerów i grupy

Szkolenie jest realizowane w ramach projektu: "Profesjonalny Trener Zarządzania MATRIK - narzędzia pracy trenera", który jest skierowany do początkujących i doświadczonych trenerów, menedżerów i konsultantów z doświadczeniem na poziomie minimum 80 godzin przeprowadzonych szkoleń, warsztatów i prezentacji, gdzie odbiorcami byli przedsiębiorcy lub pracownicy przedsiębiorców.

Więcej informacji o projekcie na http://www.narzedziatrenera.matrik.pl/
magdalena.kropidlowska@matrik.pl, tel. 606 205 009

Serdecznie zapraszam i do zobaczenia na szkoleniu:)


Obrazek

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA


Obrazek

Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK serdecznie zaprasza na szkolenie: "Profesjonalna prezentacja i praca z głosem jako narzędzia pracy trenera".

Termin szkolenia: 21 – 24 listopada 2012

Miejsce szkolenia: Kraków

Prowadzący: Piotr Szczęsny i Remigiusz Pik

Szkolenie jest w 100% dofinansowane z EFS

W programie:
• Określanie celu prezentacji, analiza audytorium
• Zawartość i struktura prezentacji
• Przygotowywanie materiałów wizualnych w programie PowerPoint
• Przygotowanie się do wystąpienia
• Prowadzenie prezentacji
• Praca z głosem - warsztaty
• Komunikacja niewerbalna
• Techniki koncentrowania uwagi
• Prezentacje końcowe uczestników - praca z kamerą, feedback od grupy i prowadzących
• Planowanie dalszego rozwoju

Szkolenie jest realizowane w ramach projektu: "Profesjonalny Trener Zarządzania MATRIK - narzędzia pracy trenera", który jest skierowany do początkujących i doświadczonych trenerów, menedżerów i konsultantów z doświadczeniem na poziomie minimum 80 godzin przeprowadzonych szkoleń, warsztatów i prezentacji, gdzie odbiorcami byli przedsiębiorcy lub pracownicy przedsiębiorców.

Więcej informacji o projekcie na http://www.narzedziatrenera.matrik.pl/
magdalena.kropidlowska@matrik.pl, tel. 606 205 009

Serdecznie zapraszam i do zobaczenia na szkoleniu:)


Obrazek

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA


Obrazek

Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK serdecznie zaprasza na szkolenie: "Narzędzia planowania rozwoju zawodowego i narzędzia coachingowe w pracy z grupą".

Termin szkolenia: 28 listopada – 1 grudnia 2012

Miejsce szkolenia: Kraków

Prowadzący: Joanna Jadach i Anna Leśnikowska-Jaros

Szkolenie jest w 100% dofinansowane z EFS

W programie:
• Czym jest rozwój osobisty i zawodowy pracownika w organizacji
• Narzędzia do analizy zasobów i sytuacji zawodowej, użyteczne przy wytyczaniu celów zawodowych
• Określanie obszarów do rozwoju w oparciu o poznane narzędzia i cele organizacji
• Formułowanie i analizowanie celów rozwojowych na poziomie wiedzy, umiejętności i postaw
• Narzędzia do planowania rozwoju zawodowego
• Planowanie rozwoju zawodowego i kierunkowanie działań w odniesieniu do celów organizacji
• Metody pracy coachingowej z osobami i grupami w celu facylitowania ich rozwoju zawodowego
• Wspieranie motywacji pracownika do rozwoju
• Zastosowanie metod facylitowania rozwoju zawodowego
• Dobór metod rozwojowych do pracowników o różnych potrzebach i interesach zawodowych
• Rozwijanie umiejętności pracy metodami coachingowymi podczas treningu, konsultacji oraz coachingu

Szkolenie jest realizowane w ramach projektu: "Profesjonalny Trener Zarządzania MATRIK - narzędzia pracy trenera", który jest skierowany do początkujących i doświadczonych trenerów, menedżerów i konsultantów z doświadczeniem na poziomie minimum 80 godzin przeprowadzonych szkoleń, warsztatów i prezentacji, gdzie odbiorcami byli przedsiębiorcy lub pracownicy przedsiębiorców.

Więcej informacji o projekcie na http://www.narzedziatrenera.matrik.pl/
magdalena.kropidlowska@matrik.pl, tel. 606 205 009

Serdecznie zapraszam i do zobaczenia na szkoleniu:)


Obrazek

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Następna dyskusja:

Szkolenia i certyfikacja sy...




Wyślij zaproszenie do