Stan
K.
Prezes, KANGUREX
Group,
Export-Import, Owner
KANGUREX Global
Temat: POTRZEBNA WYCENA
Łomża - dostawa węglaUZP
2012-07-27 / 14:27
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 5.9.2012 - 12:00.
Centrum Domowego Ciepła
Podlaska Instytucja Gospodarki Budżetowej Bielik z siedzibą w Czerwonym Borze - Dostawa Węgla Kamiennego
Zamówienie publiczne - 239286-2012
27/07/2012 S143 Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
I.
II.
III.
IV.
VI.
PL-Łomża: Węgiel kamienny
2012/S 143-239286
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Podlaska Instytucja Gospodarki Budżetowej Bielik z siedzibą w Czerwonym Borze
Czerwony Bór 23
Punkt kontaktowy: Podlaska Instytucja Gospodarki Budżetowej " Bielik" Czerwony Bór 23, 18-400 Łomża
Osoba do kontaktów: antoni Bukowski
18-400 Łomża
POLSKA
Tel.: +48 862153595
E-mail: zampub@igbbielik.pl
Faks: +48 862163149
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://igbbielik.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
Budownictwo i obiekty komunalne
Edukacja
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Dostawa Węgla Kamiennego do Podlaskiej Instytucji Gospodarki Budżetowej ,,Bielik" w Czerwonym Borze.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Najem
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Kotłownia Zakładu Karnego w Czerwonym Borze pow. zambrowski woj.podlaskie.
Kod NUTS PL
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Wyszczególnienie przedmiotu dostawy:
L.p. Asortyment Jm. Ilość do:
1 Węgiel kamienny typu 31,2 płukany t 1 300.
* Wykonawca może w ofercie przedstawić produkt równoważny. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Warunki jakie musi spełnić przedmiot dostawy i warunki dostawy:
1) przedmiot dostawy musi spełniać następujące wymogi lub równoważne z nimi:
a) węgiel kamienny typu 31,2 groszek płukany,
b) gatunek I,
c) klasa 26/050/06,
d) asortyment 0223/cc,
e) granulacja 5-25 mm,
f) niskie pęcznienie (węgiel nie zlepia się w czasie palenia),
g) średnie do wysokiej zawartości części lotnych 28 - 40 %,
h) wilgotność mniejsza niż 15 %,
i) zawartość popiołu większa niż 4 % mniejsza niż 15 %,
j) temperatura topnienia popiołu powyżej 1 150 stopni Celsjusza,
k) zawartość miału do 10 %.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
09111210
II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
1300 ton
Szacunkowa wartość bez VAT:
Zakres: między 750 000,00 i 890 000,00 PLN
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
Na podstawie art. 45 uPzp Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium, z uwagi na fakt, że wartość zamówienia przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 uPzp.
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości nie większej niż 3 % wartości zamówienia.
Wadium zostało ustalone na kwotę 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych).
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 uPzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Wadium w pieniądzu należy przelać na konto zamawiającego: 02150015331215300585040000.
Wadium winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pokoju nr 6 najpóźniej w dniu składania ofert do godz. 10:00.
Uwaga.
Wadium należy oznaczyć w sposób właściwy, przywołując nr postępowania na które Wykonawca wpłaca wadium.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Płatność za zrealizowaną jednostkową dostawę w terminie 30 dni od daty dostarczenia faktury VAT.
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Nie dotyczy.
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, przy czym Zamawiający wymaga w tym zakresie koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 uPzp oraz koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, przy użyciu formuły spełnia/nie spełnia. Wykonawca niespełniający tego warunku zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 uPzp.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1-4 uPzp, przy użyciu formuły spełnia/ nie spełnia. Wykonawca niespełniający tego warunku zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 uPzp.
-- Wzór oświadczenia został zawarty w załączniku nr A do SIWZ (formularz ofertowy).
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu, gdy Wykonawca przedstawi w załączniku C do SIWZ informację, o wykonaniu w ostatnich 3 latach co najmniej jednej dostawy o wartości nie mniejszej niż 300 000 PLN brutto lub nie więcej niż 3 dostawy do jednego odbiorcy o wartości łącznej nie mniejszej niż 450 000 PLN brutto i przedstawienia dokumentów, że dostawy te zostały wykonane należycie.
-- Wzór oświadczenia został zawarty w załączniku nr C do SIWZ.
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
103/Cz/12
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 26.7.2012 - 10:00
Dokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
5.9.2012 - 12:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 5.9.2012 - 12:25
Miejscowość:
Czerwony Bór.
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza
Warszawa
POLSKA
VI.4.2)Składanie odwołań
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych
Warszawa
POLSKA
Adres internetowy: http://uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
24.7.2012