Lucyna
Lorińska
Lubię to co robię i
kim dzięki temu
jestem!
Temat: Ilu z nas szuka opinii w internecie???
Drodzy Państwo,ZOOVER http://www.zoover.pl to jeden z największych portali w Europie, w którym oceniane są hotele i inne obiekty noclegowe. To tu Klienci zamieszczają rekomendacje i opinie nt. pobytu w hotelu!!!
Portal odwiedza rocznie blisko 100 milionówużytkowników z 16 krajów. Witryna skupia ponad 950,000 opinii o hotelach z 35,000 miejsc docelowych na całym świecie.
Czy wiecie Państwo, że ponad 80% osób decyduje o wyborze miejsca noclegowego na podstawie opinni dostępnych w internecie? Klienci chcą wiedzieć, co o danym miejscu mają do powiedzenia osoby, które już w nim były, zwłaszcza gdy w grę wchodzą ich ciężko zarobione pieniądze- to zrozumiałe i oczywiste.
Nie od dzisiaj wiemy, że śledzenie internetu to podstawa sukcesu, a nie reagowanie na negatywne opinie zamieszczone na temat hotelu, traktowane są jako potwierdzenie, często nieuzasadnionych roszczeń rozwścieczonego Klienta :)
Hotelarze nie monitorujący opinii (pozytywnych i negatywnych) nie mają możliwości właściwej reakcji, jak również obserwacji swoich potencjalnych Klientów oraz obiektów konkurencyjnych.
Korzystając z zaawansowanych funkcji programu "PREMIUM ACCOUNT" hotelarze mają w ręku świetne narzędzie pozwalające zwiększyć sprzedaż, jak również zapewnić ruch na stronie www hotelu.
Korzyści?
Link przenoszący potencjalnych Klientów bezpośrednio na stronę www hotelu umożliwia:
- zapoznanie się z pełną ofertą obiektu (nocleg, spa, oferta gastronomiczna itp.)
- dokonywanie rezerwacji bezpośrednio w systemie rezerwacyjnym hotelu! Główną korzyścią tego rozwiązania jest zwiększenie zysku poprzez możliwość sprzedaży szerszej gamy 'produktów' (nietylko noclegu), jak również ograniczenie kosztów sprzedaży poprzez samodzielną sprzedaż, a nie korzystanie z usług pośredników.
Moje pytanie:
Jak wielu z polskich hotelarzy aktywnie korzysta i efektywnie wykorzystuje takie narzędzie?
Czy ktoś z Państwa jest zalogowany na wspomnianym portalu, bądź sprawdza opinie przed dokonaniem rezerwacji i może się na ten temat wypowiedzieć?
__________________________________________________________________
Zoover to przede wszystkim rzetelna i przejrzysta informacja o hotelach i podróżach. Na platformie urlopowicze dzielą się doświadczeniami z pobytu w hotelach i poddają ocenie: obsługę, jedzenie, pokoje, relację ceny do jakości, ogólne wrażenie, położenie hotelu i atrakcje dla dzieci.
Ponadto galerie zdjęć i filmów z obiektów zamieszczane przez samych turystów, stanowią niewątpliwą atrakcje, wzbudzając zainteresowanie internautów.
Szczegółowe informacje nt. programu PREMIUM ACCOUNT:
Ola Niemczyk a.niemczyk@concept.media.pl, tel.:(058)667-57-06