Ladislav Zaparka

Ladislav Zaparka właściciel,
Przedsiębiorstwo L-Z

Temat: Ogłoszenia

Nowa strona internetowa windy De Jong oraz Stros
http://www.dzwigi-windymagazynowe.com.pl/

Nowe mozliwości użycia.
Sylwia S.

Sylwia S. Pracownik ds.
ochrony środowiska

Temat: Ogłoszenia

WAKACYJNE CENY SZKOLEŃ 
Szanowni Państwo! Jesteśmy firmą, która organizuje szkolenia:
-z zakresu systemów zarządzania,
-dla audytorów wewnętrznych,
-behawioralne,
-kadry kierowniczej,
-z zakresu wymagań prawnych,
-HR management i rozwój osobisty.
Tematyka: jakość, ochrona środowiska, BHP, PPOŻ, energia i żywność.


Serdecznie zapraszamy Państwa na kolejne szkolenia otwarte z cyklu Akademia EcoMS . Poniżej aktualny harmonogram na najbliższe 3 miesiące:

CZERWIEC:
25.06.2015 - Nowa norma ISO 14001:2015 - planowane zmiany,
26.06.2015 - Książka obiektu budowlanego

LIPIEC:
02.07.2015 - Podstawy ADR dla specjalistów BHP i ochrony środowiska - obowiązki uczestników przewozu towarów niebezpiecznych
03.07.2015 - Magazynowanie towarów niebezpiecznych - praktyczne zastosowanie wymagań prawnych
09.07.2015 - Wymagania prawne w gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi
10.07.2015 - Ocena zgodności maszyn/urządzeń - praktyczne podejście do oznakowania CE
16-17.07.2015 - Audytor wewnętrzny Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnego z normami ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 oraz OHSAS 18001:2007
23.07.2015 - Wymagania prawne w zakresie obrotu sprzętem elektrycznym i elektronicznym oraz baterii i akumulatorów
24.07.2015 - Zmiany w zakresie pozwoleń zintegrowanych – wdrożenie wymagań dyrektywy o emisjach przemysłowych (IED)
30-31.07.2015 - Audytor wewnętrzny systemu zarządzania energią wg ISO 50001:2011

SIERPIEŃ:
06.08.2015 - Gospodarka odpadami po zmianach - wymagania ustawy o odpadach na przykładach praktycznych
07.08.2015 - Zarządzanie chemikaliami w przedsiębiorstwie w oparciu o wymagania REACH i CLP
13-14.08.2015 - Podsumowanie ostatnich zmian przepisów prawa z zakresu ochrony środowiska i bezpieczeństwa pracy
20.08.2015 - Nowa norma ISO 9001:2015 - planowane zmiany.
21.08.2015 - Prace przy urządzeniach elektroenergetycznych - nowe wymagania.
27-28.08.2015 - Audytor wewnętrzny Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnego z normami ISO 9001:2008, ISO 14001:2004 oraz OHSAS 18001:2007

Wszelkie informacje odnośnie szkoleń można uzyskać pod nr tel. 71 346 04 85,https://www.facebook.com/EcoMSConsulting i na naszej stronie internetowej http://akademiaecoms.pl.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam!

Sprzedam model Toyota Yaris 1.3 Active! Cena do negocjacji!

Link: http://otomoto.pl/oferta/toyota-yaris-kamera-l-klima-l...

Zapraszam do kontaktu!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Ponad 50 paneli dyskusyjnych w ramach 6 ścieżek tematycznych, Targi Usług i Produktów dla MŚP BIZNES EXPO oraz Program „Samorząd, który wspiera MŚP” to tylko niektóre z wielu wydarzeń towarzyszących V Europejskiemu Kongresowi MŚP w Katowicach. Po raz pierwszy odbędzie się on w oddanym w tym roku do użytku Międzynarodowym Centrum Kongresowym w dniach od 12 do 14 października br.


Co roku Kongres cieszy się ogromnym zainteresowaniem przedsiębiorców. Jego program adresowany jest do biznesmenów z sektora MŚP, którzy już funkcjonują na rynku, jak również do osób planujących dopiero rozpoczęcie działalności gospodarczej. To platforma wymiany myśli i doświadczeń pomiędzy biznesem, światem nauki, przedstawicielami samorządu, instytucji państwowych i okołobiznesowych.


W trakcie spotkania uczestnicy dowiedzą się jak prowadzić swoją firmę w sposób innowacyjny, optymalizować koszty czy zarządzać wiedzą w swojej firmie, korzystać z leasingu, a także jak zabezpieczyć firmę przed niewypłacalnością kontrahenta. Również zainteresowani międzynarodową współpracą gospodarczą znajdą w programie zagadnienia dotyczące m.in. rynku amerykańskiego, miejskich technologii i inteligentnych domów w Austrii, czołowych partnerów biznesowych Polski – Czech i Słowacji, czy prowadzenia interesów z Rosją, a także wieloma innymi krajami. Nie zabraknie także wydarzeń dla osób zainteresowanych tematyką start-upów, marketingiem i promocją, a także przywództwem i efektywnym zarządzaniem.


To tylko niewielka część z bogatej oferty wydarzenia. Kongres potrwa 3 dni i odbędzie się pod hasłem „Nauka – Biznes – Samorząd. RAZEM DLA GOSPODARKI”. Honorowy Patronat nad wydarzeniem objęła Komisja Europejska, a Wysoki Patronat – Parlament Europejski. Warto podkreślić, że udział w Kongresie jest bezpłatny – program wydarzenia oraz formularz rejestracji można znaleźć na stronie http://ekmsp.eu


Zapraszamy do Katowic!


Obrazek


Obrazek
Jakub Chrostek

Jakub Chrostek Założyciel WERAKOMP,
WERAKOMP

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Szanowni Państwo
Jesteśmy przedstawicielem wiodącego dystrybutora na Europę wschodnią sprzętu IT oraz AGD. W swojej ofercie posiadamy takie produkty jak komputery, laptopy oraz akcesoria komputerowe, małe i duże AGD.

Do każdego ze swoich partnerów podchodzimy indywidualnie, dlatego też chętnie przedstawimy Państwu konkretną ofertę produktową. Przy większych zamówieniach negocjujemy dla Państwa ceny u dystrybutora tak aby zapewnić Państwu najlepszą ofertę. Ponadto oferujemy bezpłatną dostawę zamówionych produktów, za pośrednictwem firm kurierskich przy zamówieniu min 500zł.

Pozdrawiam
WERAKOMP
Daniel Błażejewski

Daniel Błażejewski www.proadviser.pl

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Zajmuję się konfiguracją i optymalizacją kampanii reklamowych Facebook Ads. Zapraszam do współpracy agencję oraz klientów indywidualnych.

http://facebookreklama.pl/
https://www.facebook.com/proadviserpolska

Zapraszam!


Obrazek

Temat: Ogłoszenia

Mogłabym Was prosić o pomoc w znalezieniu polskich producentów odziezy , art spozywcze , art kosmetyczne , obuwie i nie tylko... bardzo proszę o pomoc..
Marta Pietrzak

Marta Pietrzak Marta Pietrzak

Temat: Ogłoszenia

Reprezentuję firmę 100ki

100ki.pl to nowy projekt naszej firmy matki, która zajmuje się importem/exportem/przedstawicielstwem i wyłączną dystrybucją kilkunastu włoskich marek kosmetyków, działamy już od 25 lat.

Zajmujemy się bezpośrednim importem i sprzedażą asortymentu różnego rodzaju w ilościach paletowych. Oferowany przez nas asortyment stale ulega zmianie, a oferowane produkty są zawsze nowym i pełnowartościowym towarem w 100% nadającym się do odsprzedaży. Niebawem będzie możliwe odwiedzanie naszej strony internetowej, która w chwili obecnej jest w fazie budowy. Po więcej informacji zapraszamy na nasze aktualne strony. Jednocześnie zapraszamy do współpracy. http://giolli.pl i http://selective.com.pl

Projekt 100ki.pl ma na celu umożliwienie hurtowy zakup towarów wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach. Ćwierć wieku w handlu oraz bezpośrednia współpraca z producentami i sieciami handlowymi z całej Europy pozwala nam wyjść naprzeciw klientom oferując produkty pochodzące z końcówek serii, nadprodukcji, nadwyżek magazynowych oraz likwidacji.

Jeśli są Państwo zainteresowani współpracą zapraszam do bezpośredniego kontaktu - z przyjemnością posłuchamy o Państwa biznesie i jego potrzebach.

Z poważaniem,
Marta Pietrzak
e-mail: m.pietrzak@100ki.plTen post został edytowany przez Autora dnia 06.07.15 o godzinie 14:16
Łukasz Elżbieciak

Łukasz Elżbieciak sales manager,
Premium CF

Temat: Ogłoszenia

Anna K.:
Mogłabym Was prosić o pomoc w znalezieniu polskich producentów odziezy , art spozywcze , art kosmetyczne , obuwie i nie tylko... bardzo proszę o pomoc..


mam kilku takich producentów

prosze o kontakt

e601506297@gmail.com

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie.

Zapraszam na fascynujące, pełne ekspresji i humoru, autorskie szkolenie, pt.

Psychologia perswazji i skuteczniejsze porozumiewanie się, w życiu zawodowym i prywatnym

Odbędzie się 17 sierpnia 2015r. w Warszawie (jedyne w tym roku).

Perswazja to nie narzucanie woli, to umiejętne pozwolenie drugiej stronie do samodzielnych decyzji z których jest trwale zadowolony. Dzięki długoletniej praktyce w prowadzeniu własnych Firm (ponad 30 lat) dostosowaliśmy te metody do polskich realiów i mentalności. W ciągu 16 lat przeszkoliłem ponad. 30 000 osób z kilkuset różnych firm, w tym 10 000 osób w tym temacie, nie mając jeszcze niezadowolonego uczestnika. Wiemy że nikt nie ma monopolu na wiedzę i nie istnieje jedna złota recepta, - im więcej możliwości wyborów posiadamy, tym możemy być bardziej elastyczni i skuteczni.

Z 16 letniej praktyki wiem, że osoby z doświadczeniem które prowadzą szkolenia, prezentacje, coachingi, zarządzają zespołem czy zajmują się sprzedażą są mile zaskoczeni poznaniem nowych zagadnień i najbardziej tą wiedze doceniają.

W programie m.in.:

Jakich słów ludzie używają, a co tak naprawdę myślą.
Jakimi różnymi strategiami posługują się ludzie w procesie myślenia, przetwarzania informacji i podejmowania decyzji.
Jak działają pewne słowa, zwroty i pytania na umysł rozmówcy, na poziomie świadomym i nieświadomym (90% ludzi popełnia tutaj podstawowe błędy).
W jaki sposób wydawać polecenia, aby były dobrze odbierane i jednocześnie odbiorcy chcieli je wykonać.
Jakimi (w większości nieświadomymi) zachowaniami zrażamy innych do siebie.
Szybkie sposoby na zjednywania sobie innych i budowaniu zaufania.
Techniki z "Języka Perswazji" przydatne do skuteczniejszej komunikacji.
Wpływ stanu wewnętrznego na rezultat, metody jego kontroli i umiejętność dystansowania się.
Jak wykorzystać powyższą wiedzą z szacunkiem do odbiorcy, jego przekonań i wartości.

Jeżeli u Państwa jest ponad 8 osób zainteresowanych szkoleniami, przygotujemy atrakcyjną propozycje szkolenia "zamkniętego", idealnie dopasowanego do potrzeb Państwa, teraz w wakacyjnej cenie.


Zgłoszenia oraz na Państwa zapytania chętnie odpowie Ewa Zengota tel kom. (0) 608 072 748 (urlop do 30.07) lub mail biuro@centrumnlp.com

Pozdrawiam i życzę miłego dnia
Piotr Kotulski
22 424 55 91
604 177 307
http://centrumnlp.rubikon.pl

Temat: Ogłoszenia

Co to jest Pakiet medyczny Signum?

To usługa dzięki, której zapewniasz sobie dostęp do lekarzy rodzinnych, 24 specjalistów, bez limitów, bez skierowań, dzwoniąc na naszą infolinię i umawiając się na dogodną dla siebie godzinę. Ponadto masz dostęp do badań laboratoryjnych, diagnostycznych czy rehabilitacji.

W całym kraju jest ich aż 1200 placówek, które
obsługują nasze karty medyczne Signum.

Ofertę kierujemy do klientów indywidualnych oraz firm.

Więcej informacji pod linkiem:
http://signum.lepszeczenie.com

Pozdrawiam

Grzegorz Klonek
tel. 721 957 422
e-mail: klonek.grzegorz@gmail.com
g.klonek@omsignum.pl

https://www.facebook.com/lepsza.opiekamedyczna
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Chcesz rozwinąć swój biznes? Szukasz konkretnego sposobu, który pomoże Ci usystematyzować Twoje działania marketingowe?

Zapraszam na nowe edycje programu Diploma in Professional Marketing, CIM:

Trójmiasto – 9 października
Warszawa – 6 listopada

Program DM realizowany według międzynarodowych standardów jest odpowiedzią na wyzwania stojące przed współczesnymi marketerami. Zdobądź certyfikat rozpoznawalny na całym świecie.

Pójdź o krok do przodu.

Zapraszam: https://questus.pl/cim/

Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
601-052-704

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zatrudnimy na pełen etat, od zaraz!

Kto: Dynamicznie rozwijająca się firma z branży IT-marketingu, ulokowana w centrum Krakowa.

Kogo: Młode, ambitne osoby z wiedzą i mile widzianym doświadczeniem w zakresie marketingu (preferowane wykształcenie: marketing, international business development) posługujące się językiem angielskim na poziomie co najmniej komunikatywnym (dodatkowa znajomość innego języka będzie atutem)

W jakiej roli: Dwie możliwości - 1. Praca w zespole obsługi marketingowej obecnych klientów. 2. Praca w zespole rozwoju biznesowego na rynki zagraniczne.

W wiadomości proszę o podanie preferowanej roli.

Juan Castaneda

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Arkadiusz Bednarski

Arkadiusz Bednarski Trener sprzedaży i
rozwoju osobistego,
Szkolenia
sprzedaż...

Temat: Ogłoszenia

Pewnego razu był sobie człowiek, ukończył liceum, zaczął pracę, studiował zaocznie, mieszkał w domu rodzinnym, z czasem wynajął pokój. Zarabiał 1,5k. W tygodniu pracował, w weekendy balował, zanim się nie obejrzał studia minęły (których nie ukończył), pracę kilka razy zmieniał, kupił używany, złomowaty samochód. Minęło 10 lat. Żył w iluzji, żył nieświadomie, nie miał kontroli. Wiele razy pytał sam siebie „czy moje życie naprawdę musi tak wyglądać?”. Patrzył na innych i im zazdrościł, próby oszczędzania kończyły się fiaskiem, gdyż zawsze coś wyskakiwało, na co trzeba było wydać. Powoli coś w nim rosło, jakaś myśl, jakaś idea. Czuł, że nastąpi zmiana, nie wiedział, czy jest na nią gotowy, ale postanowił zaryzykować i powoli zaczął inwestować w swój rozwój. Zaczął wytyczać sobie cele, nauczył się formułować swoje myśli i potrzeby w sposób zrozumiały dla otoczenia, a otoczenia zaczęło odpowiadać w sposób zrozumiały dla niego. Wygrał ze swoim lenistwem, po tym walka ze światem stała się zabawą…

Seminarium szkoleniowe SEKRET MISTRZA SPRZEDAŻY (http://sms.arkadiuszbednarski.pl/) również dla Ciebie może być pierwszym krokiem na drodze do sukcesu. Nie daj wmówić sobie, że jest jak jest, bo takie jest życie! Poznasz zasady komunikacji biznesowej, poznasz metody rozpoznawania potrzeb u klientów i zwiększysz sprzedaż, zadbasz o dobre relacje z ludźmi w oparciu o dialog, w którym obydwie strony komunikują swoje potrzeby i dogadują się. Program seminarium szkoleniowego SMS, a jest to już III edycja, poprowadzi Cię przez świat sprzedaży i pomoże w odzyskaniu i utrzymaniu kontroli nad procesem sprzedaży.

Zapraszam na całodniowe seminarium szkoleniowe SEKRET MISTRZA SPRZEDAŻY III, które odbędzie się w Warszawie w dniu 28.08.2015.


Obrazek

Koszt uczestnictwa jedynie 125 zł (seminarium dofinansowane 75%, zniżna z 499 zł). Rejestracja odbywa się poprzez stronę http://sms.arkadiuszbednarski.pl.

RELACJA VIDEO Z I EDYJI: https://www.youtube.com/watch?v=2DLGKTKRAEk

Pozdrawiam,
Arkadiusz Bednarski
http://arkadiuszbednarski.pl
Daniel Ballon

Daniel Ballon BALLON Business
Project Management

Temat: Ogłoszenia

Kraje niemieckojęzyczne i Polska: Nasza firma specjalizuje się w rynkach niemieckojęzycznych i Polsce.

Nasze podstawowe zakresy działań:

Specjalizujemy się w kontaktach biznesowych na rynkach polskich i niemieckojęzycznych. Działamy w segmencie technicznym oraz usługowym. Posiadamy kilkadziesiąt tysięcy kontaktów; z wieloma utrzymujemy bliskie relacje. Prowadzimy projekty sprzedażowe, zakupowe, biznes development, inwestycyjne, produkcyjne i techniczne. Wymagające tajności lub jawne.

Na zlecenie prowadzimy projekty doradcze dla przedsiębiorstw.

Reprezentujemy managerów, specjalistów niemieckojęzycznych

Reprezentujemy interim managerów (osoby na własnej działalności lub Sp. Z o.o.) włączające się do konkretnych zadań lub projektów w specjalizacji Polski, Niemiec, Austrii, Szwajcarii oraz Liechtensteinu.

Prowadzimy szkolenia dla działów sprzedaży. Kraje niemieckojęzyczne i Polska

Pozdrawiam,

--
Daniel Ballon
Mateusz Stempak

Mateusz Stempak młodszy specjalista
ds. marketingu,
Bonnier Business
Polska

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Forum Ubezpieczenia, odbywające się 17 i 18 listopada w Warszawie, zgromadzi znakomitych ekspertów, którzy podzielą się swoją wiedzą i doświadczeniami. To także interaktywne prezentacje, mini-warsztaty, liczne case studies i najciekawsze dyskusje. Formuła spotkania pozwoli skutecznie wzmocnić strategię działań najważniejszych pionów w organizacji, a tym samym efektywniej wzmacniać sprzedaż i chronić przed utratą zysków czy reputacji.

W programie Forum m. in.:
• Nowa ustawa o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej – jak wpłynie na rynek
• Nadzór nad rynkiem ubezpieczeniowym
• Zmiana ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów – znaczenie praktyczne
• Pośrednictwo ubezpieczeniowe w świetle nowej regulacji europejskiej
• Techniki kontroli i monitorowania ryzyka w dobie Solvency II
• Największe wyzwania cenowe stojące przed branżą
• Najnowsze kanały dystrybucji ubezpieczeń
• Big Data i nowoczesne technologie

Wśród prelegentów:
• Bogusław Skuza, Managing Director, Executive Chairman Central Eastern Europe, Guy Carpenter & Company
• Piotr Narloch, prezes, InterRisk
• Anna Grykin, dyrektor Departamentu Prawnego i Compliance, Link4 TU
• Mirosław Deja, Head of Business Intelligence & Service Application, T-Mobile
• Ewa Świderska, radca prawny, CMS Cameron McKenna
• dr Małgorzata Więcko-Tułowiecka, ekspert, Rzecznik Ubezpieczonych
• Arkadiusz Stachecki, dyrektor Biura Ryzyka, PZU
• Marcin Fedor, dyrektor Departamentu Zarządzania Ryzykiem, AXA Polska

Organizatorem Kongresu jest Puls Biznesu.
Więcej informacji na temat wydarzenia: http://www.konferencje.pb.pl
Kontakt: Edyta Szczygielska, szkolenia@pb.pl, Tel. 223339761
Ladislav Zaparka

Ladislav Zaparka właściciel,
Przedsiębiorstwo L-Z

Temat: Ogłoszenia

Szkolenie teoretyczne do licencji pilota balonowego

Aeroklub Warszawski rozpoczyna nabór na szkolenie teoretyczne do:

1 – licencji pilota balonowego BPL
(tryb weekendowy – 4 zjazdy w soboty i niedziele).
Ogólna liczba zajęć to 56 godzin, zgodnie z Instrukcją Szkolenia Balonowego Aeroklubu Warszawskiego;
Planowany termin rozpoczęcia – sobota 28 listopada 2015 r.
Planowany termin zakończenia – sobota 19 grudnia 2015

http://www.aeroklub.waw.pl/5569/szkolenie-teoretyczne-...
Paulina Nowotko

Paulina Nowotko Informatyk, Centrum
Szkolenia Łączności
i Informatyki

Temat: Ogłoszenia

https://www.facebook.com/events/1625533347700879/

Akademia Biznesu i Finansów Vistula zaprasza na kolejną edycję BEZPŁATNYCH
WARSZTATÓW: Tajniki pracy Marketingowca.

Warsztat odbędzie się 10 października 2015 roku w godz. 10 – 14 w AFiB VISTULA na ul. Stokłosy 3 w Warszawie w Auli nr 1.

Jakie są główne obszary pracy marketingowca? Jakie cechy powinien mieć dobry
marketingowiec? Jaką powinien mieć wiedzę, gdzie może ją zdobyć, jakie studia z marketingu warto skończyć?

Czy marka jest ważna? Jak znaleźć miejsce dla marki/ produktu/ usługi i rozwinąć skrzydła w gospodarce wysokokonkurencyjnej, w której produkty prawie nie odróżniają się od siebie pod względem funkcjonalnym, gdzie konsument ma łatwość porównania ofert, a cena wcale nie jest najważniejsza?
Jak, gdzie i z kim komunikować się żeby Twoja marka była tą preferowaną wśród całej masy innych marek? Jak zbudować biznes, który nie tylko będzie zwiększał obroty, ale przede wszystkim zyski?

Jeżeli interesuje Cię odpowiedź na którekolwiek z powyższych pytań, zapraszamy na bezpłatne warsztaty. 

Warsztat poprowadzi Maciej Szurek przedsiębiorca i udziałowiec w 3 spółkach (Hashi-Tashi.com, Clotify.com, NLBC.pl). Marketingowiec z 10-letnim stażem w międzynarodowych korporacjach (Mars, Volvo i Panasonic), niezależny konsultant ds. modelowania biznesowego, strategii marketingowych i narzędzi wsparcia sprzedaży (BlackRedWhite, Manufaktura Czekolady, Allen Carr Polska, Homplex.pl, Czynne24h.pl, AutoPlug.in). 

UWAGA: Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, prosimy o zgłoszenie chęci udziału w warsztatach pod linkiem:

http://warsztaty.strategiemarketingowe.edu.pl/



Wyślij zaproszenie do