Karolina Z. www.hmd.pl
Temat: Innowacyjne techniki sprzedaży na rynku deweloperskim -...
ZAPRASZAM na,Sprzedażowe warsztaty szkoleniowe dedykowane dla firm deweloperskich, spółdzielni mieszkaniowych, pośredników w obrocie nieruchomościami w szczególności pracowników odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku na rynku nieruchomości oraz dla osób bezpośrednio mających kontakt z wymagającym Klientem.
CELE PROGRAMU:
- Podniesienie wiedzy i umiejętności praktycznych z dziedziny sprzedaży nieruchomości,
- Doskonalenie technik sprzedaży i skuteczne obsługiwanie Klienta na wymagającym rynku deweloperskim,
- Uświadomienie wagi efektywnej i profesjonalnej obsługi Klienta,
- Wskazanie sposobów kreowania pozytywnego wizerunku w firmie,
- Rozwój umiejętności z zakresu efektywnej komunikacji,
- Rozwój umiejętności skutecznego porozumiewania się i rozwiązywania konfliktów,
- Rozwój umiejętności współpracy zespołowej i postrzegania wspólnych celów.
KORZYŚCI
Po ukończeniu szkolenia jego uczestnicy będą:
- Znać szczegółowe techniki sprzedażowe z uwzględnieniem specyfiki branży;
- Posiadać umiejętności, ułatwiające doskonały kontakt z Klientem;
- Posiadać umiejętności odczytywania potrzeb i oczekiwań Klienta;
- Posiadać wiedzę na temat własnych predyspozycji i ograniczeń, przekonań i strategii handlowych – test;
- Gromadzić niezbędne narzędzia radzenia sobie w sytuacjach trudnych;
- Opanować sztukę wyznaczania celów, osiągania rezultatów;
- Określać cele rozmowy z Klientem;
- Dopasować styl prowadzonych rozmów do stylu i typu Klienta;
- Skutecznie wykorzystywać środki komunikacji werbalnej i niewerbalnej;
- Rozumieć procesy i zjawiska psychologiczne związane z obsługą Klienta;
- Zadawać Klientowi pytania i określać potrzeby Klienta;
- Kontrolować przebieg rozmowy,
- Aktywnie słuchać Klienta,
- Wyjaśniać Klientowi korzyści wynikające z oferty,
- Efektywnie radzić sobie z obiekcjami i trudnymi Klientami,
- Udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej,
- Stosować właściwe metody motywacji w zależności od potrzeb i możliwości.
Szkolenie zamknięte prowadzone w formie warsztatów. Sekwencje teoretyczne przeplatane są licznymi ćwiczeniami praktycznymi. Ciekawe techniki animacyjne, wymiana doświadczeń, analiza konkretnych przypadków, testy, dyskusja moderowana. W ramach szkolenia zajęcia prowadzone będą różnorodnymi metodami, łączącymi metody aktywne z wykładowymi: miniwykład, prezentacja multimedialna, praca w zespołach zadaniowych, ćwiczenia indywidualne, testy psychologiczne, odgrywanie scenek i prezentacja na forum grupy, analiza materiałów nagranych na taśmę video.
ZAKRES TEMATYCZNY SZKOLENIA:
I. Wstęp
I dzień sesji warsztatowej
Prezentacja uczestników.
- Zapoznanie uczestników z programem szkolenia, jego celami, korzyściami, metodami i sposobem realizacji. Krótki trening autoprezentacji - z wykorzystaniem kamery video,
- Efekt pierwszego wrażenia – efekt anielski, efekt diabelski,
- Umiejętność przezwyciężania negatywnego nastawienia, negatywnych stereotypów,
- Wykonanie testów psychologicznych
II. Specyfika sprzedaży nieruchomości
I dzień sesji warsztatowej
Obecna sytuacja na rynku nieruchomości – przegląd doświadczeń i wnioski praktyczne dotyczące technik marketingu i sprzedaży nieruchomości – wymiana poglądów w grupie
- w jaki sposób prezentować ofertę, aby zwiększyć prawdopodobieństwo jej sprzedaży;
-jak pokazywać nieruchomość ?
Prezentacja reguł współpracy z Klientem:
- przewaga sprzedawcy nad transakcją bezpośrednią.
Elementy nowoczesnej psychologii sprzedaży nieruchomości:
- co to jest sprzedaż nieruchomości ?
- psychologiczny proces zakupu nieruchomości;
- rozpoznawanie potrzeb klienta dotyczących poszukiwanej nieruchomości;
- prezentowanie ceny;
- cechy dobrego sprzedawcy.
III. Szybka i skuteczna komunikacja z Klientem
I dzień sesji warsztatowej
Środowisko dialogu – budowanie dobrych relacji z Klientem
Filozofia relacji opartych na wiarygodności, rzetelności i zaufaniu
Poza biznesowe płaszczyzny komunikacyjne – jak dopasować się do Klienta:
- mowa ciała;
- dopasowanie na poziomie słów;
- kanały komunikacji.
Aktywne słuchanie:
- informacja zwrotna;
- parafraza;
- powielanie.
Poznanie potrzeb Klienta:
- pytania angażujące;
- metody wzbudzania chęci dokonywania zmian.
Analiza etapów podejmowania decyzji o zakupie - prezentacja i argumentacja oferty:
- charakterystyka produktu/usługi;
- zasady dobrej argumentacji;
- eksponowanie korzyści dla klienta;
- techniki postępowania wobec zastrzeżeń (metody wykorzystania ich dla celów sprzedażowych).
IV. Finalizacja transakcji - wygrana klienta, to nasz sukces – dlaczego takie podejście się opłaca?
II dzień sesji warsztatowej
Mój styl sprzedażowy – test - psychologiczna sylwetka Klienta (prezentacja scenek wideo):
- „rozpoznanie typa”;
- jak mu sprzedać, by był zadowolony;
- tzw.„trudny Klient”.
Sposoby uzyskania pozytywnej decyzji:
- przegląd celów handlowca ;
Podsumowanie rozmowy handlowej – zamknięcie transakcji:
- metody postępowania w przypadku braku decyzji;
- jak reagować na uzasadnione i nieuzasadnione reklamacje.
V. Wsparcie
II dzień sesji warsztatowej
Budowanie atmosfery sprzyjającej osiąganiu wyników - gry integracyjno – komunikacyjne:
- umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniami,
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
- profesjonalny wizerunek firmy a profesjonalny wizerunek pracownika.
ZGŁOSZENIA ZA POŚREDNICTWEM STRONY http://hmd.pl lub na adres e-mail szkolenia@hmd.pl
Pozdrawiam
Karolina ZawadzkaKarolina Z. edytował(a) ten post dnia 11.10.10 o godzinie 16:21