Dorota
Owczarska
konsultant, Training
Projects
Temat: Ocena Kursu - Streszczenie
W związku z obowiązkiem upublicznienia wyników formularza poszkoleniowego przeprowadzonego na podsumowaniu kursu (umowa nr TRY/349) oto Podsumowanie Szkolenianr CD – 3160
Nazwa Zleceniodawcy: GHE Sp. z o.o.
Dziedzina Szkolen: wyjazdy integracyjne - http://www.pulshr.pl/zarzadzanie/gdzie-szkolic-pracown...
Organizator szkolenia: międzynarodowy koncern
Branża: wydawca gazet
Grupa zawodowa: kluczowi pracownicy call center
W treningu brało udział: czternaście osób.
Czas trwania kursu: jedenaście h.
PYTANIA OCENY (skala 1-6)
Jak wysoko oceniasz przygotowanie instruktora: 5,3
Scharakteryzuj stopień interaktywnych narzędzi dydaktycznych takich jak burze mózgów: 4,3
Oceń trafność prezentowanych zagadnień do specyfiki swojej firmy, sektora i departamentu: 5,8
KOMENTARZE INNYCH UCZESTNIKÓW ODCZYTANE Z ANKIET:
W jaki sposób twój kierownik ma szansę wesprzeć we wdrożeniu wiedzy z kursu w regularnej pracy :
optymalnie byłoby zorganizować mi zaawansowane spotkania w formie kursów indywidualnych
powinienem dostać trochę kompetencji do podejmowania decyzji
zwiększenie budżetu na moje projekty
muszę dostać kilka godzin tygodniowo na wymyślanie nowych rozwiązań
uprzedzaniem o zmianach z większym wyprzedzeniem
szef pomoga mi tak jak trzeba
kierownik jest zajęty i nic nie zrobi
Co uważasz o odbytym szkoleniu:
Najlepszy na jakim kiedykolwiek byłem
Znacząco poszerzyłem umiejętności
Mam nadzieję na więcej takich spotkan
Zalecam trochę mniej dynamicznych analiz z formularzem z omawianego programu
Jakie jeszcze inne szkolenia planujesz zaliczyć w niedalekiej przyszłości (do sześciu miesięcy:
zarządzanie czasem w efektywnym przedsiębiorstwie
innowacyjne zarządzanie zespołem
kierownik i mentor w jednostkach międzywydziałowych
obrona ceny w sytuacjach trudnych
team building
zarządzanie czasem z outlookiem
radzenie sobie ze stresem dla średniozaawansowanych
warsztat - korepetycje z francuskiego w sprzedaży