Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Ogłoszenia

http://bit.ly/U5kXLf Dla kobiet, które chcą od życia więcej!
Mamy wielką przyjemność po raz kolejny zaprosić wszystkie Panie na najlepsze kobiece wydarzenie w Warszawie. Już 28 czerwca odbędzie się XIII edycja eventu „Szpilki z klasą!”. Kobiety, które chcą od życia więcej po prostu nie mogę tego przegapić! http://bit.ly/U5kXLf
Robert Smyka

Robert Smyka Uniwersytet im. Jana
Długosza w
Częstochowie

Temat: Ogłoszenia

Uwaga przedsiebiorcy! Okazja do darmowej reklamy waszej firmy. Wystarczy wypełnić ankietę pod adresem : https://fwpiro.wufoo.com/forms/wywiad/
Łukasz Kucharski

Łukasz Kucharski Marketing Manager w
Polskiej Akademii
Biznesu

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszam na bezpłatne seminarium biznesowe!

Szczegóły i zapisy poprzez stronę:
polskaakademiabiznesu.pl


Obrazek
Justyna O.

Justyna O. Online Business
Specialist

Temat: Ogłoszenia

Witam,
Zachęcam do zapoznania się z ciekawym artykułem na temat aktywności podmiotów gospodarczych zarejestrowanych w GUSie .

Link do artykułu: http://marketingrelacji.com/aktualnosci/w-bazie-glowne...
Ladislav Zaparka

Ladislav Zaparka właściciel,
Przedsiębiorstwo L-Z

Temat: Ogłoszenia

Obecnie f. Woodcomp Propellers produkuje śmigła dla kategorii samolotów Normalny, ULL / LSA / Experimental-Specjalny.
Certyfikat typu EASA – P.177 jest na śmigła, hydraulicznie przestawiane typu KW-30 constant speed oraz elektrycznie przestawiane KW-31 constant speed.
Firma produkuje również szereg hydraulicznie przestawianych śmigiel typu KW-10 oraz KW-15 dla silników Lycoming i Continental o mocach 243 kW (325 KM) albo 265 kW (365 KM), we zgodzie z certyfikatem typu EASA P.174.
W maju 2012 roku, firma otrzymała również uprawnienia na kapitalne remonty śmigieł McCauley .
Na podstawie uprawnień od firmy McCauley robime kapitalne remonty zarówno stałych śmigieł jak i w czasie lotu przestawnych dwu/trzyłopatowych śmigieł typów C200/C400 oraz C300/C500.
Wymiana grzałek odmrażających jest w cenie remontu .
WOODCOMP PROPELLERS Ltd. oferuje obsługę i remonty wszystkich powyższych typów śmigieł McCauley.
Oferujemy szybki serwis w konkurencyjnych cenach, gwarantujemy jakość wykonanej pracy i zgodnie z naszymi uprawnieniami wystawiame na wszystkie prace formularz EASA Form 1.

Z powazaniem
L.Zaparka
0604 946395
http://LZ.pl

Temat: Ogłoszenia

Witam Serdecznie,

Chciałbym państwu zaprezentować kserokopiarki Konica Minolta z serii Bizhub która firma Fix and Print prowadzi dystrybucje - serwis - naprawę - dzierżawę na atrakcyjnych warunkach! I nie tylko, jeśli potrzebują Państwo materiałów eksploracyjnych do swojego sprzętu drukującego - proszę śmiało się odzywać.

http://fixandprint.pl/

W razie jakich kol wiek pytań służę pomocą.
http://fixandprint.pl/
markiewicz@fixandprint.pl

Pozdrawiam Serdecznie
Paulina Mucha

Paulina Mucha Konsultant HR,
Asesor AC/DC,
Psycholog

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

Jako, że lato to czas wyprzedaży my też postanowiliśmy zrobić promocję :)

Dla firm, które w okresie lipiec-sierpień zlecą nam przeprowadzenie sesji Assessment/Development Center przewidujemy atrakcyjne rabaty!

Konsultanci HR Care posiadają wieloletnie doświadczenie w projektowaniu oraz kompleksowym przeprowadzaniu sesji Assessment i Development Center. Jest to jeden z naszych sztandarowych produktów, dlatego też możemy pochwalić się bogatym doświadczeniem (referencje dostępne na życzenie).
Pracujemy zarówno z lokalnymi firmami jak i dużymi międzynarodowymi korporacjami. Wywodzimy się z Krakowa, ale pracujemy w całej Polsce.

Nasza pomoc przy projekcie AC/DC może być kompleksowa lub obejmować tylko wybrane elementy:

- dobór zadań i testów z gotowej puli
- zaprojektowanie unikatowych zadań i testów odpowiadających Państwa potrzebom (opcja rekomendowana)
- tworzenie i przekazanie narzędzi, testów i zadań do samodzielnego wykorzystania przez Państwa
- przeprowadzenie sesji + wsparcie asesorskie
- wyłącznie wsparcie asesorskie
- szkolenie dla asesorów
- przygotowanie raportów z sesji AC/DC
- przeprowadzenie sesji informacji zwrotnej po projekcie

Po więcej szczegółów zapraszam na http://hrcare.pl

W przypadku zainteresowania chętnie prześlemy ofertę handlową. Zapytania ofertowe prosimy kierować na adres: paulina.mucha@hrcare.pl

Zapraszam do kontaktu.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Dzień dobry Państwu,

chciałbym zachęcić do zapoznania się z oprogramowaniem przeznaczonym dla firm z branży farmaceutycznej.
Reprezentuję firmę która jest producentem oprogramowania dla sieci aptek, hurtowni farmaceutycznych i grup zakupowych. Nasze oprogramowanie optymalizuje koszty działalności i zwiększa zyski dzięki inteligentnej analizie bieżących stanów magazynowych i potrzeb na nowe zamówienia. Świetnie sprawdzi się w sieciach aptecznych, sieciach drogerii kosmetycznych, sieciach sklepów medycznych, sklepach zielarskich, hurtowniach farmaceutycznych bądź kosmetycznych. Wszędzie tam gdzie konieczne jest częste monitorowanie bieżących zapasów magazynowych i prognozowanie sprzedaży, tak by uniknąć niepotrzebnych zapasów magazynowych, przeterminowanych leków czy kosmetyków, które później trzeba utylizować. Dzięki funkcjonalności Grupy Zakupowej, mogą Państwo znacząco obniżyć koszty nowych zamówień.

Farmaster to zaawansowane narzędzie B2B dedykowane dla managerów zarządzających siecią aptek. Stworzonym z myślą o wzroście efektywności procesów biznesowych. System wspomaga zarządzanie siecią sprzedaży, wspiera analizę stanów magazynowych i optymalizuje zapasy. Dostarcza wszelkich informacji potrzebnych do podejmowania trafnych decyzji.

Oprogramowanie stworzone dla producentów leków i ich przedstawicieli handlowych działających na rynku farmaceutycznym. Szybki i mobilny dostęp do raportów sprzedaży przekłada się na większą kontrolę procesów sprzedażowych, podniesienie efektywności pracy, a w konsekwencji wzrost zysku z działalności. System może współpracować z każdym rodzajem oprogramowania typu BI, CRM, ERP.

Innowacyjny sposób na stworzenie i zarządzanie grupą zakupową, umożliwiający efektywne planowanie zakupów. Możliwe jest stworzenie oraz zaprezentowanie oferty w całej sieci sprzedaży. Bieżące odbieranie zamówień dla wybranych produktów podczas zamówień grupowych, pozwala na dogodne negocjacje z Producentem. Szybkie zrealizowanie planów sprzedażowych wpływa na efektywność ekonomiczną oferowanych promocji.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie internetowej http://farmaster.pl

Nasza firma zajmuje się również produkcją oprogramowania dedykowanego dla producentów farmaceutycznych. Jesteśmy w stanie wykonać dla Państwa dowolną aplikację. Na rynku farmaceutycznym działamy od 1999 roku.

Zachęcam do kontaktu:

Krzysztof Socha - Zalewski
Business Development Manager
tel: +48 725 588 323
krzysztof.socha-zalewski@sabiosystem.com

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszam do bezpłatnego rejestrowania swoich start upów na platformie http://biuroprojektowinnowacyjnych.pl. Jest to agregator treści uchodzących za innowacyjne, którego docelową grupą odbiorców są osoby pracujące w branżach technologicznych, PR i miłośnicy nowinek. W tej chwili znajduje się w fazie bety. Następnym krokiem z będzie uruchomienie machiny marketingowej, która ściągnie użytkowników. Warto załapać się na launch [okolice połowy lipca] i zwiększyć zapewnić Panstwa firmie darmowy marketing ;)

Pozdrawiam
Mateusz Kiszło

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Hongkong - brama do rynków Azji Południowo-Wschodniej
Witam!
W Warszawie, w dniach 11-12.09.2014 organizujemy konferencję na temat specyfiki rynku hongkońskiego.

Jest to spotkanie skierowane do osób znających potencjał rynków azjatyckich, jak i tych, którzy dopiero planują ekspansję.

Będzie to idealna szansa na zdobycie nowych kontaktów oraz poznanie doświadczeń osób zaangażowanych w Azji Południowo-Wschodniej.

Poniżej kilka korzyści płynących z uczestnictwa:

1. Wykładowcy przyjrzą się szczegółowo możliwości rozpoczęcia importu, technikom poszukiwania odpowiednich partnerów biznesowych oraz podstawowym zasadom biznesu.
2. Na podstawie długoletniej praktyki wykładowców omówione zostaną sposoby transportu towarów, wyjaśnione kwestie celne i problemy związane z kontrolą jakość towarów.
3. Skupimy się również na zapewnieniu bezpieczeństwa finansowego w transakcjach handlowych.
Więcej informacji pod adresem: http://www.explanator.pl/pl/szkolenia_otwarte/Hongkong...

Zapraszam do kontaktu:
Norbert Skorża
norbert.skorza@explanator.pl
61 649 79 23Ten post został edytowany przez Autora dnia 16.07.14 o godzinie 13:41
Robert Nowy

Robert Nowy Pracownik Fundacji,
Pallotyńska Fundacja
Misyjna Salvatti.pl

Temat: Ogłoszenia

Dla naszego klienta, drukarni wielkoformatowej, poszukujemy osoby na stanowisko:

Przedstawiciel Handlowy

woj. łódzkie

Wymagania:

Min. 2 letnie doświadczenie w branży poligraficznej,
znajomość druku wielkoformatowego
doświadczenie w sprzedaży
umiejętność nawiązywania długotrwałych relacji z klientami drukarni
otwartość, komunikatywność, samodzielność
prawo jazdy kat. B

Obowiązki:

Pozyskiwanie nowych klientów
Utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami
Doradztwo w zakresie oferowanych usług

Klient oferuje:

Atrakcyjne wynagrodzenie
Narzędzia pracy (samochód, telefon, laptop)

Osoby zainteresowane powyższą ofertą pracy prosimy o przesłanie aplikacji CV na adres:

maciej.nowakowski@lobohr.pl

Prosimy o dopisanie nastepującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez agencję pracy Lobo zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002 r. Nr. 101, poz 926 ze zm.)“

Ponadto zapraszamy na naszą witrynę pod adresem http://lobohr.pl
Michał Rogalski

Michał Rogalski Marketing Manager,
Indiver S.A.

Temat: Ogłoszenia

Rozdajemy kampanie AdWords z bonusem 600 zł.

Więcej informacji: http://www.icbm.pl


Obrazek
Ladislav Zaparka

Ladislav Zaparka właściciel,
Przedsiębiorstwo L-Z

Temat: Ogłoszenia

Oferty sprzedaży exkluzywnych towarów na portalu
http://ekskluzyw.pl
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Diploma in Professional Marketing

Najbliższe edycje:
17 października – Poznań
21 listopada – Warszawa

Program dla tych, którzy nie boją się wyzwań, dla tych, którzy cenią międzynarodowe standardy i fachową wiedzę. To rok ciężkiej pracy w zamian za możliwość uzyskania dyplomu cenionego na całym świecie!

Wypełnij formularz na questus.pl (http://www.questus.pl/pl/page/242)
i sprawdź swoją aktualną wiedzę!

Teraz możliwość uczestniczenia jedynie w 1 z 4 proponowanych bloków tematycznych!

Ogólny materiał informacyjny znajdziesz pod adresem:
http://www.questus.pl/pub/dokumenty/261.pdf

Zapraszam!

Agata Stasiak
Project Manager

tel. 601 052 704
42 662 00 07

http://questus.pl
ul. Organizacji WiN 83/7
91-811 Łódź
--------------
Dołącz do nas w mediach społecznościowych:
http://facebook.com/questuspolska
Jakub Słupski

Jakub Słupski właściciel, E-handel

Temat: Ogłoszenia

Witam, sprzedam odzież( T-shirty męskie, damskie oraz bluzy ) nowo powstałej marki odzieżowej. Atrakcyjne ceny! Proszę o kontakt w celu przedstawienia konkretnej oferty. Pozdrawiam!

Kontakt:
kuba_slupski@op.pl
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Diploma in Professional Marketing

Najbliższe edycje:
17 października – Poznań
21 listopada – Warszawa

To program dla tych, którzy nie boją się wyzwań, dla tych, którzy cenią międzynarodowe standardy i fachową wiedzę.

Nowość!
Teraz szybciej możesz zdobyć dyplom The Chartered Institute of Marketing – wybierz jeden z czterech zaproponowanych bloków tematycznych i zdobądź międzynarodowe kwalifikacje!

Zapraszam do kontaktu:
Agata Stasiak
Project Manager

tel. 601 052 704
42 662 00 07
http://questus.pl
ul. Organizacji WiN 83/7
91-811 Łódź
--------------
Dołącz do nas w mediach społecznościowych:
http://facebook.com/questuspolska

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam!

tym razem zapraszam do Wrocławia na szkolenie:

Firma w świecie mediów społecznościowych.


Krótko mówiąc, aby wygrać,trzeba grać. Aktualna plansza do gry to Internet, a my jesteśmy charakterami.

Czasem żeby wygrać, wpisujemy kody. Takim kodem może okazać się nasze szkolenie.
Dowiecie się jak:
-profesjonalnie prowadzić kampanie marketingowe,
-jak budować relacje
-jak docierać do potencjalnych odbiorców
jak zbierać upragnione "like"

Szkolenie odbędzie się we Wrocławiu
29.08.2014
Cena: 699 zł netto

Po więcej informacji zaprasza:

Norbert Skorża
61 649 79 26
norbert.skorza@explanator.pl
Wydawnictwo Explanator

Obrazek
Monika Serafin

Monika Serafin Marketing Manager,
5pillows

Temat: Ogłoszenia

Cześć,

z tej strony Monika z 5pillows. Jesteśmy grupą zapaleńców i chcemy zrewolucjonizować podejście do klienta i to od zaraz! :)

Dlatego, dzielę się z Wami MANIFESTEM DOBREJ OBSŁUGI, to pięć małych kroków do dużego skoku w obsługę klienta o której marzy każda firma i każdy klient. :)

Sprawdźcie, czy Wasze podejście jest podobne: http://5pillows.com/pl/manifest/

Tworzymy też bloga, gdzie dajemy łyk inspiracji do działań w obszarze customer service i co miesiąc gościmy ekspertów w dobrej obsłudze klienta (Basecamp, MniamMniam.pl!).

Już za chwilę startujemy z nowoczesną aplikacją, pozwalającą na skuteczną i mierzalną obsługę klienta, dostępną od ręki. A już dziś możecie zapisać się na nasz newsletter - cotygodniowa porcja świeżych i praktycznych rad o dla małych firm: http://eepurl.com/UPqC1

Chcecie wiedzieć więcej i poznać zespół? Piszcie śmiało :)

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Monika S.:
Cześć,

z tej strony Monika z 5pillows. Jesteśmy grupą zapaleńców i chcemy zrewolucjonizować podejście do klienta i to od zaraz! :)

Dlatego, dzielę się z Wami MANIFESTEM DOBREJ OBSŁUGI, to pięć małych kroków do dużego skoku w obsługę klienta o której marzy każda firma i każdy klient. :)

Sprawdźcie, czy Wasze podejście jest podobne: http://5pillows.com/pl/manifest/

Tworzymy też bloga, gdzie dajemy łyk inspiracji do działań w obszarze customer service i co miesiąc gościmy ekspertów w dobrej obsłudze klienta (Basecamp, MniamMniam.pl!).

Już za chwilę startujemy z nowoczesną aplikacją, pozwalającą na skuteczną i mierzalną obsługę klienta, dostępną od ręki. A już dziś możecie zapisać się na nasz newsletter - cotygodniowa porcja świeżych i praktycznych rad o dla małych firm: http://eepurl.com/UPqC1

Chcecie wiedzieć więcej i poznać zespół? Piszcie śmiało :)

Wszystko fajnie, pisze Pani o obsłudze klienta, ułatwieniach, prostocie a tak naprawdę to nie wiadomo co Pani sprzedaje na tej stronie...
Widać tylko cennik, abonament ale za co ? Gdzie to jest w jasny, przejrzysty, zrozumiały sposób napisane ? NIGDZIE

niestety,ale obejrzało tą stronę u mnie 6 osób i nikt nie wie o co chodzi oprócz paru banałów dotyczących obsługi, których wy sami nie przestrzegacie.
Monika Serafin

Monika Serafin Marketing Manager,
5pillows

Temat: Ogłoszenia

Jacek Ź.:
Monika S.:
Cześć,

z tej strony Monika z 5pillows. Jesteśmy grupą zapaleńców i chcemy zrewolucjonizować podejście do klienta i to od zaraz! :)

Dlatego, dzielę się z Wami MANIFESTEM DOBREJ OBSŁUGI, to pięć małych kroków do dużego skoku w obsługę klienta o której marzy każda firma i każdy klient. :)

Sprawdźcie, czy Wasze podejście jest podobne: http://5pillows.com/pl/manifest/

Tworzymy też bloga, gdzie dajemy łyk inspiracji do działań w obszarze customer service i co miesiąc gościmy ekspertów w dobrej obsłudze klienta (Basecamp, MniamMniam.pl!).

Już za chwilę startujemy z nowoczesną aplikacją, pozwalającą na skuteczną i mierzalną obsługę klienta, dostępną od ręki. A już dziś możecie zapisać się na nasz newsletter - cotygodniowa porcja świeżych i praktycznych rad o dla małych firm: http://eepurl.com/UPqC1

Chcecie wiedzieć więcej i poznać zespół? Piszcie śmiało :)

Wszystko fajnie, pisze Pani o obsłudze klienta, ułatwieniach, prostocie a tak naprawdę to nie wiadomo co Pani sprzedaje na tej stronie...
Widać tylko cennik, abonament ale za co ? Gdzie to jest w jasny, przejrzysty, zrozumiały sposób napisane ? NIGDZIE

niestety,ale obejrzało tą stronę u mnie 6 osób i nikt nie wie o co chodzi oprócz paru banałów dotyczących obsługi, których wy sami nie przestrzegacie.

Jacku dziękuję za uwagi, przeważyły szalę i wprowadzimy stronę Funkcję, o której myśleliśmy, z prostym wyjaśnieniem na czym będzie polegać narzędzie 5pillows.

Od razu wyjaśnię : ) 5pillows :to narzędzie online, które wspiera obsługę Klienta w Twojej firmie.

Sercem aplikacji jest tablica zgłoszeń, gdzie spływają zapytania z emaila, Twittera i Facebooka (a później również połączenia telefoniczne). Na aplikacji może pracować cały zespół i podejrzeć, kto aktualnie zajmuje się zapytaniem.

Dzięki 5pillows mierzysz też skuteczność swojej obsługi. Dzięki prostym i czytelnym raportom od teraz już będziesz wiedział, czy Twoja obsługa jest lepsza niż wczoraj, tydzień czy rok temu. Będziesz wiedział jak pracują Twoi pracownicy, jak mocno są obłożeni oraz jak są oceniani przez Twoich Klientów.

Żeby sprawdzić, jak rzeczywiście działa już teraz można zapisać się na testowy
Mam nadzieję, że nieco naświetliłam i przede wszystkim wyjaśniłam działanie 5pillows. Jeśli masz jakieś pytania, pisz śmiało: monika@5pillows.com

Pozdrawiam słonecznie!Ten post został edytowany przez Autora dnia 27.08.14 o godzinie 15:46



Wyślij zaproszenie do