Marlena Jałocha
Marlena Jałocha
Marlena Jałocha
Marlena Jałocha
Marlena Jałocha
Marlena Jałocha
Marlena Jałocha
Temat: Ogłoszenia
Zapraszam do zapoznania się i rejestracji na portalu COGITORS.pl
Cogitors.pl to portal skupiający informacje o najnowszych Wydarzeniach i trendach w rozwoju kompetencji zawodowych. Znajdziecie na nim szkolenia, konferencje, seminaria, kursy, misje i inne! Prosty i szybki system rejestracji pozwoli wziąć udział w każdym interesującym Was Wydarzeniu.
Jeżeli odczuwasz głód wiedzy, a nie chcesz zaspokajać go byle czym - dołącz do nas.
Dołącz do społeczności Ludzi Głodnych Wiedzy.
COGITORS.pl
Ewa
Iwańska
Specjalista ds.
Marketingu i PR
Temat: Ogłoszenia
SKUTECZNY MARKETING - szkolenie otwarteSzkolenie SKUTECZNY MARKETING skupia się na dostarczeniu wiedzy z zakresu kluczowych zagadnień związanych z budowaniem długofalowej strategii marketingowej przedsiębiorstwa.
CEL SZKOLENIA:
• rozwój kompetencji związanych z zarządzaniem przez marketing
• poznanie elementów i narzędzi wchodzących w skład marketingu mix
• pokazanie istoty i korzyści związanych z badaniem rynku
• poznanie przebiegu procesu budowania strategii marketingowej
PROGRAM SZKOLENIA
- Prezentacja case studies, będących podstawą ćwiczeń podczas szkolenia
WPROWADZENIE DO MARKETINGU
- Wprowadzenie podstawowych pojęć z zakresu marketingu
- Ewolucja marketingu
- Marketing produktów a marketing usług
- Podstawowe narzędzia marketingu (marketing mix)
MARKETING MIX W SZCZEGÓŁACH
- Produkt
- Cena
- Dystrybucja
- Promocja
- Ludzie
- Proces
- Świadectwo materialne
STRATEGIA MARKETINGOWA
- Czym jest strategia i jak należy ją opracowywać w zależności od wielkości firmy, branży, pozycji rynkowej
- Przykładowe strategie (macierz Ansoffa)
- Wiedza konieczna do opracowania strategii
- Formułowanie celów
- Plan operacyjny i kamienie milowe
- Najważniejsze zasady wdrażania strategii marketingowej
- Weryfikacja i wprowadzanie zmian do strategii
- Strategia, a monitoring konkurencji
ANALIZA OTOCZENIA KONKURENCYJNEGO
- Jak analizować rynek i konkurencję
- Konkurencja
- Analiza 5 sił Portera
- Strategie konkurencyjne
- Modele struktur rynku
- Analiza SWOT
BADANIA RYNKOWE
- Źródła pozyskiwania informacji
- Rodzaje badań
- Przekładanie wyników badań na działalność (strategiczną i operacyjną)
WAŻNE W SKUTECZNYM MARKETINGU
- Planowanie działań marketingowych
- Konstruowanie budżetu marketingowego
- Struktura zespołu marketingowego w mikro i małej firmie
FORMAT SZKOLENIA
16 godzin (2 dni x 8 godzin)
warsztaty praktyczne / wykład aktywizujący uczestników
termin:16-17.04.2012, lokalizacja: Poznań, cena: 1100 zł/os.
zapisy przyjmowane do 09.04.2012
Kontakt z doradcą:
tel.:618432611
e-mail: e.iwanska@senseconsulting.pl
Piotr Matyjasek Właściciel, Post Mat
Temat: Ogłoszenia
Witam serdecznie,Zajmuję się obsługą klienta korporacyjnego w sieci klubów Pure Health & Fitness, zapraszam do współpracy firmy poszukujące w ramach pakietów socjalnych, prestiżowych miejsc dla swoich pracowników.
Wszelkich informacji udzielam:
@: p.matyjasek@purepoland.com
M: 518-320-848
Pozdrawiam.
Marlena Jałocha
Marlena Jałocha
Marlena Jałocha
Marlena Jałocha
Marlena Jałocha
Marlena Jałocha
Kamila G.
Aleksandra
S.
god is everywhere,
marketing is
everywhere ergo
marketing...
Temat: Ogłoszenia
Zapraszamy do udziału w konferencji zakończenia e-Skills Week 2012 w Polsce!28.03.2012 - Warszawa, Centrum Olimpijskie. Udział jest bezpłatny. Prosimy o zgłoszenia drogą e-mailową na editenter@editenter.pl
Piotr Soroka Partner
Temat: Ogłoszenia
Szukasz przetargów?Ze swojej strony mogę polecić serwis http://portal.marketplanet.pl/
Serwis różni się od rozwiązań obecnie funkcjonujących na rynku. Zawiera również informacje o przetargach jak u konkurencji, ale my dodatkowo dajemy użytkownikom dostęp do ogłoszeń naszych partnerów - największych firm w Polsce, którym jako Marketplanet dostarczamy platformy zakupowe. Przykładowo, część ogłoszeń spółek grupy PGNiG może trafiać jedynie do zamkniętej grupy dostawców, do której my jako jedyni na rynku dajemy możliwość się dostać. Co więcej, firmy, którym dostarczamy systemy zakupowe, tworząc zapytanie ofertowe do wybranych dostawców wybierają przedmiot zamówienia korzystają z bazy dostawców Portalu Marketplanet i widzą kto jest w stanie go dostarczyć (lista sugerowanych dostawców bazuje na firmach z Portalu Marketplanet z wykupionym abonamentem).
Dodatkowo, korzystając z Portalu Marketplanet mają Państwo możliwość utworzenia aż 5 różnych powiadomień (rynków) i każde skierować na 5 adresów e-mail wewnątrz firmy. Jest to świetne rozwiązanie pozwalające dzielić pracę pomiędzy sprzedawców w firmie.
Oferujemy to wszystko za mniej niż dwa złote dziennie (600 PLN rocznie) i zapraszamy do skorzystania z bezpłatnego okresu okresu próbnego (14 dni). Nie praktykujemy również wysyłania do klientów faktur w momencie zapomnienia o przedłużeniu usługi. Okres ważności konta wygasa - wyłączane są funkcjonalności Portalu. Każda płatność przedłuża okres ważności konta. Jasno i prosto.
http://portal.marketplanet.pl/
Marlena Jałocha
Następna dyskusja: