konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Zgarnij Kasę i Poleć Firmę
http://www.goldenline.pl/grupa/zgarnij-kase-i-polec-firme
Natalia Dołżycka

Natalia Dołżycka Digital Marketing
Consultant

Temat: Ogłoszenia

INVISIO Architecture of Vision specjalizuje się w marketingu w wyszukiwarkach internetowych. Zapewniamy kompleksowe usługi w zakresie promocji i reklamy w internecie.

Nasz zespół to wysoko wykwalifikowani i doświadczeni specjaliści, posiadający doskonałą wiedzę w zakresie pozycjonowania stron oraz planowania i prowadzenia skutecznych kampanii reklamowych w sieci. Dzięki przyjętym standardom oraz wieloletniemu doświadczeniu możemy sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających Klientów.

Do tej pory zaufali nam m.in.: Alumast S.A., Franc Gardiner Sp. z o.o., Piogia Decorativa Sp. z o.o., Ursyn Car Sp. z o.o., mailPro, 8a.pl, Centrum Handlu Hurtowego OBROKI, CLIP Sp. z o.o., PERS Sp. z o.o., Agencja Interaktywna Positive Power Sp. z o. o. oraz wiele innych, równie wymagających firm.

Więcej informacji na:

http://invisio.pl
http://facebook.com/invisiopl

Zapraszamy do kontaktu pod adresem: info@invisio.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Hej! :)
A ty jak ubierasz się na spotkanie z klientem lub na co dzień do pracy?

Nie masz pomyslu?

Skromnie zapraszamy was do obserwowania BLUSH - naszego mikrobloga o stylizacji, dress codzie i wizażu! :)

będzie nam miło :) dzielimy się opiniami i doświadczeniem szkoleniowym z ubioru w pracy w korporacjach, firmach ubezpieczeniowych, sprzedażowych i nie tylko, dajemy wskazówki - czego unikać, a co uwydatniać i na co kłaść nacisk, mówimy o mowie kolorów,przełamujemy stereotypowy.

Dołączcie!

http://www.goldenline.pl/mikroblog/blush-stylizacja-i-...

zapraszamy!
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Bezpłatne badanie i analiza potrzeb szkoleniowych

W okresie od 04.09.2010r. do 30.09.2010r. oferujemy bezpłatne badanie i analizę potrzeb szkoleniowych.

Doświadczenie pokazuje, że efektywność procesu szkoleniowego jest ściśle powiązana z wcześniejszą dokładną analizą potrzeb organizacji. Tylko takie rozwiązania pozwalają na "szycie na miarę" rozwiązań odpowiednich do sytuacji.

Jeśli zamierzacie Państwo zlecić przeprowadzenie szkolenia swoich pracowników firmom zewnętrznym skorzystajcie z tej oferty.

Oferta kierowana jest do: Firm
Oferta ważna do: 30 września 2010r.

Szczegóły:
e-mail: gntb@gntb.eu

Marcin Szpak
e-mail: szpak.marcin@gntb.eu
tel.: +48 796-319-705
http://gntb.eu
Artur K.

Artur K. Specjalista ds.
marketingu

Temat: Ogłoszenia

Oferujemy tłumaczenia językowe polsko-rosyjskie, rosyjsko-polskie. Pełna oferta dostępna pod linkiem: http://rosyjski-tlumaczenia.com.pl/ . Szybko i solidnie.
Także udzielimy korepetycji z j.rosyjskiego każdy poziom, wykonamy tłumaczenia ustne. Pomożemy napisać dowolny tekst i treść w j. rosyjskim, szukać i przeglądać wszystko w Runecie (ros. internet).
Zajęcia z doświadczoną osobą posiadającą wyższe wykształcenie, referencje, doświadczenie praktyczne współpracy Polski z rynkiem rosyjskim i ukraińskim.

Kontakt: (22) 219-60-92 (godz. 10-20), e-mail: rosyjskitlumaczenia24h@gmail.com . Dojazd własny na terenie Warszawy i okolic. Korepetycje możliwe także online przez skype lub e-mail.
Adam Moszyński

Adam Moszyński koordynator
sprzedaży szkoleń
technicznych, TUV
Akademia ...

Temat: Ogłoszenia

witam
zapraszam na stronę z relacjami - co po pracy http://toposfera.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Wraz z rozwojem usług Bizner Club poszerzamy możliwości współpracy z firmami.

Proponujemy przedsiębiorstwom cztery Pakiety Promocyjne Bizner:

1. Pakiet REKLAMA + NETWORKING
• Zamieszczenie reklamy na stronie klubowej w danym mieście,
• Zamieszczenie reklamy na stronie serwisu Bizner Club,
• Udział w spotkaniach networkingowych organizowanych w danym mieście (10-12 spotkań w ciągu roku, średnio co 4-5 tygodni),
• Możliwość udziału w eventach ogólnopolskich (konferencja BC Polska, szkolenia oraz Bizner Golf Cup)

2. Pakiet REKLAMA BIS + NETWORKING + BARTER
• Pakiet Reklama+Networking
+
• Zamieszczenie dodatkowe reklamy na głównej stronie Bizner Club
• Darmowy udział na konferencji BC Polska i Bizner Golf Cup za reprezentującego firmę oraz zaproszonego gościa,
• Dostęp do platformy barteru wielostronnego,
• Przygotowanie oferty na platformę barterową,

3. Pakiet MARKETING
• Pakiet Reklama + Networking + Barter (z możliwością wyboru, z barterem lub bez)
+
• Dostęp do grupy handlowców – partnerów Bizner Club
• Tworzenie specjalnego programu partnerskiego dla firmy
• Przygotowywanie specjalnych eventów promocyjnych dla firm

4. Pakiet MARKETING+SPONSORING
• Pakiet Marketing
+
• Sponsoring klubu w trakcie konferencji, turnieju golfowego, a także w ramach całej działalności Bizner Club

Więcej szczegółów na spotkaniach Bizner Club (sprawdź kalendarium http://www.goldenline.pl/forum/1898640/harmonogram-spo... oraz telefonicznie pod numerem 503-346-870

Zapraszamy do współpracy firmy z całej Polski!

Chcesz współpracować z klubem i zarabiać na rekomendacjach?
Przyjdź na spotkanie dla partnerów klubu!

http://www.goldenline.pl/spotkanie/partnerzy-bizner-club

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

Chciałbym Państwa zachęcić do nawiązania współpracy handlowej z firmą Vector On-Line. Jesteśmy oddziałem, poznańskiej firmy wdrożeniowo-integracyjnej Vector On-Line.

Skupiamy się na kompleksowej obsłudze firm i instytucji w zakresie dostaw sprzętu, eksploatacji, oprogramowania, wdrożenia oraz opieki serwisowej.

Posiadamy wyszkoloną kadrę serwisową w zakresie pogwarancyjnych napraw sprzętu IT w szczególności komputerów PC, zasilaczy awaryjnych, oraz drukarek laserowych.

Nasze atuty :

- podpisane umowy z wiodącymi Producentami sprzętu i oprogramowania, co daje nam możliwość oferowania atrakcyjnych cen.
- podpisane umowy z większością Dystrybutorów na rynku, które pozwalają nam korzystać z ich stanów magazynowych oraz różnych terminów i warunków dostaw.
- bogata oferta asortymentowa – jesteśmy w stanie dostarczyć niemal każdy produkt z branży IT. Nasza oferta liczy kilkadziesiąt tysięcy pozycji.
- Oddział w Warszawie, centrala w Poznaniu – 2 działy handlowe, magazyny, serwisy, wsparcie techniczne, miejsca dostaw i wysyłek sprzętu.
- elastyczność cenowa – umowy Partnerskie z Producentami dają nam możliwość uzyskiwania cen specjalnych pod wybrane projekty.
- doświadczenie – pracownicy Vector On-Line to ludzie z wieloletnim doświadczeniem w branży IT, znający potrzeby i wymagania tego sektora oraz potrafiący sprawnie i szybko reagować na zmieniające się trendy i wymagania rynku.

Będziemy wdzięczni za możliwość umieszczenia naszej firmy na liście Waszych potencjalnych Dostawców i przesyłania zapytań ofertowych. Chętnie spotkamy się z Państwem i zaprezentujemy szerzej naszą ofertę towarowo – usługową.

Pozdrawiam,

Marek Kurzyna
Marek.kurzyna@vol.com.pl

Specjalista d/s Klientów Kluczowych

VECTOR ON-LINE Sp. z o.o.
Oddział Warszawa
ul. Płochocińska 19
03-191 Warszawa
tel. 022 51-06-379
fax. 022 51-06-390
kom. +48 607 996 646
GG 1375560
http://vol.com.pl

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

PARTNERSTWO BIZNESOWE – TWÓJ WŁASNY BIZNES Z WŁOSKIM SKÓRZANYM OBUWIEM

Baldassari - departament sprzedaży kanału biznesowego producenta Baldaccini obecnie poszerza grono swoich odbiorców.

Poszukujemy partnerów biznesowych prowadzących stacjonarną oraz wysyłkową sprzedaż obuwia.

W ofercie posiadamy kolekcje damskie oraz męskie.
Uzgadniamy również indywidualne projekty z klientami chcącymi outsorcing’ować nam swoją produkcję.

Choć nabywane elementy są wyłącznie zakupywane we Włoszech, a linia produkcyjna od 20-stu lat zajmuje się tworzeniem produktu finalnego u nas w kraju,a firma posiada renomę oraz status rzetelnego przedsiębiorstwa, nasz e-shop (bardziej e-reklama) jest świeżo stworzony i dlatego zapewniamy będzie stale wzbogacany w naszą ofertę.

http://www.baldassari.pl

Ceny widoczne pod adresem URL są przeznaczone dla klientów B2C. Ceny segmentu B2B zawsze są uzgadniane z nabywcą.

Zainteresowanym prześlemy całość zdjęć z poszczególnych kolekcji.

Oczekujemy doświadczenia, referencji handlowych oraz wierzytelności kredytowej.

Kontakt:
Roger Popko
gsm: +48 517 717 431
biuro@baldassari.pl
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


WOLNE MIEJSCA, WOLNE MIEJSCA, WOLNE MIEJSCA, WOLNE MIEJSCA

Już 16.09.2010r. startujemy ze szkoleniem ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻY

REKOMENDACJE:
Rekomendacje edycja 1
Rekomendacje edycja 2

oraz inne referencje: http://gntb.eu

Czas trwania szkolenia: 16h / 2 dni
Miejsce szkolenia: Poznań
Termin szkolenia: 16-17 września 2010r. (w godzinach 10:00-18:00)
Cena szkolenia: 495 PLN osoba.

strona szkolenia: http://www.goldenline.pl/spotkanie/zarzadzanie-zespole...

KONTAKT

Marcin Szpak
tel.: +48 796-319-705
e-mail: szpak.marcin@gntb.eu
Michał S.

Michał S. Aren Architects

Temat: Ogłoszenia

Myślisz o dużej lub małej inwestycji...
Szukasz nowych rozwiązań...
Oczekujesz wysokiej jakości...
Pragniesz, aby podziwiali Twój budynek...
Chcesz zwiększyć wartość obiektu...
Liczą się dla Ciebie pieniądze...
A może myślisz o przebudowie, lub rozbudowie...

Nasz zespół pomoże Tobie przy realizacji projektu.
(Cała Polska)
Odezwij się na priv.

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Witajcie,

miło mi poinformować, że 10 grudnia 2010 uruchomiona zostanie w Krakowie kolejna edycja programu Professional Diploma in Marketing przygotowującego do uzyskania prestiżowego dyplomu The Chartered Institute of Marketing (CIM).

Szkolenie Professional Diploma in Marketing jest programem na zaawansowanym poziomie w brytyjskim systemie certyfikacji marketerów, a jego ukończenie i zdanie egzaminów oznacza zdobycie brytyjskiego dyplomu honorowanego na całym świecie. Jest to program przydatny dla osób które maja kontakt z klientem.

CIM to największa na świecie organizacja zrzeszającą osoby pracujące w branży marketingowej. Kurs Professional Diploma in Marketing Pozwala poszerzyć wiedzę między innymi w zakresie planowania marketingowego, zarządzania marką, zarządzania projektami, a praktyczny charakter szkoleń CIM sprzyja pogłębianiu wiedzy oraz poznaniu międzynarodowych standardów.

Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu:

Sabina Bryś
mobile: +48 669 288 444
sbrys@questus.pl
Michał Bloch

Michał Bloch MCC ICF, Mentor
Freelancerów
/www.wolnylancer.pl
Mentor...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

...zapraszają na szkolenie DOPALACZE MANAGERSKIE

Co to jest?
Szkolenie, które w rzeczywistości mogłoby być trzema osobnymi,dopalającymi szkoleniami dla managerów, podczas których masz okazję pracować z trzema różnymi ekspertami!
To także 3 zaświadczenia potwierdzające 24h stworzonych warunków i okazji do zdobywania konkretnej wiedzy i umiejętności od praktyków w 3 dziedzinach:

1. Zarządzania.
2. Przywództwa, budowania relacji i komunikacji w zespole.
3. Coachingu managerskiego!

Wizja:
Będzie bardzo energetycznie i dopalająco. Zadbamy aby od każdej strony – oprawy, osobowości, wiedzy i umiejętności, a nawet cateringu – było DOPALAJĄCO!
Damy Wam - managerom skomasowaną porcję wiedzy, wzmocnimy i naenergetyzujemy Was w trzech najważniejszych obszarach zawodowych – za jednym razem.
Zamiast iść na szkolenie z zarządzania, szkolenie z przywództwa oraz szkolenie z coachingu – przyjdź na „DOPALACZE MANAGERSKIE”!

Czas:
22-24 października (3 dni), godz. 9-17

Gdzie:
Warszawa (lub najbliższe okolice) – zostanie podane w późniejszym terminie

Harmonogram:

DZIEŃ 1 „Profesjonalnie zarządzający manager”:

- Funkcje i rola menadżera;
- Jakich narzędzi używa manager?
- Etapy rekrutacji;
- Jak przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną?
- Rozmowy dyscyplinarne i zwolnienia pracowników.

DZIEŃ 2 „Przywództwo. Budowanie relacji i komunikacja z
pracownikami”:


- W jaki sposób zbudować zgrany zespół?
- Stań się przywódcą dla pracowników;
- Komunikacja z pracownikami?
- W czym może pomóc kontrakt między menadżerem a pracownikami?
- Poznaj potrzeby Twoich pracowników;
- Rodzaje motywacji pracowników;

DZIEŃ 3 „Coaching Managerski”:

- udzielanie informacji zwrotnej
- coachingowa informacja zwrotna
- model GROW i jego zastosowanie w praktyce
- coachingowe sesje demo na żywo
- praktyka coachingowa (będziesz zarówno coachem jak i coachee)

Za ile?
2100 PLN do 5 października 2010r.
2400 PLN po 5 października 2010r.

UWAGA! Zaproś drugą osobę za 50% ceny. Zapiszcie się we 2 osoby na
szkolenie „DOPALACZE MANAGERSKIE”, a cena dla drugiego uczestnika będzie
wynosić do 5.10. 1050PLN, a po 5.10. 1200PLN (nie trzeba chyba nikomu
mówić, że tak naprawdę jest to 2100+1050=3150/2=1575/osobę )

W cenie:
- 3 dni (24h) spędzone z 3 ekspertami, spięte w dopalającą porcję wiedzy i
umiejętności przydatnych każdemu skutecznemu managerowi.
- 3 zaświadczenia o ukończeniu 3 szkoleń
- niespodzianka – gift
- dopalający catering :P
oraz

UWAGA! Po każdym dniu szkolenia, dla wszystkich chętnych, godzinna konsultacja z ekspertem danego dnia szkoleniowego! (ekspert odpowiada na pytania uczestników dotyczące wiedzy i umiejętności nabytych
danego dnia oraz wszelkie inne z obszaru, w którym jest ekspertem – żadne
pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi!)

Eksperci:
Katarzyna Wójcik
Grzegorz Dłużniewski
Michał Bloch

więcej o ekspertach na http://tadopartners.pl

Temat: Ogłoszenia

Oferujemy komercyjne szkolenia otwarte w promocyjnych cenach szkoleń dofinansowanych.
Kalendarz JESIEŃ – ZIMA 2010
15 październik 2010 – Profesjonalna Prezentacja – 460PLN
18 październik 2010 – Twórcze Rozwiązywanie Problemów – 460PLN
25 październik 2010 – Trening Antystresowy – 460PLN
26 październik 2010 – Zarządzanie Czasem – 460PLN
8 listopad 2010 – „Szef to Zawód” Zarządzanie Zespołem – 460PLN
19 listopad 2010 – Praca w Zespole – 460PLN
26 listopad 2010 – Asertywność w Obsłudze Klienta – 460PLN
29 listopad 2010 – Rozwiązywanie Konfliktów – 460PLN
2 grudzień 2010 – Techniki Sprzedaży – Poziom Podstawowy – 460PLN
3 grudzień 2010 – Techniki Sprzedaży – Poziom Zaawansowany – 460PLN
13 grudzień 2010 – Teleofoniczna Obsługa Klienta – 460PLN
14 grudzień 2010 – Profesjonalna Obsługa Klienta – 460PLN
Miejsce: Warszawa.
Więcej informacji i szczegółowe programy szkoleń: [email]info@workdesign.com.pl[email]
Zapraszam!

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Mazowieckie Centrum Szkoleń Sp. z o.o. ma zaszczyt zaprosić do uczestnictwa w szkoleniu "NLP w skutecznym sprzedawaniu", które odbędzie się w dniach 18-19.10.2010 r. (2 dni) w Warszawie.

CELE I KORZYŚCI

Podniesienie umiejętności związanych ze sprzedażą produktów lub usług, udoskonalenie umiejętności komunikacji z każdym typem klienta, doskonała argumentacja i umiejętność wywierania wpływu.
Szkolenie będzie realizowane przez dwa dni w godzinach 10:00-17:00 z przerwą na lunch.

Zapraszam do zapoznania się ze szczegółami szkolenia na stronie:
http://www.mcs.edu.pl/szkolenia_komercyjne.html?id=60

Zainteresowanych zapraszam do kontaktu
p.korzeniewski@mcs.edu.pl
Izabella Przywojska (Kapuściak)

Izabella Przywojska
(Kapuściak)
organizacja szkoleń
„od A do Z"

Temat: Ogłoszenia

Zapraszamy na II edycję AKADEMII HANDLOWCA
5 - 7 października 2010, Warszawa


Wykorzystaj okazję – w ciągu trzech dni zdobadź kompendium wiedzy, która pozwoli zwiększyć wyniki sprzedaży.
Większość handlowców opiera się na intuicji. O ile zwiększą obroty, opierając się na skutecznych i efektywnych umiejętnościach?80% czasu szkolenia to efektywne warsztaty, na których handlowcy zdobędą nowe umiejętności, zostaną zmotywowani do efektywnej pracy i wrócą pełni zapału by świadomie zwiększać swoje wyniki!

Zapraszamy handlowców, którzy podniosą swoje umiejętności z następujących obszarów skutecznej sprzedaży:

1. Techniki sprzedaży:
o Komunikacja i badanie potrzeb klienta
o Emocjonalne Techniki Sprzedaży
o Skuteczne techniki prezentacji oferty
o Techniki Obrony Ceny i Odpowiedzi na Obiekcje
o Techniki kasowania zastrzeżeń
o Finalizowanie i domykanie sprzedaży

2. Neurolingwistyczne Programowanie i wywieranie wpływu społecznego:
o Technika rapport – pacing – leading
o Model Miltona i Metamodel
o Język hipnotyczny w sprzedaży
o Komunikat otwarty i jego narzędzia budowania relacji z klientami
o Wywoływanie i kotwiczenie stanów zakupowych
o Submodalności
o Systemy reprezentacji
o Metaprogramy
o Zasady społecznego wywierania wpływu

3. Negocjacje:
o Style negocjacyjne
o Kardynalne błędy negocjujących
o Konflikt i sytuacje patowe
o BATNA
o Manipulacja w negocjacjach i obrona przed nią


TYLKO TRENERZY – PRAKTYCY!!!
Roman Kawszyn , Adam Szaran , Katarzyna Nawrocka
(więcej: http://alfianco.pl/trenerzy )

Cena podstawowa i Promocje:

Cena regularna: 2970 zł brutto (VAT zw.)

Cena promocyjna (dofinansowanie przez AFP - prospecting):
990 zł brutto
(VAT zw.) (za 3 dni)

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały piśmiennicze, podręcznik szkoleniowy, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia Akademii.


KONTAKT:
Izabella Kapuściak
Kierownik Działu Szkoleń
tel.: 022 720 27 32
e-mail: izabella.kapusciak@alfianco.pl
Jakub Fundowicz

Jakub Fundowicz Specjalista od
marketingu On-Line

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Jeśli kogoś interesuje temat technik sprzedaży to warto żeby przeczytał tę książkę.
Tutaj możecie więcej o niej przeczytać
Grzegorz Leszczyński

Grzegorz Leszczyński adiunkt, Uniwersytet
Ekonomiczny w
Poznaniu

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


STUDIA PODYPLOMOWE ZARZĄDZANIE NA MARKETINGOWE NA RYNKU BUSINESS TO BUSINESS

APLIKUJ TERAZ!
http://podyplomowe.ue.poznan.pl/studia.49.html - Rekrutacja trwa do: 30.09.2010

Strona internetowa:
http://www.marketingb2b.ue.poznan.pl

Cele i zadania studium:
Przygotowanie wykwalifikowanych kadr do pełnienia funkcji menedżerskich w działach marketingu i sprzedaży firm obsługujących klientów biznesowych.
Studium ukierunkowane jest przekazanie nowoczesnej i zarazem praktycznej wiedzy z zakresu marketingu na rynku business to business oraz doskonalenie umiejętności słuchaczy w zakresie zarządzania marketingowego na tym rynku. Szczególne znaczenie w ramach kształcenia na studium mają działania, umożliwiające budowanie i analizowanie długotrwałych relacji z klientami, bazujące na koncepcji marketingu partnerskiego.
Studium ma przygotować kadry menedżerskie do samodzielnego podejmowania decyzji w tak istotnych dla przedsiębiorstwa obszarach, jak: badania rynku i potrzeb klientów, kreatywne budowanie strategii, tworzenie oferty, zarządzanie kluczowymi klientami, planowanie komunikacji marketingowej, zarządzanie sprzedażą oraz kierowanie zespołem pracowników.

Ramowy program przedmiotowy:
- Kształtowanie strategii marketingowej
- Zarządzanie relacjami z klientami
- Komunikacja marketingowa
- Kształtowanie oferty firmy
- Zarządzanie cenami i sprzedażą
- Umiejętności menedżerskie: lider, kreatywność, negocjacje, zarządzanie zespołem
- Zarządzanie projektami marketingowymi
- Seminarium podyplomowe

Zajęcia na Studium są realizowane w formie wykładów, ćwiczeń warsztatowych i seminariów.
100% zajęć prowadzą wykładowcy z doświadczeniem praktycznym - pracownicy Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz menedżerowie przedsiębiorstw.

Czas trwania studium:
dwa semestry, dwudniowe zjazdy raz w miesiącu w soboty i niedziele.
Terminy zjazdów na http://marketingb2b.ue.poznan.pl

Koszt uczestnictwa:
4500.00 zł
Możliwość opłaty w 2 ratach

Adres do korespondencji:
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Sekretariat Studium Podyplomowego
Zarządzanie Marketingowe na Rynku B2B
al. Niepodległości 10, p. 826
61-875 Poznań

Kierownik:
dr Grzegorz Leszczyński, e-mail: g.leszczynski@ue.poznan.pl

Informacje kontaktowe:
Katedra Strategii Marketingowych
ul. Powstańców Wlkp. 16 , pok. 826
Poznań
tel. 61-854-37-97


Obrazek
Marcin Szpak

Marcin Szpak Dyrektor ds. rozwoju
w Grupa SET sp. z
o.o.

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Cześć!

- Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak budować odpowiednie relacje szef-podwładny?
- Czy trudno było ukarać pracownika, który ewidentnie zasłużył sobie na to?
- Czy przeżywałeś bezsilność i zakłopotanie, kiedy nie mogłeś nagrodzić lub docenić dobrego pracownika, bo wydawało Ci się, że nie masz do tego żadnych środków?
- Czy zdarzyło Ci się mówić coś do podwładnych w słusznym gniewie, a później żałować słów, które wypowiedziałeś?

Jeżeli nawet na jedno pytanie NIE odpowiedziałeś TAK to szkoda Twojego czasu na dalsze czytanie tej informacji…
Czytasz dalej? To oznacza, że zależy Ci na skutecznym pozyskiwaniu klientów! To, na co Cię zapraszamy to szkolenie…


ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM SPRZEDAŻY

Czym będziemy się zajmowali?
- Rolą szefa zespołu.
- Motywacją zespołów.
- Budowaniem odpowiednich relacji szef-podwładny.
- Nagradzaniem pracowników z wykorzystaniem motywatorów pozafinansowych.
- Dyscyplinowaniem handlowców – powiemy o algorytmie karania.
- Rolą prawidłowej komunikacji w zarządzaniu zespołem sprzedaży.
- Funkcjami i rolami menadżera sprzedaży.
- Prawidłowym i efektywnym powierzaniem celów w oparciu o 5 kroków psychologicznego kontraktu win-win.
- Coachingowym stylem pracy.
- Etapami rozwoju pracownika i dopasowaniem stylu zarządzania do odpowiedniego etapu.
- Sytuacjami trudnymi w pracy menadżera.

Ale co Ci to da?
Dzięki wykorzystaniu wiedzy ze szkolenia:
- Będziesz potrafił określić etap rozwoju pracownika.
- Będziesz potrafił dobrać najlepsze dla niego narzędzie rozwojowe.
- Będziesz potrafił zareagować w sytuacji nie realizowania przez pracownika celów biznesowych.
- Będziesz wiedział jak skutecznie motywować swój zespół.
- Będziesz wiedział jak budować odpowiednie relacje szef-podwałdny.

Jakimi metodami będziemy pracowali?
Nie da się dwa dni wysiedzieć w ławce i słuchać jakiegoś mądrali. To, co Ci proponujemy to 80% pracy warsztatowej i dobrej zabawy. Wolimy byś dobrze się bawił i przy okazji czegoś nauczył niż uczyć Cię z nadzieją, że będziesz się bawił.

No i gdzie to wszystko będzie się działo?
Katowice 11-12.11.2010r.
Hotel: powiemy o nim już wkrótce.
Start: 11.11.2010 10:00

Ile to kosztuje…
1232 PLN do 15.10.2010r.
1450 PLN po 15.10.2010r.

Uwaga! Zabierz ze sobą drugą osobę a oboje dostaniecie wejściówki za 70% ceny:
do 15.10.2010 862 PLN
po 15.10.2010 1015 PLN

Co dostaniesz w cenie:

- 2 dni/16h intensywnej pracy warsztatowej.
- Imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
- Podręcznik uczestnika szkolenia zawierający wszystkie zagadnienia merytoryczne.
- Catering.
- 2 x obiad.
- Zaproszenie do zamkniętej grupy dyskusyjnej.
- Bezpłatny udział w programie „dzielimy się wiedzą”, dzięki któremu co tydzień będziesz otrzymywał ciekawe e-artykuły przydatne w pracy handlowca.

Program szkolenia:
Rola menedżera sprzedaży:
- Funkcje menedżerskie – specyfika zarządzania zespołem sprzedaży.
- Standard zarządzania zespołem sprzedaży – Planowanie i rozliczanie sprzedaży, Zarządzanie stylem pracy sprzedawcy
- Stawianie wymagań i wspieranie – dwie strony medalu.
- Prawidłowo zarządzający menadżer
- Asertywność i dobra komunikacja menadżera
- Błędy menadżerów sprzedaży

Zespół sprzedażowy:
- Motywowanie handlowców
- Dyscyplinowanie przedstawiciela handlowego
- Gwiazda w zespole – zagrożenia
- Spotkania z zespołem
- Zwalnianie handlowców

Rozwój zespołów sprzedażowych:
- Coachingowy styl pracy
- Błędy Coachingu handlowego
- Typy handlowców
- Informacja zwrotna

Trudne sytuacje menadżera sprzedaży
- Co zrobić gdy spada sprzedaż?
- Wsparcie handlowców, którzy tracą pewność siebie
- A co jak handlowiec chce odejść?

Pewnie się jeszcze zastanawiasz, co inni myślą i mówią o ich szkoleniach… sprawdź to http://gntb.eu

Kontakt:
Grupa Niezależnych Trenerów Biznesu®
Tel.: +48 796-319-705
e-mail: gntb@gntb.eu
http://gntb.eu



Wyślij zaproszenie do