Magdalena S.

Magdalena S. Specjalista z branży
opieki medycznej

Temat: SZKOLENIA


Obrazek

Ogólnopolska Sekcja Farmacji Przemysłowej i Biotechnologii Polskiego Towarzystwa Farmaceutycznego

zaprasza do udziału w:

II edycji AKADEMII REJESTRACJI LEKÓW!

To cykl wykładów związanych z rejestracją leków, wyrobów medycznych, kosmetyków i suplementów diety oraz tematów pokrewnych, które będą prowadzone przez profesjonalną kadrę z wieloletnim doświadczeniem zawodowym. Akademia Rejestracji Leków to zarówno omówienie spraw formalnych, jak i praktyczne warsztaty, na których przygotowywane będą wnioski rejestracyjne, druki informacyjne. Poruszone zostaną również zagadnienia dotyczące reklamy leków, refundacji czy pharmacovigilance.

Dzięki aktywnemu uczestnictwu w zajęciach:

- zdobędziesz kompleksową i aktualną wiedzę
- poszerzysz kompetencje zawodowe
- zrozumiesz rolę działu rejestracji i zasady współpracy z innymi działami firmy
- uzyskasz certyfikat Master of Regulatory Affairs po zdaniu egzaminu końcowego

ZAPRASZAMY!
Pierwsze zajęcia już 14 listopada 2015!


ZAJĘCIA ODBYWAJĄ SIĘ CO 2 LUB 3 TYGODNIE W WARSZAWIE W SIEDZIBIE PTFarm PRZY UL. DŁUGIEJ 16.
Szczegółowy program na stronie internetowej:
http://farmacjaprzemyslowa.com.pl
https://www.facebook.com/events/1492044637755813/
Patrycja Górska

Patrycja Górska Młodszy Specjalista,
SQAM Sp. z o.o. S.
k.

Temat: SZKOLENIA

ISTQB Advanced Test Analyst
15-18 września 2015r., Warszawa
Szkolenie daje profesjonalną wiedzę i umiejętności z zakresu zaawansowanej analizy testowania oraz kompleksowo przygotowuje do zdania egzaminu. .
Link do strony: http://sqam.org/event/istqb/

Podstawy Zarządzania Wymaganiami REQB
28-29 września 2015r., Warszawa
Akredytowane szkolenie z Inżynierii Wymagań przygotowujące do zdobycia certyfikatu REQB Foundation Level.
Link do strony: http://sqam.org/event/podstawy-zarzadzania-wymaganiami...

[/b]Zarządzanie zespołem programistycznym
24-25 września 2015r., Warszawa
Szkolenie przygotowuje do profesjonalnego zarządzania zespołem programistycznym, zwracając uwagę na „projektowe podejście” do pracy członków zespołów IT.
Lin do strony: http://sqam.org/event/zarzadzanie-zespolem-programisty...

[b]Podstawy testowania oprogramowania (ISTQB)

19-21 października 2015r., Warszawa
14-16 grudnia 2015r., Warszawa
W czasie tego szkolenia uczestnicy poznają zasady testowania, zarządzania testami a także narzędzia zalecane przez ISTQB.
Link do strony: http://sqam.org/event/podstawy-testowania-oprogramowan...

[ISTQB Advanced Technical Test Analyst
21-23 października 2015r., Warszawa
Szkolenie daje profesjonalną wiedzę i umiejętności z zakresu zaawansowanej analizy testowania. Jest prowadzone jest metodami aktywizującymi – przez trzy dni realizują Państwo różnorodne ćwiczenia, których celem jest poznanie i zrozumienie najważniejszych zagadnień testowania oprogramowania.
Link do strony: http://sqam.org/event/istqb-advanced-technical-test-an...

ISTQB Advanced Test Manager
 23-27 listopada 2015r., Warszawa
Przez pięć dni realizujemy różnorodne ćwiczenia, których celem jest poznanie
i zrozumienie najważniejszych zagadnień zarządzania testowaniem. 
Link do strony: http://sqam.org/event/istqb-advanced-test-manager/

REQB Advanced Level Requirements Manager
2-4 grudnia 2015r., Warszawa
Akredytowane szkolenie z Inżynierii Wymagań przygotowujące do zdobycia certyfikatu REQB Advanced Level.
Link do strony: http://sqam.org/event/reqb-advanced-level-requirements...

Kontakt:
sqam@sqam.org
http://sqam.org/
22 427 35 33
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: SZKOLENIA

Nowa edycja prestiżowego programu Diploma in Professional Marketing 6 listopada w Warszawie!

Propozycja dla osób tworzących biznes jutra.

Diploma in Professional Marketing to najpopularniejszy program szkoleniowy CIM
wśród polskich menedżerów.

Skierowany jest do osób, posiadających już wiedzę i doświadczenie w biznesie. Program buduje strategiczne podejście do kierowania biznesem oraz rozwija wiedzę i umiejętności prowadzenia działań rynkowych, z uwzględnieniem między innymi nowych technologii czy problematyki efektywności działań marketingowych.

Program składa się z czterech bloków tematycznych:

• Strategic Marketing
• Mastering Metrics
• Digital Strategy
• Driving Innovation

Dołącz do grona profesjonalistów z międzynarodowym potwierdzeniem kwalifikacji marketingowych.

Więcej informacji: http://bit.ly/1FP35vd

Udział w programie to zdecydowany rozwój oraz stabilne, międzynarodowe fundamenty wiedzy.

Agata Stasiak
Customer Relationships Manager
tel. 601 052 704
astasiak@questus.pl
Patrycja Krawc

Patrycja Krawc Specjalista d/s
Promocji, SQAM

Temat: SZKOLENIA

Witam ,
zapraszam do udziału w naszych szkoleniach !

BCMS Business Continuity Management System
28-29 października 2015r.,Warszawa
Nasze szkolenie przyjmuje założenie 20/80. Czyli 20% teorii (wprowadzenia) i 80% praktyki (ćwiczeń).

Zarządzanie ryzykiem w organizacji zgodnie z wymogami norm PN-ISO/IEC 27001 i ISO/IEC 27005
23-24 listopada 2015r., Warszawa
SZKOLENIE OBEJMUJE NAJNOWSZE NORMY I REKOMENDACJE

Testy Penetracyjne Systemów IT
25-26 listopada 2015r., Warszawa

Szkolenie przygotowujące do egzaminu CISA
30 listopada - 02 grudnia 2015r., Warszawa

W razie pytań zachęcam do kontaktu:
sqam@sqam.org
http://sqam.org/
22 427 35 33
Magdalena S.

Magdalena S. Specjalista z branży
opieki medycznej

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

Szanowni Państwo,

Przypominamy o naszych CERTYFIKOWANYCH KURSACH RACHUNKOWOŚCI oraz KADR I PŁAC, które organizujemy w Krakowie! Już niebawem rozpoczynają się kolejne edycje – 28 listopada Kadry i Płace od podstaw z obsługą programów Płatnik, Symfonia oraz Optima (kod zawodu: 242310,242307), a dwa dni później – Rachunkowość od podstaw z obsługą programów Płatnik, Symfonia, Optima (kod zawodu: 331301). Jak zawsze, zajęcia poprowadzą znakomici specjaliści-praktycy (główni księgowi i kadrowi), dzięki czemu szkolenia będą nastawione na ćwiczenia, rozwiązywanie zadań, czyli faktyczne przygotowanie do pracy w zawodzie. Po kursie otrzymają Państwo REALNE KORZYŚCI (umiejętności) potwierdzone prestiżowymi zaświadczeniami MEN i certyfikatami zawodu (wg klasyfikacji MPiPS).
Jeszcze przed upływem tego roku masz szansę na podniesienie kwalifikacji, zdobycie nowego zawodu i zmianę pracy (lub awans)!

​Wszystkie informacje o kursach można znaleźć na naszej stronie internetowej: http://www.taxconsilium.com. Chętnie odpowiemy także na Państwa pytania zdalnie i osobiście. Zapraszamy do kontaktu!


Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 15.11.15 o godzinie 12:33
Anna Sołtysiak

Anna Sołtysiak właściciel firmy,
Anna Sołtysiak

Temat: SZKOLENIA

Serdecznie polecam szkolenia organizowane przez firmę; https://aliorinstytut.pl/ Nasza firma już wielokrotnie korzystała z ich szkoleń zarówno dla całego działu sprzedażowego, jak i poszczególnych specjalistów. Z pełną odpowiedzialnością mogę polecić ich trenerów. Każdego roku organizują także duże konferencje dla ludzi biznesu, które cieszą się ogromnym powodzeniem, także warto skorzystać z możliwości poznania nowych osób z całej Polski.
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: SZKOLENIA

Dzień dobry,

zapraszam na warsztaty:

KREACJA SKUTECZNEJ REKLAMY - 1 dzień
Jak tworzyć lepsze reklamy. Jak przełożyć korzyści na wyrazisty pomysł. Jak przekuć pomysł w skuteczną reklamę.

27.11.2015 Warszawa, ul. Wilcza 9
oraz 7.12.2015, Warszawa, ul. Wilcza 9

Więcej informacji: http://www.autor.biz/kreacja.html

-------------------------------------------------------------------------------
COPYWRITING - SŁOWEM SPRZEDAŻ - 1 dzień
Jak pisać skuteczniej, krótko i na temat. Jak pisać, co pisać, kiedy i dlaczego
- tak, aby skuteczniej sprzedawać. Jak pisać lepsze oferty, dobre i celne hasła
oraz skuteczniejsze komunikaty marketingowe.

8.12.2015, Warszawa, ul. Wilcza 9

Więcej informacji: http://www.autor.biz/copywriting.html

Zapraszam
Adrian Tomaszewski
tel.: 504 179 065
http://autor.biz
Magdalena S.

Magdalena S. Specjalista z branży
opieki medycznej

Temat: SZKOLENIA


Obrazek


Konferencja. Poznaj branżę farmaceutyczną z szerokiej perspektywy

Szanowni Państwo

Zapraszamy na konferencję „Puls Rynku Framaceutycznego”, w czasie której nasza uwaga będzie skoncentrowana na tych zagadnieniach, które w obecnej chwili wywołują największe emocje oraz najwięcej znaków zapytania. Wspólnie z naszymi merytorycznymi partnerami z Kancelarii Prawnej DZP proponujemy prezentacje i dyskusje poświęcone legislacji regulującej system ochrony zdrowia, w tym zwłaszcza polityce refundacyjnej oraz przepisom prawnym regulującym zasady reklamy leków w świetle zmian technologicznych.

W programie m.in.:
• Czy zwiększony nadzór nad obrotem leków rzeczywiście pomaga pacjentowi
• Refundacja – analiza zysków i strat
• Czy telemedycyna może być polską specjalizacją
• Czy prawo reklamy leków nadąża za rozwojem technologii
• Apteka indywidualna czy sieci? Jaki model jest właściwy dla polskiego rynku

Szczegółowe informacje:
tel.: (22) 333 97 77
fax: (22) 333 97 78
e-mail: szkolenia@pb.pl

http://konferencje.pb.pl/konferencja/931,puls-rynku-fa...
https://www.facebook.com/events/690700214399959/
Krzysztof Janik

Krzysztof Janik Redaktor, Aplit

Temat: SZKOLENIA

Polecam jeden z n największych serwisów szkoleniowych w Polsce - http://szkolenia24h.pl
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: SZKOLENIA

Zapraszamy Dyrektorów i Managerów działów firm produkcyjnych na AKADEMIĘ LEAN MANAGERA składającą się z czterech 2-dniowych sesji:

- Narzędzia i proces doskonalenia wyników przedsiębiorstwa – gra symulacyjna wdrożenia Lean Management (4-5.02.2016)
- Decyzje finansowe w doskonaleniu – od optymalizacji lokalnych do wyników firmy z wykorzystaniem Throughput Accounting i narzędzi Lean Management (17-18.03.2016)
- Narzędzia zarządzania wynikami przedsiębiorstwa – wskaźniki (KPI) i wizualne zarządzanie wynikami (PVM) (14-15.04.2016)
- Diagnoza potencjału przedsiębiorstwa i planowanie działań doskonalących – mapowanie strumienia wartości (VSM) i mapa drogowa doskonalenia (19-20.05.2016)

Więcej na: http://lean.info.pl/szkolenia_k/akademia-lean-managera/

Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Hromiak-Kowalewska
mobile: +48 508 714 377
e-mail: ahromiak@lean.info.pl
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: SZKOLENIA

questus - jedyne w Polsce Akredytowane Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing, CIM zaprasza na nowe edycje programu Diploma in Professional Marketing:

• 11 marca – Warszawa
• 15 kwietnia – Kraków
• 7 października – Warszawa
• 14 października - Trójmiasto

Co to?
Program często nazywany "MBA w Marketingu". Diploma in Professional Marketing to przełożenie wiedzy na działanie według międzynarodowych standardów, grono charyzmatycznych ludzi z pasją do swoich obowiązków oraz kompleksowość narzędzi wspomagających – platforma społecznościowo-rozwojowa „Knowledge Garden”, program EPP, coaching, Indywidualny Plan Rozwoju, networking. Sprawdzona, rzetelna wiedza podana w praktycznym wydaniu.

Dlaczego warto?
Nie wystarczy zapłacić. Egzaminy sprawdzające to ogromne poświęcenie oraz zaangażowanie. Egzaminy weryfikuje niezależny od nas egzaminator CIM w Londynie. Zdobyty certyfikat jest niepodważalnym dowodem nabytej wiedzy.

Na co czekasz?

Dla naszych potencjalnych uczestników uruchomiliśmy zestaw pretestów:

https://questus.pl/cim/rekrutacja/formularz/

*wypełnienie pretestów do niczego Cię nie zobowiązuje

Dowiedz się więcej: https://questus.pl/cim/rekrutacja/

Dołącz do społeczności wykwalifikowanych marketerów CIM, twórz biznes jutra.
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: SZKOLENIA

5S - EFEKTYWNE I BEZPIECZNE STANOWISKO PRACY

Data rozpoczęcia: 16 lutego 2016
Data zakończenia: 16 lutego 2016
Miejsce: Gdańsk Adres: Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER
Cena: 900 zł netto
Godziny sesji: od 8.30 do 16.00

Opis szkolenia:
Szkolenie pokaże Państwu w jaki sposób przygotować się do wdrażania metodologii 5S. Podczas szkolenia poznacie Państwo czym jest selekcja, systematyka, sprzątanie, standaryzacja, samodyscyplina oraz w jaki sposób i jak często je wykonywać
Szkolenie w całości oparte jest na grze symulacyjnej, która przeprowadzi Państwa przez kolejne kroki wdrażania 5S, ze wskazaniem na co należy zwrócić szczególną uwagę, a czego należy unikać. Obserwacja istniejących rozwiązań będzie dla Państwa inspiracją do tworzenia własnych unikatowych stanowisk dostosowanych do potrzeb firmy i pracowników.

Korzyści ze szkolenia:
Pogłębienie wiedzy z zakresu 5S
Praktyczne zastosowanie rozwiązań 5S na przykładzie różnych branż
Nabycie umiejętności samodzielnego przygotowania i realizacji warsztatów 5S we własnej firmie
Dowiedzenie się czego należy unikać podczas wdrażania 5S
Zdobycie wiedzy z zakresu opracowywania i prowadzenia audytów 5S według podejścia zgodnego z kamishibai
Zapoznanie się z całym procesem wdrażania 5S w ujęciu całej firmy
Wyznaczanie celów i miar w zakresie wdrażania 5S
Pogłębienie wiedzy na temat powiązania rozwiązań 5S z bezpieczeństwem i ergonomią pracy

Grupa docelowa:
Kierownicy produkcji
Kierownicy zmiany
Brygadziści, Mistrzowie i Liderzy
Trenerzy wewnętrzni odpowiedzialni za szkolenia
Wewnętrzni instruktorzy pracy
Pracownicy Działów HR
Liderzy i Koordynatorzy Lean

Program szkolenia:
Prezentacja modelowego Programu 5S na przykładzie gry symulacyjnej, w tym: struktury 5S , roli i odpowiedzialności pracowników oraz zespołu wdrożeniowego
Selekcja i postępowanie z czerwoną etykietą
Postępowanie z awarią i narzędziem do naprawy
Przygotowywanie szkoleń i warsztatów z zakresu 5S
Planowanie i realizacja audytów 5S (Kamishibai)
Prezentacja korzyści i efektów wynikających z wdrożenia 5S
Praktyczne wskazówki do tego, jak skutecznie przeprowadzić warsztaty 5S, w tym: wybór obszaru pilotażowego, przygotowanie materiałów do warsztatu, wykorzystanie PRP, wykaz materiałów na warsztaty 5S i PRP
Na jakie problemy przy pierwszym wdrożeniu powinniśmy się przygotować?
Jak należy utrzymać system?
Propagowanie 5S, audyty 5S

Forma szkolenia:
Prezentacje multimedialne, wykład, warsztat szkoleniowy, gry symulacyjne, case- study, dyskusje i wymiana doświadczeń oraz zadania w zespołach

W przypadku zainteresowania zapraszam do kontaktu:
ahromiak@lean.info.pl

Więcej na: http://lean.info.pl/szkolenia/5s-efektywne-i-bezpieczn...
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: SZKOLENIA

Rewolucja w zakresie rozliczania podatku VAT!!!

Firma szkoleniowa APEXnet zaprasza wszystkich chcących nabyć fachową wiedzę na szkolenia
,, VAT w jednostkach samorządu terytorialnego'' do APEXnet''!

Nasza Lista terminów na luty/ marzec/kwiecień:

LUTY
16 lutego, Częstochowa, Trener: Dagmara Rutkowska, Aneta Dobczyńska

MARZEC
3 marca, Szczecin, Trener: Dagmara Rutkowska, Aneta Dobczyńska
4 marca, Koszalin, Trener:Dagmara Rutkowska, Aneta Dobczyńska
9 marca, Katowice, Trener:Dagmara Rutkowska, Aneta Dobczyńska
10 marca, Gorzów Wlkp., Trener:Dagmara Rutkowska, Aneta Dobczyńska
11 marca, Poznań, Trener:Dagmara Rutkowska, Aneta Dobczyńska
17 marca, Warszawa, Trener: Dagmara Rutkowska, Aneta Dobczyńska

KWIECIEŃ
7 kwietnia, Wrocław, Trener:Aneta Dobczyńska
8 kwietnia, Opole, Trener: Aneta Dobczyńska
14 kwietnia Rzeszów, Trener: Dagmara Rutkowska
15 kwietnia Lublin,Trener: Dagmara Rutkowska
21 kwietnia, Kraków, Trener: Dagmara Rutkowska


Więcej szczegół i informacji TUTAJ >>

ZAPRASZAMY SERDECZNIE!

Kontakt
Magdalena Ziółkowska
telefon: 22-205-89-00
magdalena.ziolkowska@apexnet.pl
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: SZKOLENIA

Nowelizacja ustawy Prawo zamówień publicznych 2016 W PIGUŁCE

Nie możesz pozwolić sobie na KILKU DNIOWE SZKOLENIE Z NOWELIZACJI PZP?!

NIC STRACONEGO!

APEXnet przygotował specjalną ofertę 1 dniowego szkolenia z nowelizacji, dzięki któremu w błyskawicznym tempie dowiesz się o planowanych zmianach w kwietniu 2016 roku!

ZAPRASZAM NA SZKOLENIE:

1.Nowelizacja ustawy Prawo zamówień publicznych 2016 w pigułce - 1 MARCA, GORZÓW WIELKOPOLSKI

2.Nowelizacja ustawy Prawo zamówień publicznych 2016 w pigułce - 8 MARCA, OPOLE

szczegóły TUTAJ>>

* z związku z ogromnym zainteresowaniem na szkolenia: LICZBA MIEJSC JEST OGRANICZONA

OPIEKUN SZKOLENIA:
Magdalena Ziółkowska
Dział Szkoleń Otwartych

telefon: 22 205 89 03
magdalena.ziolkowska@apexnet.pl

P.S.
Jeśli jednak posiadasz potrzebę przeszkolić się w więcej niż 1 dzień z nowelizacji PZP to serdecznie zapraszam na szkolenia 2 dniowe:

KALENDARZ NA MARZEC TUTAJ>>>
Maciej Mikulski

Maciej Mikulski właściciel,
EkoDialog -
szkolenia,
konsulting, ochrona
śr...

Temat: SZKOLENIA


Obrazek

Witam,

Zapraszam na 3 szkolenia organizowane w marcu przez firmę EkoDialog:

http://ekodialog.pl/szkolenia

1. "Ocena oddziaływania na środowisko w procesie inwestycyjnym z uwzględnieniem ostatnich zmian przepisów oraz kwestii klimatu i bioróżnorodności w OOŚ"

Szkolenie poprowadzi Radca Generalnego Dyrektora Ochrony Środowiska - dr Joanna Sztyber

Kiedy? - 7.03.2016
Gdzie? - Warszawa, CK Golden Floor, 600 m od Dworca Centralnego

2. "NADZWYCZAJNE TRYBY WZRUSZANIA DECYZJI ŚRODOWISKOWEJ - aktualne orzecznictwo sądowo-administracyjne"

Szkolenie poprowadzi radca prawny Jolanta Kochanowska

Kiedy? - 9.03.2016
Gdzie? - Warszawa, CK Golden Floor, 600 m od Dworca Centralnego

3. "Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla farm wiatrowych (aspekty planowania przestrzennego, ochrony przyrody, oceny oddziaływania na środowisko oraz zmiany ustawy o OZE - zarys)"

Szkolenie poprowadzi radca prawny Jolanta Kochanowska

Kiedy? - 16.03.2016
Gdzie? - Warszawa, CK Golden Floor, 600 m od Dworca Centralnego

Pełne opisy oraz formularze zgłoszenia dostępne na:
http://ekodialog.pl/szkolenia

Do zobaczenia!

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

Serdecznie zapraszam na CERTYFIKOWANY Kurs Rachunkowości od podstaw z obsługą programów: Płatnik, Symfonia, Optima.
Pokażemy Ci, jak wygląda księgowość w praktyce – nauczymy Cię tego, w czym jesteśmy najlepsi!


Obrazek

konto usunięte

Temat: SZKOLENIA

Zapraszam do dzielenia się największymi wyzwaniami, z jakimi spotykają się Państwo w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Mam nadzieję, że Państwa uwagi pomogą nam w wyborze tematów do naszego magazynu HRreview Polska.

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami i wydarzeniami HR.
Zapisz się do naszego newslettera, żeby otrzymywać nowości, informacje, opinie i analizy przeznaczone dla specjalistów zajmujących się zarządzaniem zasobami ludzkimi.

Zapisując się do newslettera HRreview masz szansę wygrać iPad! Kliknij tutaj


Obrazek



Obrazek
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: SZKOLENIA

MODELOWANIE ŁAŃCUCHA DOSTAW

Data rozpoczęcia: 17 marca 2016
Data zakończenia: 18 marca 2016
Miejsce: Gdańsk
Adres: Gdański Inkubator Przedsiębiorczości
Cena: 1 500 zł netto/szkolenie
Godziny sesji:
czwartek: 10.00 - 17.30
piątek: 8.00 - 15.30

Opis i cel szkolenia:
Moduł w ramach Akademii Doskonalenia Łańcucha Dostaw dotyczący metod optymalizacji łańcucha dostaw. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z metodami i narzędziami do projektowania, budowy strategii rozwoju i doskonalenia struktur łańcucha dostaw.
Warsztat szczególnie przydatny dla osób szukających nowych pomysłów na zwiększenie efektywności łańcucha dostaw i przygotowujących się do zdefiniowania strategii logistycznej.

Korzyści ze szkolenia:
Zrozumienie roli wykorzystania narzędzia VSM (Value Stream Mapping) w odniesieniu do łańcucha dostaw
Poznanie zasad zastosowania VSM
Praktyczne ćwiczenia z wykorzystaniem narzędzia VSM
Zapoznanie się z zasadami budowy wskaźników wykorzystywanych w zarządzaniu łańcuchem dostaw przez firmy „best in class”
Efektywne warsztaty budowy / optymalizacji organizacji zarządzania łańcuchem dostaw
Wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami szkolenia

Grupa docelowa:
Dyrektorzy Organizacji / Fabryk / Zakładów
Dyrektorzy Operacyjni
Menadżerowie ds. Logistyki
Kierownicy działów Produkcji / Logistyki
Liderzy wdrożeń projektów Lean Management
Liderzy ds. Ciągłego Doskonalenia

Program szkolenia:
Mapa strumienia wartości (VSM)
Rola i sposoby implementacji
Zasady budowy mapy
Diagnozowanie stanu obecnego
Identyfikacja problemów
Projektowanie stanu przyszłego
Zastosowania mapy strumienia wartości
Wskaźniki w łańcuchu dostaw
Rola wskaźników w zarządzaniu
Metody wykorzystywania wskaźników do zarządzania / doskonalenia
Przykłady praktycznych wskaźników i sposoby ich wykorzystania
Kontrola misji i strategii organizacji z wykorzystaniem wizualnych technik zarządzania
Organizacja łańcucha dostaw
Zasady budowy struktury organizacji
Narzędzia wspomagające optymalizację struktury organizacyjnej

Forma szkolenia:
Warsztat szkoleniowy, ćwiczenia praktyczne, przykłady praktycznych zastosowań (case-study), dyskusje, wymiana doświadczeń

Materiały przekazane/wypracowane podczas szkolenia
Prezentacja szkolenia (wydruk)
Przykłady map strumienia wartości (plik XLS/VSD)
Biblioteka elementów do budowy mapy strumienia wartości (plik XLS/VSD)
„Doskonalenie strumienia wartości” (książka)
http://lean.info.pl/wiedza/doskonalenie-strumienia-war...

Więcej na: http://lean.info.pl/szkolenia-kategoria/szkolenia-otwa...
Magdalena S.

Magdalena S. Specjalista z branży
opieki medycznej

Temat: SZKOLENIA


Obrazek


Firma Apharma serdecznie zaprasza do udziału w warsztatach:
Aktualizacja druków informacyjnych w zakresie: bezpieczeństwa stosowania produktów leczniczych, kodów QRD i QR.

Warsztaty poprowadzą:
Maja Jamiołkowska oraz Katarzyna Chrobak

Na warsztatach będą poruszane m.in. następujące kwestie:

• wymagania dotyczących bezpieczeństwa stosowania produktów leczniczych oraz monitorowania działań niepożądanych - baza EMA art. 57, ocena PSUR (PSUR WS; PSUSA);
• praktyczne aspekty wdrożenia zaleceń w zakresie badań porejestracyjnych,
• kiedy można a kiedy trzeba zaktualizować RMP przy zmianie porejestracyjnej,
• jak skutecznie przeprowadzić zmiany porejestracyjne dotyczące bezpieczeństwa stosowania produktu leczniczego oraz druków informacyjnych,
• plan wdrożenia zabezpieczeń umieszczanych na opakowaniach produktów leczniczych „safety features” – sposoby wdrożenia, wymagania.

Jesteśmy przekonani, że praktyczne informacje, które Państwo uzyskacie na warsztatach będą pomocne w codziennej pracy.

Serdecznie zapraszamy,
Urszula Rogozińska
urszula.rogozinska@apharma.com.pl
tel. 502 473 383

Więcej informacji na temat szkolenia na stronach:
http://apharma.com.pl/szkolenia-zewnetrzne/
https://www.facebook.com/events/1712504818993526/

Następna dyskusja:

Szkolenia i certyfikacja sy...




Wyślij zaproszenie do