Konrad O.

Konrad O. the.world.is.yours

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam serdecznie wszystkich do Współpracy!
Przegląd form i podstawowych możliwości reklamowych Wprost.pl
Bezpośredni kontakt: Konrad Osys, email: k.osys@pmpg.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

kupię 100 łóżek i materacy - chodzi o proste produkty, dla domów pomocy społecznej
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Nowa edycja prestiżowego programu Diploma in Professional Marketing 6 listopada w Warszawie!

Propozycja dla osób tworzących biznes jutra.

Diploma in Professional Marketing to najpopularniejszy program szkoleniowy CIM
wśród polskich menedżerów.

Skierowany jest do osób, posiadających już wiedzę i doświadczenie w biznesie. Program buduje strategiczne podejście do kierowania biznesem oraz rozwija wiedzę i umiejętności prowadzenia działań rynkowych, z uwzględnieniem między innymi nowych technologii czy problematyki efektywności działań marketingowych.

Program składa się z czterech bloków tematycznych:

• Strategic Marketing
• Mastering Metrics
• Digital Strategy
• Driving Innovation

Dołącz do grona profesjonalistów z międzynarodowym potwierdzeniem kwalifikacji marketingowych.

Więcej informacji: http://bit.ly/1FP35vd

Udział w programie to zdecydowany rozwój oraz stabilne, międzynarodowe fundamenty wiedzy.

Agata Stasiak
Customer Relationships Manager
tel. 601 052 704
astasiak@questus.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Rozpoczęcie pracy każdego ranka kojarzy Ci się z niekończącą się listą nieprzeczytanych maili? Responer pomoże Ci to zmienić!

Nawet jeśli na Twoją skrzynkę kontaktową dociera po ponad 100 maili dziennie, uporządkujesz je w 1-2 minuty. Nie ma innego systemu, w którym łatwiej się pozbędziesz spamu :) Dzięki temu szybciej skupisz się na kupujących, czy po prostu zainteresowanych Twoją ofertą. Im bardziej będą zadowoleni z szybkości i jakości odpowiedzi Twojej firmy, tym większa szansa, że wrócą ponownie i złożą kolejne zamówienia.

Dbając o wysoką jakość obsługi, dużo łatwiej będzie Ci utrzymywać stałych klientów.

Zapraszamy do obejrzenia filmiku o Responerze:
https://www.youtube.com/watch?v=Z2BmYBd7hH4

Bez żadnych zobowiązań możesz przetestować system przez 60 dni. Sprawdź co potrafi Responer na https://responer.com/pl i zacznij testować w każdej chwili.


Obrazek
Paulina Nowotko

Paulina Nowotko Informatyk, Centrum
Szkolenia Łączności
i Informatyki

Temat: Ogłoszenia

https://www.facebook.com/events/1032639596780440/

Akademia Biznesu i Finansów Vistula zaprasza na BEZPŁATNY WARSZTAT: Tajniki pracy Marketingowca.

Warsztat odbędzie się 24 października 2015 w godz. 10 – 14 w AFiB VISTULA na ul. Stokłosy 3 w Warszawie w Auli nr 6.

Jakie są główne obszary pracy marketingowca? Jakie cechy powinien mieć dobry marketingowiec? Jaką powinien mieć wiedzę, gdzie może ją zdobyć, jakie studia z marketingu warto skończyć?

Czy marka jest ważna? Jak znaleźć miejsce dla marki/ produktu/ usługi i rozwinąć skrzydła w gospodarce wysokokonkurencyjnej, w której produkty prawie nie odróżniają się od siebie pod względem funkcjonalnym, gdzie konsument ma łatwość porównania ofert, a cena wcale nie jest najważniejsza?

Jak, gdzie i z kim komunikować się żeby Twoja marka była tą preferowaną wśród całej masy innych marek? Jak zbudować biznes, który nie tylko będzie zwiększał obroty, ale przede wszystkim zyski?

Jeżeli interesuje Cię odpowiedź na którekolwiek z powyższych pytań, zapraszamy na bezpłatne warsztaty.

Warsztat poprowadzi Maciej Szurek przedsiębiorca i udziałowiec w 3 spółkach (Hashi-Tashi.com, Clotify.com, NLBC.pl). Marketingowiec z 10-letnim stażem w międzynarodowych korporacjach (Mars, Volvo i Panasonic), niezależny konsultant ds. modelowania biznesowego, strategii marketingowych i narzędzi wsparcia sprzedaży (BlackRedWhite, Manufaktura Czekolady, Allen Carr Polska, Homplex.pl, Czynne24h.pl, AutoPlug.in).

UWAGA: Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc prosimy o zgłoszenie chęci udziału w warsztatach pod linkiem:

http://warsztaty.strategiemarketingowe.edu.pl/
Marta Hycnar

Marta Hycnar Trener biznesu,
szkoleniowiec

Temat: Ogłoszenia

Idealna kampania promocyjny firmy to taka, która dociera do całej zainteresowanej grupy odbiorców naszego produktu lub usługi. Wbrew pozorom, posiadając dobrze przygotowaną strategię marketingowa możemy obniżyć koszty przeprowadzenia kampanii nawet o 25%. Strategia staje się w tym przypadku instrukcją, przeprowadza krok po kroku firmę przez poszczególne etapy, co w efekcie przyśpiesza wdrożenie działań promocyjnych oraz pozwala na bieżąco monitorować efekty.

Chcesz poznać inne korzyści wynikające z posiadania strategii?
Wejdź na http://strategie.harmoniquepr.pl, wypełnij formularz, skontaktuję się z Tobą i odpowiem na pytania.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Dzień dobry,

zapraszam serdecznie do udziału w II Forum Szefów Sprzedaży - Sprzedażowy Dream Team

Konferencję kierujemy do osób zarządzających działami handlowymi oraz procesami sprzedaży.

Udowodnimy, że od tego jak funkcjonuje dział sprzedaży, zależy sukces każdej firmy.

1.Jeżeli chcesz zbudować skuteczny zespół sprzedażowy, który bez problemu osiągnie założone cele sprzedażowe,
2. Jeżeli zastanawiasz się, jak przełożyć organizację działu sprzedaży na wzrost efektywności działań sprzedażowych,
3. Jeżeli zależy Ci, aby Twój zespół maksymalnie wykorzystywał swój potencjał sprzedażowy,
4. Jeżeli rozumiesz, że Twój sukces zależy od Twoich handlowców, a osiągane przez nich wyniki świadczą o Twojej skuteczności jako szefa sprzedaży,
TO CZEMU CIĘ JESZCZE Z NAMI NIE MA?

2 dni intensywnych spotkań
3 panele tematyczne
12 dyżurów eksperckich


Skończyły Ci się pomysły na motywowanie pracowników? To może czas na grywalizację?

Nie próbowałeś?

Pokażemy Ci jak to zrobić - Grywalizacja z nagrodami – dzięki udziałowi w różnych aktywnościach podczas Forum uczestnicy będą gromadzili punkty, najlepsi na zakończenie otrzymają atrakcyjne nagrody przygotowane przez „Szefa Sprzedaży” oraz firmę Companion – współorganizatora gry.

Wszystkich Uczestników zapraszam również na mniej oficjalną część Forum:

Szef Sprzedaż wieczorową porą
Zapewniamy niezapomniane wrażenia

Zainteresowanych zapraszam do wypełniania zgłoszenia, który gwarantuje Państwu przyznanie rabatu:
FORMULARZ ZGŁOSZENIA
Cena standardowa - 1490 zł netto
Cena z GL - 1290 zł netto

Po więcej informacji zapraszam bezpośrednio do mnie:
Explanator
Norbert Skorża
norbert.skorza@explanator.pl
61 649 79 26
Piotr Skuza

Piotr Skuza ,, Jeśli sądzisz, że
potrafisz to masz
rację. Jeśli
sądzi...

Temat: Ogłoszenia

Witam

Płacisz 1100 z ZUSu?

Masz dość płacenia składek za które nic nie masz?

Skontaktuj się z nami i oszczędzaj nawet 8 000 zł rocznie!

Bez przenoszenia firmy za granicę!

FIRMA BEZ ZUS! PROWADŹ FIRMĘ BEZ OBOWIĄZKU OPŁACANIA SKŁADEK ZUS!

Zapraszam do kontaktu

Piotr Skuza
tel: 737 467 343
Paulina Garlej

Paulina Garlej Specjalista ds.
Promocji i szkoleń,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam Państwa do udziału w Ogólnopolskim Forum Biznesu:


Obrazek
HOTEL SPA DR IRENA ERIS Krynica Zdrój

Wysoka konkurencyjność dzisiejszego środowiska biznesowego sprawia, że tylko firmy, które mają jasne i spójne cele realizowane przy pomocy starannie przygotowanej i skutecznie wdrożonej strategii są w stanie odnieść długotrwały sukces. Niezbędnym elementem jest także skuteczne strategiczne zarządzanie firmą, co oznacza, że firma nie tylko jest w stanie wyznaczyć i wdrożyć strategiczne kierunki rozwoju, lecz także na bieżąco monitoruje swoją sytuację oraz, w razie potrzeby, szybko i efektywnie podejmuje odpowiednie działania korygujące.

W jaki sposób zbudować skuteczną strategie zarządzania firmą?
Jak uzyskać przewagę nad konkurencją?
W ilu procentach przedsiębiorstwa wykorzystują potencjał zatrudnionych w nich ludzi?


Na te i wiele innych pytań odpowiedzą nasi eksperci mający na koncie setki zrealizowanych godzin szkoleń zamkniętych i projektów doradczych dla największych przedsiębiorstw i instytucji centralnych w Polsce.

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM FORUM

kontakt w sprawie szkoleń
promocja@successpoint.plTen post został edytowany przez Autora dnia 29.01.16 o godzinie 09:37
Rafał Chrzan

Rafał Chrzan "Rzeczy niemożliwe
robimy od zaraz"

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Pragnę przedstawić firmę 3M Konkret, w której oczywiście pracuje :)

Bardzo chętnie zaproponował bym pomoc przy wysyłaniu różnego rodzaju przesyłek. Moja firma zajmuje się tematem konfekcjonowania ( czyli po prostu przygotowujemy przesyłki oraz paczki do dystrybucji adresowych). Dlatego pomagamy firmom w obsłudze wysyłek marketingowych drogą pocztową . Naszym zadaniem jest zapakowanie ( rodzaj opakowania wybiera klient), zaadresowanie i etykietowanie przesyłek/paczek oraz dodatkową opcją jest wysyłka, którą proponujemy za pomocą Poczty Polskiej czy też InPost'u. Oczywiście również mamy możliwość wysłania paczek kurierskich.

Partnerom biznesowym proponujemy kompleksową obsługę , w ramach której oferujemy:

- konkurencyjną cenę dowolnego rodzaju koperty ( np. koperty firmowe itp. )
- konkurencyjną cenę druku materiałów marketingowych ( np. broszurki informacyjne, ulotki itp. )
- personalizację treści drukowanych dokumentów i materiałów marketingowych znakomicie podnoszącą efektywność kampanii reklamowej i dotarcie oferty do odbiorcy
- odbiór materiałów z Państwa drukarni - wyceniane po ustaleniu miejsca ( w całej Polsce )
- konfekcjonowanie wszelakich materiałów marketingowych ( dodatkowo mają Państwo możliwość dokonania audytu wewnętrznego i skontrolowania procesu konfekcji i przygotowań do wysyłki )
- adresowanie z Państwa bazy adresowej lub wykupienia naszej bazy adresowej konkretnej grupy docelowej
- wysyłkę pocztową przez Pocztę Polska oraz InPost po bardzo konkurencyjnej cenie
- możliwość nadawania paczek do 30kg oraz euro palet nawet do 1000kg za pomocą naszego kuriera

Po więcej informacji zapraszam pod numer 500 777 922 lub mail r.chrzan@konkret3miasto.pl
Grzegorz Szymański

Grzegorz Szymański Rozwój struktur
sprzedaży

Temat: Ogłoszenia

--------------------------------------------------------------------------------

Mój blog
Niezależność finansowa w profesjonalnej odsłonie :

gszymanski.pl


-------------------------------------------------------------------------------
Kamila Pochodaj

Kamila Pochodaj Specjalista ds.
promocji
konferencji,
MultiExpo Sp. zo.o.

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam na spotkanie przedstawicieli branży produkcyjnej !
Bezpłatna konferencja pt. ''Wpływ technologii na konkurencyjność zakładów przemysłowych'' obędzie już 18 listopada w Katowicach.

Zagadnienia tematyczne konferencji:
1 .Kaizen i Lean Manufacturing - co zrobić, aby jak najmniej włożyć w wytworzenie produktu i jak najlepiej spełnić wymagania klienta?
2. Systemy informatyczne w zakładzie produkcyjnym
3. Pomiar efektywności inwestycji w rozwiązania IT
4. Zarządzanie energią w zakładzie przemysłowym

Z wykładami wystąpią:
- Dorota Szczęsnowicz-Kocięcka - Radca Prawny, Kancelaria Gessel
"Istotne zagadnienia prawne umowy wdrożenia systemu informatycznego BI w przedsiębiorstwie"
- Magdalena Wąsik – Inżynier Sprzedaży w firmie Axence
"Niezawodna sieć komputerowa – monitorowanie i zarządzanie infrastrukturą IT z Axence nVision"
- mgr inż. Artur Marcinkowski - Specjalista ds. systemów CAE w firmie AB-MICRO Sp. z o.o.
"PLATFORMA EPLAN – narzędzie do multidyscyplinarnego projektowania"
- Piotr Remiszewski - Product Sales Manager w firmie IT EXPERT
„Zastosowanie narzędzi klasy BI do oceny efektywności przedsiębiorstwa.”
- mgr inż. Jarosław Gacel – AGH Kraków
"Efektywnie zintegrowane IT w przedsiębiorstwie produkcyjnym"
-dr hab. inż. Stanisław Trenczek, prof. nadzw. ITI EMAG, Dyrektor Instytut Technik Innowacyjnych EMAG
"Systemowa kontrola i ocena parametrów istotnych dla bezpieczeństwa korporacyjnego procesu produkcyjnego i procesu biznesowego"
- Marek Amrozy - Kierownik działu efektywności energetycznej, Prokurent, Narodowa Agencja Poszanowania Energii
"Programy poprawy efektywności energetycznej w przedsiębiorstwie. Audyty energetyczne i Systemy Zarządzania Energią."

Na konferencję zapraszamy przedstawicieli zakładów przemysłowych, w szczególności:
- Dyrektorów i kierowników ds. technicznych
- Dyrektorów, kierowników i mistrzów produkcji
- Kierowników, mistrzów i inżynierów Utrzymania Ruchu
- Dyrektorów, kierowników i specjalistów ds. zakupów
- Właścicieli firm, dyrektorów wykonawczych zakładów produkcyjnych
- Dyrektorów zarządzających
- Dyrektorów i kierowników ds. logistyki
- Szefów departamentów informatyki
- Kierowników planowania produkcji i dostaw
- Inżynierów ds. jakości
- Specjalistów ds. gospodarki energetycznej

BEZPŁATNA Rejestracja: http://multiexpo.pl/it-w-przemysle/rejestracja

Serdecznie zapraszamy

Agnieszka Demianiuk
Kierownik Projektu
tel: +48/ 531 645 512
e-mail: agnieszka.demianiuk@pirbinstytut.pl
Kamila Pochodaj

Kamila Pochodaj Specjalista ds.
promocji
konferencji,
MultiExpo Sp. zo.o.

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszam na spotkanie przedstawicieli branży produkcyjnej !
Bezpłatna konferencja pt. ''Wpływ technologii na konkurencyjność zakładów przemysłowych'' obędzie już 18 listopada w Katowicach.

Zagadnienia tematyczne konferencji:
1 .Kaizen i Lean Manufacturing - co zrobić, aby jak najmniej włożyć w wytworzenie produktu i jak najlepiej spełnić wymagania klienta?
2. Systemy informatyczne w zakładzie produkcyjnym
3. Pomiar efektywności inwestycji w rozwiązania IT
4. Zarządzanie energią w zakładzie przemysłowym

Z wykładami wystąpią:
- Dorota Szczęsnowicz-Kocięcka - Radca Prawny, Kancelaria Gessel
"Istotne zagadnienia prawne umowy wdrożenia systemu informatycznego BI w przedsiębiorstwie"
- Magdalena Wąsik – Inżynier Sprzedaży w firmie Axence
"Niezawodna sieć komputerowa – monitorowanie i zarządzanie infrastrukturą IT z Axence nVision"
- mgr inż. Artur Marcinkowski - Specjalista ds. systemów CAE w firmie AB-MICRO Sp. z o.o.
"PLATFORMA EPLAN – narzędzie do multidyscyplinarnego projektowania"
- Piotr Remiszewski - Product Sales Manager w firmie IT EXPERT
„Zastosowanie narzędzi klasy BI do oceny efektywności przedsiębiorstwa.”
- mgr inż. Jarosław Gacel – AGH Kraków
"Efektywnie zintegrowane IT w przedsiębiorstwie produkcyjnym"
-dr hab. inż. Stanisław Trenczek, prof. nadzw. ITI EMAG, Dyrektor Instytut Technik Innowacyjnych EMAG
"Systemowa kontrola i ocena parametrów istotnych dla bezpieczeństwa korporacyjnego procesu produkcyjnego i procesu biznesowego"
- Marek Amrozy - Kierownik działu efektywności energetycznej, Prokurent, Narodowa Agencja Poszanowania Energii
"Programy poprawy efektywności energetycznej w przedsiębiorstwie. Audyty energetyczne i Systemy Zarządzania Energią."

Na konferencję zapraszamy przedstawicieli zakładów przemysłowych, w szczególności:
- Dyrektorów i kierowników ds. technicznych
- Dyrektorów, kierowników i mistrzów produkcji
- Kierowników, mistrzów i inżynierów Utrzymania Ruchu
- Dyrektorów, kierowników i specjalistów ds. zakupów
- Właścicieli firm, dyrektorów wykonawczych zakładów produkcyjnych
- Dyrektorów zarządzających
- Dyrektorów i kierowników ds. logistyki
- Szefów departamentów informatyki
- Kierowników planowania produkcji i dostaw
- Inżynierów ds. jakości
- Specjalistów ds. gospodarki energetycznej

BEZPŁATNA Rejestracja: http://multiexpo.pl/it-w-przemysle/rejestracja

Serdecznie zapraszamy

Agnieszka Demianiuk
Kierownik Projektu
tel: +48/ 531 645 512
e-mail: agnieszka.demianiuk@pirbinstytut.pl
Marta Androsiuk

Marta Androsiuk Consultant w HRK
S.A.

Temat: Ogłoszenia

Witam,
aktualnie poszukuję SPECJALISTY DS. HANDLOWYCH w Warszawie, który posiada doświadczenie w sprzedaży B2B oraz budowaniu relacji z klientem.

Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu na portalu oraz do przesyłania CV na adres marta.androsiuk@hrk.eu

Pozdrawiam,
Marta Androsiuk
Dawid Bułakowski

Dawid Bułakowski Dawid Onderhoud

Temat: Ogłoszenia

Chcę zachęcić do zapoznania z moją stroną i tym co oferuję a mianowicie Jak zarabiać w internecie nawet 1200 zł w ciągu 2-ch tygodni moja strona .
http://dawidbulakowski.pl/jak-zarabiac-przez-internet/
Radosław Janicki

Radosław Janicki Lune / Luminator -
CCO - właściel

Temat: Ogłoszenia

Nawiążemy współpracę z firmami szukającymi podwykonawcy do tworzenia rozwiązań interaktywnych. Oculus Rift i augmened reality,
Zapraszam do obejrzenia naszego filmiku promocyjnego - przedstawiającego funkcjonalność naszych gier dedykowanych wirtualnej rzeczywistości:
https://vimeo.com/145669965
Zapraszam do odwiedzenia naszej strony internetowej: http://lune.xyz

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Witam Państwa

Zajmujemy się sprzedażą oprogramowania oraz usługami teleinformatycznymi. Obecnie oferujemy oryginalne nigdy nie rejestrowane wcześniej klucze do systemu Windows 10 proffesional polska wersja językowa w atrakcyjnej cenie 150zł szt. Legalność kluczy można potwierdzić po zakupie telefonicznie w Microsoft
Klucz pozwala na instalację i aktywację systemu na jednym stanowisku.

Klucz można nabyć do użytku domowego jak i firmowego.

Wymagania systemowe Windows 10:
Aby zainstalować system Windows 10 komputer musi spełniać następujące wymagania:
Procesor: 1 GHz lub szybszy
RAM: 2 GB
Miejsce na dysku twardym: 16-20 GB
Karta graficzna: DirectX 9 lub nowsza ze sterownikiem WDDM 1.0
Ekran: 800 x 600

W przypadku pytań zapraszam do kontaktu telefonicznego lub email.
Po zakupie przesyłamy dokładną instrukcję instalacji. W razie czego również służymy pomocą Wystawiamy FV VAT
biuro@mktel.pl
tel. 713080808
Agnieszka S.

Agnieszka S. PR&Marketing

Temat: Ogłoszenia

Doradztwo z zakresu marketingu i PR, kampanie reklamowe, copywriting

Serdecznie zapraszam do współpracy właścicieli firm i osoby zajmujące się marketingiem, które potrzebują merytorycznego wsparcia w zakresie marketingu, reklamy i Public Relations. Proponuję współpracę krótko- i długoterminową, jednorazową lub kompleksową, a zatem w takim zakresie, jakiego wymaga Państwa aktualna sytuacja.

Więcej informacji na http://marketingzglowy.pl

Obrazek


Obrazek

Temat: Ogłoszenia

Szukam firmy która zajmuje się pakowaniem w strunowe torebki małych elementów np. śrub/wkrętów
Marcin Dyrda

Marcin Dyrda GastroWiedza.pl,
jedna z najlepszych
polskich firm z
dzie...

Temat: Ogłoszenia

Jesteśmy nowoczesną firma wyspecjalizowana w doradztwie dla gastronomii.
Świadczymy kompleksowe i profesjonalne doradztwo dla branży HoReCa.
Tworzymy zespół złożony z doświadczonych specjalistów i praktyków
z wieloletnim doświadczeniem na rynku gastronomicznym.
Prowadzimy kompleksowe usługi w zakresie:
1. Doradztwa Gastronomicznego
Oferujemy doradztwo gastronomiczne z zakresu: kontroli kosztów, zwiększania sprzedaży, zarządzania personelem, zarządzania jakością, poprawy świadczonych usług, rozwijania sieci restauracji, hoteli oraz mniejszych punktów gastronomicznych, zarządzania zaopatrzeniem, marketingu gastronomiczny, projektowania i wyposażenia lokali gastronomicznych.
2. Szkoleń Gastronomicznych,
Prowadzimy szkolenia dla właścicieli i menedżerów gastronomii, szefów kuchni, kucharzy oraz dla personelu obsługi Gościa.
3. Programów Tajemniczy Gość,
Posiadamy ogólnopolską siatkę profesjonalnych audytorów i duże doświadczenie w zakresie realizacji tego rodzaju badań.
Zaufały nam największe polskie firmy gastronomiczne.
5. Outsourcing / Inwentaryzacje,
Oferujemy kompleksowe usługi w zakresie nowoczesnego outsourcingu inwentaryzacji. Obsługujemy dowolne obiekty gastronomiczne: hotele, restauracje, bary, kawiarnie, itp. Kładziemy nacisk na jakość wykonywanych usług, zyskując tym uznanie w oczach stale rosnącej liczby Klientów.
4. Portal Gastronomiczny GastroWiedza.pl
Stworzyliśmy profesjonalny serwis poświęcony wiedzy biznesowej
w zarządzaniu gastronomią - GastroWiedza.pl http://gastrowiedza.pl

Nasza firma to gwarancja sumienności i rzetelności, to pewność poprawnie wykonanych usług. Oferujemy rozwiązania, które przyczyniają
się do rozwoju i wzrostu dochodowości ich przedsiębiorstw.
Zapewniamy naszym Klientom indywidualne, skoncentrowane
na ich potrzebach podejście do projektów.
Zapraszamy do współpracy.
Strona: http://gastrowiedza.pl
E-mail: biuro@gastrowiedza.pl
Tel: 664-578-090



Wyślij zaproszenie do