Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Temat: Ogłoszenia

Witam,

poszukuję autora, który napisze artykuł do miesięcznika SDJ (Software Developer’s Journal). Magazyn jest dostępny w wersji papierowej jak też online.
Strona www miesięcznika: http://sdjournal.pl/

SDJ- Nasi czytelnicy to głównie programiści, którzy liczą, że dostarczymy im gotowe rozwiązania, oszczędzając im czasu i pracy. Jesteśmy czytani przez tych, którzy chcą być na bieżąco informowani o najnowszych osiągnięciach w dziedzinie IT i nie chcą, żeby jakiekolwiek istotne wydarzenia umknęły ich uwadze.
Aby zadowolić naszych czytelników, prezentujemy zarówno najnowsze rozwiązania, jak i starsze, sprawdzone technologie.
Rozumiemy, że kluczowym pytaniem jest "jak", dlatego wszystkie kwestie teoretyczne są ukazane za pomocą jasnych, praktycznych przykładów i kompletnych projektów.
Docieramy do ludzi, którzy traktują swój zawód jak pasję; jeżeli chcieliby Państwo zaprezentować swój produkt tym, którzy powinni się o nim dowiedzieć, to Software Developer's Journal jest doskonałym środkiem przekazu informacji o narzędziach programistycznych, zarządzaniu cyklem życia aplikacji, rozwiązaniach bazodanowych, książkach IT, itp.
W zamian za napisanie artykułu oferujemy reklamę w magazynie, bezpłatny dostęp do wydania w którym jest artykuł, możliwość autopromocji na łamach pisma oraz w bazie newsletterowej Magazynu SDJ.

Zainteresowanych proszę o kontakt na e-mail: magdalena.kosko@software.com.pl lub PW w celu uzyskania dokładnych informacji.

Pozdrawiam
Magda
Cecylia Kolanowska

Cecylia Kolanowska Właściciel, Ośrodek
Doskonalenia Kadr
SIMP w Poznaniu

Temat: Ogłoszenia

Ośrodek Doskonalenia Kadr SIMP w Poznaniu
Ul. Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań
Tel./fax 61 853 80 37
http://odksimp.pl, e-mail:biuro@odksimp.pl

zaprasza na ciekawe szkolenia personalne:

Excel w biznesie
TERMINY SZKOLENIA:
-22.02.2012 r.
-23.03.2012 r.
-30.03.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 350 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

Ekologiczne gospodarowanie odpadami
TERMINY SZKOLENIA:
-25.02.2012 r.
-27.02.2012 r.
-10.03.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 294 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/szkolenia-ekolo...

Excel 2010 – nowe funkcje
TERMINY SZKOLENIA:
-02.03.2012 r.
-09.03.2012 r.
-16.03.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE PO 40% RABACIE: 270 zł netto
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/kursy-komputero...

ABC ergonomii w biurze
TERMINY SZKOLENIA:
-16.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: cena 350 zł netto (MATA do ćwiczeń GRATIS)
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Facebook bez tajemnic
TERMINY SZKOLENIA:
-24.02.2012 r.
-23.03.2012 r.
-20.04.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIE: 749 zł netto/osoba(PREZENT DO WYBORU DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA)
Można wybrać dla siebie jeden z prezentów:
-Tablet ANDROID 2.2,
-Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN,
-Aparat cyfrowy NIKON Coolpix
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

Portale społecznościowe w promocji Twojej firmy
TERMIN SZKOLENIA: 25-26.02.2012 r.
CENA ZA SZKOLENIA: 1599 zł netto (PREZENT DO WYBORU DLA KAŻDEGO UCZESTNIKA)
-Można wybrać dla siebie jeden z prezentów: Tablet ANDROID 2.2, Nawigacja samochodowa GPS PEIYING ALIEN, Aparat cyfrowy NIKON Coolpix
FIRST MINUTE: dla pierwszych 4 osób dodatkowo 10% zniżki na szkolenie
Więcej na stronie: http://odksimp.pl/szkolenia-personalne/inne-szkolenia/...

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Praktycy networkingu: tym razem we Wrocławiu 27.03.2012. Zapraszam
http://towarzystwobiznesowe.pl/szkolenia-z-networkingu/

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Podsumowanie zawodowe:
Jestem potencjalnym Inwestorem byłym wieloletnim managerem, poszukuję działającego perspektywicznego biznesu do kupienia lub przejęcia. Z racji moich doświadczeń i wiedzy jestem zainteresowany : nieruchomościami komercyjnymi jak : galerie handlowe,biurowce, hotele oraz zakłady produkcyjne /branże do ustalenia z zainteresowanymi /.
Istotnym elementem jest, aby biznes był w stanie obsłużyć zaciągnięte finansowanie na jego zakup .Osoby zainteresowane proszę o kontakt mailowy
marek.meczynski@gmail.com
lub telefoniczny 698 977 609
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Ogłoszenia

SZKOLENIE - MŁODY MENEDŻER

Obrazek



Obrazek


Czas trwania i cena:

8 h (jeden dzień szkolenia), 24 luty 2012, Warszawa, ul. Pawia 55 (gmach WSFiZ)
450zł + 23% VAT = 553,50zł (przy 2 osobach z 1 firmy 5% zniżki na każdą osobę, przy 3 10% zniżki na każdą osobę)
gwarantujemy catering, podręcznik, materiały pisemne

Opis szkolenia:

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji – zarówno na poziomie wiedzy jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory, kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Do kluczowych obszarów rozwoju umiejętności menedżerskich należą:

dopasowanie stylu zarządzania do poziomu zaawansowania pracownika
dbanie o rozwój pracowników
delegowanie zadań
utrzymywanie motywacji podwładnych
udzielanie informacji zwrotnych

Dla kogo:

Szkolenie skierowane jest przede wszystkim do osób, które stawiają pierwsze kroki w roli menedżera.

Korzyści z udziału w szkoleniu:

uczestnicy poznają podstawowe teorie przywództwa opisane w literaturze style zarządzania ludźmi w organizacjach
uczestnicy zapoznają się z koncepcją przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a
Podczas szkolenia będą również zaprezentowane podstawowe umiejętności menedżerskie: metody delegowania zadań (m.in. wyznaczanie celów, zarządzanie przez zadania), teorie motywacji ludzi oraz wiedza z zakresu dbania o rozwój pracowników i udzielania im informacji zwrotnych.

Program szkolenia:

1.Pierwsze kroki menedżera

• Kolega, szef, lider, kierownik czy przywódca?
• Dawne i współczesne teorie zarządzania w organizacjach

2.Style zarządzania – jak się odnaleźć w nowej roli

• Rodzaje stylów zarządzania
• autokratyczny
• liberalny
• demokratyczny
• klubowy
• Diagnoza stylu zarządzania uczestników na dzień dzisiejszy
• Konsekwencje, zalety i zagrożenia związane z każdym stylem
• Poszukiwanie najlepszego rozwiązania

3.Koncepcja przywództwa sytuacyjnego wg Blanchard’a

• Dlaczego jeden styl zarządzania nie sprawdza się dla wszystkich członków zespołu?
• Przegląd 4 poziomów dojrzałości pracownika wg Blanchard’a
• R1 - entuzjastyczny debiutant
• R2 - rozczarowany adept
• R3 – kompetentny, lecz ostrożny praktyk
• R4 – samodzielny specjalista, ekspert
• Dostosowanie narzędzi zarządzania do poziomu dojrzałości pracownika

4.Dbanie o rozwój pracowników

• Różnice potrzeb rozwojowych pracownika w zależności od poziomu dojrzałości (R1, R2, R3, R4)
• Przegląd narzędzi menedżera (coaching, mentoring, instruktaż, trening, szkolenia)

5. Motywowanie pracowników

• Rola motywacji w zarządzaniu ludźmi
• Co motywuje ludzi do działania?
• Przegląd teorii motywacji
• Teoria Maslowa – hierarchia potrzeb
• Potrzeby psychologiczne ludzi
• Teoria X i Y McGregora
• Teoria motywacji Herzberga (motywatory a czynniki higieny)
• Rozpoznawanie pozafinansowych potrzeb pracowników
• Zapobieganie wyuczonej bezradności i wypaleniu zawodowemu
• Motywowanie na poziomie codziennych rozmów

6. Udzielanie informacji zwrotnych, jako podstawowe narzędzie menedżera

• Definicja informacji zwrotnych i ich zastosowanie
• Chwalenie, krytyka a informacja zwrotna
• Wzmacnianie zachowań pozytywnych
• Informacja zwrotna jako motywator
• Przegląd metod udzielania informacji zwrotnych
• Kanapka
• Zorro
• FOKO
• Trudne sytuacje związane z udzielaniem informacji zwrotnych
• opór pracownika
• zaprzeczanie
• usprawiedliwianie się
• agresja
• kłamstwo

7.Podsumowanie szkolenia

• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
- Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
- Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
- Zostawię – zostawiam stare działające techniki lub nienadające się do zmiany

Trener prowadzący

Mieszko Maj

Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z serwisem Money.pl, trener nlp. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu, budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży (zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy, psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży, wywieranie wpływu, perswazja).

Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie koordynuje głównie szkolenia menadżerskie i otwarte. Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
marta.sykut@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01
Anna F.

Anna F. Manager

Temat: Ogłoszenia

NOWY OBIEKT na warszawskiej mapie eventowej – URBAN GARDEN

Klub Urban Garden to miejsce wyjątkowe pod wieloma względami. Pierwszym atutem jest lokalizacja w ścisłym centrum Warszawy, a dla gości jest to kwestia niezwykle istotna. Dysponujemy dwiema salami z oddzielnymi barami oraz pomieszczeniami VIP-owskimi, które każdorazowo mogą być wykorzystane. Dużo miejsc siedzących oraz intymny klimat sprawiają, że nawet przy bardzo licznym gronie gości, nikt nie ma poczucia ścisku - komfort gości to dla nas priorytet. Komfort, ale i uśmiech, dlatego też pracownicy Urban Garden to osoby młode, pozytywnie podchodzące do życia i nastawione zawsze na to, aby osoby, które się u nas bawią, wyszły z klubu w pełni zadowolone. Uśmiech, komfort i dobra zabawa - to dewizy, które przyświecają nam w pracy na co dzień, niezależnie od wyzwań jakim stawiamy czoła.

Oferujemy szeroki zakres usług obejmujący organizację i realizację różnego rodzaju eventów zamkniętych i otwartych, poczynając od imprez promocyjno-artystycznych, aż po uczestnictwo w kampaniach marketingowych i PR-owych. Połączenie profesjonalizmu z potencjałem klubu gwarantuje skuteczność naszych działań i zadowolenie naszych kleintów.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą klubu i jego możliwościami, a także zachęcamy do odwiedzenia naszego lokalu.

Zdjęcia klubu znajdą Państwo pod poniższym linkiem
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2991617468078...

Zapraszamy do współpracy
Pozdrawiam
Anna Fritz-Fabijanek
Sponsoring & Event Manager
Urban Garden / Ogród Miejski

e-mail: urbangarden.ania@gmail.com
web: http://facebook.com/urbangarden022
general inquiries: urbangarden022@gmail.com

Marlena Jałocha

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora



Wyślij zaproszenie do