Piotr P.

Piotr P.
OcenaPracownikaOnlin
e.pl - know-how,
kryteria oceny,
wska...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

→ W odpowiedzi na potrzeby wielu polskich przedsiębiorstw stworzone zostało narzędzie informatyczne ułatwiające przeprowadzanie oceny pracowników.

→ Ocena pracowników jest procesem, który pozwala przedsiębiorcom na wartościowanie cech osobowych, postaw, zachowań oraz poziomu wykonania zleconych pracownikom zadań. Ocenianie powinno być prowadzone cyklicznie i mieć charakter procesu długofalowego. W wielu przedsiębiorstwach czynności związane z tym procesem zajmują zbyt wiele czasu, przez co Ocena Pracowników staje się czymś zbędnym zamiast, koniecznością prowadzącą do dalszego rozwoju firmy.

→ Wykorzystując nasze narzędzie, można zapomnieć o pojawiających się pytaniach jak ocenić pracownika oraz o stosach dokumentów gromadzonych w archiwach. Narzędzie to stworzone jest dla każdego przedsiębiorstwa bez względu na jego wielkość i zapewnia wysoką skuteczność przy zachowaniu niskich kosztów, oszczędności czasu oraz gwarancji bezpieczeństwa danych.


Obrazek

Poszukujemy partnerów handlowych - dystrybutorów (firmy i osoby prywatne), które są zainteresowane współpracą w zakresie sprzedaży i rozwoju serwisu http://www.oceniaj.com.pl

Szczegóły na Priv


Obrazek

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zaproszenie na Panel oraz obchody 20-lecia Biura Karier UMK

Biuro Karier UMK serdecznie zaprasza na panel w ramach projektu „Kompetencje dla przyszłości” pt.: Tworzenie efektywnych programów współpracy z udziałem pracodawców, Uczelni i studentów. Celem spotkania będzie zaprezentowanie dobrych praktyk oraz omówienie problemów pojawiających się we współpracy między pracodawcami, Uczelnią i studentami.

Informacje organizacyjne:

Termin: 5 września 2013 (czwartek), godz. 9:00
Miejsce: Collegium Humanisticum, ul. W. Bojarskiego 1, 87-100 Toruń

Jednocześnie gorąco zapraszamy Państwa na konferencję w ramach obchodów 20-lecia Biura Karier UMK, która rozpocznie się po panelu o godzinie 13.00, także w Collegium Humanisticum.

Szczegółowy program znajduje się na stronie: https://www.biurokarier.umk.pl/panel-2013

W celu rejestracji na panel prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego do dnia 25.08.2013: https://www.biurokarier.umk.pl/panel-2013-formularz-zgl...

W przypadku pytań prosimy o kontakt: Marcin.Lubnau@umk.pl, tel. 56/611 49 50.

Władysław O.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Magdalena Gałczyńska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Martyna Kowalska

Martyna Kowalska Frontend Developer

Temat: Ogłoszenia

W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku ? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki ?
Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.

To specjalistyczne szkolenie jest teraz w wyjątkowej cenie.
Zamiast 1449zł tylko 999zł brutto.
Oszczędzasz aż 450zł.

Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby możliwość znacznej negocjacji ceny.

Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!

Korzyści dla uczestników:
• wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
• zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
• poznasz najnowsze trendy i techniki które pozwalają wyróżnić się na konkurencyjnym rynku
• zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
• zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

Co otrzymujesz:
• 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży i szkoleń
• materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
• bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
• dyplom ukończenia specjalistycznego szkolenia
• możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%
• roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
• zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu

Program Warsztatu:
• Kulturowe znaczenie pytań oraz ich rola, jako narzędzia w sprzedaży;
• Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
• Podejście do klienta w XXI wieku – przejście od sprzedaży transakcyjnej do relacyjnej;
• Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
• Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
• Różnorodne metody radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klientów;
• Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

Lokalizacja: Warszawa
Terminy: 16-17 października oraz 26-27 października 2013, 10:00 – 18:00

Kontakt:
tel. +48 600 879 753
E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl

Trener prowadzący:
Doświadczony Trener i Konsultant biznesu specjalizujący się w treningach oraz budowaniu procesów doradczo-rozwojowych z zakresu sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej oraz standardów obsługi klienta. Ekspert w obszarze rozwoju umiejętności sprzedażowych oraz branży Call Center. Absolwent Akademii Trenerów Biznesu SET oraz Szkoły Trenerów Biznesu Moderator. Doświadczenie menadżerskie oraz trenerskie zdobywał w firmie z branży finansowej o zasięgu światowym. Inicjuje i prowadzi projekty szkoleniowe nakierowane na zwiększenie wyników sprzedaży i podniesienie jakości obsługi klienta. Posiada ponad 1500 godzin zrealizowanych szkoleń, warsztatów i treningów. Autor artykułów o tematyce szkoleniowej i biznesowej na łamach miesięcznika Personel i Zarządzanie. Od 2010 roku właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Progress Partner.
Realizował projekty szkoleniowe i doradcze dla firm:
Millennium Bank S.A, SKOK Kopernik, Norquimia S.A., Marco Aldany sp. z o.o, Konferental, Spectrum Brands sp. z o.o, Firma2000 sp. z o.o, Biuro Informacji Kredytowej S.A., LeadR sp. z o.o.

Zachęcamy do zapoznania się z opiniami naszych dotychczasowych uczestników oraz klientów biznesowych:
http://www.goldenline.pl/daniel-kowalski18
http://www.progresspartner.pl/referencje.htm

Ewa B.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Anna M.

Anna M. freelancer

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

Chciałam Państwu przedstawić naszą ofertę usług biurowych i tłumaczeniowych! Oferujemy usługi recepcyjno-sekretarskie dopasowane do Twoich potrzeb, a także tłumaczenia pisemne, redagowanie dokumentów.

Zapraszam na naszą stronę http://businessandlingua.pl oraz na https://www.facebook.com/BusinessAndLingua gdzie mogą Państwo śledzić nasze aktualne promocje!

Pozdrawiam,

Business and Lingua
Roman Zawadza

Roman Zawadza Właściciel,
Freelancer, Broker
informacji naukowej

Temat: Ogłoszenia

Serwis http://doktoraty.com.pl

USŁUGI:
• pomoc w wyborze tematu pracy doktorskiej,
• opieka naukowa i doradztwo przy pisaniu publikacji "dorobkowych" wymaganych przed
otwarciem przewodu,
• pomoc w konstrukcji koncepcji / konspektu rozprawy,
• pomoc w budowie metodologii badań,
• opieka merytoryczna w trakcie badań do pracy doktorskiej,
• wsparcie techniczne w wykonaniu badań,
• wsparcie w pisaniu pracy doktorskiej.

USŁUGI DODATKOWE:
• publikowanie artykuł ówi prac klienta w repozytoriach naukowych /on-line,
• projektowanie stron WWW dla naukowcówi konferencji,
• korekta językowa (stylistyka, ortografia i interpunkcja) i techniczna (adiustacja),
• wydruki laserowe cz-b i kolorowe,
• OCR z dowolnego nośnika oraz skanowanie,
• oprawa prac,
• zakup książek i publikacji z zagranicznych wydawnictw naukowych i baz danych,
• tłumaczenia językowe,
• zajmujemy się kompleksową obsługą procesu wydawniczego (wydanie publikacji w
formie papierowej) lub poszczególnymi jego etapami -dodatkowo przygotowujemy
publikacje w formie książki elektronicznej (ebook).
• usługi Infobrokeringu naukowego (wyszukiwanie informacji naukowej w bazach,
katalogach i repozytoriach czy archiwach).
Robert Borowczyk

Robert Borowczyk Członek Zarządu,
Mergeto.pl (JDF Cafe
Sp. z o.o.)

Temat: Ogłoszenia

Dla firm chcących oszczędzić DUŻO na energii elektrycznej:

Zapraszam do dołączenia do NAJWIĘKSZEJ w Polsce grupy zakupowej energii elektrycznej Polimerowa Energia poprzez platformę Mergeto.pl: http://info.mergeto.pl/energia/

Oszczędności do 30%. Tak atrakcyjna oferta jest możliwa dzięki sile przetargowej grupy, która w tym roku zrzesza ponad 400 przedsiębiorstw na łączną kwotę zakupu energii ponad 400 mln PLN i osiągniętych oszczędnościach 100 mln PLN.

Dostawcą energi dla grupy jest PGE.

Dołączając do grupy poprzez Mergeto.pl, firma nie ponosi rocznej opłaty za uczestnictwo w grupie.

Pozdrawiamy,
Zespół Mergeto.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

AMBITNY PAŹDZIERNIK 2013!!!

Asertywność 10 października 2013 r.

Zarządzanie dla menedżerów sprzedaży 17-18 października 2013 r.

Zaawansowane techniki negocjacyjne 24-25 października 2013 r.

Prowadzenie rozmowy oceniającej 28-29 października 2013 r.

Automotywacja 21 października 2013 r.

Zapisz się teraz!

Pozdrawiam,
Sławomir Nowacki
slawomir.nowacki@demospolska.pl
Obrazek
Demos Polska Sp. z o.o.
ul. Modra 96
02 - 661 Warszawa - Polska
Tel.:22 646 69 90 wew.24
Fax : +48 22 646 69 91
SimulTrain- Baw się projektem!
Znajdź nas na Facebooku
Obrazek



Obrazek

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Martyna Kowalska

Martyna Kowalska Frontend Developer

Temat: Ogłoszenia

W jaki sposób prowadzić skuteczną sprzedaż w XXI wieku? Jak najlepsi sprzedawcy osiągają ponadprzeciętne wyniki?
Zapraszamy na dwudniowe szkolenie dla wszystkich tych, którzy zajmują się na co dzień sprzedażą lub zarządzają strukturami handlowymi. Z nami poznasz i przećwiczysz tajniki skutecznej sprzedaży zarówno w kontakcie bezpośrednim jak i telefonicznym.

To specjalistyczne szkolenie jest teraz w wyjątkowej cenie.
Zamiast 1449zł tylko 999zł brutto.
Oszczędzasz aż 450zł!

Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby możliwość znacznej negocjacji ceny.

Nie zwlekaj, liczba miejsc jest ograniczona!

Korzyści dla uczestników:
• wyćwiczysz umiejętność błyskawicznego wywierania wpływu na decyzje innych ludzi
• zwiększysz wyniki sprzedaży dzięki nowopoznanym metodom i technikom
• poznasz najnowsze trendy i techniki, które pozwalają wyróżnić się na konkurencyjnym rynku
• zyskasz możliwość wymiany doświadczeń ze specjalistami ds. sprzedaży z różnych branż
• zdobędziesz inspirację do dalszych skutecznych działań w kontaktach z klientami

Co otrzymujesz:
• 16 godzin szkolenia pod okiem doświadczonych trenerów – praktyków w obszarze sprzedaży i szkoleń
• materiały szkoleniowe i narzędzia do utrwalania zdobytych umiejętności
• bezpłatne konsultacje merytoryczne przez 3 miesiące od momentu ukończenia kursu
• dyplom ukończenia specjalistycznego szkolenia
• możliwość rozłożenia płatności na 2 raty 0%
• roczną gwarancję 10% upustu na dowolne usługi Progress Partner
• zadowolenie ze szkolenia lub możliwość bezpłatnego udziału w innym szkoleniu

Program Warsztatu:
• Kulturowe znaczenie pytań oraz ich rola, jako narzędzia w sprzedaży;
• Sprzedaż doradcza metodą SPIN;
• Podejście do klienta w XXI wieku – przejście od sprzedaży transakcyjnej do relacyjnej;
• Główne reguły wywierania wpływu społecznego;
• Inżyniera perswazji – sztuka przekonywania do podjęcia decyzji zakupowych;
• Różnorodne metody radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klientów;
• Techniki finalizacji sprzedaży – od klasycznych po nowatorskie.

Lokalizacja: Warszawa
Terminy: 16-17 października oraz 26-27 października 2013, 10:00-18:00

Kontakt:
tel. +48 600 879 753
E-mail: daniel.kowalski@progresspartner.pl

Trener prowadzący:
Doświadczony Trener i Konsultant biznesu specjalizujący się w treningach oraz budowaniu procesów doradczo-rozwojowych z zakresu sprzedaży telefonicznej i bezpośredniej oraz standardów obsługi klienta. Ekspert w obszarze rozwoju umiejętności sprzedażowych oraz branży Call Center. Absolwent Akademii Trenerów Biznesu SET oraz Szkoły Trenerów Biznesu Moderator. Doświadczenie menadżerskie oraz trenerskie zdobywał w firmie z branży finansowej o zasięgu światowym. Inicjuje i prowadzi projekty szkoleniowe nakierowane na zwiększenie wyników sprzedaży i podniesienie jakości obsługi klienta. Posiada ponad 1500 godzin zrealizowanych szkoleń, warsztatów i treningów. Autor artykułów o tematyce szkoleniowej i biznesowej na łamach miesięcznika Personel i Zarządzanie. Od 2010 roku właściciel firmy szkoleniowo-doradczej Progress Partner.
Realizował projekty szkoleniowe i doradcze dla firm:
Millennium Bank S.A, SKOK Kopernik, Norquimia S.A., Marco Aldany sp. z o.o, Konferental, Spectrum Brands sp. z o.o, Firma2000 sp. z o.o, Biuro Informacji Kredytowej S.A., LeadR sp. z o.o. , Grupa SET sp. z o.o., JAS-FBG S.A.

Zachęcamy do zapoznania się z opiniami naszych dotychczasowych uczestników oraz klientów biznesowych:
http://www.goldenline.pl/daniel-kowalski18
http://www.progresspartner.pl/referencje.htm

Joanna G.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

SERDECZNIE ZAPRASZAM NA NAJBLIŻSZE SZKOLENIA OTWARTE W WARSZAWIE:

23 października 2013 Automotywacja

24-25 października 2013 Zarządzanie dla menedżerów sprzedaży

24-25 października 2013 Zaawansowane techniki negocjacyjne

28-29 października 2013 Prowadzenie rozmowy oceniającej

Serdecznie zapraszam!
Sławomir Nowacki

Ewa B.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

obecnie poszukuję Doradcy Biznesowego B2B z branży telekomunikacyjnej (rejon dolnośląski). Klient dla którego poszukuję ww. Specjalisty jest solidnym Pracodawcą z którym można wiązać długoterminową współpracę.

Wszelkich szczegółów, zainteresowanym osobom udzielę telefonicznie bądź w bezpośredniej rozmowie.

Pozdrawiam serdecznie,
Martyna Kassjan
Specjalista ds. Rekrutacji
martyna.kassjan@akcjajob.pl
Anastazja Teodorczyk

Anastazja Teodorczyk Manager, tłumacz
przysięgły j.
rosyjskiego

Temat: Ogłoszenia

Profesjonalne szkolenia językowe i tłumaczenia z zakresu języka rosyjskiego

Firma LANGPROF zajmuje się profesjonalną obsługą językową w zakresie języka rosyjskiego i oferuje:
- kompleksowe usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych (tłumaczenia prawniczo-sądowe, ekonomiczne, finansowo-księgowe, ubezpieczeniowe, marketingowe, turystyczne, medyczne, korespondencja, strony internetowe, profile działalności firmy itd.) oraz obsługi językowej spotkań biznesowych, targów, itp.
- szkolenia językowe dla osób indywidualnych, firm i instytucji z zakresu języka ogólnego i specjalistycznego;
- wsparcie językowe dla firm oraz pośrednictwo w nawiązywaniu kontaktów biznesowych m. in. z Rosją, Ukrainą i Białorusią.

Organizujemy także wyjazdowe szkolenia językowe, mające na celu nie tylko naukę języka w nieoficjalnej atmosferze, ale również integrację pracowników. W ramach wyjazdowego szkolenia językowego istnieje możliwość przeprowadzenia szkolenia z zakresu komunikacji interpersonalnej lub komunikacji międzykulturowej.

Jesteśmy również otwarci na propozycje współpracy związanej z językiem rosyjskim oraz w zakresie komunikacji interpersonalnej i międzykulturowej.

Gwarantujemy rzetelność i profesjonalność wykonywanych tłumaczeń, poufność oraz konkurencyjne ceny.

Serdecznie zapraszamy do współpracy w zakresie szkoleń językowych z języka rosyjskiego oraz tłumaczeń polsko-rosyjskich.

Ewa B.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do