Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Pomysł, plan czy model biznesowy? - o warunkach powodzenia w prowadzeniu własnego biznesu!

Jeżeli choć jedno z tych stwierdzeń brzmi znajomo…

• pracujesz na etacie, ale Twoje myśli wciąż krążą wokół pracy na własny rachunek,
• masz pomysł na swoją firmę, ale ciągle z tym zwlekasz,
• prowadzisz własną firmę i- zależy Ci na zwiększeniu przychodów,
- zastanawiasz się jak zdobyć nowych Klientów i utrzymać obecnych,
- chcesz lepiej wykorzystać zasoby własne i firmy,
- nie masz pomysłu co dalej lub masz ich dużo, ale trudno Ci je wdrożyć,
- szukasz nowych kierunków rozwoju
-ten warsztat jest dla Ciebie!

Zapraszamy już 15 czerwca 2013 r, w ARLI Centrum we Wrocławiu!

http://www.goldenline.pl/spotkanie/pomysl-plan-czy-mod...

ZADBAJ O MIEJSCE JUŻ DZIŚ!

Zadzwoń lub napisz maila:

Arletta: 601 448 098 arlicentrum@life.pl lub Ania: 660 708 492 anna.miedlarz@gmail.com

Zapraszamy! Zadbaj o rozwój własny i swojego biznesu!Ten post został edytowany przez Autora dnia 11.06.13 o godzinie 09:31
Franciszek Staniszewski

Franciszek Staniszewski Dyrektor w European
Trade Advisory
Centre Ltd.

Temat: Ogłoszenia

Czy umiesz trafnie rozpoznać typ osobowości Klienta?

11 czerwca o godz. 20:00 w trakcie webinaru,
Witold Anusz - ekspert od sprzedaży zapraszany przez TVN CNBC Business,
odpowie na fundamentalne dla sukcesu firmy pytania. Dowiesz się m.in.:

W JAKI SPOSÓB ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ WYKORZYSTUJĄC
INFORMACJE O TYM, CZEGO KLIENT CI NIE POWIEDZIAŁ?

Program webinaru poznasz, KLIKAJĄC na:
http://wtorkowespotkaniabiznesowe.pl/

Zapraszam, Franciszek Staniszewski
Rafał Kajdan

Rafał Kajdan Fleet Sales Manager

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Zajmuję się sprzedażą nieruchomości w Hiszpanii głównie po windykacyjne. Nieruchomości w większości gotowe są od zaraz do zamieszkania.
Jak również zajmuję się administracją nieruchomości i gwarancję najmu.

Więcej informacji na priv

Zapraszam
Rafał Kajdan
Edward M.

Edward M. Wieśniak z wyboru.
Prowadzę własną
firmę. Specjalista
w...

Temat: Ogłoszenia

Bardzo ciekawa oferta : http://taste-club.info
Atrakcyjne miejsca na spotkania biznesowe.
Zniżka nawet do 50%, codziennie nowe restauracje.
Lista restauracji również w aplikacji mobilnej
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Ogłoszenia

Szukam firm zainteresowanych wykorzystaniem nowego, polskiego produktu, który zwiększa bezpieczeństwo dzieci/pieszych na drodze, do działań wizerunkowych. To bardzo praktyczny, edukacyjny gadżet, który można wykorzystać w swoich kampaniach edukacyjnych czy reklamowych. Szczególnie w szkołach, w kampaniach typu: „bezpieczna droga do szkoły”.

Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Dmitri Grab

Dmitri Grab Outsourcing procesów
biznesowych / BPO

Temat: Ogłoszenia

Dobrej pory dnia wszystkim.

Jestem przedtawicielem handlowym firmy ATO Sp. z o.o. Zajmiujemy się dystrybucją różnych towarów w kraju i za granicą, między inymi posiadamy: Szeroki assortyment baterii Alkaline / Zink oraz żarówek energooszczędnych znanej firmy Samsung Pleomax, baterie(tabletki) Maxell oraz Sony. Wszystkie towary są oryginalne i w żadnym wypadku nie są przeterminowane. Warto również dodać, że jesteśmy w stanie zaproponować bardzo atrakcyjne ceny. Osoby zainteresowany proszę o kontakt przez skrzynkę pocztową.

Pozdrawiam
Dmitri Grab
Franciszek Staniszewski

Franciszek Staniszewski Dyrektor w European
Trade Advisory
Centre Ltd.

Temat: Ogłoszenia

Tym razem będzie o randkach i uwodzeniu..

Przekonaj się KLIKAJĄC w link:
http://wtorkowespotkaniabiznesowe.pl/

Zapraszam, Franciszek Staniszewski
Monika Kopertowska

Monika Kopertowska właściciel, Biuro
Rachunkowe Alina
Kopertowska

Temat: Ogłoszenia

Witam

Zapraszam do współpracy Biuro Rachunkowe Alina Kopertowska
http://www.goldenline.pl/firma/biuro-rachunkowe-alina-...

ak@biurorachunkowe.lodz.pl

www.biurorachunkowe.lodz.pl

Pozdrawiam serdecznie
Monika Kopertowska
Karolina B.

Karolina B. Rekrutacja, Employer
Branding

Temat: Ogłoszenia

JAK WYGRAĆ NEGOCJACJE B2B?

Serdecznie zapraszam wszystkich na warsztat - Negocjacje dla zaawansowanych.

Celem szkolenia jest rozwój umiejętności negocjacyjnych osób uczestniczących w szkoleniu a tym samym skuteczne wsparcie w realizacji ich celów biznesowych. Po szkoleniu osoby uczestniczące w szkoleniu będą potrafiły dopasować strategię do warunków negocjacji, będą umiały rozpoznać, stosować i właściwie reagować na stosowane wobec nich techniki, taktyki negocjacyjne.

A w cenie:
• Interaktywne szkolenie: trening, ćwiczenia i studium przypadków
• Materiały szkoleniowe
• Certyfikat
• Zaświadczenie MEN
• Przerwy kawowe
• Lunch

Więcej informacji na temat szkolenia można znaleźć TUTAJ

Miejsce: Warszawa
Termin: 02-03.07.2013 r.
Cena: 508,00 zł brutto za osobę
O udziale w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń.

PROMOCJA!!
W przypadku zgłoszenia więcej niż jednej osoby, pierwsza osoba 50% taniej.


Więcej informacji pod nr tel. (32) 729 80 37 lub mailowo: k.botor@doskam.pl

Zapraszamy również do odwiedzenia naszego profilu na FACEBOOK

Zapraszam do kontaktu:
Karolina Botor
Doskam Sp. z o.o.
http://doskam.pl

Otwarte Szkolenie w Lepszej Cenie
http://otwarteszkolenia.com.pl/
Małgorzata K.

Małgorzata K. content writting,
reklama, organizaja
eventów

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszam na szkolenie Opodatkowanie akcyzą gazu ziemnego od 1 listopada 2013r :

Program:

1. Wprowadzenie do podatku akcyzowego

-źródła prawa (ustawa, dyrektywy, rozporządzenia),

-pojęcie wyrobów gazowych (klasyfikacja wyrobów gazowych według kodu CN)

-zasada jednokrotności opodatkowania akcyzą,

2. Zasady opodatkowania wyrobów gazowych

-podatnik/rejestracja,

-czynności podlegające opodatkowaniu akcyzą w przypadku gazu ziemnego,

-obowiązek i zobowiązanie podatkowe,

-podstawa opodatkowania i stawka podatku,

-reguły rozliczania akcyzy od wyrobów gazowych (moment zapłaty podatku, termin składania deklaracji podatkowych),

-właściwość organów podatkowych,

-pojęcie finalnego nabywcy gazowego,

-instytucja pośredniczącego podmiotu gazowego,

-instytucja podmiotu reprezentującego

-katalog zwolnień i warunki ich stosowania.

3. Organizacja obrotu wyrobami gazowymi

-dokumenty stosowane w obrocie wyrobami gazowymi i obowiązki z nimi związane,

-obowiązki ewidencyjne i dokumentacyjne związane ze stosowaniem zwolnienia od akcyzy dla wyrobów gazowych.

4. Import i eksport wyrobów gazowych

5. Nabycie i dostawa wewnątrzwspólnotowa wyrobów gazowych

Miejsce:
Katowice-5 lipiec 2013
--------------------------------------------------------------------------------
KONTAKT i ZAPISY

Małgorzata Kaczor
m.kaczor@profesja.edu.pl
tel. 731 625 100
Ten post został edytowany przez Autora dnia 19.06.13 o godzinie 12:23
Iwona Sorbian

Iwona Sorbian Doradca Zarządów ds.
Zmian/Interim
Manager/Executive
Coac...

Temat: Ogłoszenia

Projekt: CZAS DOBREJ PRACY

Cele projektu:
1.Uzyskanie dobrej pracy po trzech konsultacjach i pracy własnej Klienta pomiędzy spotkaniami (wspólnie ustalone podczas spotkań zadania i ćwiczenia zawsze na miarę możliwości danej osoby i w czasie, który dla Klienta jest najdogodniejszy). Minimalny odstęp pomiędzy kolejnymi spotkaniami wynosi 1 dzień roboczy.

oraz:

2.Wykształcenie potrzebnych kompetencji, by w przyszłości Klient umiał samodzielnie zmienić pracę na dobrą, gdy poczuje, że chce takiej zmiany.
3.Zrozumienie zależności przyczynowo-skutkowych od czego tak naprawdę zależy czy podejmujemy pracę jaką chcemy.
4. Przekazanie wiedzy po czym rozpoznać własne kompetencje w pełni.
5. Interpretacje ogłoszeń rekrutacyjnych.
6. Przygotowywanie skutecznego CV.
7. Przygotowanie do rozmowy rekrutacyjnej.
8. Rozpoznanie i zmiana ograniczających przekonań.
9. Większe poznanie swoich zasobów i swojego potencjału.
10.Określenie celów zawodowych na przyszłość wraz z kluczowymi krokami do ich realizacji.

PROGRAM SPOTKAŃ:
Spotkanie nr 1
(1-1,5 godz.) - diagnoza zasobów i luk potrzebnych do uzyskania celu, w tym m.in. wewnętrznych przekonań oraz zadania i ćwiczenia, w zależności od diagnozy.

Spotkanie nr 2 (1-1,5 godz.) - omówienie zadań i ćwiczeń, ukierunkowanie na realizację celu
kolejne zadania i ćwiczenia, w zależności od potrzeb.

Spotkanie nr 3 (1-1,5 godz.) - zespół czynności, które mają na celu umówienie spotkań rekrutacyjnych i bycia skutecznie przygotowanym na te spotkania - efektem tego spotkania powinno być umówienie się na spotkania w sprawie pracy do wybranych wcześniej pracodawców i takie przygotowanie się do rozmowy, żeby efektem rozmowy z pracodawcą było podpisanie umowy o prace.

To jest scenariusz, który jest możliwy do wykonania w minimum 3 dni, jednym zajmuje to 3 dni, z tym, że faktycznie pomiędzy spotkaniami trzeba po kilka dobry godzin dziennie popracować. Te same 3 dni można rozłożyć w odstępach czasowych dla tych osób, w których jest duży opór wewnętrzny (chodzi głównie o przekonania i poczucie wartości na nie właściwym poziomie za małe lub za duże).

W zależności też od tego jak duża jest luka kompetencji (to wiadomo jest po pierwszym spotkaniu) czas, w którym te trzy spotkania się odbędą żeby były maksymalnie skuteczne i spełniły swoją rolę może się wydłużyć na prośbę klienta.Każdy kto przejdzie raz taką drogę umie ją potem powtórzyć, by samodzielnie w przyszłości móc zmieniać pracę w razie takiej potrzeby.

Szczegółów pracy oczywiście ze zrozumiałych względów na tym etapie nie mogę zdradzać bo nie miałyby sensu dalsze konsultacje :)

Za ile? 600 PLN brutto za 3 spotkania
Gwarancja rezultatu!

Projekt jest adresowany do osób gotowych na:
1.Rozpoczęcie dobrej pracy.
2.Danie z siebie całego 100% podczas naszej współpracy.
3.Zmianę.

Kontakt:
Tel: 517 560 097
@ iwona.sorbian@gmail.com

Bieżące komentarze osób zainteresowanych można śledzić dołączając do spotkania:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/czas-podjecia-dobre...
Katarzyna Białek

Katarzyna Białek specjalista
ds.pozyskiwania
funduszy unijnych,
samozatrud...

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo,

W związku z zakończeniem realizacji projektu Rozwój działalności on-line przedsiębiorstwa "Kacper Gąsienica Byrcyn Monit24.pl" poprzez inwestycje w nowoczesne rozwiązania ICT zapraszamy do współpracy hurtownie internetowe z biżuterią. Zapraszamy także do korzystania z platformy mobilnej stworzonej z myślą o użytkownikach detalicznych, dostępnej pod linkiem: http://mobi.kisskiss.pl/

Projekt współfinansowany został ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013. Oś priorytetowa: IV Społeczeństwo informacyjne, Działanie IV.3 E-technologie dla przedsiębiorstw Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.

Głównym celem projektu była poprawa pozycji konkurencyjnej Wnioskodawcy na rynku firm świadczących usługi elektroniczne poprzez dystrybucję nowego asortymentu ? biżuterii oraz wyrównanie dysproporcji w zakresie dostępu i wykorzystania technologii informacyjnych i komunikacyjnych (ICT) na terenie województwa łódzkiego oraz poprawa wykorzystania zaawansowanych technologii informacyjnych przez mieszkańców.

Stworzenie w ramach realizacji projektu rozwiązanie systemowe umożliwia klientom dostęp do oferty firmy w oparciu o najnowsze dostępne technologie informatyczne, co powoduje zwiększenie atrakcyjności sklepu KissKiss.pl. Projekt jest elementem realizacji strategii wnioskodawcy nastawionej na profesjonalizację w kierunku działalności on-line z wykorzystaniem infrastruktury ICT do celów świadczenia usług na poziomie dwustronnej interakcji.

Dzięki realizacji projektu zwiększa się niezawodność dostępu serwisu w zakresie Service Level na poziomie 99,6% profesjonalnie działającego sklepu internetowego charakteryzującego się wszystkimi wymaganymi w tej branży funkcjonalnościami. Bezpieczeństwo danych i usług zapewnione jest poprzez uwzględnienie nowoczesnych rozwiązań (redundancja, replikacja) na wszystkich poziomach ich przetwarzania, przechowywania, przesyłania i udostępniania.

W ramach projektu zostały zrealizowane następujące działania/cele projektu:

1. Poszerzenie oferty sprzedażowej Firmy o nowy asortyment ? biżuterię, poprzez stworzenie nowych aplikacji sklepu internetowego KissKiss.pl,

2. Integracja nowego sklepu internetowego z hurtownią poprzez wdrożenie systemu Zarządzania łańcuchem dostaw (ang. Supply Chain Management (SCM)) umożliwiającego automatyzację dwustronnej interakcji pomiędzy partnerami i całokształtu pracy, jaka jest wykonywana w celu dostarczenia towaru do odbiorcy końcowego.

W ramach projektu stworzono moduły SCM obejmujące następujące funkcjonalności niezbędne do automatyzacji całego procesu związanego z asortymentem biżuteryjnym:

Moduł ewidencji, zamawiania i odbioru towarów ? umożliwia szybszą realizację zamówień
Moduł aktualizacji oferty sklepu ? dzięki temu oferta sklepu jest zawsze aktualna.
Moduł optymalizacji.

3. Stworzenie Platformy Mobilnej. Uruchomienie innowacyjnego kanału sprzedaży i komunikacji z klientami: http://mobi.kisskiss.pl/

Stworzona platforma aplikacyjna pozwala zarejestrowanym użytkownikom na korzystanie ze specjalnych promocji i zakupu towarów przy wykorzystaniu telefonu komórkowego typu Smartfon (ang.SmartPhone) i wykorzystywania tego kanału dostępu w ramach e-commerce.

4. Zwiększenie bezpieczeństwa danych i zapewnienie ciągłości działania sklepu on-line poprzez wprowadzenie replikacji danych, redundancji aplikacji, zastosowanie odpowiedniego rozwiązania architektoniczno-systemowego nowo powstałego serwisu (zastosowanie firewalli i inne) oraz monitoring aplikacji.

Wprowadzenie systemu działającego na zasadzie HA (High Avaibility) pozwala na jednoczesne utrzymanie kopii w czasie rzeczywistym zarówno danych jak i działającej aplikacji w różnych lokalizacjach. Oznacza to, że w danym momencie działają niezależnie różne instancje aplikacji pracujące na spójnych danych zapewnianych przez replikację typu multi-master. Takie rozwiązanie gwarantuje dostępność strony i możliwość realizacji zakupów nawet, jeśli jedna lokalizacja ulegnie awarii. Dodatkowo umożliwia to przeprowadzanie przeglądów technicznych, aktualizacji oprogramowania oraz wymiany wadliwego sprzętu bez potrzeby przestoju sklepu.

W projekcie wykorzystano mechanizm, dzięki któremu usługa jest serwowana niezależnie od warstwy sprzętowej. W ramach projektu stworzono system złożony z serwerów proxy, www, baz danych, archiwizacji i firewalla. Dane przechowywane na serwerze baz danych są replikowane do aktualnej lokalizacji serwerowej w czasie rzeczywistym (asynchronicznie) w trybie multi-master.

Zespół serwisu internetowego Kisskiss.pl

Projekt pt. „Rozwój działalności on-line przedsiębiorstwa "Kacper Gąsienica-Byrcyn Monit24.pl" poprzez inwestycje w nowoczesne rozwiązania ICT” realizowany przez Kacper Gąsienica-Byrcyn Monit24.pl jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, Działanie: IV.3. E-technologie dla przedsiębiorstw.

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Fundusze Europejskie dla rozwoju regionu łódzkiego.

Urząd Marszałkowski w Łodzi
al. Piłsudskiego 8
90-051 Łódź
http://rpo.lodzkie.plTen post został edytowany przez Autora dnia 21.06.13 o godzinie 12:54
Elżbieta Hanna Tokarska

Elżbieta Hanna Tokarska 'Wszystko, co jest
potrzebne do
odniesienia sukcesu,
jest...

Temat: Ogłoszenia

Program Lato Inspiracji 2013.

Wakacje w tym roku będą inspirujące!

Planujesz spędzić większość wakacji w Warszawie? Chcesz wykorzystać długie, ciepłe wieczory i zrobić coś dla siebie? Zobacz co dla Ciebie przygotowaliśmy tego lata i zainspiruj się do odkrycia czegoś nowego w sobie lub dla siebie. Ruszyły już zapisy!

http://www.inspiration-space.com/program-lato-inspirac...

Zapraszamy do zapoznania się z programem Lata Inspiracji 2013 i rezerwowania miejsc.
Czeka na Ciebie ponad 150 warsztatów, inspirujących spotkań, sesji coachingowych, zajęć artystycznych i innych. Proponujemy wydarzenia dla uczestników od 7 do 107 lat.
Z pewnością znajdziesz coś dla siebie.

Polecam i zapraszam!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witam,

Zapraszam wszystkich do kontaktu w sprawie zakupu nowego samochodu.
Specjalizuję się w markach: BMW i Mercedes-Benz.
Pozostali producenci - do indywidualnego ustalenia.

Ze swojej strony zapewniam profesjonalną obsługę transakcji zakupu oraz bardzo korzystne ceny na wszystkie modele BMW i Mercedes-Benz + atrakcyjne finansowanie (kredyt, leasing).
Samochody nowe, pochodzące z polskich sieci dealerskich! Wszystkie gwarancje i legalność 100%.
Wysoki poziom kontaktu i późniejszego serwisu.

Zapraszam!
--
Michał Kardas
mobile: 795 271 565,
e-mail: motofina@motofina.pl

motofina - nowe samochody BMW | Mercedes-Benz | Audi - w atrakcyjnych cenach. Korzystne i wygodne finansowanie leasingiem lub kredytem samochodowym.
Sprawdź nas.
Kliknij i polub nas na facebooku:
http://www.facebook.com/pages/Motofina/145789295574189
Franciszek Staniszewski

Franciszek Staniszewski Dyrektor w European
Trade Advisory
Centre Ltd.

Temat: Ogłoszenia

Zaprosiłem eksperta, od którego dowiesz się:
JAK SKUTECZNIE OCHRONIĆ SWÓJ MAJĄTEK?

Więcej na http://wtorkowespotkaniabiznesowe.pl/

Zapraszam, Franciszek Staniszewski

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Jesteśmy hurtownią artykułów spożywczych, chemii gosp. , napojów oraz środków czystości. Pochodzenie (Pl/DE/IT/NL/LT) . Sprzedaż na Vat Pl i Vat 0% . Atrakcyjne ceny - zapraszam do kontaktu.

jacekluczak.biuro@gmail.com , lub pod nr. tel : 694908890
Ewa Krawczyk

Ewa Krawczyk Marketing Director
|| Marketing || HR

Temat: Ogłoszenia

Promocja szkoleń otwartych - sprawdź TERMINY GWARANTOWANE!

Szukasz konkretnego szkolenia i zależy Ci na terminie gwarantowanym? Sprawdź terminy szkoleń realizowanych w firmie bit Polska, które na 100% się odbędą!

Niżej wymienione szkolenia będą realizowane w okresie wakacyjny w terminach gwarantowanych:

MS 6236 Implementing and Maintaining Microsoft SQL Server 2008 Reporting Services
MS 10263 Developing Windows Communication Foundation Solutions with Microsoft Visual Studio 2010
MS 20687 Configuring Windows 8
MS 20688 Managing and Maintaining Windows 8
MS 10215 Implementing and Managing Microsoft Server Virtualization
MS 20341 Core Solutions of Microsoft Exchange Server 2013
MS 20410 Installing and Configuring Windows Server 2012
MS 20412 Configuring Advanced Windows Server 2012 Services
MS 20414 Microsoft Windows Server 2012 Implementing an Advanced Server Infrastructure
MS 50331 Windows 7, Enterprise Desktop Support Technician
MS 50413 Mastering Microsoft Project 2010
MS 6418 Deploying Windows Server 2008
MS 6421 Windows Server 2008 r2

Wszystkie szkolenia w cenie 2 980,00 zł netto od osoby oraz drugi uczestnik z firmy za 50% ceny (1 490,00 zł netto)!

Szczegółowe informacje na temat terminów kursów gwarantowanych zostaną opublikowane do 30.06.2013 r. na stronie http://www.bit-polska.pl

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!
e.krawczyk@bit-polska.pl



Wyślij zaproszenie do