Ewa
Pach
Analityk danych CRM,
Grupa mtp
Temat: INFOLINIA / MYSTERY CALLING
Szanowni Państwo,Proponujemy Państwu współpracę, dzięki której w znacznym stopniu można oszczędzić czas i środki finansowe. Infolinia dedykowana jest doskonałym narzędziem przeznaczonym do wspomagania wszystkich poziomów procesów biznesowych i informacyjnych. Z kolei badanie Mystery Calling to bardzo dobry sposób na zbadanie nastawienia do firmy / instytucji czy ujawnienia pozytywnych lub negatywnych punktów.
INFOLINIA:
wspiera pozytywny wizerunek firmy / instytucji,
utrwala kontakt z klientem,
zdecydowanie podnosi jakość świadczonych usług,
usprawnia obsługę procesów sprzedażowych i po sprzedażowych, związanych z serwisowaniem, reklamacjami czy udzielaniem informacji,
przyspiesza sam proces obsługi,
umożliwia zainteresowanym i nabywcom lepszą orientację w rezerwuarze usług czy produktów, które aktualnie oferujesz,
umożliwia szybkie i precyzyjne załatwienie wszystkich spraw, które nie wymagają osobistego kontaktu z firmą
Co oferujemy:
prowadzenie infolinii: informacyjnych, reklamacyjnych, help desk i innych,
doświadczenie konsultantów – zaangażowanie, odpowiedzialność, umiejętność negocjacji i rozwiązywania sytuacji konfliktowych,
jasny skrypt działań, czytelne skrypty rozmowy i precyzję w archiwizacji zdarzeń,
umiejętność selekcjonowania i wyławiania najistotniejszych z punktu widzenia założeń danego zlecenia informacji,
precyzja dotycząca obróbki informacji wraz z szeregiem aplikacji wspomagających automatycznie kierujących określone informacje do konkretnych oddziałów w firmie,
możliwość modyfikacji formuły czy czasu działania infolinii
MYSTERY CALLING (Tajemniczy Klient)
Proponowane przez nas rozwiązanie to profesjonalny autorski system audytu zewnętrznego, pozwalający na zbadanie nie tylko kluczowych wskaźników efektywności, ale także szeregu innych elementów wpływających na wydźwięk i efekt kontaktu, takich jak m.in.:
wrażenia i odczucia dzwoniącego po kontakcie,
nastawienie do firmy, produktu,
zadowolenie z procesu obsługi,
ocena zaangażowania konsultanta, który przeprowadzał kontakt.
Badania są przeprowadzane w drodze wywiadów telefonicznych z respondentem przez profesjonalnych, niezależnych od firmy zlecającej audytorów i przy użyciu nowoczesnych technologii – dzięki temu ryzyko demaskacji jest minimalne. Projekty obejmują zarówno badanie ruchu przychodzącego jak i wychodzącego oraz kanałów komunikacji internetowej.
Działania jakie oferujemy to świetny sposób aby zapobiec stracie Klientów, zapewnić większą konwersję projektów sprzedażowych oraz budować pozytywny wizerunek marki i firmy. Mystery Calling często ujawnia punkty krytyczne, które powodują, że nie jest uzyskiwany rezultat jaki zakłada projekt. Poza przeprowadzeniem badania oferujemy profesjonalna analizę sytuacji i sugerujemy kroki naprawcze służące do korekty procesów oraz działań związanych ze szkoleniem oraz treningiem pracowników.
Zalety metody badawczej TAI:
szybkość realizacji,
możliwość natychmiastowego uzyskania wyników po zakończeniu przeprowadzania wywiadów,
profesjonalna, przeszkolona kadra audytorska z wieloletnim doświadczeniem w CC,
dwupoziomowa kontrola działań audytorskich (każda rozmowa jest oceniana przez 2 audytorów w celu zapewnienia maksymalnie obiektywnej oceny),
optymalizowane koszty badania, możliwość działania na niewielkich próbach w projekcie pilotażowym,
możliwość uzyskania analizy wyników wraz z programem naprawczym,
dyskrecja i minimalizacja ryzyka demaskacji podczas badania,
profesjonalny nadzór nad projektami ze strony wykwalifikowanej kadry kierowniczej.
W razie pytań lub wątpliwości pozostaję do Państwa dyspozycji.
Zapraszam do współpracy,
Ewa Skała
tel.: (61) 664-57-44
eskala@tai.pl