Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: SZKOLENIA

Piękne otoczenie, wspaniałe towarzystwo oraz wybuchowa mieszanka prelegentów -
Warsztaty strategiczne Akademii questusa - 22/24 maja 2014r.

Nie może Cię tam zabraknąć :)

Zapraszam!

Agata Stasiak

Project Manager
astasiak@questus.pl
601 052 704

http://questus.pl
http://akademia.questus.pl

Dołącz do naszych fanów:
http://facebook.com/questuspolska
Marlena Zaręba

Marlena Zaręba Specjalista ds.
Organizacji Szkoleń,
infoShare Academy

Temat: SZKOLENIA


Obrazek

Zapraszamy do zapoznania się z propozycją szkoleń prowadzonych przez profesjonalnych prelegentów według nowo obowiązujących norm 2013:

Audytor Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
26-30 maja 2014r.
5-dniowe szkolenie dające uprawnienia do przeprowadzenia zewnętrznych i wewnętrznych audytów bezpieczeństwa.

BCM - Zarządzanie Ciągłością Działania
29-30 maja 2014r. Termin jest pewny
Na szkoleniu każdy uczestnik otrzyma przykładowy dokument planu wznowienia działalności w języku polskim.
Nasz Prelegent prowadzi tego typu szkolenie od wielu lat, dlatego nie jest to sucha teoria. Wykorzystuje On wiele ćwiczeń, a także popiera je sytuacjami kryzysowymi które wydarzyły się w prawdziwym życiu.

Szkolenie przygotowujące do egzaminu CISA
9-11 czerwca 2014r.
Szkolenie przygotowujące kandydatów na Audytorów Systemów Informatycznych do egzaminu niezbędnego, aby uzyskać certyfikat CISA. Zajęcia prowadzone są w j. polskim.

Zarządzanie ryzykiem w organizacji zgodnie z wymogami norm PN-ISO/IEC 27001 i ISO/IEC 27005
12-13 czerwca 2014r.
Prowadzone jest według świeżo obowiązujących norm 2013. Każdy uczestnik otrzyma najnowsze materiały szkoleniowe.
Wg uczestników poprzednich edycji szkolenie jest niezbędne, by wypracować odpowiednie metody zarządzania ryzykiem.

Bezpieczeństwo informacji - szkolenie podstawowe
24 czerwca 2014r.
Celem szkolenia jest uświadomienie zagrożeń związanych z bezpieczeństwem informacji, przedstawienie systemowego podejścia do bezpieczeństwa informacji w oparciu o normy przy uwzględnieniu ochrony danych osobowych, ochrony własności intelektualnej oraz Krajowych Ram Interoperacyjności.

Pomiar skuteczności zabezpieczeń w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji zgodnie z ISO/IEC 27004:2009
zapytaj o termin
Na życzenie naszych Klientów rozbudowaliśmy szkolenie i przedłużyliśmy o jeszcze jeden dzień. Dzięki temu uczestnicy będą mieli możliwość zapoznać się z normą i przećwiczyć jej wykorzystanie przy konstruowaniu mierników i ćwiczeniu w ich praktycznym wykorzystaniu.

Zapraszamy ! :)

Kontakt:
Marlena Zaręba
tel: +48 22 427 35 33, w. 41
[email]zareba.marlena@sqam.org
[/email]
Magdalena S.

Magdalena S. Specjalista z branży
opieki medycznej

Temat: SZKOLENIA


Obrazek


Ogólnopolska Sekcja Farmacji Przemysłowej i Biotechnologii
Polskiego Towarzystwa Farmaceutycznego


zaprasza na cykl trzech szkoleń organizowanych w niewielkich grupach z wybitnymi ekspertami:

I. Zmiany w zakresie monitorowania bezpieczeństwa farmakoterapii. Przegląd literatury w kontekście opisów pojedynczych przypadków działań niepożądanych.

II. Telefoniczna obsługa pacjenta w zakresie odbierania i udzielania informacji dotyczących bezpieczeństwa farmakoterapii.

III. Inspekcja monitorowania bezpieczeństwa farmakoterapii.


Na szkolenie szczególnie zapraszamy:

- Dyrektorów i Kierowników Działów Monitorowania Działań Niepożądanych
- Specjalistów ds. Monitorowania Działań Niepożądanych
- Kierowników i Specjalistów z Działów Medycznych

Szczegóły na stronie http://farmacjaprzemyslowa.pl oraz https://www.facebook.com/events/221661934695828/
Piotr Mazurowski

Piotr Mazurowski Business &
Leadership Coach,
trener, mówca

Temat: SZKOLENIA

Programy Rozwoju Liderów

Obrazek


Rozwój liderów niezbędnych w każdej organizacji, to podstawa. Dlatego polecam autorską metodologię coachingową P.I.O.T.R, która zapewnia skuteczne wdrożenie przywództwa w organizacjach.

Proponujemy trzy poziomy programów:

1. Aspirujący Lider

Program stworzony dla osób, które pierwszy raz stają się liderem zespołu, mają krótkie doświadczenie w zarządzaniu/kierowaniu lub przygotowują się do roli lidera/menadżera, także jako przedsiębiorcy, którzy rozwijają firmę zatrudniając pierwszych pracowników.

Szczególnie polecany w przypadku osób, które awansują stając się kierownikami dla dotychczasowych kolegów z zespołu (zmiana pozycji i roli związana z awansem i zniwelowanie konsekwencji i zagrożeń z tym związanych)

Cele programu:

- lepsze poznanie siebie w nowej, kierowniczej roli,
- identyfikacja swoich postaw i wartości w celu uświadomienia własnego stylu
- wytworzenie spójności, jako fundamentu do rozwoju jako skuteczny lider.

Więcej na stronie >>

2. Skuteczny Lider

Program stworzony dla przedsiębiorców, właścicieli firm, zarządów i kadry menedżerskiej średniego oraz najwyższego poziomu. Wszędzie tam, gdzie wymagana jest jasna, wspólna wizja organizacji, klarowne zdefiniowanie jej celów, oraz pełna integracja zespołu menedżerskiego.
Ludzie są mądrzejsi niż myślisz – daj im szansę sprawdzenia się

Cele programu:

- zwiększenie efektywności dzięki przejściu z pracy w biznesie do pracy nad biznesem,
- poprawa efektywności wykorzystania czasu poprzez wdrożenie priorytetów
- poprawa efektywności zespołu w wyniku lepszej komunikacji,
- zbudowanie własnych oraz pracowniczych postaw wspierających osiąganie ponadprzeciętnych rezultatów.

Więcej na stronie >>

3. Inspirujący Lider

Program stworzony dla najwyższej kadry menedżerskiej, właścicieli firm. Wszędzie tam, gdzie skuteczne kierowanie organizacją powinno odbywać się przez pośrednie szczeble hierarchii, a zarząd oczekuje większej efektywności i zaangażowania oraz samodzielności w powierzonych dyrektorom czy kierownikom rolach i zadaniach.

Cele programu:

- rozwój przywództwa w organizacji
- przejście od zarządzania do przewodzenia (inspirowania)
- wdrożenie przywództwa na wszystkich jej szczeblach
- wypracowanie wizji i misji firmy
- wydłużenie perspektywy planowania oraz
- wprowadzenie biznesu na wyższy poziom

Więcej na stronie >>

Zapraszam do kontaktu
Piotr Mazurowski

tel. 512 043 580
mail: coach(at)piotrmazurowski.pl
http://piotrmazurowski.pl
https://www.facebook.com/ZostalemSzefem

Joanna Kobza

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Alicja B.

Alicja B. Dyrektor Oddziału
HUTCHINSON INSTITUTE
Trójmiasto

Temat: SZKOLENIA

HUTCHINSON INSTITUTE to nowoczesna organizacja szkoleniowa zajmująca się kształceniem dorosłych w zakresie języków obcych wykorzystywanych zawodowo. Celem funkcjonowania HI na rynku jest dostarczanie klientom korporacyjnym szkoleń językowych o najwyższym poziomie efektywności. Sukces naszej organizacji zbudowaliśmy na trzech elementach świadomie ze sobą powiązanych, stanowiących fundament HI:
 Efektywność i atrakcyjność prowadzonych szkoleń.
 Nowoczesne i konsekwentne podejście do kształcenia.
 Fachowy i zawodowy zespół trenerów języka.

Obecnie zapraszamy na:

SZKOLENIE OTWARTE MBE MASTER OF BUSINESS ENGLISH - EDYCJA JESIENNA!

termin rozpoczęcia: 27.09.2014
termin zakończenia: 8.02.2015
czas trwania: 5 m-cy (10 spotkań weekendowych)

MBE Master of Business English
to intensywne szkolenie językowe skierowane do wszystkich osób, które pragną udoskonalić nie tylko swoje kompetencje językowe, ale również biznesowe. Zarówno program jak i metodyka szkolenia dostosowane są do realiów środowiska korporacyjnego, w którym język angielski odgrywa coraz większą rolę.

MBE to 160 godzin szkoleniowych realizowanych zaledwie w 5 miesięcy!

MBE to 160 godzin fachowej wiedzy językowo-biznesowej!

MBE to 160 godzin warsztatowych zadań, aktywizujących wszystkich Uczestników!

MBE to 160 godzin niezapomnianej przygody z językiem angielskim!

Gorąco zachęcam do zapoznania się z prezentacją: http://www.hutchinson.org.pl/oferta/szkolenia-otwarte-...
oraz do odwiedzenia naszej strony: http://gdansk.hutchinson.org.pl

ZGŁOSZENIA PRZYJMUJEMY DO 20.09.2014 r.

Szkolenie odbędzie się w siedzibie firmy:

HUTCHINSON INSTITUTE Trójmiasto
ul. Szafarnia 11 lok. F8
80-755 Gdańsk
(dzielnica Długie Ogrody przy Motławie)


Możliwość rozłożenia płatności na 4 raty 0%

Centrala Hutchinson Institute - ŁÓDŹ
Hutchinson Institute -WARSZAWA
Hutchinson Institute -SZCZECIN
Hutchinson Institute -TRÓJMIASTO
Hutchinson Institute -ŚLĄSK - CENTRUM
Hutchinson Institute -ŚLĄSK - REGION
Magdalena S.

Magdalena S. Specjalista z branży
opieki medycznej

Temat: SZKOLENIA


Obrazek


Ogólnopolska Sekcja Farmacji Przemysłowej i Biotechnologii
Polskiego Towarzystwa Farmaceutycznego

zaprasza na szkolenie:

KPA w praktyce rejestracyjnej

które odbędzie się 3 października 2014 roku w siedzibie PTF w Warszawie, przy ulicy Długiej 16.

Szkolenie poprowadzi Radca Prawny Justyna Stefańczyk-Kaczmarzyk.

Więcej informacji: http://www.service4pharma.pl/index.php?id=395Ten post został edytowany przez Autora dnia 29.08.14 o godzinie 19:36
Magdalena S.

Magdalena S. Specjalista z branży
opieki medycznej

Temat: SZKOLENIA


Obrazek


Ogólnopolska Sekcja Farmacji Przemysłowej i Biotechnologii
Polskiego Towarzystwa Farmaceutycznego

zaprasza na szkolenie:

Procedura Referralu zgodnie z Chapter 3- Notice to Applicants rev. May 2014

które odbędzie się 19 września 2014 roku w siedzibie PTF w Warszawie, przy ulicy Długiej 16.

Szkolenie poprowadzi Andrzej Czesławski i Magdalena Leszczyńska

Więcej informacji: http://www.service4pharma.pl/index.php?id=381
Tomasz Górecki

Tomasz Górecki Project Management,
IT Interim
Management, Coaching

Temat: SZKOLENIA


Obrazek

Projekt ze swej natury związanej z niepowtarzalnością działań
łączy się zawsze z ryzykiem. Ryzyko jest obecne w każdej fazie projektu
- od okresu przed formalnym zainicjowaniem przedsięwzięcia,
aż po okres eksploatacji systemu.
Nie da się go wyeliminować, ale można nim roztropnie zarządzać.
Poprzez świadomość ryzyk, właściwą komunikację, uzgodnienie podejścia
do zarządzania ryzykiem, a następnie konkretne działania,
można skutecznie zwiększać prawdopodobieństwo sukcesu projektu.

Szkolenie "Zarządzanie ryzykiem w projekcie"umożliwia
zdobycie wiedzy pozwalającej na wprowadzenie, usystematyzowanie
i ulepszenie zarządzana ryzykiem w prowadzonych projektach,
co prowadzi w efekcie do zmniejszenia liczby „niespodzianek projektowych”.

Zapraszam na najbliższe prowadzone przeze mnie szkolenie.

Termin: 6 października, szkolenie jednodniowe
Miejsce: Warszawa



Czytaj więcej...
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: SZKOLENIA

Diploma in Professional Marketing

Już jesienią zapraszamy Was na nowe edycje programu DM:
17 października Poznań
21 listopada Warszawa

Nowy sylabus The Chartered Institute of Marketing, nowe bloki tematyczne oraz możliwość uczestniczenia jedynie w jednym z czterech zaproponowanych bloków – certyfikat Award!

Sprawdź się - http://cim.questus.pl/cim/rekrutacja/formularz/

Zachęcam do kontaktu

Agata Stasiak
Project Manager
tel. 601 052 704
www.questus.pl
ul. Organizacji WiN 83/7
91-811 Łódź
http://facebook.com/questuspolska
Marzena M.

Marzena M. Grupa Szkoleniowa
SOLBERG

Temat: SZKOLENIA

Zapraszam do zapoznania się:
HARMONOGRAMEM SZKOLEŃ OTWARTYCH

Najbliższe szkolenia:

- Budowanie efektywnego zespołu- Nowoczesne strategie sprzedaży- Najwyższe standardy obsługi klienta
- Nowoczesne strategie zarządzania zespołem
- Sztuka motywowania - potężna broń najlepszych managerów
- Nowoczesne strategie udanych negocjacji
- Mistrz telemarketingu - sprzedaż przez telefon

Grupa Szkoleniowa SOLBERG
tel. (33) 300 31 45
fax. (33) 300 31 46
biuro@solberg-szkolenia.pl
http://SOLBERG-SZKOLENIA.PL
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: SZKOLENIA

Reklamacja szkolenia

Narzędzia, które poznasz podczas szkolenia:
► Struktura rozmowy - czyli jak przyjmować reklamacje?
► Pisemna odpowiedź - czyli jak konstruować pisma?
► Typologia Klientów - dostosowanie typu rozmowy do typu klienta?

Kontakt w sprawie szkolenia:
Szkolenia
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Magdalena S.

Magdalena S. Specjalista z branży
opieki medycznej

Temat: SZKOLENIA


Obrazek


ONKOLOGIA 2015

PAKIET ONKOLOGICZNY- rewolucja czy dodatkowe problemy? Jak się przygotować?


15.01.2015r., Hotel Sofitel Victoria, Warszawa

Główne zagadnienia wydarzenia:

• Rola AOTM w procesie refundacji leków onkologicznych

• PAKIET ONKOLOGICZNY – uwarunkowania regulacyjne i zmiany z perspektywy pacjenta

• PAKIET ONKOLOGICZNY – zmiany z perspektywy pacjenta

• PAKIET ONKOLOGICZNY – perspektywa świadczeniodawcy

• Rozliczanie świadczeń okołoonkologicznych w procedurach NFZ

• Badania kliniczne w onkologii, zmiany związane z implementacją nowego prawa w Unii Europejskiej

• Pakiet onkologiczny a refundacja leków

Prelegentami podczas konferencji będą:

• dr n. med. Wojciech Matusewicz – Prezes, Agencja Oceny Technologii Medycznych - BLOK OTWARTY

• Adam Twarowski – Radca Prawny, w latach 2012-2014 r. Dyrektor Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ

• Szymon Chrostowski – Prezes Polskiej Koalicji Pacjentów Onkologicznych, Prezes Fundacji „Wygrajmy Zdrowie” im. prof. Grzegorza Madeja

• dr n. med. Beata Jagielska – Zastępca Dyrektora ds. Lecznictwa, Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie

• dr Jerzy Gryglewicz – ekspert w zakresie ochrony zdrowia, Uczelnia Łazarskiego w Warszawie

• Prof. dr hab. med. Piotr Rutkowski – Kierownik Kliniki Nowotworów Tkanek Miękkich, Kości i Czerniaków, Pełnomocnik Dyrektora ds. Badań Klinicznych, Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie

• dr Agnieszka Byszek – Koordynator Zespołu ds. Badań Klinicznych, Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie

• Paulina Kieszkowska-Knapik – Adwokat, Wspólnik, Kieszkowska Rutkowska Kolasiński Kancelaria Prawna sp.j..

Szczegółowy program konferencji dostępny jest na stronie internetowej:
http://cooperconferences.pl/warsztaty-event-ONKOLOGIA_...
https://www.facebook.com/events/810479848990627/


Kontakt:

Cooper Group Sp. z o.o.
ul. Grzybowska 4/91
00-131 Warszawa

tel: (22) 251 03 17
fax: (22) 875 84 97

biuro@cooperconferences.pl
http://cooperconferences.pl
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: SZKOLENIA

Czy wiesz czego Ci brakuje, aby podnieść swoją wartość na rynku pracy?
Chcesz poszerzyć swoje horyzonty, uporządkować wiedzę, poznać wspaniałych ludzi z każdej branży,
w końcu zdobyć międzynarodowe kwalifikacje uznawane na całym świecie?

Odpowiedź jest prosta:

Diploma in Professional Marketing - poziom zaawansowany w certyfikacji
The Chartered Institute of Marketing (CIM)

Najbliższe edycje:

Kraków - marzec
Warszawa - maj
Trójmiasto - październik
Warszawa - listopad

Więcej informacji: http://cim.questus.pl/cim/diploma/

Zapraszam!
Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: SZKOLENIA

Budowa Modelowego Łańcucha Dostaw

Data rozpoczęcia: 19 lutego 2015
Data zakończenia: 21 lutego 2015
Miejsce: Gdańsk, Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości, ul. Lęborska 3b
Cena: 660 zł/dzień

PROGRAM SZKOLENIA:

Czwartek:
Rola i odpowiedzialności członków łańcucha dostaw:
- sprzedaż i marketing
- obsługa klienta
- logistyka i dystrybucja
- zakupy
Sales and Operational Planning S&OP - rola i zasady

Piątek:
Efektywne struktury organizacyjne w łańcuchu dostaw – co się sprawdza, a co jest barierą w organizacji łańcucha dostaw; jak zbudować efektywną strukturę i zakres odpowiedzialności poszczególnych komórek
Mapowanie łańcucha dostaw - narzędzie diagnozy potencjału i budowy strategii produkcyjno-logistycznej przedsiębiorstwa
Kluczowe wskaźniki oceny łańcucha dostaw (piramida celów w logistyce) – jak szybko i systematycznie identyfikować potencjał do skrócenia czasu realizacji zamówień i redukcji zapasów w łańcuchu dostaw

Sobota:
zarządzanie efektem finansowym doskonalenia łańcucha dostaw
podejmowanie decyzji w odniesieniu do oceny finansowej kosztów i zysków planowanych udoskonaleń
metody finansowe do oceny zarządzania promocjami przy ograniczonych zdolnościach wytwórczych
finansowy sposób wykorzystania niedociążonych zdolności wytwórczych


Ten blok skierowany jest do zaawansowanych praktyków i managerów, którzy widząc niedoskonałości swojego łańcucha dostaw chcą podjąć decyzje o jego gruntownym przeorganizowaniu. Skoncentrujemy się przede wszystkim na praktycznych aspektach rozwiązań strategicznych dla przedsiębiorstwa.
Tym, którzy dostrzegają znaczące problemy po stronie planowania sprzedaży, budowy mechanizmów promocyjnych itp. zachęcamy do udziału w składzie: logistyka i sprzedaż. W toku szkolenia pomożemy Wam znaleźć wspólny język.


Adresaci szkolenia:

Managerowie Łańcucha Dostaw
Dyrektorzy/Kierownicy Działów Logistyki
Szefowie Działu Zakupów
Specjaliści ds. Planowania
Managerowie Działu Obsługi Klienta
Dyrektorzy/Kierownicy Produkcji


Szkolenie jest 3-dniowe (czwartek - sobota),

Godziny szkolenia:
czwartek: 10.00 - 17.30
piątek: 9.00 - 16.30
sobota: 8.00 - 13.00
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: SZKOLENIA

Wizualne zarządzanie wynikami i metody rozwiązywania problemów

Data rozpoczęcia: 26 lutego 2015
Data zakończenia: 28 lutego 2015
Miejsce: Gdańsk, Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości, ul. Lęborska 3b
Cena: 490 - 660 zł/dzień

PROGRAM SZKOLENIA:

Czwartek:
Budowa piramidy celów w odniesieniu do całej firmy,
Projektowanie wizualnych narzędzi monitoringu wyników
Inicjowanie działań doskonalących,
Budowa raportów do prezentowania wyników,
Definiowanie standardów w zakresie prowadzenia spotkań
Zarządzanie systemem wskaźników i ich rezultatów.

Piątek:
Powiązanie Systemu Ciągłego Doskonalenia z Zarządzaniem wizualnym,
Projektowanie standardów w zakresie rozwiązywania problemów na różnych szczeblach organizacji,
Budowa kart A3 do rozwiązywania problemów,
Określanie odpowiedzialności i eskalacja projektów jeśli przekraczają uprawnienia danego poziomu zarządzania
Najczęściej stosowane techniki rozwiązywania problemów takie jak:
- 5WHY,
- Root causes,
- Pareto,
- Ishikawa.

Sobota:
Główne bariery wdrożenia Programu Pomysłów Pracowniczych. Najczęstsze przyczyny dlaczego taki Program przestaje działać?
Rola różnych Programów angażujących pracowników w doskonalenie
Cele, oczekiwania i korzyści
Główne składowe Programu Pomysłów
Dla kogo Program jest dedykowany? Czy tylko dla produkcji czy również w środowisku biurowym?
Jak należy się przygotować do wdrożenia
Ile kosztuje firmę wdrożenie Programu Pomysłów?
Rola kadry managerskiej w Programie Pomysłów Pracowniczych
Przykłady Programów Pomysłów Pracowniczych
Mocne i słabe strony prezentowanych Programów
Zasady wynagradzania za pomysły – różne formy
Stosowane dokumenty i narzędzia
Kto i na jakiej zasadzie ocenia pomysły – kryteria oceny pomysłów, Zespoły oceniające

ADRESACI SZKOLENIA

Dyrektorzy fabryk
Kierownicy i Dyrektorzy Produkcji/Logistyki
Pełnomocnicy ds. Zarządzania Jakością
Koordynatorzy Ciągłego Doskonalenia
Project Managerowie
Specjaliści ds. Zarządzania Procesem
Inżynierowie Produkcji

Szkolenie jest 3-dniowe (czwartek - sobota),

Więcej informacji na http://lean.info.pl/pl/szkolenia-otwarte
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: SZKOLENIA

Sztuka prezentacji szkolenie

Dlaczego właśnie to szkolenie?
► 70 procent czasu przeznaczonego na warsztaty pozwoli na przekucie teorii w szereg kompetencji doskonałego mówcy gotowych do zastosowania po odbytym szkoleniu
► Małe grupy od 3 do 8 osób
► Doświadczony trener

Kontakt w sprawie szkolenia:
http://www.wstronerozwoju.com/
biuro@wstronerozwoju.com
Ewelina Zdzieszyńska
Tel.: 500 029 886
Anita Marszałek

Anita Marszałek Marketing
Specialist, ApexNet
Sp. z o.o. Sp. k.

Temat: SZKOLENIA

Jesteś początkującym w zamówieniach publicznych? Chcesz nabyć wiedzę na ten temat? A może wiążesz przyszłość z zamówieniami publicznymi? Jeśli odpowiedziałeś chociaż raz na TAK, to swoją przygodę możesz zacząć od szkolenia:
„ ZAMÓWIENIA PUBLICZNE DLA POCZĄTKUJĄCYCH,, które dadzą Ci gwarancję porządnej podstawy w tym temacie.
KIEDY? – 14 – 15 kwietnia
GDZIE? – WARSZAWA, GOLDEN FLOOR
TRENER – ŁUKASZ CZABAN


SZCZEGÓŁY TUTAJ >>
Magdalena S.

Magdalena S. Specjalista z branży
opieki medycznej

Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: SZKOLENIA

CIM – to najstarsza i największa instytucja szkoleniowa i konsultingowa w dziedzinie marketingu na świecie, która liczy około 35.000 członków, a ponad 150 000 osób na całym świecie posiada dyplomy CIM. Organizacja powstała w 1911 roku, a od 1989 posiada oficjalny Patronat Korony Brytyjskiej oraz akredytację Rządu Brytyjskiego. The Chartered Institute of Marketing jest obecny w ponad 100 krajach na świecie, a w Polsce od 1999 roku.

Najbliższe edycje programu Diploma in Professional Marketing to:
Kraków – 20 marca
Warszawa – 15 maja
Trójmiasto – 9 października
Warszawa – 6 listopada

Program buduje strategiczne podejście do biznesu oraz rozwija wiedzę i umiejętności prowadzenia działań rynkowych, z uwzględnieniem między innymi nowych technologii czy problematyki efektywności działań marketingowych.

Certyfikaty wydawane przez The Chartered Institute of Marketing stanowią uznany standard wiedzy i kompetencji marketingowych na całym świecie.

Zapraszam,
Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
601-052-704

Następna dyskusja:

Szkolenia i certyfikacja sy...




Wyślij zaproszenie do