Karolina K.

Karolina K.
www.autocreativeserv
ice.pl

Temat: Ogłoszenia

A ja Wam coś polecę!

Warsztat samochodowy w Warszawie
Auto Creative Service
ul. Liwska 4
Sama trafiłam do nich z polecenia i dlatego reklamuję bo jestem w szoku jak można miło zostać obsłużonym z przywiezieniem samochodu pod dom włącznie. Idealne rozwiązanie dla zapracowanych.
https://www.facebook.com/Auto-Creative-Service-11357065...
https://www.autocreativeservice.pl
Mateusz Sołtys

Mateusz Sołtys Specjalista ds.
rynku pracy,
Akademia Słońca

Temat: Ogłoszenia

Akademia Słońca jest polską agencją zatrudnienia; w ramach naszej działalności oferujemy pomoc w znalezieniu pracowników z Ukrainy. Przeprowadzimy dla Państwa rekrutację oraz cały proces legalizacji pobytu pracownika - wizę, pozwolenie na pobyt i inne niezbędne formalności.

Specjalizujemy się w rekrutacji pracowników fizycznych (m.in.z branż: budowlanej, produkcyjnej, rolniczej oraz magazynowej) oraz wykwalifikowanych specjalistów odpowiadających Państwa wymaganiom.

Dzięki współpracy z naszą agencją zyskują Państwo
nie tylko zaangażowanych pracowników, ale także:
• doradztwo administracyjno-prawne;
• szybką oraz elastyczną formę pozyskiwania pracowników;
• redukcję kosztów związanych z procesem rekrutacji;
• pomoc w adaptacji kandydata w miejscu pracy;
• bieżący przegląd ukraińskiego rynku pracy;
• wsparcie dwujęzycznego specjalisty na wszystkich etapach współpracy.

Jeśli są Państwo zainteresowani współpracą lub chcą zapoznać się ze szczegółową ofertą, prosimy o kontakt:
Telefon: 726 450 058
E-mail: m.soltys@akademia-slonca.pl

Z poważaniem,
Zespół Akademii Słońca

(KRAZ Nº 12568)

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam, wraz z moją grupą zajmujemy się spekulacjami na giełdzie. Ostatnie 3 lata pracowaliśmy dla funduszu inwestycyjnego gdzie osiagneliśmy stopę zwrotu na poziomie ponad 1400% przy zabezpieczeniu 90%. Razem z naszymi umiejętnościami chcielibyśmy pokazać się na rynku i pozyskać pierwszych klientów.
Warunki: nie powierzasz nam pieniędzy tylko podłączasz się do nas, ustawiamy zabezpieczenie 90%, możliwość rezygnacji w każdym momencie dogodnym dla Ciebie(nie zamrażasz swoich środków), oczekiwana stopa zwrotu 8-10% netto miesięcznie.
Więcej wyjaśnię na priv.
Dokument podsumowujący naszą prace (mogę udostępnić zainteresowanym).
Karol Wakuła

Karol Wakuła Specjalista ds.
marketingu

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Mamy przyjemność zaprezentować Państwu najnowszy katalog produktów oferowanych w sklepie internetowym http://rolkidokabin24.pl. W naszej ofercie znajdą Państwo między innymi:
- rolki do kabin prysznicowych
- baterie prysznicowe
- słuchawki
- odpływy i syfony brodzikowe
oraz inne artykuły wyposażenia łazienek.

Oferujemy towar bezpośrednio od producenta, dzięki czemu możemy zagwarantować jego dostępność, wysoką jakość oraz przystępną cenę. Nasz asortyment stale wzbogacamy o nowe pozycje, oprócz atrakcyjnej oferty cenowej znajdą u nas Państwo również liczne okazje oraz promocje.

OFERTA SPECJALNA DLA ODBIORCÓW HURTOWYCH

Zapraszamy do współpracy odbiorców hurtowych. Stosujemy przejrzyste zasady współpracy, a atrakcyjny rabat można u nas uzyskać już od pierwszego zamówienia. Aby uzyskać odpowiednią zniżkę na zamówienie wystarczy, że przez ostatnich 90 dni łączna wartość zamówień zrealizowanych na Państwa koncie wyniesie odpowiednio:


Obrazek

Aby skorzystać z rabatu 5% już przy pierwszym zamówieniu:
- zarejestruj nowe konto,
- zrób zakupy za min. 500 zł brutto,
- podczas realizacji zamówienia wpisz jednorazowy kod promocyjny "RABAT-NA-START".

Jeśli dodatkowo wartość zamówienia będzie wyższa niż 1000 zł – otrzymają Państwo od nas DOSTAWĘ KURIEREM GRATIS!


Serdecznie zapraszamy.



Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek


Obrazek
Grzegorz O.

Grzegorz O. Mobilny doradca,
przedsiębiorca
społeczny,
kreatywny czł...

Temat: Ogłoszenia

Jesteśmy producentem papierowych kubków z indywidualnym nadrukiem. Nasze kubki to wysokiej jakości produkty z nadrukiem full kolor przeznaczone zarówno do napojów zimnych jak i gorących. Produkujemy kubki w seriach już od tysiąca sztuk, bez dopłat za matryce i kolory.

Mając na względzie dynamiczny rozwój naszej firmy i to że budujemy właśnie sieć przedstawicieli biznesowych zarówno na rynku Europejskim jak i Polskim, którzy również zyskają na obustronnej współpracy. Chciałbym Państwa zachęcić zakupu oraz sprzedaży kubków z indywidualnym nadrukiem wśród Państwa klientów.

Nasze produkty cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem zarówno w Europie jak i w Polsce. Klientami którzy nam już zaufali są m.in firmy takie jak: Philips, Microsoft, Viessmann, Eurobank, RWE, Energa, Westrn Union, Skoda, Audi, BMW, Knorr i Big Milk (Unilever Polska, Norwegia, Litwa), Martini, Metaxa, Bols, Grants, Teekanne, Tymbark, Tchibo, Pierre Cardin, BoConcept, 3M, Hard Rock Cafe, Sfinks, Holliday Inn, Radisson, Dubai Airport oraz liczne restauracje, kawiarnie, hotele, cukiernie, piekarnie, stacje benzynowe, lotniska.

Aktualne zdjęcia i video kubków naszych klientów można obejrzeć w galerii na naszej stronie www: http://rainbowcups.eu/pl/content/10-realizacje oraz na Facebook: http://facebook.com/rainbowcups.eu
Proszę pamiętać, że są to obrandowane produkty jednorazowe, więc zamówienia a co za tym idzie i zysk od nich są powtarzalne.

W przypadku agencji reklamowych, drukarni i innych firm zajmujących się sprzedażą materiałów reklamowych proponujemy rabaty oraz bezpośrednią dostawę kubków do klientów końcowych, bez żadnych dokumentów w przesyłkach. Należy jednak pamiętać, że czas produkcji i dostawy kubków do klienta końcowego wynosi od 4-6 tygodni w zależności od wybranego typu kubka.

Zachęcamy do stałej współpracy i wprowadzenia nowego produktu reklamowego do Państwa oferty. Osoby zainteresowane szczegółową wyceną proszę o kontakt poprzez wiadomość prywatną lub na adres grzegorz.olszowik@rainbowcups.eu
Andrii Magdenko

Andrii Magdenko HR Manager, New Life
PL

Temat: Ogłoszenia

Firma NEW LIFE ma przyjemność zaoferować Państwu swoje usługi w zakresie legalnego zatrudnienia w Polskie przedsiębiorstwa obywateli Ukrainy. Zajmujemy się doborem zarówno jak kwalifikowanych tak i niekwalifikowanych pracowników. Możliwy dobór pracowników dla konkretnego przedsiębiorstwa oraz określonej branży. Jak pokazuje praktyka ukraińscy to chętni pracownicy, którzy pracują 10-12 godzin dziennie, 6 dni w tygodniu.
Nasza firma ma swoich przedstawicieli w Warszawie i Krakowie. My zainteresovany w poszukiwaniu Polskich Pracodawców.

Nasza firma jest zainteresowana współpracą z wami na stale. Mozemy współpracować w dwoch kierunkach:

1)polska firma zatrudnia pracowników , a nam będzie płaciс premię miesięczną , na przykład 600 zł. W tym systemie można znaleźć programiści , kierowcy , lekarze, inżynierowie , i inne.



2) Zatrudniamy pracowników do naszej firmy. Wypożyczamy je Polskim firmam po wcześniejszym uzgodnieniu. Za to płacą do naszej firmy ,z uwzględnieniem wszystkich wydatków, które musimy płacić w formie wynagrodzeń i podatków.

Zapraszamy do współpracy
amd.newlife@gmail.com
+48791827299
Michał Wandzik

Michał Wandzik Dyrektor ds. rozwoju
i organizacji, ATW
Doradztwo Bizneso...

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszam!
http://atwdb.pl


Obrazek
Michał Rutkowski

Michał Rutkowski Specjalista ds.
Rekrutacji i
Szkoleń, Altkom
Akademia S.A.

Temat: Ogłoszenia

Dzień dobry Państwu,

Nazywam się Michał Rutkowski i reprezentuję platformę B2B Market (http://b2bmarket.pl).

Jest to nowa platforma dla firm umożliwiająca szybki i wygodny zakup markowych produktów. B2B Market daje możliwość zakupu w ilościach detalicznych a po cenach hurtowych, w myśl naszej kluczowej zasady - „Biznes zyskuje więcej”.

Chciałbym skierować ofertę do osób szukających pracy, a także osób aktywnych zawodowo w roli handlowej, poszukujących dodatkowej możliwości zarobku.

Płacimy Handlowcom (Agentom) za polecenie nas Klientom, których znają i mają z nimi relacje. Rolą Agenta jest przekazanie swoim Klientom biznesowym swojego unikalnego kodu. Od każdej transakcji oferujemy średnio 5 % prowizji. Agent otrzymuje dostęp do dedykowanego portalu gdzie może obserwować zamówienia i wypłacać należne kwoty prowizyjne.

Współpraca z nami jest bardzo przejrzysta oraz dyskretna (umowa zlecenia bądź umowa współpracy w przypadku własnej działalności gospodarczej). To również brak zobowiązań po stronie Agenta, brak targetów, brak opłat za nawiązanie współpracy. Zarówno Agent jak i jego Klient nie muszą znać szczegółów oferty (live chat na platformie). Udostępniamy też materiały pomocnicze w komunikacji z Klientem.

B2B Market to minimum nakładów, maksimum korzyści.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie http://agent.b2bmarket.pl

Zapraszam do kontaktu pod adresem mailowym: biuro@b2bmarket.pl bądź przesłania swoich danych kontaktowych i preferowanej daty kontaktu.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

serwis EasyToMake.It uruchomił Program Partnerski dla handlowców - EasyPartner. 

Co musisz o nas wiedzieć?
EasyToMake.It jest nowym, unikalnym serwisem z kreatorem on-line do tworzenia materiałów marketingowo-informacyjnych.
Dzięki niemu w bardzo łatwy sposób sam stworzysz dla swojej apteki, drogerii czy sklepu ulotkę, plakat oraz gazetkę reklamową, która Cię wyróżni wśród konkurencji w Twojej branży.

Co najważniejsze, nie musisz już korzystać z zewnętrznych firm graficznych i przepłacać za projekt. Od dziś sam, bez znajomości programów graficznych, możesz sporządzać projekty swoich ulotek reklamowych za niewielkie pieniądze.

Płacisz raz w miesiącu - korzystasz, ile chcesz.
Ty tworzysz projekt, a my go dla Ciebie drukujemy!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dla nas nie ważne, czy jesteś przedstawicielem aptecznym, czy pracujesz w branży FMCG.
Jeśli masz klientów, którzy drukują materiały promocyjne dla swoich firm, to właśnie Ciebie szukamy!

Zasady współpracy są jasne i proste. Polecaj nasz produkt i usługi - zarabiaj na atrakcyjnej prowizji.
Nie ma znaczenia, z jakiego miasta są Twoi klienci. Działamy w całej Polsce. 

Dołącz do grona naszych zadowolonych partnerów biznesowych i już dziś zacznij zarabiać bez ograniczeń!
 
Zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu +48 531 182 115 lub na adres e-mail: biuro@easytomake.it.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


To już ostatnia szansa na zakup biletu!
10 października 2016 r. po raz pierwszy w Polsce wystąpi JOHN C. MAXWELL!

Na jednej scenie wystąpią również: Piotr VOELKE, Jakub B. BACZEK, Mateusz GRZESIAK, Ewa MICHALSKA, Beata KAPCEWICZ, Mirosław KŁOCZKO, Maciej WIŚNIEWSKI, Artur OLECH...

Mówca, coach, trener i autor w dziedzinie przywództwa. Jego organizacje przeszkoliły ponad 2 miliony liderów na całym świecie, a książki sprzedały się w ponad 25 milionach egzemplarzy.
Jako aktywny mówca dr Maxwell wykłada rokrocznie zarówno dla firm z listy Fortune 500, liderów partii politycznych i rządów, a także organizacji takich jak Akademia Wojskowa West Point, czy ligi NBA i NFL.

Jako najlepiej sprzedający się autor The New York Timesa, The Wall Street Journal i Business Weeka. Maxwell został uznany przez Leadershipgurus.net numerem jeden w rankingu największych autorytetów w zakresie przywództwa na świecie (Top Leadership Guru). American Management Association® uznała go liderem #1 w biznesie, a magazyn Business Insider and Inc. ogłosił Maxwella najbardziej wpływowym ekspertem w dziedzinie przywództwa w 2014 roku.John C. Maxwell napisał ponad 50 książek, a trzy z nich znalazły się na liście najlepiej sprzedających się tytułów w Amazon.com: "21 Irrefutable Laws of Leadership", "Developing the Leader Within You" i "21 Indispensable Qualities of a Leader".
W oparciu o jego teorię i praktykę powstało szereg programów szkoleniowych w zakresie przywództwa i rozwoju osobistego.
źródło: Wikipedia

Zapraszamy do kontaktu:
Paulina.Kotlarska
731 170 670
paulina.kotlarska@360sbc.pl

Karolina Matysiak
602 500 877
karolina.matysiak@360sbc.pl

Rejestracja na występ:
http://johnmaxwell.evenea.pl/

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Już 19 października Brian TRACY wystąpi podczas II Międzynarodowego Kongresu "Diamenty Sprzedaży" w Warszawie! Brian poprowadzi również warsztaty "Mistrzostwo w sprzedaży"!
Ostatnia szansa na zakup biletu w promocyjnej cenie!
Ponad 700 zarejestrowanych uczestników!
Na jednej scenie również: Jacek WALKIEWICZ, Sebastian KOTOW, Adam GNYCH, Wojciech SZEFFS, Tomasz ZIELIŃSKI, Jerzy ZIENTKOWSKI, Marcin GRELA, Dariusz HOLENIEWSKI..
BRIAN TRACY - kanadyjski pisarz i twórca e-booków z dziedziny rozwoju osobistego i psychologii sukcesu.
Wiele z jego publikacji znalazło się na liście światowych bestellerów. Brian Tracy jest zaliczany do najlepszych mówców zawodowych na świecie. Każdego roku przemawia do ponad ćwierć miliona ludzi w całych Stanach Zjednoczonych, Europie, Azji i Australii.
Przemówienia Briana, jego wykłady i seminaria zyskały opinię „inspirujących, zabawnych i ciekawych, motywujących i pouczających”. Do jego słuchaczy zaliczają się przedsiębiorstwa z rankingu „Fortune 500”, jak również firmy i stowarzyszenia różnej wielkości. Jego prezentacje i seminaria dotyczące przywództwa, sprzedaży i strategii biznesowych odbywają się w wielu krajach świata. Obecnie jest prezesem Brian Tracy International z siedzibą w Kalifornii.
źródło: wikipedia

Zapraszamy do kontaktu:

Paulina Kotlarska
731 170 670
paulina.kotlarska@360sbc.pl

Karolina Matysiak
602 500 877
karolina.matysiak@360sbc.pl

Rejestracja na Kongres:
http://diamentysprzedazy.evenea.pl/

Rejestracja na warsztaty:
http://mistrzostwowsprzedazy.evenea.pl/

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Rafał Kowalski

Rafał Kowalski Asystent, Pure Expo

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji, na której główna tematyka będzie poświęcona systemom zarządzania obiegiem dokumentów.
Zapraszamy do rejestracji!
Konferencja ,,WORKFLOW TRENDS” odbędzie się 27 PAŹDZIERNIKA 2016 roku, w Warszawie.

Obrazek


W programie wydarzenia m.in.:

Modułowa konfiguracja procesów Workflow na przykładnie procesu kredytowego
Kamil Danielski, BIZ Bank

Wpływ cyfrowych usług publicznych na optymalizację i usprawnienie pracy przedsiębiorstw
dr Marcin Kraska, Instytut Logistyki i Magazynowania

Podpis elektroniczny dla firm jako bezpieczna usługa w chmurze
Artur Grygoruk

Zakład Ubezpieczeń Społecznych jako innowacyjna instytucja zaufania publicznego udostępniająca nowoczesne kanały elektronicznego przekazywania dokumentów
Romuald Krasowski, Zakład Ubezpieczeń Społecznych

Udział w konferencji jest bezpłatny. Zapraszamy do rejestracji!

FORMULARZ REJESTRACYJNY– Konferencja „WORKFLOW & DOKUMENT MANAGEMENT TRENDS”

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Alicja S.

Alicja S. Event Project
Manager, 8 dzień
tygodnia

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,
chciałabym zaprezentować Państwu kreatywną agencję eventową 8 dzień tygodnia i zaprosić do owocnej współpracy.

Jesteśmy z Łodzi, działamy w całej Polsce. Od września 2016 pracujemy w nowej siedzibie – przestronnym biurze na Więckowskiego 17, w lokalu nr 5. Aktywnie prowadzimy fan page na facebooku (https://www.facebook.com/8dzien), jak również nową stronę internetową (http://8dzientygodnia.pl/). Zmiany to także nowi ludzie na pokładzie firmy – młodzi, pełni zapału i świeżych pomysłów. Wspólnie tworzymy wydarzenia z pasją, profesjonalizmem i dużą dozą kreatywności, a każda realizacja to dla nas wyzwanie. Dlaczego? Lubimy działać niestandardowo. Proponować nowe, często nietypowe miejsca spotkań, zapraszać oryginalnych gości, tworzyć niebanalne koncepcje wydarzeń, zaskakiwać. Od lat wyprzedzamy trendy!

8 dzień tygodnia jest z Wami od 2004 roku i nigdy nie zawodzi. Codzienną pracą udowadniamy, że event to najlepsze i najbardziej skuteczne narzędzie marketingu. Uwielbiamy wspólne burze mózgów, choć inspiracje nie wynikają jedynie z naszych głów, ale z ciągłego doskonalenia. Uczestniczymy w dużych imprezach targowych i spotkaniach branżowych.Śledzimy światowe trendy przemysłu spotkań. Dzięki temu wciąż rozszerzamy naszą ofertę, rozwijamy swoje umiejętności i kompetencje.

Pasją, jaką jest dla nas organizacja eventów, od lat zarażamy również naszych klientów.

Zachęcam do odwiedzin strony internetowej, jak i profilu fb. Na stronie dostępne jest również nasze portfolio.Proszę o poświecenie nam chwili uwagi i zapoznanie się z bogatą ofertą agencji.

Bardzo chętnie spotkamy się z Państwem, jeśli będą mieli Państwo jakiekolwiek pytania, by szczegółowo przedstawić i omówić naszą ofertę.

8 dni w tygodniu służymy radą, doświadczeniem i kontaktami.
Pragniemy uczestniczyć w Państwa sukcesie!

OFERTA:
Organizacja imprez
Eventy
Pikniki
Szkolenia
Wyjazdy firmowe
Integracja
Team building
Gale / jubileusze
Targi / wystawy
Akcje specjalne
Kompleksowa obsługa
Imprezy okolicznościowe: wigilie firmowe, gwiazdki dla dzieci, bale karnawałowe, rozdania nagród

Pozdrawiam,
Alicja Karwowska

Agencja eventowa 8 dzień tygodnia
http://8dzientygodnia.pl
https://www.facebook.com/8dzien/

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Serwis EasyToMake.It uruchomił Program Partnerski dla handlowców - EasyPartner. 

Dla nas nieważne, czy jesteś przedstawicielem aptecznym, czy pracujesz w branży FMCG.
Jeśli masz w swoim portfolio klientów, którzy drukują materiały promocyjne dla swoich przedsiębiorstw, to właśnie Ciebie szukamy!

Zasady współpracy są jasne i proste.
Polecaj nasz produkt i usługi - zarabiaj na atrakcyjnej prowizji. Praca w całej Polsce. 
 
Po więcej szczegółów zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu +48 531 182 115 lub na adres e-mail: biuro@easytomake.it.

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Sybilla Malina Wąsowska

Sybilla Malina Wąsowska copywriting I bazy
danych

Temat: Ogłoszenia

Dzień dobry, gdyby ktoś z Was chciał nawiązać kontakt z wybraną grupą zawodową to zapraszam do nawiązania współpracy ze mną. Zajmuję się wyszukiwaniem w internecie danych kontaktowych do urzędów, firm i organizacji.

Chcesz nawiązać kontakt z którąś z poniższych grup?
- rolnicy
- urzędnicy
- prawnicy
- komornicy
- informatycy
- politycy
- lekarze
- nauczyciele

Skontaktuj się ze mną, na pewno pomogę:)
http://malinawasowska.pl
kontakt@malinawasowska.pl

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do