Iwona Sorbian

Iwona Sorbian Doradca Zarządów ds.
Zmian/Interim
Manager/Executive
Coac...

Temat: Ogłoszenia

Już w dniu 4 marca 2012 roku odbędzie się II Ogólnopolska Konferencja Vademecum Rozwoju

69 PLN - cena promocyjna na hasło GL

W odpowiedzi na oczekiwania rynku zaprezentujemy najbardziej aktualne tematy pod hasłem:
„Sięgnij do źródła rozwoju biznesu!”

Podczas konferencji warsztaty poprowadzą najlepsi eksperci, którzy zaprezentują niezwykle istotne aspekty, takie jak:

5 sekretów businesswoman - Elżbieta Jeznach
Czy oświecenie rozwiązuje wszelkie problemy – Adam Bytof
Nowe Ustawienia Rodzin metodą B. Hellingera drogą ku więcej – Anna Choińska
Numerologia w biznesie – doradztwo biznesowe w oparciu o wiedzę numerologiczną – Magda Skotnicka
Świadoma kreacja kluczem do sukcesu w życiu osobistym i zawodowym– Małgorzata Przygońska
Coaching grupowy – jako sposób na odnajdywanie najlepszych rozwiązań – Iwona Sorbian

oraz losowanie NAGRÓD!

Ze względu na warsztatowy programu konferencji ilość miejsc ograniczona! ZAPISZ SIĘ już dziś jeśli chcesz wziąć udział w tym wyjątkowym wydarzeniu!

http://vademecumrozwoju.pl/program/
Agnieszka P.

Agnieszka P. koordynator

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Zapraszamy na szkolenia organizowane przez firmę Systemy Aktywnej Sprzedaży

Kliknij poniższy link i obejrzyj Multimedialny Katalog Szkoleń Marzec 2012

Multimedialny Katalog Szkoleń Marzec 2012

Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie:

http://systemysa.pl

zapraszamy!!!

Dołącz do nas na Facebooku!!!

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Wypalenie zawodowe to nie tylko problem pracownika dotkniętego tym syndromem, ale problem stojący przed firmą, a dokladniej jej menedżerami. Takie podejście prezentuje książka "Wypalenie zawodowe. Kontekst organizacyjny"


Obrazek


Książka jest krótkim przewodnikiem dedykowanym świadomym menedżerom, którzy dostrzegają, że problem wypalenia zawodowego może pojawić się w ich organizacji. Skoro tak, to warto się na jego nadejście należycie przygotować, a jeszcze lepiej – podjąć działania prewencyjne.

Zainteresowanych zakupem zapraszam na http://valuecreation.pl

Pozdrawiam

Jarosław Rubin
Ewa Chojecka

Ewa Chojecka pasjonatka/ekspert
digital marketingu i
ecommerce: SEM: ...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek


Zapraszam na szkolenie "Google w Pigułce"

Terminy: 9 marca (piątek), 17 kwietnia (wtorek)

Miejsce: Biurco ul. Ogrodowa 31/35, 00-893 Warszawa
O której: od 9:30 do 18:00 (13:00 – 13:45 przerwa obiadowa)

Cena: 449 zł netto - 100 zł rabatu = 349 zł netto
Wpisz Kod "Goldenline" w formularzu rejestracyjnym na stronie, aby uzyskać rabat 100 zł - z rabatem płacisz tylko 349 zł netto
http://internet-planet.pl/szkolenia/google-w-pigulce

Zapewniamy:
Unikatowy program typu Combo, dzięki któremu podczas 1 dnia zdobędziesz potężną dawkę wiedzy i nauczysz się:
- jak samemu przygotować i prowadzić skuteczną kampanię w linkach sponsorowanych
- jak zoptymalizować stronę, aby pojawiała się wysoko w naturalnych wynikach Google

+ Bonus! kupon na reklamę Google Adwords o wartości 250 zł!

Szkolenie składa się z czterech modułów:
1. Wprowadzenie do reklamy Google Adwords
2. Planowanie reklamy Google Adwords
3. Tworzenia i zarządzanie kampanią Adwords
4. Optymalizacja SEO

Minimum teorii – maksimum praktyki!

Szczegółowy program:

Wprowadzenie do Google Adwords

Wyszukiwarki wczoraj i dziś
Jak działają wyszukiwarki – filozofia Google
Jak Twoi klienci korzystają z wyszukiwarki
Gdzie są wyświetlane reklamy Adwords

Planowanie kampanii

Etapy zakładania konta
Konfiguracja płatności
Konfiguracja ustawień kampanii
Interface i struktura konta Google Adwords
Aukcja reklam Google – pozycja i ranking reklam w Google
Struktura Adwords: konto, kampanie i grupy reklam

Tworzenie i zarządzanie kampanią Adwords

Dobór słów kluczowych: praktyczne wskazówki oraz wykorzystanie darmowych narzędzi
Ocena wielkości „ruchu” na poszczególne słowa kluczowe
Formaty reklamowe Adwords i ich struktura
Zasady edytorskie Google
Układanie chwytliwych tekstów reklamowych
Wybór i optymalizacja strony docelowej kampanii
Co to jest wynik jakości i dlaczego jest on tak ważny
Ustawianie budżetu i stawek CPC
Wprowadzanie zmian (edycja reklam, słów kluczowych, grup reklam i kampanii)
Mierzenie rezultatów – najpopularniejsze raporty
Optymalizacja kampanii w celu redukcji kosztów
Przydatne narzędzia dostępne na koncie Google Adwords
Reklamy w Sieci reklamowej Google

Skuteczna optymalizacja SEO

Jak działają wyszukiwarki i jak ustalają ranking wyników
Wybór odpowiednich słów kluczowych i fraz do optymalizacji
Wybór strategii optymalizacji
Optymalizacja techniczna witryny
Optymalizacja treści (SEO copywriting)
Jak zdobywać dobre jakościowo linki
Co zrobić aby internauci sami linkowali do Twojej strony (link baiting)
Nieetyczne sposoby pozycjonowania i dlaczego lepiej ich unikać

Informacje i zapisy:
http://internet-planet.pl/szkolenia/google-w-pigulce


Obrazek
Ewa Chojecka

Ewa Chojecka pasjonatka/ekspert
digital marketingu i
ecommerce: SEM: ...

Temat: Ogłoszenia


Obrazek



Obrazek


Zapraszam na szkolenie "Skuteczny E-marketing", czyli jak pozyskiwać Klientów online

Najbliższy termin: 27.03.2012 (wtorek)
Miejsce: Biurco ul. Ogrodowa 31/35, 00-893 Warszawa, Mapka
O której: od 10:00 do 17:00 (13:00 – 13:45 przerwa obiadowa)

Teraz tylko 449 zł netto - rabat 100 zł = tylko 349 zł netto
Wpisz Kod "Goldenline" w formularzu rejestracyjnym na stronie, aby uzyskać rabat 100 zł - z rabatem płacisz tylko 349 zł netto
http://internet-planet.pl/szkolenia/szkolenia-z-market...

Poznaj sekrety skutecznego marketingu w internecie!
Minimum teorii – maksimum praktyki!


Program szkolenia:

Moduł 1. Marketing w internecie

Dlaczego każda firma powinna prowadzić marketing online
Rodzaje i specyfika e-marketingu
Jak budować markę i lojalność w internecie
Wybierz do kogo mówisz czyli rodzaje targetowania w internecie


Moduł 2. Najważniejsze narzędzia czyli Online Media-mix:

1. Marketing w Google:

Reklama w linkach sponsorowanych Adwords
Optymalizacja i pozycjonowanie

2. Pozostałe narzędzia e-marketingu

e-mail marketing
marketing społecznościowy (Facebook i inne portale społecznościowe)
programy afiliacyjne/partnerskie
reklamy banerowe (display)
reklama kontekstowa
aukcje, ogłoszenia, katalogi
zakupy grupowe
marketing szeptany
porównywarki

Przykłady, wady i zalety poszczególnych narzędzi oraz jak z nich korzystać w praktyce.

Nowe trendy w e-marketingu czyli jak być o krok przed konkurencją


Moduł 3. Planowanie i kreacja w e-marketingu

Planowanie kampanii w internecie: jak to zrobić i o czym trzeba pamiętać
Cele kampanii a formaty reklamowe
Wskaźniki mediowe: CPM, CPC, CPL, CPA/CPS, CTR
Jak tworzyć chwytliwe i przyciągające komunikaty reklamowe


Moduł 4. Skuteczne strony internetowe

Strona internetowa jako najważniejszy element marketingu online
Jakość strony internetowej – jak ją mierzyć
Jak usprawnić nawigację na stronie internetowej
Copywriting – jak pisać teksty na stronę internetową
Strona główna i co powinno się na niej znaleźć
Sposoby na poprawę konwersji na stronie www
10 przykazań Web usability – 10 przykazań użyteczności
Optymalizacja serwisu www – etapy i narzędzia


Moduł 5. Efektywność w e-marketingu

Jak zmierzyć sukces – analityka internetowa z pomocą Google Analytics
Mierzenie konwersji / sprzedaży
Kluczowe czynniki sukcesu kampanii i strony internetowej (KPI)

Informacje i zapisy:
http://internet-planet.pl/szkolenia/szkolenia-z-market...


Obrazek
Karol Zieliński

Karol Zieliński CEO, Vertes Group
Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia

Polecam galanterię skórzaną w sklepie Margoni, szeroki wybór, expres dostawa.
Zadbaj o swój wizerunek biznesowy!

http://www.margoni.pl


Obrazek

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marta Roszak

Marta Roszak www.crazydaisy.pl

Temat: Ogłoszenia

Jeśli szukasz nowych zleceń i kontrahentów, ta usługa jest dla Ciebie!

Serwis Pressinfo.pl świadczy usługi monitorowania rynku inwestycji w podziale na inwestycje planowane i realizowane. Klienci na bieżąco otrzymują informacje o inwestycjach z branż:

*budowlanej,
*drogowej,
*wodno-kanalizacyjnej,
*energetycznej,
*telekomunikacyjnej,
*motoryzacyjnej,

a także:

*zamierzenia inwestycyjne w zakresie zakupu sprzętu, oprogramowania czy wyposażenia wnętrz.

Inwestycje planowane - to zapowiedzi inwestycji w monitorowanych branżach

Inwestycje realizowane – to istotne dla danego regionu oraz znaczące pod kątem finansowym inwestycje w fazie realizacji.

Szczegóły na stronie: www.pressinfo.pl

Jeśli interesuje Cię BEZPŁATNY TEST serwisu zgłoś się do mnie:)

W ofercie również:

--> monitoring przetargów;
--> wyniki przetargów;
--> dotacje (tylko u nas!);
--> nieruchomości;
--> raporty (tylko u nas!);
--> bazy danych;
--> indywidualny monitoring przetargów (tylko u nas!);

Pozdrawiam serdecznie,
Marta Roszak
Starszy Specjalista ds. Informacji

Grupa Marketingowa TAI Sp. z o.o.
31-552 Kraków, ul.Bobrowskiego 11
tel.(12) 414-02-81
e-mail: mroszak@tai.pl

http://tai.pl, http://pressinfo.pl, http://targetmarketing.pl
-----------------------------------------------------------------------------
Zapraszamy również do odwiedzenia naszych profili na Facebooku:

http://facebook.com/Grupa.Marketingowa.TAI
http://facebook.com/Serwis.TargetMarketing
http://facebook.com/Instytut.PressInfo

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia


Obrazek

Witam,

Podobno "najtrudniejszy pierwszy raz". W związku z tym dla nowo mianowanych menedżerów oraz dla wszystkich młodych menedżerów (także duchem) proponuję warsztaty w Bielawie na Dolnym Śląsku:
FUNDAMENTY SKUTECZNEGO ZARZĄDZANIA – Bielawa, 22.03.2012

Objęcie stanowiska menedżera to wyzwanie dla osoby, która wcześniej nie zarządzała ludźmi i nie podejmowała decyzji menedżerskich. Na nowym stanowisku potrzebne jej będą nowe kompetencje.
Celem szkolenia jest zdobycie przez uczestników wiedzy oraz rozwój umiejętności potrzebnych do skutecznego zarządzania ludźmi, czyli zbudowanie solidnych fundamentów skutecznego zarządzania.
Szkolenie zaprojektowane jest dla osób, które przygotowują się do objęcia stanowiska menedżerskiego albo stoją u progu kariery menedżerskiej i zaczęły pełnić funkcję związaną z zarządzaniem (koordynatora, team leadera, kierownika itp.).

Więcej informacji o szkoleniu znajduje się na stronie:
Szkolenia w marcu 2012

Pozdrawiam

JR
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Ogłoszenia

SZKOLENIE - Praca z trudnym klientem

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 7 marca 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

W sytuacjach gdzie mamy do czynienia z tak zwanym trudnym klientem
to pracownicy działu obsługi klienta i sprzedaży pełnią tu jedną
z kluczowych ról, gdyż są reprezentantami firmy, jej ambasadorami
w trudnych sytuacjach. Dbanie o dobre relacje z klientami firmy,
szczególnie w czasie kryzysu, rodzi z racji swej struktury pole do
roszczeń względem firmy jak i roszczeń do jej pracowników, przez
klientów o zdecydowanie mniejszej wiedzy. Dlatego uczestnicy warsztatów
dostaną narzędzia by radzić sobie z trudnymi klientami,a tym samym dbać
o relację z nimi.

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które w swojej pracy są odpowiedzialne za dbanie o dobre relacje z klientami
i które chcą przećwiczyć konkretne sytuacje, dlatego prosimy każdego
z uczestników o przygotowanie przykładu trudnej sytuacji z klientem,
nad którą będą pracować na poligonie sytuacji trudnych.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Uczestnicy zostaną wyposażeni w szereg sposobów do radzenia sobie z oporem,
manipulacją oraz technik prowadzenia rozmów z trudnymi klientami. Poznają
podstawowe teorie dotyczące komunikacji oraz asertywności, które będą
stanowić bazę do przećwiczenia konkretnych umiejętności, np. radzeniem sobie
z agresją klienta.

Program szkolenia:

1.Wprowadzenie do szkolenia

• Mapa problemu – sytuacje krytyczne w pracy

2.Komunikacja konsultantówi sprzedawców - prewencja konfliktów

• Programatory pozytywne
• Programatory negatywne
• Kwantyfikatory ogólne
• Aktywne słuchanie

3.Asertywność doradcy technicznego

• test autodiagnostyczny
• postawa asertywna
• postawa uległa
• postawa agresywna
• postawa manipulacyjna
• Granice terytorium psychologicznego
• Asertywna obrona przed agresją i manipulacją wg Burtona

4.Rozmowa telefoniczna - konakt głosowy

• Tempo mówienia
• Głośność - barwa głosu - tembr
• Pauzy w rozmowie
• Uważne słuchanie („otwarte ucho” i „przyjaźnie nastawiony umysł”)

5. Radzenie sobie z trudnym klientem

• Dobre praktyki przed trudnymi rozmowami – omówienie zasad
• Klient podważający autorytet
• Klient prowokujący
• Klient negujący wszystko
• Klient wchodzący w konflikt
• Jakie zachowania powodują, że obiekcje się pojawiają?
• Czego nie należy robić?
• Techniki radzenia sobie z zastrzeżeniami

6. Radzenie sobie ze stresem

• Techniki psycho-fizjologiczne
• Sztuka oddychania
• Asertywne wyrażanie emocji

7.Poligon sytuacji trudnych

• Symulacje trudnych rozmów w grupach na case-ach od trenera
• Realne Case Study do rozwiązania w formule akwarium:
• opisuję, rozwiązuję, oceniam innych, inni oceniają mnie
• Omówienie dokładnie zastosowanych technik

8.Podsumowanie szkolenia

•Przypomnienie głównych punktów
•Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do