Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Wiosenna mobilizacja!

questus – Akredytowane Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing ogłasza nabór do wiosennych edycji programu Diploma in Professional Marketing:

- Kraków – 6 maja
- Warszawa – 13 maja

Program często nazywany jest "MBA w Marketingu". Rozwija umiejętność strategicznego spojrzenia na działania marketingowe, koncentruje się wokół problematyki pomiaru działań marketingowych, rozwija wizjonerskie podejście do innowacyjności oraz pokazuje, że Digital Marketing oznacza nowe możliwości w zakresie działań taktycznych, a dziś coraz częściej staje się on elementem strategii firmy.

Program DM składa się z czterech bloków tematycznych:
- Strategic Marketing
- Mastering Metrics
- Digital Strategy
- Driving Innovation

Zdobądź międzynarodowe kwalifikacje potwierdzone certyfikatem The Chartered Institute of Marketing. Dowiedz się więcej: http://bit.ly/1MAduNb

Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
601-052-704
Kamil Czech

Kamil Czech Jak zaistnieć w
internecie -
elementy sukcesu w
sieci

Temat: Ogłoszenia

Czy wiesz jak samodzielnie zaprojektować piękną stronę internetową w mniej niż 7 dni?
Zapraszam do wypełnienia krótkiej ankiety: http://bit.ly/StronyCMS

Za wypełnienie otrzymasz obszernego e-booka gdzie podzielę się swoimi praktycznymi sposobami na skuteczne zaprojektowanie strony www która pozwoli Ci na pozyskiwanie większej ilości potencjalnych klientów.

Z tego unikalnego e-booka dowiesz się między innymi:
- O 11 kluczowych cechach stron www, które przyciągają klientów
- O kluczowych wskazówkach projektowania stron www
- Jakie czynności należy wykonać aby zaistnieć w internecie?
- Jak uniknąć błędów popełnianych na stronach www, które odstraszają klientów?

Jest to wiedza zdobywana latami w którą zainwestowałem mój czas i pieniądze a Ty masz teraz nie powtarzalną okazję tę wiedzę posiąść zupełnie za darmo!

Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat projektowania stron www, które pozyskują większą ilość potencjalnych klientów zapraszam Cię do wypełnienia ankieta i pobrania tego e-booka.

Link do ankiety: http://bit.ly/StronyCMS
PS. Udostępnij to proszę swoim znajomym, ta wiedza może przydać się również im.
Piotr Czyz

Piotr Czyz CEO at Rocksoft

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Poszukuję przedstawiciela handlowego systemu informatycznego Landax (http://www.landax.pl).
Zapraszam do kontaktu osoby łakome na dodatkowe źródło dochodu.

Pozdrawiam
Piotr Czyż
http://rocksoft.pl
Joanna Kopeć

Joanna Kopeć Specjalista ds
Organizacji Targów,
Pure Expo

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji, na której główna tematyka będzie poświęcona zintegrowanym systemom zarządzania przedsiębiorstwem
Zapraszamy do rejestracji!

Konferencja ”INTEGRATED IT SYSTEMS” odbędzie się 21 KWIETNIA 2016 roku, w Warszawie.

[url=http://integratedit.pl/http://digitalsignagesummit.pl/
Obrazek
[/ur]

W programie wydarzenia m.in.:

 Modele wdrażania i zarządzania projektami ERP ze szczególnym uwzględnieniem tego, co się zwykle pomija
dr inż. Mirosław Bobrowski, Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania

 Integracja CRM i ERP – doświadczenia z wdrożeń
Wojciech Olszówka, platforma nc+

 Autorskoprawne aspekty wdrożeń systemów IT- kluczowe elementy umów wdrożeniowych
dr Marek Bukowski, Bukowski i Wspólnicy Kancelaria Prawna Sp. k.

Udział w konferencji jest bezpłatny. Zapraszamy do rejestracji!

FORMULARZ REJESTRACYJNY– Konferencja „INTEGRATED IT SYSTEMS”

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.
Jarosław S.

Jarosław S. Organizator szkoleń

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam na
Szkolenie The Challenger sale - Sprzedaż Prowokacyjna – 22 kwietnia 2016 r - Warszawa
Sprzedaż prowokacyjna została okrzyknięta 4 rewolucja sprzedażową.
W Polsce praktycznie nieznana.
Koncepcja tej sprzedaży jest oparta o najnowsze badania amerykańskiego stowarzyszenia SEC.
Szkolenie jest dedykowane do tych, którzy pragną budować swoją sprzedaż i wyniki handlowe w oparciu o długotrwały sukces.

Interaktywne szkolenie ujawniające psychologiczne mechanizmy towarzyszące podejmowaniu decyzji, zarówno biznesowych, jak i osobistych w oparciu o systemem własnych przekonań, wartości i dążeń do zaspokojenia fundamentalnych potrzeb klienta . Wypracowanie indywidualnych narzędzi sprzedażowych w oparciu o silę wartości sprzedawcy.

GŁÓWNE CELE SZKOLENIA i KLUCZOWE KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:

W formie warsztatów:
- Stworzenie unikatowego obrazu marki osobistej „ personal branding"dla każdego z uczestników indywidualnie poprzez poznanie i wdrożenie sprawdzonych prawideł budowy opinii eksperckiej,
- Doskonalenie umiejętności skutecznego diagnozowania kluczowych potrzeb rozmówcy- jego kanałów jakimi zbiera informacje oraz wywiera wpływ na świadome stosowanie efektywnych narzędzi perswazyjnych

Główne aspekty to:
- Poznanie kluczowych narzędzi diagnozujących psychologiczny profil rozmówcy,
- Udoskonalenie umiejętności prowadzenia profesjonalnych rozmów sprzedażowych,
- Wzmocnienie umiejętności skutecznego diagnozowania potrzeb rozmówcy i dostosowania do nich doboru kluczowych argumentów – skuteczne narzędzia dostosowawcze

Szkolenie obejmować będzie m.in. następujące zagadnienia:
Krok 1 – Członkostwo gloryfikuje - stań się specjalistą w swojej branży.
Krok 2 – Daj się zauważyć. Jak powinna wyglądać twoja autoprezentacja w social media.
Krok 3 – Odwrócenie procesu sprzedaży - niech klient zabiega o Ciebie.

SESJA WARSZTATOWA "KLIENT I JEGO OSOBISTE POTRZEBY" - DIAGNOZA
• TEACHING - Na czym polega sprzedaż prowokacyjna - wypracowanie indywidualnych narzędzi startowych w kontakcie z klientem.
• TAILORING - Analiza konkretnych profili klientów - metaprogramy. Dostosowanie przekazu zgodne z analizą psychologiczną klienta. Przejęcie kontroli podczas rozmowy.
100% warsztat!

SESJA WARSZTATOWA - MAGICZNY KIJ
Interaktywne ćwiczenie, ukazujące współzależności między personalne. Ćwiczenie JEST odpowiedzią na pytanie gdzie zaczyna się prowokacja sprzedażowa, a gdzie powinna mieć swój koniec. Ćwiczenie silnie wpływające na automotywację uczestników.

MAPA EMPATII - POZNAJ SWOJEGO KLIENTA
Narzędzie sprzedażowe, opracowane przez firmę XPLANE. Przez wielu nazywane jest metodą profilowania klienta.
Pozwala na wczucie się w osobiste pragnienia klienta poprzez analizę jego środowiska i zależności jakie w nim zachodzą:
• Co klient słyszy?
• Co klient tak naprawdę myśli i czuje?
• Co klient mówi i robi?
• Jakie klient ma bolączki?
• Jakie są jego korzyści?

Głównym prowadzącym szkolenie jest Mateusz Mrozowski czynny manager i doradca biznesowy. Trener i coach sprzedaży.
Szkolił i współpracował z takimi markami jak: Energa,SGS, IKEA, Gamma discover, Jbb coaching.
Jako ekspert publikuje na łamach magazynów: Forbs, Marketer+, Szef Sprzedaży, Franczyza & Biznes, Brief, Law Business Quality.
Trener mentalny kadry paraolimpijskiej.
Jest autorem ksiązki: "Sprzedaż jest $exy,albo nie ma jej wcale.

Drugim prowadzącym szkolenie jest Marcin Juchniewicz - psycholog, mówca motywacyjny, trener, coach, Dyrektor Zarządzający Grupy Eduneo. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania MATRIK. Podróżnik – eksplorujący głównie rejon Ameryki Południowej oraz Środkowej. Aktor. Specjalista ds. komunikacji interpersonalnej, pracy zespołowej, komunikacji wpływu oraz wystąpień publicznych. W trakcie 15-sto letniej pracy zawodowej wyspecjalizował się w tworzeniu i wdrażaniu programów szkoleniowych, dedykowanych pracownikom na stanowiskach specjalistycznych i menedżerskich. Na przestrzeni ostatnich lat przeprowadził ponad 800 szkoleń dla organizacji na rynku polskim oraz zagranicznym.

Szkolenie odbędzie się 22 kwietnia 2016 r. w
JM HOTEL
Warszawa, ul. Grzybowska 45
Zapraszamy do zakupu biletu:

GENERAL GENERAL
VIP DIAMOND
Szczegóły dotyczące biletów na:
http://szkolenia.ppiu.pl/

Do 10 kwietnia 2016r preferencyjne ceny biletówBilet General można otrzymać również gratis, otwierając za naszą pomocą firmowe konto w mBanku.
Prześlij dane kontaktowe na biuro@ppiu.pl
Patrycja Kędzia

Patrycja Kędzia SQAM Sp. z o.o. S.
k.

Temat: Ogłoszenia

Witam,
zapraszam na szkolenie Podstawy testowania oprogramowania (ISTQB)

Termin: 11-13 kwietnia 2016 r., Warszawa

Akredytowane szkolenie realizowane na własnych akredytowanych materiałach szkoleniowych. W czasie tego szkolenia uczestnicy poznają zasady testowania, zarządzania testami a także narzędzia zalecane przez ISTQB. Szkolenie to przygotowane zostało według sylabusu ISTQB, przygotowuje do zdania egzaminu certyfikacyjnego ISTQB Certified Tester — Foundation Level. Program ISTQB to w tej chwili najbardziej kompleksowy i nowoczesny sposób poznania problematyki testowania.
Wiedza uzyskana po tym szkoleniu stanowi solidny fundament, na którym można w późniejszym czasie efektywnie budować proces testowania i jego automatyzacje.

Kontakt:
tel. 22 427 35 33
e-mail: patrycja.kedzia@sqam.org
http://sqam.org

Temat: Ogłoszenia

Chciał by zaoferować Szanowne Państwu współpracy z dystrybucji.

My produkujemy zestawy do haftu koralikowego (bead embroider kits).
Szukamy firm, które mogą stać się naszym dystrybutorem w Polsce.

http://www.abrisart.com

Przepraszamy za angielski język :)

Abris Art is a handicraft producer from Ukraine. We have been working since 2008. Our main specialization is a design and production of beads embroidery and cross-stitch kits. One of our distinguished features is using of natural art canvas as a background for beads embroidery. Such method has been approved and patented by Ukrainian Authorities.

Today our collection consists of more than 1500 items. There are two main groups of items. One is for professional handcraft embroiders and middle experienced handmade amateurs. Another is for beginners and kids as a creative toy kits. All items have different levels of complexity. There are sets for one evening, but there are kits that require more then one month of meticulous work.

Now we offer the following series:
- Main bead embroidery kits (middle – high complexity; for professional embroiders and experienced amateurs). There are plenty of thematic categories and canvas sizes;
- Mini bead embroidery kits (middle complexity; for amateurs, beginners and kids). There are plenty of images, a few categories of canvas size and form;
- Postcard bead embroidery kits (low complexity; for beginners and kids). There are plenty of images and one fixed size. Picture inscription could be changed upon request;
- Magnets bead embroidery kits (low complexity; for beginners and kids). There are plenty of images and two fixed sizes;
- Bag bead embroidery kits (low complexity; for beginners and kids). There are a few images and two fixed sizes;
- Calendar bead embroidery kits (low complexity; for beginners and kids). There are a few images and one fixed sizes;
- Cross-stitch kits (middle – high complexity; for professional embroiders and experienced amateurs).

Beside the ready-to-use kits we offer charts on artistic canvas. It allows handcraft professionals and amateurs to use their own beads and other consumables. There are plenty of images and canvas sizes.

Upon to request we are ready to discuss any customized designs.

In the process of kits production we use only high quality ecological materials and components. Our suppliers are the world market lieder companies. We use beads made by Preciosa (Czech Republic), cotton art canvas Stylus (China), canvas paints Bordeaux (Israel), bead needles Regal (Japan). Abris Art has the own production line, including Ronald printing systems (Japan) and other equipment. Our packaged lines have been designed and produced to comply special requirements for our kits. The production line is very flexible and it allows us to reconfigure it for new and customized kits and series.

Advantages of art canvas background:
- Stylus canvas is ecological row material;
- Unlike traditional atlas, sateen, gaberdine and other synthetic materials backgrounds, canvas will not swag or stretch under the weight of beads;
- Due to using of non-water-soluble paints canvas background can be washed and ironed;
- Final work on a stretcher can be varnished. It will avoid using of glass covering. Upon wish it is possible to use paint brush to imitate artist's strokes to make the art work more realistic.
Alicja Ortynecka

Alicja Ortynecka PR, Marketing,
Dziennikarstwo

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zachęcamy do wzięcia udziału w XVII Spotkaniu Ekspertów HR, które odbędzie się 17 maja br. w godz.9:00-13:00 w Krakowskim Parku Technologicznym, ul. Podole 60.

Spotkania Ekspertów HR to wydarzenia dla profesjonalistów branży HR organizowane cyklicznie przez firmę szkoleniową INVENTI Consulting. Spotkania mają na celu wymianę doświadczeń oraz dobrych praktyk w zakresie najnowszych rozwiązań z obszaru Human Resources.

Program
9:00 – 9:10 Otwarcie Spotkania Ekspertów HR
9:10 – 10:30 „Trenerski Pit-Stop – czyli jak wspierać rozwój trenerów wewnętrznych”, Karolina Manugiewicz, UBS
10:30 – 10:50 Przerwa kawowa
10:50 – 12:20 „Od 0 do 150- kluczowa rola HR w sukcesie szybko rosnącej firmy IT”, Natalia Urbańska, Divante
12:20-12:40 Prezentacja wyników badania „Learning and Development Trends in Polish IT/BPO/SSC Sector 2015”
12:40 – 12:45 Podsumowanie

Formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie http://sehr.pl/rejestracja

Więcej informacji
Alicja Ortynecka
alicja.ortynecka@inventi.com.pl
t. 796 795 451
http://sehr.pl
Joanna Kopeć

Joanna Kopeć Specjalista ds
Organizacji Targów,
Pure Expo

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji, która będzie pełnym inspiracji wydarzeniem, dla wszystkich osób, zaangażowanych w sprzedaż produktów online.
Zapraszamy do rejestracji!
Konferencja ,,E-COMMERCE SUMMIT” odbędzie się 31 MAJA 2016 roku, w Warszawie.


Obrazek

W programie wydarzenia m.in.:

- Rola e-sklepu w rozwoju organizacji
Jakub Gierszyński, Decathlon Polska
- Jak skutecznie dotrzeć do klienta? Model atrybucji w e-commerce – na przykładzie case study Neckermann
Jarosław Sokołowski, Neckermann Polska, Magdalena Czachowska, Optimise Media Group
- Jak za pomocą Wi –Fi w sklepie transferować klienta do e-sklepu ?
Artur Racicki, Social WiFi Sp. z o.o.
- E-marketing w firmach kurierskich – jakie niesie ze sobą możliwości ?
Rafał Pietrwalski, Poczta Polska S.A.

Udział w konferencji jest bezpłatny. Zapraszamy do rejestracji!

FORMULARZ REJESTRACYJNY– Konferencja „E-COMMERCE SUMMIT”

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Jeśli komunikujesz się ze swoimi klientami poprzez e-mail, masz kilka firmowych adresów e-mail lub kilka osób, które odpowiadają na zapytania klientów, mamy dla Ciebie idealne narzędzie.

Serdecznie zapraszam właścicieli małych i średnich firm do przetestowania Responera, którego lubimy nazywać e-mailem na sterydach :) Responer pozwala:
- zarządzać wszystkimi kontami e-mail w jednym panelu, z poziomu przeglądarki internetowej i na każdym urządzeniu
- przypisać zapytania do konkretnych pracowników
- automatycznie sortować wiadomości przychodzące
- zostawiać wewnętrzne notatki pomiędzy pracownikami, co usprawnia komunikację
- sprawdzać statystyki dotyczące aktywności każdego pracownika

Darmowe konto można zarejestrować na Responer - system online do zarządzania zgłoszeniami klientów. Zachęcamy do testowania systemu za darmo przez 60dni.
Joanna Operskalska

Joanna Operskalska key account manager,
Studio Format Bis

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie!
Reprezentuję firmę Studio Format Bis, zajmującą się sprzedażą sprzętu komputerowego.
Sklep laptopykomputery.pl - posiada status DeLL Partner, Microsoft Registered Partner oraz Microsoft Registered Refurbisher. Naszą specjalizacją stała się amerykańska firma DeLL.

W swojej ofercie posiadamy:
1. Fabrycznie nowy sprzęt:
To laptopy oraz komputery stacjonarne, a także serwery i urządzenia peryferyjne oryginalnie pakowane, nie używane z pełną gwarancją producenta.

2. Sprzęt z wyprzedaży fabrycznej DeLL Factory Outlet, HP Renew Program, Toshiba Outlet.
Są to najczęściej anulowane zamówienia, które nie trafiły do klienta z przyczyny rezygnacji bądź błędnej konfiguracji. Rzadziej aczkolwiek mogą występować komputery posiadające historię serwisową bądź też niewielkie wady wizualne powstałe na skutek produkcji/transportu/magazynowania. Jeśli masz wątpliwości chętnie podamy numer seryjny celem weryfikacji laptopa w bazie producenta.
Komputery i laptopy tego typu dzielą się na trzy grupy, są fabrycznie zapakowane i objęte gwarancją:

3. Sprzęt powystawowy i używany:
Sprzęt powystawowy - będący ekspozycją lub demonstracyjny wstanie nie odbiegającym wiele od nowego. Takie komputery charakteryzują się rewelacyjnym stosunkiem ceny do jakości.
Sprzęt używany – jest to sprzęt komputerowy poleasingowy, jego stan wizualny oraz techniczny starannie opisują nasi pracownicy w parametrach technicznych poszczególnych produktów.

Udowadniamy, że dobry jakościowo sprzęt nie musi kosztować majątku.

Jako specjalista ds. sprzedaży hurtowej daję gwarancje niskich cen i rabatów dla większych zamówień.
Zapraszam do kontaktu:

joanna@laptopykomputery.pl
Karol Wakuła

Karol Wakuła Specjalista ds.
marketingu

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Interia24 to firma zajmująca się m.in. outsourcingiem procesu obsługi logistycznej sklepów internetowych i portali aukcyjnych (tzw. fulfilment). Dzięki nam ich właściciele mogą wygodnie „bez wychodzenia z domu” prowadzić działalność handlową w Internecie mając jednocześnie więcej czasu na planowanie strategii dalszego rozwoju swojego biznesu. Naszą misją jest zapewnienie profesjonalnej, taniej i wygodnej obsługi logistycznej dla małych i średnich firm działających w branży e-commerce.

Zakres naszych usług obejmuje m.in.:

• wsparcie firm w rozszerzeniu dystrybucji o kanał internetowy
• prowadzenie sprzedaży na portalach aukcyjnych (e-bay/allegro)
• tworzenie i obsługa sklepów internetowych
• obsługa Klientów (telefon, e-mail, live chat)
• obsługa paczek zwrotnych (przesyłki nieodebrane, odstąpienia, reklamacje)
• obsługa logistyczna oraz wysyłka towarów w Polsce i za granicą
• dystrybucja towaru przy kampaniach opartych na programach lojalnościowych
• odbiór zwrotów z korespondencji masowej

Oferujemy naszym Klientom:

• usługi magazynowania towaru
• stacjonarny numer telefonu z profesjonalnym IVR, pocztą głosową, faksem oraz nagrywaniem rozmów
• godziny pracy dostosowane do potrzeb Klienta
• wykonywanie zdjęć produktowych na potrzeby prezentacji w internecie
• gwarancję sprawnej wysyłki towaru do Klienta (zamówienia złożone do godziny 16:00 są wysyłane tego samego dnia)
• punkt odbioru osobistego w dobrze skomunikowanym punkcie we Wrocławiu

Oferujemy tanie przesyłki kurierskie, już od 10,90 zł netto .

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszej firmy dostępną pod adresem http://interia24.plTen post został edytowany przez Autora dnia 03.08.16 o godzinie 13:44
Paulina Wójcik

Paulina Wójcik Trener, Learning and
Development
Specialist, Coach

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Zainteresowała Cię nasza propozycja?
Dowiedź się więcej ze strony
Trening
Budowania Relacji
albo skontaktuj się z nami:
akademia@grupatrop.pl/ 22 615 52 40.
Luiza Kaczmarek

Luiza Kaczmarek Chcesz wiedzieć
więcej? Aye Know!

Temat: Ogłoszenia

Firma Aye Know! oferuje warsztaty i szkolenia dedykowane dla MŚP, startupów, NGO, freelancerów. W zakresie naszej oferty są zagadnienia prowadzenia działalności biznesowej, wykorzystania technologii informatycznych w firmie, marketingu i sprzedaży, zarządzania projektami. Planujemy także (jesień 2016) rozbudowane kursy dotyczące technologii i usług rozwojowych: druku 3D, IoT (Internet of Things). Dodatkowo – od 1 października 2016 roku AYE Know Sp. z o.o. będzie oferować warsztaty w modelu e-learning/blended learning.
Osoby zainteresowane naszą ofertą zapraszam do kontaktu.
lkaczmarek@aye-know.com
Joanna Kopeć

Joanna Kopeć Specjalista ds
Organizacji Targów,
Pure Expo

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji, na której główna tematyka będzie poświęcona najnowszym trendom bezpieczeństwa funkcjonowanie firmowych sieci.
Zapraszamy do rejestracji!
Konferencja ,,NETWORK TRENDS” odbędzie się 23 CZERWCA 2016 roku, w Warszawie.
[url=http://networksummit.pl/
Obrazek
[/url]

W programie wydarzenia m.in.:

- Cyberbezpieczeństwo – Nowy trend ?
Grzegorz Cenkier, Poczta Polska S.A.
- TAN – Technology Area Network możliwości i wyzwania
Przemysław Mączkowski, ENERGA-OPERATOR S.A.
- Jak działają cyberprzestępcy? – Czyli od 0-Daya do przejęcia kontroli nad organizacją
Marcin Szydłowski, Ernst & Young Polska
- Odpowiedzialność organizacji za zapewnienie cyberbezpieczeństwa
Joanna Gałajda, Bird & Bird
21Sieci MASH – od teorii do praktyki
Mariusz Chyc, COMPUMIX

Udział w konferencji jest bezpłatny. Zapraszamy do rejestracji!

FORMULARZ REJESTRACYJNY– Konferencja „NETWORK TRENDS”

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.
Damian D.

Damian D. Trener IT

Temat: Ogłoszenia

Witam,
Jest mi niezmiernie miło poinformować, że kilka dni temu odpaliliśmy Program Partnerski www.HerbalsGroup.pl

W skrócie:
- zajmujemy się sprzedażą suplementów zdrowia
- na razie mamy w ofercie 3 produkty, z czasem będzie ich więcej
- WYSOKA PROWIZJA wynosząca 20% od wartości zamówienia
- dożywotnia PROWIZJA WIECZNA wynosząca 10% od wartości kolejnych zamówień od danego klienta
- dodatkowo zarabiasz promując PP - 10% zarobków z partnerów na drugim poziomie
- ciasteczka są ważne 90 dni
- doświadczony manager PP mający wcześniej za sobą 3 wdrożenia innych PP (Ententa, MapaZdrowia, GoldenGroup.pl)
- 20 złotych na start

Zapraszam do rejestracji w PP HerbalsGroup

Skrócone informacje o programie partnerskim, oraz o naszych produktach znajdziesz w tym oto folderze reklamowym
Adam S.

Adam S. Manager

Temat: Ogłoszenia

Przegapiłeś start Bitcoina czy innych kryptowalut? Teraz możesz to nadrobić .
Na rynek kryptowalut wchodzi perełka inwestycyjna -SWISSCOIN ze szwajcarii. 4-go czerwca nastapiło wydobycie , rewelacyjna cena 0,03 Euro . Po rejestracji otrzymasz 100 monet ZA DARMO ! Ilość darmowych monet jest ograniczona.Okazja też dla Liderów MLM. Zapraszam do kontaktu.
Paweł Żelazny

Paweł Żelazny Regionalny Kierownik
Sprzedaży w PLFON

Temat: Ogłoszenia

Witam,

reprezentuję firmę HB Design. Jesteśmy dystrybutorem produktów do wyposażenia łazienek.

Zapraszam do polubienia mojej strony, a także współpracy:
http://facebook.com/hydrobox.design1

Pozdrawiam
Paweł Żelazny
hb.design.pawel@gmail.com
791 296 443
Tomasz Krawiec

Tomasz Krawiec Profesjonalne
Strony, Projekty
Graficzne
www.deastudio.pl

Temat: Ogłoszenia

Agencja Reklamowa - Zobacz Cennik
http://deastudio.pl
-----------------------------------------------
Strony dopasowane do każdego urządzenia - 890 zł
-----------------------------------------------
Baner reklamowy - 36,00 zł za m2 - powyżej 3 metrów projekt w cenie
-----------------------------------------------
Fototapety - 79,00 zł za m2
-----------------------------------------------
Wizytówki z lakierem UV
https://deastudio.pl/3-poligrafia
-----------------------------------------------
Plakaty wielkoformatowe, Teczki, Ulotki
-----------------------------------------------
AGENCJA REKLAMOWA DEA STUDIO
ul. Mickiewicza 64
41-807 Zabrze
e-mail: reklama@deastudio.pl
Obsługa klienta
tel. 796 28 28 27
Kinga Ekert

Kinga Ekert HR/marketing

Temat: Ogłoszenia

Poderwij swój zespół!

czyli trening 3 narzędzi motywowani ludzi dla młodych przywódców

Zapraszamy na pierwsze szkolenie w cyklu Akademii Młodego Przywódcy:
„Poderwij swój zespół – trening 3 narzędzi motywowania ludzi”

Jeśli chcesz zbudować zespół zmotywowanych pracowników, zadowolonych ze swojej pracy i entuzjastycznie podchodzących do swoich zadań – to jest to właśnie szkolenie dla Ciebie. Stworzyliśmy je po to, abyś mógł uniknąć spadku energii w swoim zespole, zniechęcenia, narastających kryzysów. Chcemy, żebyś po tym szkoleniu był szefem, z którym ludzie chcą pracować.
Jeśli kierujesz zespołem od niedawna bądź przygotowujesz się do tej roli – to jest właśnie szkolenie doskonale dopasowane do Ciebie.

więcej na http://studiorozwiazan.pl



Wyślij zaproszenie do