Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Ogłoszenia


Obrazek



Obrazek

COPYWRITING – SKUTECZNA SPRZEDAŻ ZA POMOCĄ SŁÓW

Warsztaty 12-13 kwietnia, WARSZAWA.

Dowiedz się jak pisać: krótko, treściwie i skutecznie.

„Dlaczego nasza oferta nie działa? Jak zacząć ten list? Czy teksty na naszej stronie www muszą być tak nudne i długie? Co zrobić, żeby nasz komunikat zachęcał do działania?”

Po tym szkoleniu będziesz znać odpowiedzi na powyższe pytania. I nie będziesz musiał nikogo prosić, aby stworzyć skuteczną ofertę. Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

Szkolenie nastawione na sprzedaż, skuteczność i zwięzłość, a NIE na kolekcjonowanie nagród na festiwalach reklamowych.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, slogan, list biznesowy, e-mail, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.

______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

1. Słowo wstępu
Kto? Do kogo piszesz?
Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
Konkretniej! Jak pisać konkretniej i treściwiej?
Mocniej! Co i jak wyróżniać?

2. Język korzyści
Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
„Co ja z tego będę miał?” Empatia – to bardzo pomaga
Przykłady (dobre i złe)
Ćwiczenie praktyczne

3. Subtelne różnice – duży efekt: jak zwiększyć skuteczność komunikatu bez zmieniania faktów
Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
Ćwiczenie praktyczne – dodaj mocy tym słowom

4. Jak tworzyć nagłówki?
Rodzaje nagłówków
Co (i kto) jest najważniejsze w tworzeniu nagłówka?
Przykłady (nagłówki dobre i słabe)
Ćwiczenie praktyczne

5. Jak komunikować liczby?
Jak skuteczniej komunikować liczby?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

6. List biznesowy
Nagłówek
Pierwszy akapit
Zakończenie
Podpis, PS
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

7. Komunikacja wewnętrzna
Teksty... o nas samych. Z humorem, ale... bez idiotyzmów!
Teksty na eventy: scenariusze, opisy, wezwania do zabawy
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

8. Storytelling
Storytelling – jako pomysł na komunikację marki
Brand story – jak opowiedzieć ciekawą historię o Twojej marce
Co łączy wszystkie porywające historie?
Narzędzia: cztery elementy opowieści o marce
Punkty zwrotne w opowieści
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

9. Internet
e-mail: Pola: ”Od”, ”Temat”, treść, grafika (tak czy nie?)
Teksty na stronę www:
- tytuły
- nagłówki,
- akapity
- słowa i frazy kluczowe,
- wyróżnienia w tekście
- tabele
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

PRZYKŁADY: teksty sprzedażowe, wizerunkowe, eventowe. Jak powstał ten slogan? Nagłówki, tytuły w akcji. Listy biznesowe, e-maile.
______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 12-13 kwietnia 2012 (czw.-pt.)
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1250 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/copywritin...

______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

SĄ JESZCZE WOLNE MIEJSCA!
Bartłomiej Dąbkowski

Bartłomiej Dąbkowski
http://bartlomiejdab
kowski.innpoland.pl/

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na II Kongres Wealth Management
"Jak skutecznie pomnażać i zarządzać majątkiem"


Obrazek


Kieruj swoim interesem, bo inaczej on tobą pokieruje - Benjamin Franklin

Myśl, która przyświecała Benjaminowi Franklinowi już w XVIII wieku, pozostaje w użyciu do dnia dzisiejszego, szczególnie w kontekście zarządzania majątkiem. To świadomość istnienia zagrożeń i możliwości, jakie stawia przed inwestorami współczesny rynek, jest podstawą wszystkich działań inwestycyjnych, których głównym celem jest maksymalizacja zysków. Dlatego tak istotna jest znajomość narzędzi, które umożliwiają sprawne i efektywne zarządzanie majątkiem.

Efektywne zarządzanie majątkiem to umiejętność, która wymaga nie tylko wiedzy i doświadczenia, ale również świadomości dynamicznego rozwoju rynku inwestycyjnego. Naszym celem jest przedstawienie wachlarza możliwości, jakie daje inwestorom współczesny rynek. Wiedza ta pozwoli Państwu wyznaczyć odpowiednią strategię, a tym samym zwiększyć efektywność zarządzania bieżącym portfelem inwestycyjnym.

Udział w II Kongresie Wealth Management 2012 umożliwi Państwu zapoznanie się nie tylko z innowacyjnymi narzędziami i rozwiązaniami, służącymi do podnoszenia efektywności działań, mających na celu skuteczne zarządzanie majątkiem. To również szansa na poznanie zagadnień, związanych z optymalizacją podatkową i prawną inwestycji, które mają duży wpływ na wzbogacenie Państwa portfela inwestycyjnego. Podczas Kongresu skoncentrujemy również na sposobach nadzorowania inwestycji i dopasowywania ich do sytuacji, panującej na rynku.

Serdecznie zapraszamy do współpracy przy Kongresie!

Anna Dawidowska
Prezes Zarządu
IPO SA

Program konferencji
08.45 Otwarcie Kongresu
09.00 - 09.30 Wpływ gospodarki światowej na sytuację makroekonomiczną Polski i inwestycje (perspektywy na lata 2012 i 2013)
09.30 - 10.00 Jak zbudować zyskowny i bezpieczny portfel inwestycyjny – wybrane strategie inwestycyjne
10.00 - 10.30 Rynek obligacji Catalyst – miejsce bezpiecznych inwestycji
10.30 - 11.00 Transfer międzypokoleniowy – najpopularniejsze struktury i rozwiązania gwarantujące zabezpieczenie i przekazanie majątku
11.00 - 11.20 Przerwa kawowa; możliwość konsultacji z ekspertami
11.20 - 11.50 Polskie fundusze inwestycyjne
11.50 - 12.20 Zagraniczne fundusze inwestycyjne
12.20 - 12.50 Umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania
12.50 - 13.20 Usługa Asset Management – aktywne zarządzanie alokacją i dopasowanie struktury portfela klienta do zmieniających się warunków rynkowych
13.20 - 13.40 Przerwa kawowa; możliwość konsultacji z ekspertami
13.40 - 14.10 Planowanie inwestycji ukierunkowane na minimalizację obciążeń podatkowych
14.10 - 14.40 Produkty ustrukturyzowane sposobem na ochronę kapitału
14.40 - 15.10 Inwestycje w nieruchomości jako atrakcyjny sposób pomnażania kapitału
15.10 - 15.40 Ochrona majątku – najpopularniejsze sposoby zabezpieczeń aktywów
15.40 Lunch; możliwość konsultacji z ekspertami i zakończenie Kongresu

Tematy alternatywne:

* Transakcje sprzedaży i zakupów przedsiębiorstw, ich zorganizowanych części, różnego rodzaju aktywów i pasywów
* Inwestowanie w złoto – bezpieczna forma pomnażania kapitału
* Niestandardowe produkty inwestycyjne
* Wine banking jako produkt inwestycyjny
* Inwestowanie w sztukę (Art Banking)

Udział w Kongresie:
Koszt uczestnictwa w II Kongresie Wealth Management: 700 zł + VAT
Druga osoba z firmy otrzymuje rabat 50 %.

Zgłoszenia:
Prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego. Na podstawie otrzymanego zgłoszenia, zostanie przesłane drogą elektroniczną potwierdzenie uczestnictwa .Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie kongresu www.wealthmanagement.ipo.pl. W razie pytań prosimy o kontakt

Liczba miejsc jest ograniczona.

tel.: +48 71 725 59 33
www.wealthmanagement.ipo.pl
email: info@iposa.pl


Obrazek

Arletta Daniluk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Zuzanna Wasilewska

Zuzanna Wasilewska Account manager,
Opal Firma
Transportowa

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

FIRMA TRANSPORTOWA OPAL zaprasza do współpracy

OFERUJEMY:

* Transport międzynarodowy
* Przewozy krajowe
* Usługi spedycyjne
* Doradztwo logistyczne

tel.: +48 728 837 872
tel./fax: + 48 71 793 88 66
e-mail: zuzanna@opaltransport.pl
http://opaltransport.pl
Karolina Sarnik

Karolina Sarnik Product & Brand
manager

Temat: Ogłoszenia

Poszukujesz handlowców? Handlowców z doświadczeniem? A może Partnerów biznesowych?

Zapraszam do udziału w Targach Kariera handlowca

Poniżej zamieszczam link do relacji:
http:// http://youtube.com/watch?v=d5uRJjD2UB4

[ Informacje o targach ]
Kariera Handlowca to wydarzenie, które w przeciągu jednego dnia zgromadzi przeszło 600 najlepszych Handlowców z całej Polski. Nasza firma jako jedyna w Polsce organizuje Targi z rejestracją kwalifikowaną - co oznacza, że do udziału kwalifikujemy wyłącznie zgłoszenia wykwalifikowanych, doświadczonych specjalistów. Targi odbywają się w godzinach: 09:00-15:20 zawsze w soboty!

Kontakt:

http://www.karierahandlowca.pl
karolina.kaczmarek@careercon.pl

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do