Urszula Olejnik

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Dorota W.

Dorota W. adiunkt, AGH, IOD

Temat: Ogłoszenia

Rozpoczęliśmy rekrutację na szóstą edycję studiów podyplomowych E-marketing i piątą edycję z Controlling/BI. Czas na składanie dokumentów do 30 października
http://studiapodyplomowe.eu/p2/index.php/kierunki/bizn...

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Jacek S.

Jacek S. Autor Projektu 2012

Temat: Ogłoszenia

Jeżeli takie kwestie jak;

Zmieniający się rynek pracy.. jak na nowo nauczyć się tego by na nim skutecznie funkcjonować…
prowadzenie działalności gospodarczej…jak rozpocząć, jaka forma działalności jest korzystna, jak przetrwać w zmieniającym się świecie biznesu, jak zabezpieczyć swój biznes, aby mógł konkurować i przetrwać, jak i gdzie uzyskać dofinansowanie do niego lub środki na jego start, a może masz pomysł na biznes, ale nie potrafisz skutecznie przekonać do tego inwestorów…
W jaki sposób sprostać i zastosować skuteczne metody na zmniejszenie zadłużenia, w, które popada coraz więcej firm i osób prywatnych…rozwiązania prawne i finansowe w tym zakresie…
Bezpieczeństwo twoich osobistych finansów na zmieniających się rynkach finansowych w dzisiejszych niepewnych i nieprzewidywalnych czasach…czy, gdzie i jak można bezpiecznie lokować swoje pieniądze…?

Są dla ciebie ważne i chciałbyś uzyskać więcej informacji na którykolwiek z powyższych tematów, zapraszam w takim razie do szerszego zapoznania się z nimi na stronie;

http://facebook.com/pages/J-S-i-Partnerzy/438354152868292

Magdalena Gałczyńska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


COPYWRITING – SŁOWEM: SPRZEDAŻ!


Warsztaty 15-16 listopada, WARSZAWA.

Jak pisać skuteczniejsze teksty reklamowe? Jak pisać oferty handlowe? Jak pisać treści do strony www? Jak sprzedawać... słowem?

KORZYŚCI
- po szkoleniu będziesz potrafić:

dobrać najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy i kontekstu,
określić korzyści wynikające z danego produktu,
tworzyć skuteczniejsze nagłówki,
tworzyć skuteczniejsze oferty promujące Twoją markę,
tworzyć bardziej perswazyjne teksty na Twoją stronę www,
skuteczniej komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym.

Po tym szkoleniu samodzielnie przygotujesz skuteczniejszą ofertę.

Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

UWAGA 1: program warsztatów koncentruje się na skuteczności komunikatu i osiąganiu celów biznesowych dla marki (głównie: sprzedaży), a NIE na zdobywaniu nagród na festiwalach reklamy.

UWAGA 2: szkolenie ma formę warsztatową. Wszystkie tematy przećwiczymy i omówimy. Porównasz różne warianty tekstów oraz określisz – który i dlaczego będzie skuteczniejszy w konkretnym kontekście. [/b]

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, tekst strony www;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.

______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

 Warsztaty DZIEŃ 1. 


1. SUBTELNE RÓŻNICE MIĘDZY SŁOWAMI
Jak wpłynąć na percepcję bez zmieniania faktów?
Obszerny PAKIET PRZYKŁADÓW - wykorzystanie słów w różnych sytuacjach

2. JAK PISAĆ JĘZYKIEM KORZYŚCI?
Co sprzedajesz? Co tak NAPRAWDĘ sprzedajesz?
Czego chcą Twoi klienci?
"MY" czy "TY"?
Korzyści? Tak, ale nie zapominaj o cechach

3. JAK TWORZYĆ SKUTECZNE NAGŁÓWKI?
Cztery elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Sprawdzone sposoby na nagłówki
Przykłady - nagłówki skuteczne i nieskuteczne

 Warsztaty DZIEŃ 2. 


4. JAK NAPISAĆ SKUTECZNĄ OFERTĘ?
Co motywuje ludzi?
Krok po kroku - co zawiera skuteczna oferta?
Jak minimalizować obiekcje, które przeszkodzą w zakupie?
Konkrety proszę!

5. JAK PISAĆ TREŚCI DO STRON WWW?
Tytuły
Nagłówki
Akapity
Słowa i frazy kluczowe
Wyróżnienia
Tabele

6. JAK SKUTECZNIEJ KOMUNIKOWAĆ LICZBY?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
"3" czy "trzy"?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 15-16 listopada 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1220 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

W cenie: szkolenie, materiały, miesiąc konsultacji, (e-mail, telefon), dostęp do materiałów online, smaczny catering i oczywiście imienny certyfikat dla każdego uczestnika.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE i OPINIE O TYM SZKOLENIU: http://www.grupaautor.pl/szkolenia/copywriting.html
______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

Zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://grupaAUTOR.pl
_________________________________

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Ewa B.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Piotr K.

Piotr K. Specjalista ds.
marketingu

Temat: Ogłoszenia

Szanowni Państwo!

Portal okazje-zakupowe.pl należący do grupy agencyjnej Media-Pol z siedzibą w Toruniu, to nowoczesny serwis, realizujący program zakupów partnerskich, zgodnie z ideą korzyści dla każdej ze stron.

Zainspirowani sukcesami wiodących grup branżowych, postanowiliśmy wyjść naprzeciw rosnącym potrzebom Klientów Łowców okazji. Stworzyliśmy intersubiektywnie dostępną przestrzeń zakupową, w której pragniemy ulokować i wypromować także Państwa ofertę.

Polski Internet to blisko 19 milionów potencjalnych odbiorców, do których kierowana jest nasza kampania sprzedażowa. Jak dołączyć do grona dostawców usług i produktów?

1. Wystarczy złożyć ofertę, której wysokość stanowi minimum 50 % obowiązującej ceny.
2. Rabat w postaci kuponu dostępny będzie w serwisie przez okres 7 dni (lub krócej, tj. do momentu wyczerpania oferty).
3. Od każdego sprzedanego kuponu rabatowego, firma Media-Pol, pobiera jedynie 7% prowizji (netto).
4. Przygotowanie kampanii promującej ( opracowanie merytoryczne i graficzne), wliczone jest w cenę usługi, a więc pobierane 7% prowizji.
5. Nie stosujemy zapisów o wyłączności.
6. Zgromadzony w czasie trwania kampanii budżet, wypłacany będzie na wskazany przez Państwa numer konta bankowego, w terminie 14 dni, od daty zakończenia oferty.

Zachęcam do zapoznania się z regulaminem oraz prezentacją, które znajdziecie Państwo w załączniku.

W celu podjęcia współpracy, proszę o przesłanie oferty wraz z wyceną. Zapraszam do kontaktu, odpowiemy na wszystkie Państwa pytania i wątpliwości.

Mail: kontakt@okazje-zakupowe.pl

http://www.okazje-zakupowe.pl/
Bartek Goździk

Bartek Goździk Bprog - agencja
reklamowa

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Szanowni Państwo, zapraszam do współpracy z agencją BPROG. Duże doświadczenie, bogate portfolio, terminowość i profesjonalizm.

Tworzymy wszelkie aplikacje internetowe – od najprostszych stron firmowych, po rozbudowane portale społecznościowe.

Nasze projekty są unikalne do tego kreatywne i personalizowane pod Twoje wymagania. Nie tworzymy w oparciu o szablony – masz sto procent pewności, że nie znajdziesz w internecie siostry bliźniaczki swojej strony.

BPROG oferuje pełną identyfikację graficzną firmy – zaprojektujemy dla Ciebie logo i spójny graficznie zestaw: layout strony internetowej, pełną identyfikację wizualną wraz z dodatkowymi materiałami poligraficznymi. Nasze projekty graficzne dostosowujemy do aktualnych trendów, charakteru Twojej działalności i upodobań grupy klientów, do których chcesz dotrzeć. Wiemy, jak ważna dla skuteczności reklamy jest jej strona wizualna, więc kładziemy na ten aspekt naszych działań niezwykle duży nacisk.

Pozdrawiam
Bartosz Goździk
managing partner

mobile: 661 205 801

BPROG
global advertising agency
http://bprog.pl


Obrazek

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Dariusz Dąbrowski

Dariusz Dąbrowski Szukasz inwestora?
Zadzwoń.

Temat: Ogłoszenia

VAN THORN to połączenie tradycji krawiectwa miarowego z nowoczesnymi technologiami trójwymiarowego skanowania sylwetki. Marka powstała z myślą o osobach szukających klasyki w nowoczesnym wydaniu, które cenią własny styl i unikatowe kompozycje, a strojem podkreślają swoją osobowość i indywidualizm.

W ofercie VAN THORN znajdują się garnitury, marynarki, spodnie i koszule szyte na miarę. Oraz mnóstwo dodatków, m.in. bogata kolekcja poszetek.

http://vanthorn.pl

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Serdecznie zapraszam do skorzystania z oferty Centrum Szkoleniowego Grupy SET w Warszawie.


Weź udział w konkursie, zaproś swoich znajomych na nasz Fanpage na Facebook.com i skorzystaj z jednej z naszych sal za 0 PLN!!!

Więcej informacji o naszym Centrum znajdziesz tutaj: Strona Centrum Szkoleniowego....

Regulamin konkursu znajdziesz tutaj: Regulamin....

To nie wszystko :)
Zarezerwuj salę w okresie między 15 października a 15 listopada 2012 a otrzymasz od nas bezpłatny catering w cenie wynajmu sali - zestaw 2, który znajdziesz tutaj
Płać tylko za salę. Wyjątkowy serwis i catering otrzymasz bezpłatnie.

SERDECZNIE ZAPRASZAM :)

Karolina Koseska

Obrazek

Temat: Ogłoszenia

Modna i atrakcyjna odzież i bielizna skandynawskiej marki Pure Lime - sprzedaż hurtowa i detaliczna - dystrybutor firma Kriton CSC.
Kolekcje fitness, tennis, running, biustonosze sportowe i kolorowa bielizna bezszwowa.
Więcej na:
http://www.purelime.pl/pure-lime-wspolpraca.html
Radosław Ł.

Radosław Ł. Logistic operative,
NDL.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Filip Kasprzyk

Filip Kasprzyk Trener szkoleń
"miękkich"

Temat: Ogłoszenia

Weź udział w unijnym projekcie „Trener Zmian” – 120 godzin niesamowitych warsztatów z funduszy Unijnych!

Witam serdecznie i zapraszam do wzięcia udziału w Projekcie „TRENER ZMIAN”- Doskonalenie praktyk trenerskich. Projekt jest finansowany w 100% z Funduszy Unijnych.

Na projekt „Trener zmian” składa się 120 godzin zajęć szkoleniowych prowadzonych metodami warsztatowymi przez doświadczonych trenerów biznesu, specjalistów HR, ekspertów ekspozycji społecznej i sztuki aktorskiej.

W projekcie gwarantujemy także każdemu uczestnikowi 10 godzin indywidualnej superwizji- własnej pracy trenerskiej prowadzonej przez rekomendowanych superwizorów Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Udział w projekcie „Trener zamian” wliczany jest do limitu szkoleń wymaganych przy ubieganiu się o rekomendacje trenerskie PTP.

Więcej szczegółów na naszej stronie: TrenerZmian.pl

Temat: Ogłoszenia


Obrazek
Serdecznie zapraszam do skorzystania z oferty Centrum Szkoleniowego Grupy SET w Warszawie.


Weź udział w konkursie, zaproś swoich znajomych na nasz Fanpage na Facebook.com i skorzystaj z jednej z naszych sal za 0 PLN!!!

Więcej informacji o naszym Centrum znajdziesz tutaj: Strona Centrum Szkoleniowego....

Regulamin konkursu znajdziesz tutaj: Regulamin....

To nie wszystko :)
Zarezerwuj salę w okresie między 15 października a 15 listopada 2012 a otrzymasz od nas bezpłatny catering w cenie wynajmu sali - zestaw 2, który znajdziesz tutaj
Płać tylko za salę. Wyjątkowy serwis i catering otrzymasz bezpłatnie.

SERDECZNIE ZAPRASZAM :)

Karolina Koseska

Obrazek
Przemysław Żarnecki

Przemysław Żarnecki Przedsiębiorca -
Trener - Nauczyciel

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie, prowadzę niewielki portal pod adresem http://ogłoszenia.olawa.pl (w adresie ł jest specjalnie, aczkolwiek na wszelki wypadek mam kilka domen bez tego w adresie)

Przy okazji, zapraszam do odwiedzenia, ale też i do polubienia naszego profilu na facebook: http://www.facebook.com/ogloszeniaolawa


Obrazek


Pozdrawiam

Anna Poławska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do