konto usunięte

Temat: Czy ktoś słyszał ?

Witam,

Czy ktoś spotkał się z takimi pojęciami:
mapy wartości pracowników oraz mapy przyczyn zadowolenia ?
Szukam coś w necie generalnie o metodach badań i tworzenia takich map ale nic nie ma :( Ktoś może pomóc ? proszę o PM

Bardzo serdecznie pozdrawiam
Rafał P.

Rafał P. human resources,
controlling
personalny, analizy

Temat: Czy ktoś słyszał ?

Jeżeli dobrze rozumiem to w przypadku "mapy wartości pracowników" może chodzi o macierz BCG przełożoną na analizę potencjału pracowników, ale nie jestem pewien, muszę zajrzeć do szczegółowej literatury.
literatury polskiej wartościowej jest bardzo mało, polecam książkę Controlling Personalny Wydawnictwa Wolters Kluwer, ewentualnie literaturę na temat badania Saratoga HC Benchmarking, i badań satysfakcji wśród pracowników.
Łukasz Szwedowicz

Łukasz Szwedowicz Doradca Klientów
Strategicznych
Biznes Wolters
Kluwer Pol...

Temat: Czy ktoś słyszał ?

WOLTERS KLUWER POLSKA oferuje lepsze publikację SERWIS HR - elektronika z miękkim HR oraz prawnymi regulacjami z zakresu kadr i ubezp. społecznych.

według mnie pytasz o model SYMLOG - jako model wartości pracowników.

jeżeli chodzi o mapy przyczyn zadowolenia to inaczej mapy satysfakcji, to nic innego jak mapa obrazująca zalezność między ważnością jakiegoś aspektu pracy, a jego wpływem na zadowolenie. Na przykład badając opinię:
W moim dziale pracownicy mogą elastycznie regulować swój czas pracy... możemy poprosić badanych, aby jednocześnie odpowiedzieli, jak ważny dla nich jest ten aspekt pracy i obok, na drugiej skali odpowiedzieli, w jakim stopniu są z niego zadowoleni.
Mapa satysfakcji lub zadowolenia jest to wykres, na podstawie którego możemy łatwo odczytać, jaka jest różnica pomiędzy ważnością a zadowoleniem.

Mam bardzo dokładnie opracowane te tematy ale, że moja praca polega na sprzedaży tej publikacji nie będę zabierał sobie chleba.
Gdybyś jednka chciał zapoznać się z warunkami zakupu oraz czym jest SERWIS HR prosze o kontakt.

Pozdrawiam



Wyślij zaproszenie do